Mies petti ja monta kertaa
Antakaa mulle vertaistukea.. Jos olet itse joutunut kokemaan tämän niin mitä itse olet tehnyt tälläisessä tilanteessa? Annoitko anteeksi vai otitko eron?
Kommentit (72)
Kokemuksen syvällä rintaäänellä: Anna toki anteeksi, mutta pitkän matkan päästä ja vasta eron jälkeen. Sitä ennen kartoitat vahingot ja hoidat itsesi huitsin nevadaan sen miehen elämästä. Jos annat anteeksi ja jäät, mikään ei tule muuttumaan.
Ei se ole pettämistä jos ei katsota silmiin.
Joka toinen suomalainen nainen on pettänyt suhteessa, joka on suurimpia prosentteja koko maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen suomalainen nainen on pettänyt suhteessa, joka on suurimpia prosentteja koko maailmassa.
Joo niin varmaan. Taas siellä Kellokoskella on hoitajat kahvilla ja internetin käyttöä ei valvo kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko linkin tutkimukseen, olen etsinyt sitä. Tuossa tutkimuksessa miesten pettämisluvut taisivat olla vielä korkeammat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin varmaan. Taas siellä Kellokoskella on hoitajat kahvilla ja internetin käyttöä ei valvo kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko linkin tutkimukseen, olen etsinyt sitä. Tuossa tutkimuksessa miesten pettämisluvut taisivat olla vielä korkeammat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evita-lehden verkkosivukysely, vastaajia 830. Anna mun kaikki kestää.
Ei, ei ollut tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ollut tutkimus.
Et taida paljon tietää tilastotieteestä tai mistään muustakaan.
Ulos vaan. Ei kannata jatkaa jos kyseessä sarjapetturi.
Itse heitin miehen pihalle kun pettäminen paljastui. Toipuminen vei aikansa, välillä voi tulla heikko kohta ja teki mieli palata yhteen. Onneksi pidin pintani ja en ottanut miestä takaisin aneluista huolimatta.
Nykyisessä parisuhteessa on ollut pettämistä, kyseinen mies ei muutu. Nainen on niin lapanen että sietää vaikka tietää pettämisestä.
Kun kolmas suomalainen nainen petti minua parisuhteessa päätin, että enää ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä: Anna toki anteeksi, mutta pitkän matkan päästä ja vasta eron jälkeen. Sitä ennen kartoitat vahingot ja hoidat itsesi huitsin nevadaan sen miehen elämästä. Jos annat anteeksi ja jäät, mikään ei tule muuttumaan.
En kyllä pysty jäämään suhteeseen hänen kanssaan, koska hän teki pahimman mahdollisen tempun minulle, jolla on muutenkin ollut vaikeuksia luoton kanssa entisten kokemuksieni takia.Kaikki mitä hän on puhunut mulle, niin ovat menettäneet merkityksen.Valetta kaikki.Iso hinta syrjähypyille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lisäys.. Meillä on lapsia, joten pakko olla tekemisissä.
Ap
Kun mies petti, olin niin vihainen sillä tiesin etten pysty antamaan sitä anteeksi ja kirosin sitä, miksi meni heittämään suhteen hukkaan. Hän ei ikinä myöntänyt pettämistä, vaikka narahti silmieni edessä.
Aina kun kaipasin miestä ja päähän alkoi hiipimään ajatus yhteenpalaamisesta, aloin miettimään kuinka mies ei myöntänyt tapahtunutta. Samantien aloin vain halveksumaan miestä ja kaikki haaveet yhteenpaluusta rapisivat. Välillä teki myös "hyvää" ajatella miestä toisen naisen kanssa.
Olihan se rankkaa ja meni aikaa päästä yli, mutta voimaannutti se ajatus, että itse on aivan liian hyvä itkemään tuollaisen lapamadon takia. Ihan turha lähteä miettimään syitä pettämiseen, ei siihen muuta vaadita kuin kusipäisyys ja surkea itsetunto.
Pettäjän tavat eivät muutu. Suosittelen eroa roikut löysässä hirressä. Alat inhota itseäsi Jos jatkat pettäjän kanssa, valehtelevat yleensä muistakin asioista. Ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies petti, olin niin vihainen sillä tiesin etten pysty antamaan sitä anteeksi ja kirosin sitä, miksi meni heittämään suhteen hukkaan. Hän ei ikinä myöntänyt pettämistä, vaikka narahti silmieni edessä.
Aina kun kaipasin miestä ja päähän alkoi hiipimään ajatus yhteenpalaamisesta, aloin miettimään kuinka mies ei myöntänyt tapahtunutta. Samantien aloin vain halveksumaan miestä ja kaikki haaveet yhteenpaluusta rapisivat. Välillä teki myös "hyvää" ajatella miestä toisen naisen kanssa.
Olihan se rankkaa ja meni aikaa päästä yli, mutta voimaannutti se ajatus, että itse on aivan liian hyvä itkemään tuollaisen lapamadon takia. Ihan turha lähteä miettimään syitä pettämiseen, ei siihen muuta vaadita kuin kusipäisyys ja surkea itsetunto.
Mulle se on kyllä puhunut avoimesti tästä tilanteesta.Tästä pettämisestä hän jäi kiinni, kun näin viestin.Katuu tekojaan, rakastaa minua ja haluaa minut takaisin. Ei kuulemma ole tunteita tätä toista kohtaan. Pelkkää seksiä.
Ap
Annoin anteeksi, pääasiassa itselleni ja erosin petturista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ollut tutkimus.Et taida paljon tietää tilastotieteestä tai mistään muustakaan.
Tilastotiede-t.rolli iski.
Suomessa on liki 2,8 milj. naista.
Ihan jännittää itseäkin tiedänköhän mitään tutkimuksen tekemisestäkään, tai mistään muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle se on kyllä puhunut avoimesti tästä tilanteesta.Tästä pettämisestä hän jäi kiinni, kun näin viestin.Katuu tekojaan, rakastaa minua ja haluaa minut takaisin. Ei kuulemma ole tunteita tätä toista kohtaan. Pelkkää seksiä.
Ap
Eli hakee pelkkää seksiä jatkossakin muualta. Tietty ihmistyyppi osaa katua ja pyydellä anteeksi loputtomiin, mutta teot eivät muutu. eri
Hahah köyhä.