Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvännäköinen mies?

Vierailija
29.05.2020 |

Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?

Kommentit (406)

Vierailija
301/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen on itsensä varmuudella kantava, oli väritys mikä tahansa. Ei mikään kyttyräselkäinen heikoilla vatsalihaksilla. Isävatsa on ok, sikspäkki vaatii niin paljon duunia ettei heppua paljon livenä näkisi. Perusvartalo hyvällä kehon hallinnalla.

Olen 169 pitkä ja viehätyn noin saman pituisista eli alle 180 pitkistä koska liian pitkiin en ylety.

Mies joka tietää mitä elämältään haluaa ja tavoittelee niitä, olematta kuitenkaan ryppy otsainen suorittaja. Omaa saman kaltaisen huumorin ja näkee maailman kivana paikkana missä on kivaa selvin päin. Arvostaa ihmistä omana itsenään eikö vähättele, pilkkaa eikä juoruile.

Olen ite yli 180cm, mutta tykkään miten kuvasit ihannemiestäsi. Onnellinen, joka sinut saa. Tykkään ite pienistä naisista. He herättävät minussa erityistä hellyyttä, mutta myös seksuaalista himoa. Tekee esimerkiksi mieli tehdä ruokaa toiselle tai siivota. Ihan hullunkurista. Toisaalta nuss...ia perusteellisesti. Anteeksi!

KAIKKI näyttää pienen vierellä isommalta, siksi miehet hullaantuu pienistä naisista. If u know what I mean.

Aika usein isot miehet hullaantuvat. Se korostaa heidän positiivisena pidettyä ominaisuuttaan, eli kokoa.

Pienenä miehenä tuo ajatus ei sytytä. En ole iso, joten en todellakaan halua mitään "mutta pienen naisen rinnalla sinäkin näytät isolta"-kuviota.

Tuo on enemmänkin naisten juttu että halutaan kokea itsensä erilaiseksi kuin oikeasti ollaan. Miehenä haluan enemmänkin kokea itseni sellaiseksi kuin oikeasti olen, esimerkiksi että nainen syttyisi jostain muusta piirteestäni. Se voi olla vaikka hyväkuntoisuus, itsevarmuus mennä puhumaan itseä pidemmälle naiselle, hyvä tyyli, hauskuus tai muuta.

Sama täällä, lyhyenä miehenä olen enemmänkin kiinnostunut pituisistani naisista. Pidän hiukan naurettavana ihmisiä jotka etsivät kumppania korostamaan tai vähentämään jotain ominaisuuksia itsessään näennäisesti. Arvostan enemmän ihmisiä jotka seisovat omilla jaloillaan.

Lyhyissä miehissä on tosiaan niitä toisenlaisiakin. Itselläni kokemusta, kun tapailemani mies, joka oli suunnilleen itseni kokoinen, rivien välistä jatkuvasti huomautteli koostani. Tuli erittäin selväksi että olin hänen silmissään liian iso ja tästä johtuen tunsinkin itseni hänen seurassaan ällöttäväksi norsuksi. Toi yks kokemus riitti mulle enkä enää ota riskiä vastaavasta. Seuraava mies saa olla ihan selkeästi isompi.

Ihan sama kokemus itselläkin ja tämä mies siis kuitenkin oli minua liki kymmenisen senttiä pidempi (olen 160cm) mutta niin vaan tuli sekä rivien välistä, että ihan suoraankin kommenttia esim että olet niin skrode että voisit hyvin olla ammatiltasi vaikka poliisi joka painii juoppojen kanssa..

Vierailija
302/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, et ei teeskentele sellast ylivertaist omal kropallaan ollen hartiat... ähh kyl te tiedätte. eli toisin sanoen on itsetunto kohil ja kelpaa omana itsenään.

Kävely on myös luonnollista eikä korostettuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi kiva huomata että muutkin miehet kuin Pitt ja Beckham ovat mieleen.

Toisessa ketjussa keskusteltiin kuinka naiset kuolaavat aina samoja miehiä mutta tämän perusteella kaikennäköisille, ikäisille ja muutenkin eri tyyppisille miehille on kysyntää.

Vierailija
304/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen on itsensä varmuudella kantava, oli väritys mikä tahansa. Ei mikään kyttyräselkäinen heikoilla vatsalihaksilla. Isävatsa on ok, sikspäkki vaatii niin paljon duunia ettei heppua paljon livenä näkisi. Perusvartalo hyvällä kehon hallinnalla.

Olen 169 pitkä ja viehätyn noin saman pituisista eli alle 180 pitkistä koska liian pitkiin en ylety.

Mies joka tietää mitä elämältään haluaa ja tavoittelee niitä, olematta kuitenkaan ryppy otsainen suorittaja. Omaa saman kaltaisen huumorin ja näkee maailman kivana paikkana missä on kivaa selvin päin. Arvostaa ihmistä omana itsenään eikö vähättele, pilkkaa eikä juoruile.

Olen ite yli 180cm, mutta tykkään miten kuvasit ihannemiestäsi. Onnellinen, joka sinut saa. Tykkään ite pienistä naisista. He herättävät minussa erityistä hellyyttä, mutta myös seksuaalista himoa. Tekee esimerkiksi mieli tehdä ruokaa toiselle tai siivota. Ihan hullunkurista. Toisaalta nuss...ia perusteellisesti. Anteeksi!

KAIKKI näyttää pienen vierellä isommalta, siksi miehet hullaantuu pienistä naisista. If u know what I mean.

Aika usein isot miehet hullaantuvat. Se korostaa heidän positiivisena pidettyä ominaisuuttaan, eli kokoa.

Pienenä miehenä tuo ajatus ei sytytä. En ole iso, joten en todellakaan halua mitään "mutta pienen naisen rinnalla sinäkin näytät isolta"-kuviota.

Tuo on enemmänkin naisten juttu että halutaan kokea itsensä erilaiseksi kuin oikeasti ollaan. Miehenä haluan enemmänkin kokea itseni sellaiseksi kuin oikeasti olen, esimerkiksi että nainen syttyisi jostain muusta piirteestäni. Se voi olla vaikka hyväkuntoisuus, itsevarmuus mennä puhumaan itseä pidemmälle naiselle, hyvä tyyli, hauskuus tai muuta.

Sama täällä, lyhyenä miehenä olen enemmänkin kiinnostunut pituisistani naisista. Pidän hiukan naurettavana ihmisiä jotka etsivät kumppania korostamaan tai vähentämään jotain ominaisuuksia itsessään näennäisesti. Arvostan enemmän ihmisiä jotka seisovat omilla jaloillaan.

Lyhyissä miehissä on tosiaan niitä toisenlaisiakin. Itselläni kokemusta, kun tapailemani mies, joka oli suunnilleen itseni kokoinen, rivien välistä jatkuvasti huomautteli koostani. Tuli erittäin selväksi että olin hänen silmissään liian iso ja tästä johtuen tunsinkin itseni hänen seurassaan ällöttäväksi norsuksi. Toi yks kokemus riitti mulle enkä enää ota riskiä vastaavasta. Seuraava mies saa olla ihan selkeästi isompi.

Ihan sama kokemus itselläkin ja tämä mies siis kuitenkin oli minua liki kymmenisen senttiä pidempi (olen 160cm) mutta niin vaan tuli sekä rivien välistä, että ihan suoraankin kommenttia esim että olet niin skrode että voisit hyvin olla ammatiltasi vaikka poliisi joka painii juoppojen kanssa..

Minä taas tunnen naisen joka on tyyliin 185cm/90kg.

Muutamat huomauttelijat rafla- ja festarireissuilla olleet sellaisia pitkiä ja harteikkaita tosimiehiä. Pienikokoisen miehen en muista koskaan sanoneen mitään negatiivista.

Kummasti tällaisessa tilanteessa ei päätelläkään että ei pitkää ja harteikasta miestä kiitos koska sellaiset huomauttelevat koosta.

Jotenkin tuossa haiskahtaa rationalisointihamsteri. Yritetään keksiä "ei-pinnallinen" syy suosia isokokoisia miehiä.

Vierailija
305/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tosi kiva huomata että muutkin miehet kuin Pitt ja Beckham ovat mieleen.

Toisessa ketjussa keskusteltiin kuinka naiset kuolaavat aina samoja miehiä mutta tämän perusteella kaikennäköisille, ikäisille ja muutenkin eri tyyppisille miehille on kysyntää.

Kaiken ikäisille ja näköisille miehille. Kunhan vain ovat pitkiä ja harteikkaita, V-kroppaisia, omaavat isot kädet, pitkät sormet ja intensiivisen katseen.

Vierailija
306/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken ikäisille ja näköisille miehille. Kunhan vain ovat pitkiä ja harteikkaita, V-kroppaisia, omaavat isot kädet, pitkät sormet ja intensiivisen katseen.

Hei. Ihan oikeasti. Onko teille ikinä tullut mieleen, miten rasittavaa tämä teidän spämmäys jokaisessa ketjussa on? Aihe vapaa on keskustelupalsta, voit perustaa (taas yhden) oman aloituksen tuolle samalle jankutuksellesi, mutta tässä ketjussa jaetaan nyt yksilökohtaisia mielipiteitä hyvännäköisistä miehistä.

Alan jatkossa ilmiantaa ketjuista tätä teidän spämmiä, menee jo sen verran pahaksi kiusaamiseksi. Koko palstalla ei pysty enää keskustelemaan mistään muusta kuin teidän aiheestanne, tunkeatte joka ketjuun. Jos luulette, että tuo teidän jankkaus on jotenkin fiksua tai ylevää, olette kyllä tosi väärässä.

Opetettiinko kotona mitään keskusteluun liittyviä käytöstapoja vai annettiinko aina huutaa muiden päälle? Ei ihme, että olette sinkkuja, lyhyinä tai pitkinä.

Eri

Vierailija
307/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkatkaa tänne kuva, jossa on sellainen tuima/kova katse, please

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/0iMUraVf6ypjTXe_jbS8M2PaNSNrOYa…

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/M6XjWLzG1XfEth_jWUC521MgKALmtdO…

https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/-Ihifoqb7P7615w-5D3Msx…

Ja sitten paras:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f3/Clint_Eastwoo…

Joo, noi toimii todellakin. Ei vetoa yhtään sellaiset nauravaiset silmät. Tai nauravaiset miehetkään oikeastaan. Clint Eastwood westerneissä on mun ihannemies.

Mä taas tykkään hymyilevistä, onnellisen näköisistä miehistä joiden silmien tuikkeesta voi nähdä väläyksen siitä pienestä pojasta joka joskus oli.

Varmaan persoonakysymys, tykkäättekö te tuimista miehistä tykkäävät naiset alistua?

Itse olen enempi sitä sarjaa, että otan välillä tissille ja tuollainen vihaisen näköinen mies on ainoastaan luotaantyöntävä. Ylväs voi olla, muttei vihainen. Ja ylväydenkin pitää sulaa hellään hymyyn kun sanon jotain hauskaa.

Mä ainakin olen sellainen, että haluan alistua. Vanhanaikainen nainen alhaisesta iästä huolimatta (22). En voisi edes kuvitella syttyväni miehestä, joka haluaisi tulla mulla syliin paijattavaksi. Miehen pitää olla Mies ja Naisen pitää olla Nainen. Tosi vanhanaikainen ja epäsuosittu tapa ajatella nykyään, tiedän. Miehen pitää olla vähän uhkaavan oloinen, jotta mä sytyn.

Juu olet todella ainutlaatuinen lumihiutale.

Vain noin 99% naisista haluaa alistua ja haluaa miehen olevan vanhanaikaisella tavalla mies silloin kun ei jutella feministikaverien kanssa illallisella.

Miksi noin hyökkäävä? Mut tupataan tuomitsemaan aina, kun kerron tuosta, siksi puolustelin jo valmiiksi. Ei ole mitään ytarvetta olla uniikki lumihiutale, kunhan saan olla oma itseni.

Jatkan vielä: nykyaikana tuntuu ettei SAISI EDES SANOA tai olla sitä mieltä, että olen nainen ja HALUAN hellan ja nyrkin väliin. Koska se on jotenkin väärin.

Kuulostatte lapsellisilta. Ei naiset ennenvanhaan siinä "nainen keittiössä " -roolissaan mitään tappajamiehiä suosinut. Yleensäkin sukupuolten käyttäytymiserot olivat VÄHÄISEMMÄT. Ihan akateemisen tutkimuksen perusteella havaittu asia, myös nykypäivänä kulttuurien välillä. Kulttuurit joissa feminismi on vahvimmin muuttanut yhteiskuntaa, miesten täytyy yliyrittää maskuliinisessa käyttäytymisessä.

Silloin ennenvanhaan Suomessa, siis niinä aikoina koita kaipaat vaikket ymmärrä kuinka väärässä olet, miehet ei olleet mitään tuimailmeisiä tappajia. Mies oli mies eli teki miesten hommia ja päätti miehelle kuuluvista asioista, ja sinä tottelit koska mies oli mies. Eikä mitään sellasta että kiukuttelit mutta mies oli niin ihana tappaja alistajamies että pakotti sinut tottelemaan. Olet lapsellinen luuloissasi.

Vierailija
308/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Nick Wechslerin ihan koska vain. Pelkkä olemus ja ulkonäkö vetoaa. Tunsin yhden samannäköisen, mutta koko tyyppi olemuksellaan pilasi kaiken. Oli vielä pitempi, kuin Nick.

Vierailija
309/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meillä taitaa luetun ymmärtämisessä sitten olla suuriakin eroja. Mielestäni aika selkeästi täällä paljonkin eri makuja ja mieltymyksiä.

Vierailija
310/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meillä taitaa luetun ymmärtämisessä sitten olla suuriakin eroja. Mielestäni aika selkeästi täällä paljonkin eri makuja ja mieltymyksiä.

Valtaosa eroista on sitä että onko pitkät hiukset hyvä vai ei, onko parta hyvä vai ei, tai minkä väriset silmät ovat hyvä. Muutoin se on melkein joka kommentissa se yksi ja sama mies.

Vierailija
311/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikennäköisille miehille on kysyntää, kunhan ne näyttävät miehiltä.

Mulla on yksi kollega, joka on mun pituinen (n.170cm), alkaa kaljuuntua ja sekin on ollut suhteessa jo vuosikausia mun mielestä ihan näpsäkän näköisen urheilevan naisen kanssa. Sattuu olemaan mukava ja fiksu ihminen. Sellasille on aina kysyntää.

Vierailija
312/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Suosalo, Tommi Korpela. Mads Mikkelsen. Täällä vastaajana vähän vanhempi täti-ihminen.

Vierailija
313/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, johon olen sillä hetkellä ihastunut. Tällä hetkellä minulla on rakas, joka on vähintäänkin androgyyni jos ei feminiininen. Uuh kun hän on ihana, suloinen, seksikäs!

Tunnistan miellyttävän miehen kun näen.

Hymy ja katse ovat pääosassa. Kasvot yleensäkin. Pidän ystävällisistä, huumorintajuisista miehistä, ja näkyyhän se heissä ulospäiskin kun jutellaan tai näen IRL.

Joku Jason Momoa on YÖK, mahtaako olla näiden kaappipeikkojen oma unelma?

Palstapeikoille vinkki kun ei lohkea: ei, kyse ei ole pituudestasi. Mieipä, mikä se voisi olla.

Vierailija
314/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on jotain housuissaankin. Ei jaksa kiinnostaa älyköt ja wiisaat.

Vierailija
315/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jolla on jotain housuissaankin. Ei jaksa kiinnostaa älyköt ja wiisaat.

Samaa mieltä. Kun miehellä on kunnon jööti housuissa, ainakin minä annan paljon anteeksi....

Vierailija
316/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoisesta lievästi ylipainoiseen.  Jos on alle tai yli niin ei nappaa sitten yhtään.

Vierailija
317/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuon nyt tähän aidosti vähän toisenlaisen näkökulman. Nimittäin itse sytyn aika feminiinisistä ja kauniista ja herkistä miehistä. Kurt Cobain, nuori Billy Corgan, Ville Valo (no en tiedä onko herkkä), Brian Molko, Turun Romantiikan muusikot (jos muistatte tämän bändin).

Sitten toisaalta myös jotkin miesmallit kuten vaikka se Samanthan Smith Sinkkuelosta ja Halle Berryn eksä Gabriel Aubry. Myös se Pianonsoittajan tähti Adrien Brody. Ihana nenä!

Ja tykkään myös tosi pitkistä ja laihoista! Rokkareista ja muusikoista.

Eli tässä vähän erilaista kulmaa.

Vierailija
318/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vielä lisää että Norman Reedus ja Paul Banks Interpolista kolahtaa kanssa.

Vierailija
319/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shannon Leto

Tämä! 😍 Sopii enemmän omaan makuuni kuin veljensä, joka myöskin näyttävä ilmestys.

Vierailija
320/406 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tunnen naisen joka on tyyliin 185cm/90kg.

Muutamat huomauttelijat rafla- ja festarireissuilla olleet sellaisia pitkiä ja harteikkaita tosimiehiä. Pienikokoisen miehen en muista koskaan sanoneen mitään negatiivista.

Kummasti tällaisessa tilanteessa ei päätelläkään että ei pitkää ja harteikasta miestä kiitos koska sellaiset huomauttelevat koosta.

Jotenkin tuossa haiskahtaa rationalisointihamsteri. Yritetään keksiä "ei-pinnallinen" syy suosia isokokoisia miehiä.

Olen 151cm pitkä nainen ja kokemukseni on ettei pitkät miehet välitä pituudesta ollenkaan. Lyhyemmät taas tekevät jatkuvasti siitä asian minkä pituinen minä olen eli heitä pienempi.

Pitkille miehille kaikki käy, lyhyt kokee itsensä takia haluavan lyhyempää naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän