Mies petti ja monta kertaa
Antakaa mulle vertaistukea.. Jos olet itse joutunut kokemaan tämän niin mitä itse olet tehnyt tälläisessä tilanteessa? Annoitko anteeksi vai otitko eron?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Moi Heidi!
Älä ota Tonia takas, ansaitset paremman!
Toni R mahdollisesti ? 😅
Jos ihminen haluaa nai@a muita, ja ottaa sen riskin, että jää kiinni, niin ei hän ole suhteen arvoinen. Jos oikeasti rakastaa toista, ei ajatteletkaan pettävänsä. Pettäessään on aina valmis luopumaan siitä henkilöstä, jota pettää.
Vierailija kirjoitti:
miks lihoit ja lopetit urheilut`?
En ole koskaan harrastanut urheilua lenkkeilyä ja pientä salilla käyntiä lukuunottamatta.Pullukka minusta tuli jo vuoden yhdessäolon jälkeen, että kyllähän tuo jaksoi tyytyä pelkästään minuun n. 15 vuotta.
Ap
Asia keskusteltiin läpi. Meillä kuitenkin meni muuten hyvin ja menee yhä! Minusta paljon pahempi olisi ollut, jos mies olisi suoraan haukkunut minua tai muuten sanallisesti kohdistanut minuun jotain negatiivista, pilkallista tai alentavaa. Seksi toisen naisen kanssa on ollut minuun nähden epäsuora teko. Sanoin kuitenkin, että tästä lähtien myös minulla on oikeus tällaiseen jonkun toisen kanssa. Ja saatanpa niin tehdäkin. Kyse ei ole kostosta vaan siitä, että tilanne on päivitetty. Myös mies saa tehdä mitä tykkää, kunhan ei tuo tauteja. Tilanne on ihan jees :)
Teet itselles palveluksen, kun heivaat miehen. Jos on pois muuttamassa, niin auta pakkaamaan! Eroaminen ei koskaan oo helppoa, varsinkin kun on lapsia.
Itsellä meni melkein 10 vuotta lähteä väkivaltaisesta parisuhteesta ja vielä nyt toinen 10v. myöhemmin välillä mietin, ettenkö minä ihan oikeesti ollut hyvän kohtelun arvoinen.😢
Väärin. Olin tai siis olisin ollut. Niin kuin sinäkin olet ap! Ei tuollasta tarvii sietää. Tsemppiä!
Varatut panee paljaalla. Etenkin jos on nipsastu johtimet solmuun. Varokaa tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kerta tapahtui, kun olimme olleet noin 15 vuotta yhdessä ja sitä tapahtui jokunen kerta.Sitten on ollut noin vuoden tauko ja paneskelu alkoi uudelleen nyt lopputalvesta.Saman naisen kanssa siis.Joka päivä he siitä tauosta huolimatta ovat nähneet, koska ovat työkavereita.
Ap
Älä vaan luule, että tuo mies muuttuisi kunnolliseksi. Rikot vaan sydämesi ja elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen haluaa nai@a muita, ja ottaa sen riskin, että jää kiinni, niin ei hän ole suhteen arvoinen. Jos oikeasti rakastaa toista, ei ajatteletkaan pettävänsä. Pettäessään on aina valmis luopumaan siitä henkilöstä, jota pettää.
Totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kerta tapahtui, kun olimme olleet noin 15 vuotta yhdessä ja sitä tapahtui jokunen kerta.Sitten on ollut noin vuoden tauko ja paneskelu alkoi uudelleen nyt lopputalvesta.Saman naisen kanssa siis.Joka päivä he siitä tauosta huolimatta ovat nähneet, koska ovat työkavereita.
Ap
Älä vaan luule, että tuo mies muuttuisi kunnolliseksi. Rikot vaan sydämesi ja elämäsi.
No siinäpä se, kun hän on aina ollut kunnollinen.Ei esim. juopottele ja on muutenkin ollut hyvä mies.Olen aina sanonut kaikille, että hän on maailman paras mies(toki puutteita hänessä on.. Kenessäpä ei), mutta näinpä ei ollutkaan.Minä varmaan omalla käytöksellä aiheutin tämän, mutta hän vaan sanoo että ei ole minun syy, minussa ei ole vikaa ym. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No siinäpä se, kun hän on aina ollut kunnollinen.Ei esim. juopottele ja on muutenkin ollut hyvä mies.Olen aina sanonut kaikille, että hän on maailman paras mies(toki puutteita hänessä on.. Kenessäpä ei), mutta näinpä ei ollutkaan.Minä varmaan omalla käytöksellä aiheutin tämän, mutta hän vaan sanoo että ei ole minun syy, minussa ei ole vikaa ym. 😔
Tuo oli siis minun, aloittajan viesti.
Ap
Ei olla enää yhdessä. Eihän se mies kestänyt mun ahdistusta. Pettämisestä ei saanut huomautella, ei syytellä. Elämän olisi pitänyt jatkua normaalina. Eihän se jatku, kun mun oli edes vaikea puhua hänelle, etten ajatellut asiaa.