Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti ja monta kertaa

%&€#&&
31.05.2020 |

Antakaa mulle vertaistukea.. Jos olet itse joutunut kokemaan tämän niin mitä itse olet tehnyt tälläisessä tilanteessa? Annoitko anteeksi vai otitko eron?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkinen terveytesi sitä vaatii, jätä mies. Jos kaipaat kostoa ja pää kestää, jatka näennäisesti rauhanomaisessa suhteessa, järjestele asiasi siten, että voit lähteä lyhyelläkin varoitusajalla, ja jätä mies kun hänellä on kaikkein vaikeinta.

Vierailija
42/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

r

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen suomalainen nainen on pettänyt suhteessa, joka on suurimpia prosentteja koko maailmassa.

Kerrotko linkin tutkimukseen, olen etsinyt sitä. Tuossa tutkimuksessa miesten pettämisluvut taisivat olla vielä korkeammat?

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2012041015433006

Evita-lehden verkkosivukysely, vastaajia 830. Anna mun kaikki kestää.

Ei, ei ollut tutkimus.

Et taida paljon tietää tilastotieteestä tai mistään muustakaan.

Tilastotiede-t.rolli iski.

Suomessa on liki 2,8 milj. naista.

Ihan jännittää itseäkin tiedänköhän mitään tutkimuksen tekemisestäkään, tai mistään muustakaan.

No ensinnäkin Suomessa ei ole 2,8 miljoonaa naista. Lapsia ei tähän lasketa. En ole alkuperäinen kommentoija, mutta Suomessa esim. puoluegallupeissa n. 1000-1500 vastaajaa ja tuloksen virhemarginaali muutaman prosenttiyksikön. Eli runsas 800 vastaajaa kyllä/ei kysymyksessä antaa erittäin luotettavan vastauksen. Jos ei asioita ymmärrä ei kannattaisi huudella edes tälläisellä foorumilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

r

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen suomalainen nainen on pettänyt suhteessa, joka on suurimpia prosentteja koko maailmassa.

Kerrotko linkin tutkimukseen, olen etsinyt sitä. Tuossa tutkimuksessa miesten pettämisluvut taisivat olla vielä korkeammat?

Ei, ei ollut tutkimus.

Ihan jännittää itseäkin tiedänköhän mitään tutkimuksen tekemisestäkään, tai mistään muustakaan.

No ensinnäkin Suomessa ei ole 2,8 miljoonaa naista. Lapsia ei tähän lasketa. En ole alkuperäinen kommentoija, mutta Suomessa esim. puoluegallupeissa n. 1000-1500 vastaajaa ja tuloksen virhemarginaali muutaman prosenttiyksikön. Eli runsas 800 vastaajaa kyllä/ei kysymyksessä antaa erittäin luotettavan vastauksen. Jos ei asioita ymmärrä ei kannattaisi huudella edes tälläisellä foorumilla.

Kysely on tehty verkkosivuilla. Siihen voi vastata kuka tahansa. Se ei ole tutkimus tai selvityskään.

Vierailija
44/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä siedät, niin sitä vahvistat!

Vierailija
45/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

r

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ollut tutkimus.

Puoluegallup on juuri sitä mitä sen nimi kertoo. Gallup, mielipidekysely. Samoin on tuo mikälielehden nettiquery, jossa muuten 15% aiemman kirjoittajan myöntäväksi vastaukseksi tulkitsemista vastanneista taisi kaivata tarkempaa määrittelyä pettämiselle. Juuri niin tarkka se oli, että pettäminen voi olla kaikkea pitkäaikaisten sivusuhteiden ja halauksen tai tuhman ajatuksen väliltä, vastaajan subjektiivisen näkemyksen mukaan. Huudellaanko lisää asioita joista ei ymmärretä?

Vierailija
46/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

r

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ollut tutkimus.

Puoluegallupeissa vastaajia ei ole 1000-1500, vaan yleensä reilusta 2000 ylöspäin.

Vierailija
47/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puolet Evita-lehden lukijanaisista pettää puolisoaan.

Vierailija
48/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis puolet Evita-lehden lukijanaisista pettää puolisoaan.

Evita-lehden levikki on 2010 ollut 28470. Sen julkaiseminen on lopetettu 2013.

Tämä informaatio Wikipediasta, jonka luotettavuus riittänee siinä missä Evitankin.

Vierailija
49/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

r

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ollut tutkimus.

Puoluegallupeissa vastaajia ei ole 1000-1500, vaan yleensä reilusta 2000 ylöspäin.

Sinulla on kova tarve valehdella. Esim. Alma Median teettämässä uusimmassa puoluegallupissa otos tasan 1500.

Vierailija
50/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

r

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ollut tutkimus.

Sinulla on kova tarve valehdella. Esim. Alma Median teettämässä uusimmassa puoluegallupissa otos tasan 1500.

Googlaa, saat otokseksi vähän enemmän kuin tuon yhden, eikä tarvi nimitellä ketään asiattomasti valehtelijaksi.

Vierailija
51/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisiko joku vielä kokemastaan?

Ap

Vierailija
52/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko käydä vieraissa kun kotona on kylmä lahna, näin meillä.

Oot varma, että vika on kalassa, eikä lämmittäjässä?

Vierailija
53/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko käydä vieraissa kun kotona on kylmä lahna, näin meillä.

Olet siis surkea rakastaja.

Eikä vaimosi tietenkään tahdo olla kanssasi enää koskaan sen ensimmäisen pettämisen jälkeen - sen nimittäin tietää, vaikka luulitkin pystyväsi salaamaan lieroutesi.

Vierailija
54/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisen kännisekoilun voisin antaa anteeksi, mutta tietoinen, suunnitelmallinen, jatkuva pettäminen vaikka kuinka siinä ei olisi tunteita mukana, vaan pelkkää seksiä, niin en.

Vierailija
55/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kokemus. Yhdessä ollaan, mutta mulla oli tässä välillä omat juttuni ja mies on nyt luvannut, ettei lähde enää yhdellekään ”poikien reissulle”. Ja siis halusi itse näin, minä en sitä vaatinut.

Vierailija
56/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä ei lopeta ikinä. Mun ex mies joka on vieläkin mun elämän rakkaus (ja siksi tuntuu niin järkyttävän pahalta) petti aivan ensitapaamisesta lähtien, ja oli pettänyt aina kumppaneitaan. Tein kaiken, että hän olisi tyytyväinen. Laiminlöin läheisänikin 16 vuotta, että hän saisi kaikki huomioni. Lopetin työt, että sain "palvoa" häntä. Hyppäsin kauneushoidossa, otin ripsipidennystä, kaikki mahdollinen. Ja hän vaan petti. Mikään ei auttanut. Ei hän edes ymmärrä tehneensä väärin. Lopulta pyysi jopa, että olisi saanut vapaasti tavata muita ja puhua heistä. Että tällaisista. Hirveintä on, että todella palvoin ja rakastin häntä palavasti.

Vierailija
57/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäisen kännisekoilun voisin antaa anteeksi, mutta tietoinen, suunnitelmallinen, jatkuva pettäminen vaikka kuinka siinä ei olisi tunteita mukana, vaan pelkkää seksiä, niin en.

Tämä on ollut juuri tuollaista ja selvinpäinkin tapahtunutta ☹️

Ap

Vierailija
58/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on idioot... kun kuvittelevat, että pettämisen jälkeen kaikki jatkuu normaalina, jos nainen on vain ehkä liian rikki erotakseen. Kuvittelevat, että naisen rakkaus on samaa ja seksi toimii. Itse mietin koko ajan, et Hyi vi###. Eli ei siinä voi mikään olla ennallaan. Kun itkin sängyssä, mies kuvitteli, että olen niin onnellinen. Olin niin surullinen ja nöyryytetty, että itkin.

Vierailija
59/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta tapahtui, kun olimme olleet noin 15 vuotta yhdessä ja sitä tapahtui jokunen kerta.Sitten on ollut noin vuoden tauko ja paneskelu alkoi uudelleen nyt lopputalvesta.Saman naisen kanssa siis.Joka päivä he siitä tauosta huolimatta ovat nähneet, koska ovat työkavereita.

Ap

Vierailija
60/72 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on idioot... kun kuvittelevat, että pettämisen jälkeen kaikki jatkuu normaalina, jos nainen on vain ehkä liian rikki erotakseen. Kuvittelevat, että naisen rakkaus on samaa ja seksi toimii. Itse mietin koko ajan, et Hyi vi###. Eli ei siinä voi mikään olla ennallaan. Kun itkin sängyssä, mies kuvitteli, että olen niin onnellinen. Olin niin surullinen ja nöyryytetty, että itkin.

Niin sinä kaikesta huolimatta jatkoit suhdetta? Luuletko että hän on pysynyt uskollisena tapahtuneen jälkeen? Tsemppiä sulle!

Ap