Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos nainen tekee aloitteen, onko se turn off?

Vierailija
31.05.2020 |

Oman kokemukseen perustan, että naisen tekemä aloite on turn off.

Oon nainen ja tehnyt aloitteita sekä livenä ja tinderissä. Livenä oon mennyt juttelemaan ja pyytämään numeroa, tinderissä oon ollut keskustelun aloittaja.

Mikään näistä jutuista, missä olen tehnyt aloitteen, ei ole kantanut kovin pitkälle. Eli tuntuu, ettei miehet kuitenkaan tykkää jos nainen tekee aloitteen tutustumiselle...

Ja "vakavaan" tutustumiseen tarkoitan tätä aloitetta siis, enkä yhden illan juttuun.

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole turn of, jos nainen tekee aloitteen minua kohtaan, miksi olisi? - Mutta ei "aloiite oikeus" merkise sitä, että minulle miehenä synyisi moraalinen velvollisuus vastata myöntävästi aloitteeseen vain siksi, että joku nainen sellaisen tekee minua kohtaan. Ei pakkien saaminen tietenkään ja varmasti tunnu mukavalta tunnu mutta ei se tunnu yhtään mukavalta saada niitä miehenäkään. joku saattaa tietysti väittää, että jokainen mies voi saada niitä kun taas nainen voisi edelleen välttyä niiltä ja uskottella ja elää lujassa uskossa, että jos hän on oikeasti tarpeeksi kiinnostava, niin  mies häntä kohaan kyllä tullee aikanaan vielä teemään aloitteen tai saamaan jopa aloitteita. - Voi tietysti joku mieskin odottaa, että hän saisi naiselta tai naisilta aloitteen, eikä siinä miään; siinähän odottaa mutta turha vinkua kummankaan jos joutuu elämään sinkkuna  

Ei tietenkään tuu velvollisuutta vastata myöntävästi jos ei kiinnosta.

-ap

Vierailija
42/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uskot, että kyseiset miehet olisivat pitäneet sinusta, jos et olisi ollut aloitteellinen, mutta eivät sitten tykänneet kun olit?

Miksi uskot niin? Ovatko he sanoneet niin? Todennäköisempää mielestäni on, että he eivät muuten vaan tykänneet sinusta.

Minulle on sanottu juuri noin. Että kiva kuulla että tykkäät musta mutta ei tästä enää tule mitään. Joku taika siinä rikkoutuu. En enää ikinä tee itsestäni pelleä ja kerro miehelle että pidän hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alensin tietoisesti tasoa, jolla deittailin miehiä. Ongelmaksi vaan muodostui se, että koska en oikeasti ollut kiinnostunut heistä, voitiin vain hengailla, mutta en halunnut, että kukaan heistä koskee minuun.

Eli alemman tason miehen kanssa ainakin seksitön suhde käy minulle, mutta käykö se heille?

Vierailija
44/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uskot, että kyseiset miehet olisivat pitäneet sinusta, jos et olisi ollut aloitteellinen, mutta eivät sitten tykänneet kun olit?

Miksi uskot niin? Ovatko he sanoneet niin? Todennäköisempää mielestäni on, että he eivät muuten vaan tykänneet sinusta.

Minulle on sanottu juuri noin. Että kiva kuulla että tykkäät musta mutta ei tästä enää tule mitään. Joku taika siinä rikkoutuu. En enää ikinä tee itsestäni pelleä ja kerro miehelle että pidän hänestä.

Ja edelleen tämän vastauksen jälkeen olisit halunnut miehen, joka ajattelee tuolla tavalla? OK. Siinä tapauksessa kannattaa tosiaan varmaankin jäädä odottamaan heidän lähestymisiään.

Meitä normaaleita miehiä naisen aloitteellisuus ei tietenkään häiritse, eikä meitä muutenkaan häiritse, että nainen on tasaveroinen ihminen. Mutta lienee selvää, että sinä et halua normaalisti ajattelevaa miestä, ja siksi myöskään normaalisti ajatteleva mies ei halua sinua. Joten kaikki voittavat, kun jäät odottamaan sovinistien iskuyrityksiä. Hyvää jatkoa.

Vierailija
45/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näyttää olevan. Olen siis itsekin nainen ja yrittänyt olla aktiivinen puolison etsinnässä. Ei kannattaisi. Aina jos teen aloitteen, mies ei olekaan enää kiinnostunut.

Juuri juttelin miespuolisen ystäväni kanssa ja hän sanoi että tietenkin se lopahtaa, vaikka mitä sanottaisiin nykyään, mies haluaa olla se metsästäjä. Sanoi jopa että kaikista paras fiilis tulee siitä kun nainen ei ensin ole lainkaan kiinnostunut mutta saat valloitettua hänet... Silloin hän voi todella rakastua O.o

Itse olen ollut vain oma itseni - jos kiinnostaa, sanon sen. En jaksa pelejä, mutta näköjään ne ovat ainoa mahdollisuus?

Jos haluat metsästäjämiehen, on sinun oltava saalis.

Suurin osa tuntemistani miehistä kyllä pitää siitä jos nainen on aloitteellinen.

Minähän nimenomaan en halua metsästäjää. Mutta mistä hitosta sen voi tietää kuka on millainen. Jos tutustun vaikka kivaan silmälasipäiseen ruutupaitaiseen ohjelmoijaan (tosielämän esimerkki) ja pyydän häntä mukavien juttutuokioiden jälkeen kahville, mistä olisin voinut tietää että hänen kiinnostuksensa lörpähtää tasan siihen kysymykseen? En todellakaan lähesty mitään salilla pumppavia Makeja tai mikä nyt onkin se liian suosittu mies kenenkäkin mukaan. Viimeisen 10v aikana yksi mies on lähtenyt treffeille minun kutsustani. Toisia treffejä ei tullut.

Et voikaan tietää.

Voi olla että kiinnostusta oli mutta mies olisikin halunnut jossain vaiheessa tehdä aloitteen. Tai sitten mies halusi sinun tekevän aloitteen, mutta eri tavalla. Ehkä mies olisi seuraavalla viikolla tehnyt aloitteen, tai sitten ei olisi tehnyt ja homma olisi kuivunut kasaan joka tapauksessa, ts. et menettänyt mitään.

Millaista te naiset kuvittelette aloitteiden tekemisen olevan? Aina saa kenet haluaa kunhan vain jotenkin ilmaisee että hei tässä olen ja vilauttaa naiskorttia? Ei ole väliä kuinka aloitteen tekee?

Teille tekisi hyvää astua miehen saappaisiin joskus. Sehän on täyttä arpapeliä. Yleensä tulee pakit. Itse olen saanut ties kuinka monia pakkeja naisilta jotka osoittivat kiinnostusta, koska tein jotain väärin, enkä useimmissa tapauksissa vieläkään ole varma mikä se kiinnostuksen tappanut moka oli.

Se on semmoista. Huomaan että naisten asenne on että jos ei heti voita pääpottia, niin mähän en koskaan pelaa enää. On kuin keskustelisi kiukkuavien lasten kanssa.

Kasvakaa aikuisiksi. Yrittäkää kovemmin, miettikää huolella missä meni vikaan ja kehittäkää lähestymistaktiikoita. Niin miehetkin tekevät kaiken aikaa.

Vierailija
46/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu tosiaan olevan miehille turn off että nainen lähestyy.

Ylipäänsä minusta tässä aloitteen teossa vaaditaan tilannetajua. Eihän aloitteita nyt kannata mennä ihan puun takaa tekemään jollekin randomille. Pitää ensin vähän tuntea toista ja havaita että on kipinää.

Vierailija
47/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alensin tietoisesti tasoa, jolla deittailin miehiä. Ongelmaksi vaan muodostui se, että koska en oikeasti ollut kiinnostunut heistä, voitiin vain hengailla, mutta en halunnut, että kukaan heistä koskee minuun.

