Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kylmintä tai epäempaattisinta kokemaasi käytöstä?

Vierailija
31.05.2020 |

Olen hyvin raskaassa elämäntilanteessa ja kuvaannollisesti tuntuu kuin olisin saanut rekkalastillisen tiiliskiviä ja jäävettä niskaan erään ihmisen taholta. Kerron oman kokemukseni myöhemmin.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan keskustelun seuraaminen. 

Vierailija
82/83 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin yöllä todella, siis todella, korkeassa ja useita päiviä jatkuneessa kuumeessa päivystykseen. Miesvastaaja sanoi jotain siihen tyyliin, että ei voi olla tuollaista kuumetta ja ota burana. Sanomattakin selvää, että olin jo ottanut kuumetta laskevaa lääkettä. Kuumeen lisäksi minulle tuli sydänoireita. Rukoilin koko yön, että selviän. Olin niin nuori, etten kehdannut soittaa ambulanssia, varsinkaan tuon kohtelun jälkeen. :(

Seuraavana päivänä menin sitten kuitenkin taksilla päivystykseen, jossa odotin 8 tuntia, jonka jälkeen minulla todettiin verenmyrkytys. Jäin sille tielle ja olin sairaalassa lopulta viikon.

Kun tapasin lääkärin ennen kuin pääsin osastolle, kysyin pitäisikö minun olla huolissani, kun sydämen syke oli ollut koko edellisen yön ja päivän valtavan nopea. Lääkäri sanoi, että "enemmän pitäisi huolestua, jos sydän ei löisi".

Ja vielä kun osastolla ollessani olin tietenkin peloissani ja huolestunut, sairaanhoitaja kysyi tympeällä äänellä, mikä sua itkettää.

Laadukasta ja asiakasystävällistä terveydenhuoltoa siis! Olisi ehdottomasti pitänyt tehdä valitus etenkin tuosta päivystäjästä, mutta olin tosiaan niin nuori ja vain kiitollinen siitä, että selvisin.

Täällä myös samansuuntainen kokemus itsellä. Yritin kyllä soittaa ambulanssia, mutta päivystäjä keskittyi oireideni vähättelyyn ja minun mitätöintiin nuori nainen kun olin. Lopulta äitini ajoi minut sairaalaan, jossa otettiin välittömästi sisään ja sinne jäin. Toki olin jo siinä pisteessä että oli vaikea pysyä tajuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku oli miehensä, vanhempiensa ja sisarten perheiden kanssa lomareissulla, kun hänen miehensä menehtyi hyvin yllättäen nelikymppisenä tuon reissun aikana. Ruumis oli vasta noudettu paikalta kun serkkuni oma äiti oli tokaissut, että katsokin että seuraava on sitten parempi mies. Täti on aina ollut ilkeä, mutta tuo oli jo pöyristyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi