Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvännäköinen mies?

Vierailija
29.05.2020 |

Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?

Kommentit (406)

Vierailija
341/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hoikka, harteikas.

Vierailija
342/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen on itsensä varmuudella kantava, oli väritys mikä tahansa. Ei mikään kyttyräselkäinen heikoilla vatsalihaksilla. Isävatsa on ok, sikspäkki vaatii niin paljon duunia ettei heppua paljon livenä näkisi. Perusvartalo hyvällä kehon hallinnalla.

Olen 169 pitkä ja viehätyn noin saman pituisista eli alle 180 pitkistä koska liian pitkiin en ylety.

Mies joka tietää mitä elämältään haluaa ja tavoittelee niitä, olematta kuitenkaan ryppy otsainen suorittaja. Omaa saman kaltaisen huumorin ja näkee maailman kivana paikkana missä on kivaa selvin päin. Arvostaa ihmistä omana itsenään eikö vähättele, pilkkaa eikä juoruile.

Olen ite yli 180cm, mutta tykkään miten kuvasit ihannemiestäsi. Onnellinen, joka sinut saa. Tykkään ite pienistä naisista. He herättävät minussa erityistä hellyyttä, mutta myös seksuaalista himoa. Tekee esimerkiksi mieli tehdä ruokaa toiselle tai siivota. Ihan hullunkurista. Toisaalta nuss...ia perusteellisesti. Anteeksi!

KAIKKI näyttää pienen vierellä isommalta, siksi miehet hullaantuu pienistä naisista. If u know what I mean.

Aika usein isot miehet hullaantuvat. Se korostaa heidän positiivisena pidettyä ominaisuuttaan, eli kokoa.

Pienenä miehenä tuo ajatus ei sytytä. En ole iso, joten en todellakaan halua mitään "mutta pienen naisen rinnalla sinäkin näytät isolta"-kuviota.

Tuo on enemmänkin naisten juttu että halutaan kokea itsensä erilaiseksi kuin oikeasti ollaan. Miehenä haluan enemmänkin kokea itseni sellaiseksi kuin oikeasti olen, esimerkiksi että nainen syttyisi jostain muusta piirteestäni. Se voi olla vaikka hyväkuntoisuus, itsevarmuus mennä puhumaan itseä pidemmälle naiselle, hyvä tyyli, hauskuus tai muuta.

Sama täällä, lyhyenä miehenä olen enemmänkin kiinnostunut pituisistani naisista. Pidän hiukan naurettavana ihmisiä jotka etsivät kumppania korostamaan tai vähentämään jotain ominaisuuksia itsessään näennäisesti. Arvostan enemmän ihmisiä jotka seisovat omilla jaloillaan.

Lyhyissä miehissä on tosiaan niitä toisenlaisiakin. Itselläni kokemusta, kun tapailemani mies, joka oli suunnilleen itseni kokoinen, rivien välistä jatkuvasti huomautteli koostani. Tuli erittäin selväksi että olin hänen silmissään liian iso ja tästä johtuen tunsinkin itseni hänen seurassaan ällöttäväksi norsuksi. Toi yks kokemus riitti mulle enkä enää ota riskiä vastaavasta. Seuraava mies saa olla ihan selkeästi isompi.

Ihan sama kokemus itselläkin ja tämä mies siis kuitenkin oli minua liki kymmenisen senttiä pidempi (olen 160cm) mutta niin vaan tuli sekä rivien välistä, että ihan suoraankin kommenttia esim että olet niin skrode että voisit hyvin olla ammatiltasi vaikka poliisi joka painii juoppojen kanssa..

Minä taas tunnen naisen joka on tyyliin 185cm/90kg.

Muutamat huomauttelijat rafla- ja festarireissuilla olleet sellaisia pitkiä ja harteikkaita tosimiehiä. Pienikokoisen miehen en muista koskaan sanoneen mitään negatiivista.

Kummasti tällaisessa tilanteessa ei päätelläkään että ei pitkää ja harteikasta miestä kiitos koska sellaiset huomauttelevat koosta.

Jotenkin tuossa haiskahtaa rationalisointihamsteri. Yritetään keksiä "ei-pinnallinen" syy suosia isokokoisia miehiä.

Olen 151cm pitkä nainen ja kokemukseni on ettei pitkät miehet välitä pituudesta ollenkaan. Lyhyemmät taas tekevät jatkuvasti siitä asian minkä pituinen minä olen eli heitä pienempi.

Pitkille miehille kaikki käy, lyhyt kokee itsensä takia haluavan lyhyempää naista.

On samanmittainen ja mulla on vähän samantyyppisiä mutta osin erilaisia havaintoja miehistä:

Monet tosi pitkät miehet haluavat selvästi lyhyemmän naisen. Olen usein tapaillut itseäni reilusti pidempää miestä, koska ne minua jonkin verran pidemmät eivät ole kiinnostuneita. 

Tapailin yhdessä vaiheessa 178 cm pitkää miestä, ja minun mielestäni hän oli pitkä, mutta oli tosi raivostuttavaa kuunnella koko ajan sitä jankutusta että kun hän on niin lyhyt, hän on niin lyhyt. Kaikki naiset haluavat pitkän miehen jne. Kun tapailin miestä joka oli 169 cm ei ollut mitään jankutusta eikä hänelle ollut oma pituus tai muiden pituus ongelma. Mutta on kuitenkin useampi keskimittaa hieman lyhyempi mies kauheasti paasannut näistä pituusasioista. Jotenkin ihan totaalinen turn off. Ilmeisesti en sitten itse ole tarpeeksi viehättävä nainen kun minulle pitää niistä asioista valittaa, pidetään vaan varalla tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen on itsensä varmuudella kantava, oli väritys mikä tahansa. Ei mikään kyttyräselkäinen heikoilla vatsalihaksilla. Isävatsa on ok, sikspäkki vaatii niin paljon duunia ettei heppua paljon livenä näkisi. Perusvartalo hyvällä kehon hallinnalla.

Olen 169 pitkä ja viehätyn noin saman pituisista eli alle 180 pitkistä koska liian pitkiin en ylety.

Mies joka tietää mitä elämältään haluaa ja tavoittelee niitä, olematta kuitenkaan ryppy otsainen suorittaja. Omaa saman kaltaisen huumorin ja näkee maailman kivana paikkana missä on kivaa selvin päin. Arvostaa ihmistä omana itsenään eikö vähättele, pilkkaa eikä juoruile.

Olen ite yli 180cm, mutta tykkään miten kuvasit ihannemiestäsi. Onnellinen, joka sinut saa. Tykkään ite pienistä naisista. He herättävät minussa erityistä hellyyttä, mutta myös seksuaalista himoa. Tekee esimerkiksi mieli tehdä ruokaa toiselle tai siivota. Ihan hullunkurista. Toisaalta nuss...ia perusteellisesti. Anteeksi!

KAIKKI näyttää pienen vierellä isommalta, siksi miehet hullaantuu pienistä naisista. If u know what I mean.

Aika usein isot miehet hullaantuvat. Se korostaa heidän positiivisena pidettyä ominaisuuttaan, eli kokoa.

Pienenä miehenä tuo ajatus ei sytytä. En ole iso, joten en todellakaan halua mitään "mutta pienen naisen rinnalla sinäkin näytät isolta"-kuviota.

Tuo on enemmänkin naisten juttu että halutaan kokea itsensä erilaiseksi kuin oikeasti ollaan. Miehenä haluan enemmänkin kokea itseni sellaiseksi kuin oikeasti olen, esimerkiksi että nainen syttyisi jostain muusta piirteestäni. Se voi olla vaikka hyväkuntoisuus, itsevarmuus mennä puhumaan itseä pidemmälle naiselle, hyvä tyyli, hauskuus tai muuta.

Sama täällä, lyhyenä miehenä olen enemmänkin kiinnostunut pituisistani naisista. Pidän hiukan naurettavana ihmisiä jotka etsivät kumppania korostamaan tai vähentämään jotain ominaisuuksia itsessään näennäisesti. Arvostan enemmän ihmisiä jotka seisovat omilla jaloillaan.

Lyhyissä miehissä on tosiaan niitä toisenlaisiakin. Itselläni kokemusta, kun tapailemani mies, joka oli suunnilleen itseni kokoinen, rivien välistä jatkuvasti huomautteli koostani. Tuli erittäin selväksi että olin hänen silmissään liian iso ja tästä johtuen tunsinkin itseni hänen seurassaan ällöttäväksi norsuksi. Toi yks kokemus riitti mulle enkä enää ota riskiä vastaavasta. Seuraava mies saa olla ihan selkeästi isompi.

Ihan sama kokemus itselläkin ja tämä mies siis kuitenkin oli minua liki kymmenisen senttiä pidempi (olen 160cm) mutta niin vaan tuli sekä rivien välistä, että ihan suoraankin kommenttia esim että olet niin skrode että voisit hyvin olla ammatiltasi vaikka poliisi joka painii juoppojen kanssa..

Minä taas tunnen naisen joka on tyyliin 185cm/90kg.

Muutamat huomauttelijat rafla- ja festarireissuilla olleet sellaisia pitkiä ja harteikkaita tosimiehiä. Pienikokoisen miehen en muista koskaan sanoneen mitään negatiivista.

Kummasti tällaisessa tilanteessa ei päätelläkään että ei pitkää ja harteikasta miestä kiitos koska sellaiset huomauttelevat koosta.

Jotenkin tuossa haiskahtaa rationalisointihamsteri. Yritetään keksiä "ei-pinnallinen" syy suosia isokokoisia miehiä.

Olen 151cm pitkä nainen ja kokemukseni on ettei pitkät miehet välitä pituudesta ollenkaan. Lyhyemmät taas tekevät jatkuvasti siitä asian minkä pituinen minä olen eli heitä pienempi.

Pitkille miehille kaikki käy, lyhyt kokee itsensä takia haluavan lyhyempää naista.

Omien havaintojeni mukaan, ja myös tutkitusti, mukaan olet väärässä.

Syy miksi ne pitkät miehet eivät puhu pituudestasi on se että heille on itsestään selvää että olet lyhyempi, samoin kuin valtaosa naisista. Aika monelle pitkälle miehelle itse asiassa on ehdotonta että nainen on lyhyempi.

Tuosta on olemassa tutkimustietoakin. Keskimäärin lyhyet miehet ovat huomattavasti halukkaampia ottamaan itseään pidemmän naisen.

Totta kai ne lyhyt miehet jotka eivät ole, etsivät lyhyitä naisia ja mainitsevat asiasta.

Tämä pitää paikkansa.

Yksi parhaista ystävistäni on muistaakseni 184cm nainen joka käyttää yleensä superkorkeita korkoja. Voin sanoa että yhdeksässä tapauksessa kymmenestä  se on pitkä mies joka kokee olonsa kiusalliseksi. Pitkät miehet eivät ole tottuneet katselemaan naista ylöspäin. Lyhyet miehet puolestaan fanittavat tätä naista jatkuvasti, kuten myös miehensä joka lienee juuri ja juuri yli 170cm.

Vierailija
344/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansiniset, jäänsiniset silmät ja vaaleat lyhyet hiukset. 

Vierailija
345/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä täydellistä vastausta aloittajan kysymykseen, mutta perstaskun pullotus on osa komeutta.

Vierailija
346/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleansiniset, jäänsiniset silmät ja vaaleat lyhyet hiukset. 

Kuten sillä ällöttävällä italiaanolla Stefano Zandrilla?

Vierailija
347/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät miehet ovat komeita

Spirttisuus -yes

Vierailija
349/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko, helppo... kirjoitti:

En tiedä täydellistä vastausta aloittajan kysymykseen, mutta perstaskun pullotus on osa komeutta.

Olet oikeassa- mutta pullotus tulee olla etupuolella. Vielä niin, että.ihan levossa kun pullotuksen huomaa, niin hyvä -silloin on riittävän iso

Vierailija
350/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpä minun pullottavan lompakkoni miten paljon kaljakuitteja löytyykään

Vierailija
351/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi valita yhdet ominaisuudet? Ei mitenkään.

Hyvännököisiä on mielestäni todella hyvin erinäköiset miehet. Ei ole mitään väliä hiusten tai silmien värillä tai pituudella, kaikenvärisiin ja -pituisiin on tullut ihastuttua. 

Melkein ainoa selkeämpi piirre mikä kaikissa mielestäni hyvännäköisissä on sama on suht suora nenä. Töpselineniin en ole vielä koskaan viehtynyt, anteeksi töpselinenät!

Vierailija
352/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Hyvin erinäköiset voivat mielestäni olla hyvännäköisiä. Sana "komea" on minusta jotenkin ällöttävä ja tuo mieleen jonkun George Clooneyn, joka oletettavasti on (ollut) "komea" ja minusta aina todella vastenmielinen.

Jos kuvittelen "ihannemiestä", arvelen, että joku 180 - 185 cm pitkä, tummat hiukset ja siniset silmät.

Todellisuudessa näen hyvännäköisiä miehiä päivittäin, eivätkä he tuolta näytä. Se on vain jokin ilme, ele, katse, hymy, joka viehättää.

Kasvothan hyvännäköisyyden ratkaisevat. Tai "komeuden". Miehessä pitää olla älyä, huumorintajua ja Je Ne Sais Quoita.

Kovin erilaisia ovat näkemäni hyvännäköiset miehet olleet. Heitä on yhdistänyt hymy, katse, luonteen hyvyys. Ei ole vitsi.

N50+

Vierailija
353/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Kennedy jr. Valitettavasti kuollut lento-onnettomuudessa. Perinyt parhaat puolet isältään ja tummalta äidiltään.

Vierailija
354/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin Nick Wechslerin ihan koska vain. Pelkkä olemus ja ulkonäkö vetoaa. Tunsin yhden samannäköisen, mutta koko tyyppi olemuksellaan pilasi kaiken. Oli vielä pitempi, kuin Nick.

Hänestä muistui mieleen Brian J. Smith.

https://i.ytimg.com/vi/eBeRdpZnBEE/maxresdefault.jpg

https://38.media.tumblr.com/10c3fea2a74b03127f2b68b18e3193e7/tumblr_nq0…

Brianin kanssa samassa sarjassa näyttelee Max Riemelt, joka minun silmääni on myös komea. 

https://s1.picho.st/2019/04/26/mA22P.jpg

https://em.wattpad.com/835e2b74395a7bc904ac9053be15ef38e435b835/6874747…

https://gifimage.net/wp-content/uploads/2017/10/max-riemelt-gif-4.gif

Kas vaan, tämä jälkimmäinen on näköjään myös samoista vanhemmista kuin Travis, Charlie ja Tom. Uncanny.

Channing Tatum sanoo moi serkuilleen!

Vierailija
355/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tietää heti kun sellaisen näkee. Tietyt ominaisuudet yhdistävät hyvännäköisenä pitämiäni miehiä, mutta toisaalta tiedän paljon miehiä joilla on nuo ominaisuudet eivätkä ole ollenkaan minun makuuni. Kokonaisuudesta kyse.

Täydellinen vastaus 💕

Vierailija
356/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallekarhumainen,  aika pitkä, ainakin 185 sm, pitkätukkainen ja saa olla partakin, jos parta kasvaa hyvin, ei siis harvoja  tuppoja siellä täällä kuin entisellä luokanvalvojallani. Ei rintakarvoja tai  kovin paksua turkkia muutenkaan pään alapuolella.  Ja kasvoilla pitää olla sellainen älykäs mutta herkästi hymyilevä ilme. 

Ja kas, näin kuvailinkin nykyisen mieheni! 

Tällaisia ovat olleet ex-poikaystävänikin mutta mahtuupa joukkoon eräs ex, joka oli pitkä, hoikka, tummatukkainen (lyhyehkö tukka)  ja ruskeasilmäinen. Hänen ihonsa näytti talvellakin päivettyneeltä. Hän oli sellainen karhean roistomaisella tavalla komea, kuin elokuvan pahis.

Harmi että hänen luonteensa on niin vinossa, että naiset kaikkoavat hänestä seurusteltuaan n.vuoden.

Vierailija
357/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä minun pullottavan lompakkoni miten paljon kaljakuitteja löytyykään

Nyt liikutaan metaforallisella tasolla...tätähän mammat eivät ymmärrä. Ja vaikka ymmärtäisivät, eivät sitä palstalla myönnä.

Vierailija
358/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Affleck parhaimmillaan.

Vierailija
359/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on hassua että miehet joille alko maistuu niin se tosiaan näkyy naamasta ja itse pitävät itseään siloposkisina.

Vierailija
360/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin sanonta kuuluu, silmät ovat sielun peili ja kyllä tietynlainen katse sytyttää. Silmäkulmien hymyrypyt ovat ihanat. Tietyistä piirteistä pidän, esim. sänki, tummat piirteet yleisesti ja pituus, mutta eniten se kokonaisuus, miten ns. kantaa itsensä. Itsevarmuus sytyttää, kunhan se ei ole itserakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi