Millainen 40+ naisen pitää olla, jotta voisi saada fiksun seurustelukumppanin?
Ilmeisesti normaalin tai fiksun kumppanin löytäminen ei juurikaan edes ole mahdollista yli 40-vuotiaille naisille, mutta yritän tässä vielä: millainen naisen tulisi olla, jotta olisi edes pienehköt mahdollisuudet löytää kumppania?
Olen siis 40+, hoikka, pitkähiuksinen, siisti, oikeasti hieman ikäistäni nuoremman näköinen, koulutettu ja työssäkäyvä. Mulle kelpaisi asiallinen ja fiksu mies (tai mahdollIesti nainenkin) ikäväliltä 35-65 vuotta. Millaiseksi minun pitäisi muuttua, jotta naimaonneni paranisi nykyisestä huomattavasti? Tällä hetkellä flaksini on todella huono; ei ole tullut aloitteita suuntaani muutamaan vuoteen lainkaan. En halua irtosuhteita, vaan elämänkumppanin. Lisäksi haluaisin ainakin yrittää vielä saada jälkikasvuakin, jos mahdollista.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskemmaksi? Naiset aina miettii noita ulkonäköasioita. Oikeasti kumppaniksi valitaan ihminen jonka kanssa on kivaa.
Ystäväksi valitaan ihminen, jonka kanssa on kivaa. Kumppaniksi valitaan se, jonka kanssa on paitsi kivaa, myös seksuaalista vetovoimaa. Ja kyllä siihen aika monella ihmisellä vaikuttaa myös ulkonäölliset seikat, eipä sille mitään voi. Vai kuinka moni muka haluaisi läheisyyttä ja seksiä kenen tahansa kivan ihmisen kanssa?
Toki joo, mutta omassa lähipiirissäni on naisia jotka on suoraan sanottuna tylsää seuraa, ovat usein huonotuulisia ja hirveän tiukasti kiinni omissa rutiineissaan. Sitten nämä kuvittelee että miehen saanti on kiinni siitä että on jossain normaalipainon ylärajoilla tai kuppikoko on vain B. Yrittävät laihduttaa ja miettivät silareita yms. Ei se siitä ole kiinni.
Ulkonäköä kannattaa miettiä, koska se on asia mistä se puoliso sitten valittaa jos se jostain valittaa. Naisen luonteella ei ole merkitystä miehelle, kunhan se on hyvännäköinen. Jos ei näytä hyvältä, niin on edes perusnätti, että ei tarvitse julkisella paikalla hävetä. Kaverit sitten erikseen, niin miehet kuin naisetkin. Miehillä on kyllä kivoja naiskavereita jotka on kivoja "silleen", jos puoliso ei ole ja niiden kanssa voi puhua kaikesta mistä vaimon kanssa ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskemmaksi? Naiset aina miettii noita ulkonäköasioita. Oikeasti kumppaniksi valitaan ihminen jonka kanssa on kivaa.
Ystäväksi valitaan ihminen, jonka kanssa on kivaa. Kumppaniksi valitaan se, jonka kanssa on paitsi kivaa, myös seksuaalista vetovoimaa. Ja kyllä siihen aika monella ihmisellä vaikuttaa myös ulkonäölliset seikat, eipä sille mitään voi. Vai kuinka moni muka haluaisi läheisyyttä ja seksiä kenen tahansa kivan ihmisen kanssa?
Toki joo, mutta omassa lähipiirissäni on naisia jotka on suoraan sanottuna tylsää seuraa, ovat usein huonotuulisia ja hirveän tiukasti kiinni omissa rutiineissaan. Sitten nämä kuvittelee että miehen saanti on kiinni siitä että on jossain normaalipainon ylärajoilla tai kuppikoko on vain B. Yrittävät laihduttaa ja miettivät silareita yms. Ei se siitä ole kiinni.
Eikö tuollaisille tylsille, rutinoituneille hapannaamoille toisaalta juuri ulkonäkö ja silarit ole todennäköisesti paras keino saada "edes joku" mies? Koska luultavasti heille on helpompaa hankkia isot rinnat ja sitä kautta mies, jolle ne silarit on naisessa "se juttu", eikä mies mitään henkisempää kaipaakaan. Vaikeampaahan on alkaa omaa perusluonnettaan muuttaa, eikä tylsä ihminen saa tahdonvoimalla itseään kiinnostavammaksi persoonaksi. Silloin se kiinnostavuus on hankittava muuta kautta. Ja jos ei kukaan kiinnostu persoonasta, saattaisi kuitenkin löytyä joku, joka kiinnostuu edes niistä silareista. Eli sinänsä noiden naisten kohdalla ongelma voi tosiaan ollakin tuo, että ovat lähes ylipainoisia ja kuppikoko on normaali. Fiksut ja mukavat miehet löytävät kyllä vastaavalla ulkonäöllä fiksua, kivaa ja kiinnostavaakin seuraa, joten noille ainoa keino on löytää joku, joka ei sellaista kaipaakaan.
Sitten on myös toisenlaista ulkonäköön huomion kiinnittämistä. Kyllä monen kohdalla voi ongelma olla sekin, että jos ei ulkonäkönsä kautta osaa mitenkään tuoda persoonaansa esiin, eivät ne potentiaalisesti samanhenkisetkään huomaa. Ei tarvitse mitään ihmeellistä tai vaikeaa tehdä, mutta jo omantyyliset, kivat vaatteet, hiustyylin miettiminen yms vaikuttavat.
Olen itse hoikka ja liikunnallinen, mutta voisin kyllä trimmata kehoani huomattavasti paremmaksi ja muutenkin panostaa pukeutumiseen. Se tuntuu vähän "feikiltä", sillä en jaksa luontaisesti olla esillä tai korostaa itseäni mitenkään, vaan haluaisin olla mahdollisimman huomaamaton.
Mitkä yksittäiset "fiksaukset" voisivat parantaa flaksiani parhaiten kasvattamalla potentiaalista parisuhdepooliani? Nyt siis ikähaarukka on laaja ja naisetkin kävisivät, kumppani saa olla arvoiltaan vastakkainen kuin mitä itse olen, eikä tarvitse olla muodollisesti koulutettukaan, kunhan on älyllinen. Miten voisin tehdä itsestäni houkuttelevamman puolisoehdokkaan?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo, että haluat vielä lapsia, karsii kyllä tehokkaasti. Varsinkin kun asialla alkaa olla kiire. Ehkä ei kannata deittiprofiilissa mainita..
Ei vaan juurikin kannattaa mainita.
Olen nelikymppinen mies. En lähtökohtaisesti halua nelikymppistä naista vaan nuoremman. Voisin kuitenkin harkita nelikymppistä naista jos
- sillä ei ole lapsia ennestään
- ei ole ollut avioliitossa tai pitkässä avoliitossa tai jos on niin on asiasta pahoillaan eikä muistele hyvällä exäänsä, mieluiten ei muistele exäänsä ollenkaan
- ei ole mikään 50 miehen tai vielä pahemman luvun nainen, en yksinkertaisesti ala katsomaan että minusta tehdään cuckold tuollaiselle määrälle pelimiehiä, olen mieluummin yksin
- ilmaisee selvästi halunsa loppuelämän parisuhteeseen sekä ilmaisee olevansa sitoutumiseen ja kompromisseihin kyvykäs
Listasta varmaan huomaa, että olisin myös valmis vielä yrittämään lastakin tällaisen naisen kanssa. Siinä mielessä lastentekoa ei kuitenkaan tietty kannata korostaa että tekisi siitä jonkun kynnyskysymyksen, koska luultavinta on ettei se enää onnistuisi tuon ikäisen naisen kanssa.
Ulkonäön trimmaaminen on typerää ja turhaa, jos haluat fiksun miehen. Niitä barbien ystäviä tuskin edes haluat. Siistit vaatteet ja hiukset riittävät. Tuskin itsekään etsit mitään miesnukkea.
Olen itse ihan tavallinen, nätti mutta vähän pullukka 40+ nainen. Kuvittelin erottuani, ettei minua enää kukaan huoli. Laitoin juuri tuollaisen ehdottamani täysin rehellisen kuvauksen nettiprofiiliin, ja löysin todella kivoja ja älykkäitä, kivannäköisiä miehiä. Joissakin deittipalveluissa voi suoraan kysymysten avulla karsia idiootit pois.
Mieheni oli muun muassa laittanut painokkaasti, että hänestä älykkyys on seksikästä. Sama vastaus oli minulla. Mieheni on minua 7 vuotta nuorempi. Hän on söpö, älykäs, sivistynyt, herkkä ja hauska mies. Hän kuvailee minua söpöksi ja älykkääksi.
Jackpot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo, että haluat vielä lapsia, karsii kyllä tehokkaasti. Varsinkin kun asialla alkaa olla kiire. Ehkä ei kannata deittiprofiilissa mainita..
Olen nelikymppinen mies. En lähtökohtaisesti halua nelikymppistä naista vaan nuoremman. Voisin kuitenkin harkita nelikymppistä naista jos
- ei ole ollut avioliitossa tai pitkässä avoliitossa tai jos on niin on asiasta pahoillaan eikä muistele hyvällä exäänsä, mieluiten ei muistele exäänsä ollenkaan
- ei ole mikään 50 miehen tai vielä pahemman luvun nainen, en yksinkertaisesti ala katsomaan että minusta tehdään cuckold tuollaiselle määrälle pelimiehiä, olen mieluummin yksin
- ilmaisee selvästi halunsa loppuelämän parisuhteeseen sekä ilmaisee olevansa sitoutumiseen ja kompromisseihin kyvykäs
Listasta varmaan huomaa, että olisin myös valmis vielä yrittämään lastakin tällaisen naisen kanssa. Siinä mielessä lastentekoa ei kuitenkaan tietty kannata korostaa että tekisi siitä jonkun kynnyskysymyksen, koska luultavinta on ettei se enää onnistuisi tuon ikäisen naisen kanssa.
Aika sairasta settiä. En usko, että ihan äkkiä joudut löytämään itseäsi parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaisille tylsille, rutinoituneille hapannaamoille toisaalta juuri ulkonäkö ja silarit ole todennäköisesti paras keino saada "edes joku" mies? Koska luultavasti heille on helpompaa hankkia isot rinnat ja sitä kautta mies, jolle ne silarit on naisessa "se juttu", eikä mies mitään henkisempää kaipaakaan. Vaikeampaahan on alkaa omaa perusluonnettaan muuttaa, eikä tylsä ihminen saa tahdonvoimalla itseään kiinnostavammaksi persoonaksi. Silloin se kiinnostavuus on hankittava muuta kautta. Ja jos ei kukaan kiinnostu persoonasta, saattaisi kuitenkin löytyä joku, joka kiinnostuu edes niistä silareista. Eli sinänsä noiden naisten kohdalla ongelma voi tosiaan ollakin tuo, että ovat lähes ylipainoisia ja kuppikoko on normaali. Fiksut ja mukavat miehet löytävät kyllä vastaavalla ulkonäöllä fiksua, kivaa ja kiinnostavaakin seuraa, joten noille ainoa keino on löytää joku, joka ei sellaista kaipaakaan.
Sitten on myös toisenlaista ulkonäköön huomion kiinnittämistä. Kyllä monen kohdalla voi ongelma olla sekin, että jos ei ulkonäkönsä kautta osaa mitenkään tuoda persoonaansa esiin, eivät ne potentiaalisesti samanhenkisetkään huomaa. Ei tarvitse mitään ihmeellistä tai vaikeaa tehdä, mutta jo omantyyliset, kivat vaatteet, hiustyylin miettiminen yms vaikuttavat.
Olen itse hoikka ja liikunnallinen, mutta voisin kyllä trimmata kehoani huomattavasti paremmaksi ja muutenkin panostaa pukeutumiseen. Se tuntuu vähän "feikiltä", sillä en jaksa luontaisesti olla esillä tai korostaa itseäni mitenkään, vaan haluaisin olla mahdollisimman huomaamaton.
Mitkä yksittäiset "fiksaukset" voisivat parantaa flaksiani parhaiten kasvattamalla potentiaalista parisuhdepooliani? Nyt siis ikähaarukka on laaja ja naisetkin kävisivät, kumppani saa olla arvoiltaan vastakkainen kuin mitä itse olen, eikä tarvitse olla muodollisesti koulutettukaan, kunhan on älyllinen. Miten voisin tehdä itsestäni houkuttelevamman puolisoehdokkaan?
T. Ap
Jos yrittää miellyttää kaikkia, ei ehkä miellytä erityiosesti ketään. Näin uskoisin itse. Oma tapani toimia on yrittää näyttää siltä, mistä itse tykkään ja minkä koen kuvastavan omaa persoonaani. Luotan siihen, että se miellyttää samanhenkisiä ihmisiä, jotka arvostavat naisessa niitä piirteitä, joista haluan mieluiten itsessäni kiinnostuttavan. En siis yritäkään miellyttää kaikkia, eikä minua haittaa, vaikka jonkun mielestä olen liian jotain ja liian vähän jotain.
On ihmisestä ja lähtötilanteesta kiinni, mitä voi tehdä. Hoikka ja liikunnallisuus on 40+ ikäluokassa hyvä lähtökohta, koska aika moni on just jotain päinvastaista. Mutta vaikeahan mitään ohjeita on antaa, kun ihmiset ovat erilaisia. Joitain miehiä miellyttää esimerkiksi vähän tyttömäinen ulkonäkö, joitain muita sitten taas keskiluokkainen asiallisuus. Kysehän on siitä, millainen itse olet ja millaista kumppania haet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea yksinäiseen elämääsi- enpä usko että sinulla on vientiä naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sairasta settiä. En usko, että ihan äkkiä joudut löytämään itseäsi parisuhteesta.
Millä tavalla se on sairasta, että haluan olla suhteessa naisen kanssa, joka rakastaa minua eikä exiään? Haluaisitko sinä olla suhteessa miehen kanssa, joka rakastaa muita naisia mutta ei sinua?
( Tai niin, niinhän osa naisista haluaa kun kiihottuvat siitä, että ovat jotain jalkavaimoja. Se vaan ei ole minun ongelmani jos osa naisista on tuollaisia. Minä en sitä itselleni halua)
Näin meillä menee Porvoossa tänään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea yksinäiseen elämääsi- enpä usko että sinulla on vientiä naisten keskuudessa.
Olen kyllä ollut suhteissa, jos nyt yritit naismaisesti minua tässä haukkua. Juuri siksi tiedän mitä tietynlaiset naiset pyrkivät tekemään.
Ja jos elämäni jatkuu yksin, sitten jatkuu. Sekin on parempi kuin olla suhteessa naisen kanssa, joka rakastaa muita miehiä muttei minua.
Mitä olet et tehnyt sen eteen että tapaisit jonkun? Kuvitteletko että SE joku tulla tupsahtaa eteesi tuosta vain..? Jos nainen on hyvännäköinen, hoikka ja mukava niin kyllä on ihme ja kumma ettei kukaan olisi sinusta kiinnostunut. Tosin jos on jo 40 v täyttänyt ja jälkikasvua ei ole siunaantunut niin se taitaa olla monen mielestä turn off. Yleensä lapsettomat, pitkään yksin eläneet ovat tapoihinsa juurtuneita ja joustamattomia. Monella tuon ikäisellä miehellä on jo jälkikasvua ja eivät enää halua lisääntyä.
Mutta onnea etsintään, kyllä vielä löydät hänet. Jälkikasvusta en osaa sanoa kun biologinen kello on jo ajanut ohi mutta onnea siihenkin.
Olisin vieläpä valmis etenemään todella nopeasti, jos löytäisin tilanteeseeni jonkun "patenttiratkaisun". Ärsyttää vain nähdä vaivaa asian vuoksi ja vääntää asiasta turhan päiten ja ehkä fiksailla ulkonäköä, vaikka se ei tuottaisi tulosta. Yksi mahdollisuus edelleen olisi palata yhteen jommankumman exäni kanssa ja koettaa vain mennä parisuhdeterapiaan yms. Ehkä se olisi helpompaa.
Tosin kumpikaan existäni ei tiettävästi enää halua uutta parisuhdetta kanssani, vaikka minä jätin heidät molemmat (väkivaltaisuuden vuoksi) ja heillä kummallakaan ei ole uusia kumppaneitakaan. Heistä kumpikaan eivät myöskään olleet ihan täydellisiä matcheja koskaan, vaan ihastuin ja hyväksyin heidät sellaisina kuin he olivat. Argh, vaikeaa on elämä. :/
T. Ap
Käyttäjä33400 kirjoitti:
Ulkonäön trimmaaminen on typerää ja turhaa, jos haluat fiksun miehen. Niitä barbien ystäviä tuskin edes haluat. Siistit vaatteet ja hiukset riittävät. Tuskin itsekään etsit mitään miesnukkea.
Olen itse ihan tavallinen, nätti mutta vähän pullukka 40+ nainen. Kuvittelin erottuani, ettei minua enää kukaan huoli. Laitoin juuri tuollaisen ehdottamani täysin rehellisen kuvauksen nettiprofiiliin, ja löysin todella kivoja ja älykkäitä, kivannäköisiä miehiä. Joissakin deittipalveluissa voi suoraan kysymysten avulla karsia idiootit pois.
Mieheni oli muun muassa laittanut painokkaasti, että hänestä älykkyys on seksikästä. Sama vastaus oli minulla. Mieheni on minua 7 vuotta nuorempi. Hän on söpö, älykäs, sivistynyt, herkkä ja hauska mies. Hän kuvailee minua söpöksi ja älykkääksi.
Jackpot.
Väitätkö, että älykäs ihminen ei muka kiinnitä yhtään huomiota omaan tai kumppanin ulkonäköön? Toisaalta itsekin puhut söpöstä niin omalla kuin miehesi kohdalla, eli jokin merkitys sillä teillekin on, teitä vaan miellyttää söpöys eikä joku muu ulkonäkötyyppi. Ulkonäköön huomion kiinnittäminen ei tarkoita barbiemaisuutta - se barbietyyli on vain tietty tyyli. Ja kyllä minustakin älykkyys on seksikästä - mutta se on seksikästä just silloin, kun se yhdistyy omaa silmääni miellyttävään ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbo.
Tai onko niitä fiksuja lesboja? No fiksua miestä et ainakaan saa.Onko ikäni niin paha turn-off?
Parasta ennen -päivämäärä meni jo. Sori.
No, ei kyllä mennyt, aikuiset naiset on parhaita ja kaunimmillaan tuon ikäisinä, itse en koskisi pitkällä tikullakaan alle 40 naisiin.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla kyllä mikään ongelma, en suostu uskomaan omiin kokemuksiin perustuen ettei fiksuja miehiä löytyisi deiteistä, tinderistä, jne.
Ongelma on varmasti sitten kun sinne aletaan laittamaan lisäksi muitakin ominaisuuksia. Itsekin tipahdan sitten "kyydistä".
Viimeksi yksi nainen netissä kyseli kun kerroin itsestäni, että mitä vikaa minussa on kun olen sinkku ja nettideitissä näillä tiedoilla . Vähän tällainen asennotuminen itsellä tulee vastaan usein.
M37
Olipas töksähtelevästi kysytty. Kyllä minullakin menisi fiilis tuollaiseen. Voi myös olla, että se oli jokin hyvin kömpelö yritys kertoa huumorin keinoin, että olit vaikuttanut tosi hyvältä vaihtoehdolta. Vähän niinkuin "miten noin kiinnostava mies voi olla sinkku, miksei joku ole jo napannut häntä itselleen". Kaikki eivät ole niin sujuvia kirjallisessa(kaan) ilmaisussa, harmi kyllä.
Minulle tätä tulee ihan säännöllisesti eteen. Oletetaan, että jokin täydellinen turn off tulee ilmi joka selittää miksi tämän ikäinen mies on lapseton sinkku. Sitten kun sitä syytä ei ole niin epäillään kaikkea. Itsellä ei tahdo oikein innostaa tuo jatkuva todistelu siitä, että kyllä olen ihan tavallinen mies kaikin puolin.
Ymmärrän kyllä, että naisille tulee varmasti kaikenlaisia vastaan ja ollaan varovaisia, mutta toisaalta jos ollaan noin epäileviä niin ne tavallisetkin tulee kyllä sivuutettua.
M37
No onpas tylsää. Deittapalstalla ihmiset voivat olla aika epäluuloisia, kun siellä moni myös valehtelee. Mutta harmillinen asenne kyllä, mikä ehkä kertoo henkilöstä itsestään. Toivottavasti kohdallesi osuu jatkossa vähän mukavampia ja sosiaalisesti osaavampia naisia - ja erityisesti toivottavasti kohdallesi osuu joku, jonka kanssa kolahtaa puolin ja toisin. Itse tunnen paljon lapsettomia sinkkuja miehiä 40-ikävuoden molemmin puolin, jotka ovat fiksuja ja mukavia. Joten eihän se tosiaan niin ole, että kaikissa sinkuissa on jotain "vikaa".
Vierailija kirjoitti:
Fiksut miehet ovat jo varattuja. Tämä on vain totuus. Muutamat jäljelle jääneet tavoittelemisen arvoiset miehet odottavat pääpalkintoa, jo odotellessaan harrastavat kevyempiä suhteita heitä tavoittelevista naisista.
Eipä tarvitse tästäkään ketjusta kauaa hakea tätä mistä kerroin.
M37
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet et tehnyt sen eteen että tapaisit jonkun? Kuvitteletko että SE joku tulla tupsahtaa eteesi tuosta vain..? Jos nainen on hyvännäköinen, hoikka ja mukava niin kyllä on ihme ja kumma ettei kukaan olisi sinusta kiinnostunut. Tosin jos on jo 40 v täyttänyt ja jälkikasvua ei ole siunaantunut niin se taitaa olla monen mielestä turn off. Yleensä lapsettomat, pitkään yksin eläneet ovat tapoihinsa juurtuneita ja joustamattomia. Monella tuon ikäisellä miehellä on jo jälkikasvua ja eivät enää halua lisääntyä.
Mutta onnea etsintään, kyllä vielä löydät hänet. Jälkikasvusta en osaa sanoa kun biologinen kello on jo ajanut ohi mutta onnea siihenkin.
Oma äitini sai useamman lapsen päälle nelikymppisenä, mutta se lasten saaminen minullekaan ole mikään must sinänsä. Mutta se olisi harras toiveeni vain.
Nuorena mulla ei ollut muita suhteita kuin yksi minua reilusti (lähes 25 vuotta) vanhempi tapailusuhdemies, jonka kanssa olisin halunnut parisuhteeseen ja olisin hänenkin kanssa halunnut naimisiin ja lapsia.
Olimme sitten 7 vuotta "yhdessä", mutta kun kävi ilmi, ettei hän halua todellakaan koskaan vakiintua kanssani, niin minun oli pakko erota. Hänet tavatessani olin neitsyt ja olisin halunnut hänestä loppuelämän kumppanin. Hän sen sijaan piti toista sivusuhdetta koko monivuotisen tapailumme ajan. Hän olisi ilmeisesti halunnut vakiintua, jos olisin ollut itse varakkaampi; nyt hän eleli sen toisen sivusuhdenaisensa siivellä ja valitsi siis hänet.
Mulla on osin käynyt huono tuurikin elämässä. Olin uskollinen kyseiselle minua vanhemmalle hyväksikäyttäjälle vuosikausia, kun olisin oikeasti halunnut parisuhteen ja perheen. :/ Kolmekymppisenä erottuani siitä ensimmäisestäni sitten kiirehdin äkkiä uuteen suhteeseen, mutta ei sekään toiminut.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen koko elämäni odotellut, että se oikea tupsahtaisi jostain eteeni. Vähän niinkuin saduissa. Ensimmäinen kumppanini iski mut kesätyöpaikassani ja toinen lähestyi Facebookissa. Muita ei sitten ole ollutkaan sen jälkeen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koko elämäni odotellut, että se oikea tupsahtaisi jostain eteeni. Vähän niinkuin saduissa. Ensimmäinen kumppanini iski mut kesätyöpaikassani ja toinen lähestyi Facebookissa. Muita ei sitten ole ollutkaan sen jälkeen.
T. Ap
Millä tavalla mies lähestyi facebookissa? Olen aina luullut, että jos lähestyy tuntemattomia naisia facebookissa, niin ne lähettävät kuvakaappauksia viesteistä ystäväpiirilleen ja kirjoittavat seinälleen jonkun #metoo-purkauksen, jossa ivaavat sitä tuntematonta lähestyjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbo.
Tai onko niitä fiksuja lesboja? No fiksua miestä et ainakaan saa.Onko ikäni niin paha turn-off?
Parasta ennen -päivämäärä meni jo. Sori.
Aloittaja etsiikin fiksua kumppania joten sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä.
Ihan sama mitä te naiset yritätte toisillenne uskotella.
Tuon ikäiset fiksut miehet menee naisen kanssa yksiin jos ne haluaa perheen, eikä nelikymppinen nainen ole oikeassa ikähaarukassa. Kaveria ei naisesta saa, sen tietää kaikki miehet.
Tokihan naisesta kaverin saa.
Tätä pahoin pelkään itsekin. En ole poikkeuksellisen kaunis, vaan parhaimmillani nätti/ok. En edes tiedä, miten saisin loihdittua itsestäni jotenkin oikeasti kauniin (ilman plastiikkakirurgiaa). Ja ihan nuorenakin minua lähestyneet olivat monesti kiinnostuneita ensisijaisesti seksisuhteesta, joten en kiinnostunut itsekään heistä. Sellaiset normaalit/asialliset komeahkot nuoret miehet selvin päin eivät koskaan tulleet tekemään aloitteita.
Harmillista, että edes ikähaarukkaa laajentamalla ei ole mahdollisuuksia enää suhteeseen, mutta eipä tässä varmaan sitten kannata enää mitään yrittää. Koetan hankkia jälkikasvua hedelmöityshoidoilla vielä ehkä siis ja jatkaa vain yksinelämistä muuten, kun junani meni jo ajat sitten.
T. Ap