Eli alemman tason miehen kanssa ainakin seksitön suhde käy minulle, mutta käykö se heille?

Millä perusteella ne miehet olivat alempaa tasoa kuin sinä?

Vierailija
48/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa parisuhdemielessä tehdyn aloitteen?

Vierailija
49/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen tämän vastauksen jälkeen olisit halunnut miehen, joka ajattelee tuolla tavalla? OK. Siinä tapauksessa kannattaa tosiaan varmaankin jäädä odottamaan heidän lähestymisiään.

Meitä normaaleita miehiä naisen aloitteellisuus ei tietenkään häiritse, eikä meitä muutenkaan häiritse, että nainen on tasaveroinen ihminen. Mutta lienee selvää, että sinä et halua normaalisti ajattelevaa miestä, ja siksi myöskään normaalisti ajatteleva mies ei halua sinua. Joten kaikki voittavat, kun jäät odottamaan sovinistien iskuyrityksiä. Hyvää jatkoa.

Kuka sä oot sanomaan mikä on normaalia ja mikä ei?

Eri

Vierailija
50/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näyttää olevan. Olen siis itsekin nainen ja yrittänyt olla aktiivinen puolison etsinnässä. Ei kannattaisi. Aina jos teen aloitteen, mies ei olekaan enää kiinnostunut.

Juuri juttelin miespuolisen ystäväni kanssa ja hän sanoi että tietenkin se lopahtaa, vaikka mitä sanottaisiin nykyään, mies haluaa olla se metsästäjä. Sanoi jopa että kaikista paras fiilis tulee siitä kun nainen ei ensin ole lainkaan kiinnostunut mutta saat valloitettua hänet... Silloin hän voi todella rakastua O.o

Itse olen ollut vain oma itseni - jos kiinnostaa, sanon sen. En jaksa pelejä, mutta näköjään ne ovat ainoa mahdollisuus?

Tällaiset fiilikset oon itekin saanut :(

Jos tekee aloitteen on liian "helppo" ja miehiä ei kiinnosta...

-ap

Yritätte ilmeisesti liian tasokkaita miehiä.

M31

Jos nyt on pakko niistä kuvitteellisista tasoista puhua, niin itse olen saanut miesten suunnasta aloitteita myös vähintäänkin saman tasoisilta kuin tämä jolle itse aloitteen tein. Siitä huolimatta riitin lopulta vain hetkelliseen kivaan.

Vierailija
51/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain yrittänyt iskeä idioottia. Valitse seuraavaksi kohteeksi hieman fiksumpi mies.

Vierailija
52/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuntemistani miehistä kyllä pitää siitä jos nainen on aloitteellinen.

Minähän nimenomaan en halua metsästäjää. Mutta mistä hitosta sen voi tietää kuka on millainen. Jos tutustun vaikka kivaan silmälasipäiseen ruutupaitaiseen ohjelmoijaan (tosielämän esimerkki) ja pyydän häntä mukavien juttutuokioiden jälkeen kahville, mistä olisin voinut tietää että hänen kiinnostuksensa lörpähtää tasan siihen kysymykseen? En todellakaan lähesty mitään salilla pumppavia Makeja tai mikä nyt onkin se liian suosittu mies kenenkäkin mukaan. Viimeisen 10v aikana yksi mies on lähtenyt treffeille minun kutsustani. Toisia treffejä ei tullut.

Et voikaan tietää.

Voi olla että kiinnostusta oli mutta mies olisikin halunnut jossain vaiheessa tehdä aloitteen. Tai sitten mies halusi sinun tekevän aloitteen, mutta eri tavalla. Ehkä mies olisi seuraavalla viikolla tehnyt aloitteen, tai sitten ei olisi tehnyt ja homma olisi kuivunut kasaan joka tapauksessa, ts. et menettänyt mitään.

Millaista te naiset kuvittelette aloitteiden tekemisen olevan? Aina saa kenet haluaa kunhan vain jotenkin ilmaisee että hei tässä olen ja vilauttaa naiskorttia? Ei ole väliä kuinka aloitteen tekee?

Teille tekisi hyvää astua miehen saappaisiin joskus. Sehän on täyttä arpapeliä. Yleensä tulee pakit. Itse olen saanut ties kuinka monia pakkeja naisilta jotka osoittivat kiinnostusta, koska tein jotain väärin, enkä useimmissa tapauksissa vieläkään ole varma mikä se kiinnostuksen tappanut moka oli.

Se on semmoista. Huomaan että naisten asenne on että jos ei heti voita pääpottia, niin mähän en koskaan pelaa enää. On kuin keskustelisi kiukkuavien lasten kanssa.

Kasvakaa aikuisiksi. Yrittäkää kovemmin, miettikää huolella missä meni vikaan ja kehittäkää lähestymistaktiikoita. Niin miehetkin tekevät kaiken aikaa.

Ja lisään tähän vielä että kuten joku jo sanoikin, yleensä naisten kiinnostuksen herättävät miehet ovat niitä metsästäjiä.

Jos minä listaisin tuntemani naisten suosiossa olevat miehet, enemmistö heistä on komeita tai menestyneitä. Mutta ylivoimaisesti suurin yhdistävä tekijä on se että he ovat aloitteellisia ja haluavat metsästää. Luultavasti tämä on yhteydessä habitukseen ja muihin asioihin jotka vetoavat naisiin.

Tästä seuraa että vaikka enemmistö miehistä pitää aloitteellisista naisista, vähemmistö naisten lähestymiskokemuksista on näiden miesten kanssa, alas naiset uskovat että suurin osa miehistä haluaa metsästää itse.

Vierailija
53/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua hypätä suoraan sänkyyn vaan keskustella?

Vierailija
54/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos saat kutsun esimerkiksi kahville, se melko suurella todennäköisyydellä ei ole mitään muuta. Toki voit ihan itse kysyä, että missä mielessä vastapuoli haluaa nähdä. Sitten ei varmasti jää epäselväksi.

Vierailija
55/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osalta en ole huomannut tuollaista. Olen tehnyt aloitteen kolmeen vakavaan parisuhteeseeni. Jos on mieluinen mies vapaana, niin totta kai käyn kiinni heti ennen kuin joku muu vie. 

Vierailija
56/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sanonut et joku vaikuttaa kiinnostavalta ja ois kiva tutustua lisää.

Vierailija
57/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. En vaan pysty läheisyyteen ja seksiin jos ei ole aitoja ihastuksen tunteita mukana.

Vierailija
58/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voikaan tietää.

Aina tämä sama oletus että nainen yrittää kerran ja sitten itkee pakkeja. Olen yrittänyt 20 vuotta löytää puolison. Olen saanut pelkkiä pakkeja. Olen yrittänyt kaikenlaista ja erilaisia lähestymistapoja. On aika rankkaa elää koko elämä ilman vastakkaisen sukupuolen hyväksyntää, koskaan, kertaakaan.

Mutta ilmeisesti olenkin kehittymätön ja kiukutteleva lapsi, kun suren sitä että olen jäänyt täysin paitsi yhdestä elämän suurimmista jutuista.

Vierailija
59/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta osalta en ole huomannut tuollaista. Olen tehnyt aloitteen kolmeen vakavaan parisuhteeseeni. Jos on mieluinen mies vapaana, niin totta kai käyn kiinni heti ennen kuin joku muu vie. 

Johtuu siitä, että toisin kuin aloittaja, olet kiinnostunut tavallisista, fiksuista miehistä. Aloittaja on kiinnostunut sovinisteista, jotka pitävät naisia esineinä.

Vierailija
60/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aloitteellinen ja saanut haluamani. Useamman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi