Sörnäinen, millaista asuinaluetta?
Kommentit (19)
Loistava alue, esim. Lintulahden tai Suvilahdenkadun alue rauhallista. Peruspalvelut, loistavat yhteydet mihin vain. Ja kyllä vuokrat ovat korkeita. Aiemman mainitsemat spuget ym, ne kuuluvat kaupunkielämään.
Vierailija kirjoitti:
Loistava alue, esim. Lintulahden tai Suvilahdenkadun alue rauhallista. Peruspalvelut, loistavat yhteydet mihin vain. Ja kyllä vuokrat ovat korkeita. Aiemman mainitsemat spuget ym, ne kuuluvat kaupunkielämään.
Kumma, ettei niitä spugeja ole läheskään samoissa määrin esimerkiksi Käpylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Käpylä ei ole kaupunkimainen ja urbaani ympäristö, mitä taas Sörkka on. Enemmän sulkeutunut ja hieman elitistinen alue.
Olen asunut Sörkassa ja Kontulassa. Kontulassa oli vain epämääräisen näköistä väkeä, mutta Kalliossa näki huumekauppaa, siviilipoliiseja, käsirautoihin laittamista yms.
Sörnäisiin on tosi hyvät yhteydet joka suunnasta, porukoiden on helppo kokoontua.
Wannabehipstereitä.
Parta, hassu hattu. Ajavat muodin vuoksi polkupyörillä joista on vaihteet poistettu.
Minulla olisi kerran ollut vuokra-asunto sieltä tiedossa, kadun nyt, että en muuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Wannabehipstereitä.
Parta, hassu hattu. Ajavat muodin vuoksi polkupyörillä joista on vaihteet poistettu.
Mitä simppelimpi pyörä, sitä epätodennäköisemmin se pöllitään.
Asuin siellä kymmenisen vuotta sitten ja on toki siistimpi nykyään, mutta en suosittele.
Toisaalta hyvät kulkuyhteydet ja ravintoloita, mutta ryyppyporukkaa, narkkeja ja spugeja liikaa.
Sörnäisissä keskimääräinen neliöhinta oli vuoden 2019 lopussa 6.439€/m2. Suomen 9. kallein alue.
Hyi Sörnäinen on ihan kamala alue. Hämärää porukkaa ja rikollisuutta, sekä paskaista.
Sörkka on kallis ja kamala. Toisaalta esim. Hermannissa on vähän rauhallisempaa, kauheaa aluetta toki silti. Samalla hinnalla saisi asunnon Skattan huonommalta puolelta eli kärjestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Käpylä ei ole kaupunkimainen ja urbaani ympäristö, mitä taas Sörkka on. Enemmän sulkeutunut ja hieman elitistinen alue.
Olen muuten samaa miltä mutta Käpylässä ei ole kyllä eliittiä vaan lapsiperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Sörkassa ja Kontulassa. Kontulassa oli vain epämääräisen näköistä väkeä, mutta Kalliossa näki huumekauppaa, siviilipoliiseja, käsirautoihin laittamista yms.
Sörkkahan ei kuulu Kallioon. Itse olen asunut kaikissa kolmessa ja nähnyt menoa ja meininkiä kaikissa kolmessa. Eniten kyllä vituttaa Sörkassa avoimesti toimiva huumekauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten samaa miltä mutta Käpylässä ei ole kyllä eliittiä vaan lapsiperheitä.
Lapset eivät poista elitismiä.
Sörkassakin asuu lapsiperheitä, mm. me.
Ehkä jos pidät elävästä ympäristöstä niin lähes täydellinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät poista elitismiä.
Sörkassakin asuu lapsiperheitä, mm. me.
Kyllä, mutta Käpylässä ei asu eliittiä. Ei siellä ole kalliita asuntoja. Perus Volkkari/Volvo-väkeä.
Meluisaa. Ulkona paljon spurguja ja huumeongelmaisia. Alueella on paljon ongelmia rottien ja tuholaishyönteisten kanssa.