Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vasta nyt tajunnut miten traumaattinen avioliittoni on ollut

Vierailija
02.02.2023 |

Lasten pikkulapsiaikana katsoin miehen käytöstä läpi sormien. Huonoa käytöstä, ivaa, pilkkaa, huutamista ja pari kertaa jopa minun fyysistä riuhtomista.

Jostain kumman syystä, viisi vuotta myöhemmin olen päätynyt töihin lakialalle ja silmäni ovat auenneet miehen kauhealle käytökselle. Olen vasta hiljattain tajunnut, että hän on syyllistynyt rikokseen.

Yhdestä pahoinpitelystä minulla on video. Siinä hän yrittää heittää puhelimeni ulos talosta ja lopulta käy minuun kiinni ja kaataa terassille. Lapset katsovat tätä vierestä. Rikos ei sinänsä olisi vielä vanhentunut, mutta pelkään mitä tästä voisi lapsille seurata, jos vielä veisin asiaa eteenpäin.

En tajua, miten sokea olen ollut. Liian kiltti monella tapaa, väsynyt ja onneton. Ollut vaan tyytyväinen, kun olen saanut jollain lailla rauhotettua raivoavan miehen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus tietysti. Mies tekee samaa toisillekin.

Vierailija
2/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä on siis lasteni isä. Aviomieheni. Yhdessä 10.v joista 9.v onnettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä? Erota kai sentään?

Vierailija
4/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se alkoi raivoomaan. 

Vierailija
5/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka jonkun kiltin ihmisen kimppuun voi joku käydä noin vain. 

Täytyy päässä joku naksahtaa. 

Vierailija
6/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan toinen on ihan syytön ja toisessa ihan kaikki viat. 

Et sinä varmaankaan ole yhtään nalkuttanut ja saanut toisen hermot riekaleiksi. 

Vierailija
7/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvit apua. Kysy joltain lainoppineelta. Tai soita Naisten linjaan.

Vierailija
8/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet tajunnut. Usein se kestää hetken. Suosittelen eroa ja lasten yksinhuoltajuutta. Videosta varmasti tässä apua. Pelasta lapsesi. Olen lapsuuteni katsellut perheväkivaltaa ja mitään en toivonut niin paljoa kuin, että äiti lähtisi ja veisi meidät pois isän vaikutuksenalaisuudesta. Tee rikosilmoitus, jos siltä tuntuu. Tärkeintä on kuitenkin erota ja vapauttaa itsesi ja lapsesi.

Vierailija
9/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiaika on helvettí maan päällä. Miehet, auttakaa vaimoanne kaikin tavoin, naiset, pitäkää ukon seksihuolto edes jonkinlaisessa kunnossa. Näin baska ei osu kokonaan tuulettimeen.

Vierailija
10/15 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä valitsit sen miehen ja miksi. Eikö muita miehiä ollut toteuttaa perhe haaveitasi. 

Vierailija
11/15 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha päinen ämmä saa nalkuttamalla varmasti miehen väkivaltaiseksi kun aikansa syyttää ja vittuilee. 

Olen näitä tapauksia nähnyt lähipiirissäni. Tarpeeksi kun henkisesti kiusataan niin mies ottaa nyrkit esiin. 

Teitä sekopäitä täällä riittää jotka ette osaa osaa ottaa omasta käytösksestä vastuuta.

Vierailija
12/15 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä valitsit sen miehen ja miksi. Eikö muita miehiä ollut toteuttaa perhe haaveitasi. 

Ja lisää sekopäitä.

Vierailija
13/15 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys , miksi otit.

Ei minun tarvitse lakia mennä lukemaan, että tietäisin, mikä on väkivaltaa.

Miksi mies suuttuu. Mitä teillä tapahtuu. Riidassa on aina kaksi.

Vierailija
14/15 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhastako se alkoi raivoomaan niin ettei sinussa ollut mitään syytä. 

Big news ja yllätys, mutta kyllä, tuo turhasta raivoaja on ihan todellinen ja jopa yleinen ihmis(mies)tyyppi. Näille riittää mekkalan syyksi että kahvi oli liian kuumaa, tai puolison voi heittää seinään kun television kaukosäädin on hukassa. Monilla on taito lietsoa itsensä aggressioon ja puolison pahoinpitelyssä ei ole kyse riidasta, vaan vallankäytöstä.

Ja vaikka ärsyttäisi tahallaankin, muita ihmisiä EI pahoinpidellä. Ei varsinkaan omaa kumppania ja lasten äitiä, ei lasten silmien edessä. Siitä saa trauman paitsi äiti, myös lapset.

Vierailija
15/15 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 15 vuotta sitten. Vieläkin näen exästä painajaisia noin 2 kertaa viikossa. Mikähän auttaisi tähän, terapia ei ainakaan, olen käynyt terapiassa jo 10 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan