Millainen on hyvännäköinen mies?
Varmasti vaihtelee näkemykset mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?
Kommentit (406)
Tykkään hirveästi nörteistä. Niissä on valloitettavaa, koska ovat tosi vaativaisia.
Persoonallinen pitää olla, täydellisyyteen pyrkivä lihaksikas malli tai urheilijatyyppi ei kiinnosta. Katse ja hymy vangitsee ensin, vahvat käsivarret ja matalahko puheääni plussaa, mukava ja huumorintajuinen. Hyvin hoidettu parta on sexy!
Tummat silmät ja hiukset, saa olla laitettu jotenkin jännäst. Iho saa kans olla vähän hipiäisempi, joku ruskeemp. Aksentist plussa taikka voi vaan puhua englantii taik muuta kieltä. Ei se kun tuntee sillai syväst niin ole tärkeetä mitä sanoo kuin milt kuulostaa. Sillai sykkivät silmät ja intohimoinen ote elämään.
Sanni1997 kirjoitti:
Tummat silmät ja hiukset, saa olla laitettu jotenkin jännäst. Iho saa kans olla vähän hipiäisempi, joku ruskeemp. Aksentist plussa taikka voi vaan puhua englantii taik muuta kieltä. Ei se kun tuntee sillai syväst niin ole tärkeetä mitä sanoo kuin milt kuulostaa. Sillai sykkivät silmät ja intohimoinen ote elämään.
:D
Vierailija kirjoitti:
Tykkään hirveästi nörteistä. Niissä on valloitettavaa, koska ovat tosi vaativaisia.
Itse olen taas ollut siinä käsityksessä, että nörteille kelpaa yleensä lähes kuka vaan. Eivät ole suosittuja naisten keskuudessa, tarjontaa ei käytännössä ole joten vaatimuksetkaan eivät ole korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taas ollut siinä käsityksessä, että nörteille kelpaa yleensä lähes kuka vaan. Eivät ole suosittuja naisten keskuudessa, tarjontaa ei käytännössä ole joten vaatimuksetkaan eivät ole korkealla.
Et ole tutustunut aitoon nörttiin. Nehän ovat hankalia, vaativia ja joustamattomia luonteeltaan mutta hyvin uskollisia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Nick Wechslerin ihan koska vain. Pelkkä olemus ja ulkonäkö vetoaa. Tunsin yhden samannäköisen, mutta koko tyyppi olemuksellaan pilasi kaiken. Oli vielä pitempi, kuin Nick.
Hänestä muistui mieleen Brian J. Smith.
https://i.ytimg.com/vi/eBeRdpZnBEE/maxresdefault.jpg
https://38.media.tumblr.com/10c3fea2a74b03127f2b68b18e3193e7/tumblr_nq0…
Brianin kanssa samassa sarjassa näyttelee Max Riemelt, joka minun silmääni on myös komea.
https://s1.picho.st/2019/04/26/mA22P.jpg
https://em.wattpad.com/835e2b74395a7bc904ac9053be15ef38e435b835/6874747…
https://gifimage.net/wp-content/uploads/2017/10/max-riemelt-gif-4.gif
Ensimmäinen ei ole makuuni, mutta tuo toinen (Max)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tutustunut aitoon nörttiin. Nehän ovat hankalia, vaativia ja joustamattomia luonteeltaan mutta hyvin uskollisia kyllä.
No joo, en ole tutustunut aitoon enkä vähemmän aitoon. Ihan siitä syystä, etteivät fyysiseti herätä minussa pienintäkään kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kelpaa kuka vaan, nörtit ne vasta nirsoja ovatkin. Ja juuri siksi usein ovat sinkkupalstoilla marisemassa, haukkumassa lihavia yh-mammoja ja vaatimassa itselleen kaunista fitnesstypyä.
Anthony Joshua on aika onnistunut ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kelpaa kuka vaan, nörtit ne vasta nirsoja ovatkin. Ja juuri siksi usein ovat sinkkupalstoilla marisemassa, haukkumassa lihavia yh-mammoja ja vaatimassa itselleen kaunista fitnesstypyä.
No joo, totta muuten :'D
Hyvännäköinen mies omaa sopusuhtaisen sylivälin ja hänellä on sopivasti lihaksia, ei kuitenkaan liikaa. Kasvot saa olla veistokselliset, mutta arpi tai kaksi lisää seksikkyyttä ja on muistona eletystä elämästä. Hiukset saisi olla päässä ja ruskeat silmät mielellään.
Uruguaylainen jalkapalloilija Edison Cavani on mielestäni hyvän näköinen mies. Suomalaisista pitää mainita näyttelijä Ville Keskilä. Hän oli varsinkin nuorena hyvin komea.
Vierailija kirjoitti:
Leveät hartiat, parta, nuori 25-30 vuoitas, miehekäs, tummat silmät,
Tämä. Ja mielellään saisi olla vielä skandinaavi.
Vierailija kirjoitti:
Anthony Joshua on aika onnistunut ulkonäöllisesti.
Googlasin. Ihan hyvän näköinen kieltämättä. Tosin lajinsa vuoksi ulkonäkö saattaa vielä muuttua vaikka kuinka paljon.
Vastaan vain otsikon kysymykseen:
Minä pyrin olemaan mukava tai vähintäänkin asiallinen kaikille. Toki minulla on mielipiteitä, jyrkkiäkin, mutta ei minulla ole tarvetta loukata tai nolata muita julkisesti. Olen melko tunnollinen ja sivistynyt, mutta taipuvainen laiskotteluun. Nautin siitä. Ulkoisista puitteista en niin perusta. Kunhan lasteni ei tarvitse hävetä kotiaan, isäänsä tai hänen tapojaan.
T: hyvännäköinen mies (saan kuulla tämän valehtematta viikoittain ihan tuntemattomiltakin)
Luonnollisuus (ei esim. värjättyä tukkaa). Ei yritä liikaa, mutta on siisti. Kiltin näköiset miehet on parhaita.
Freddie mercury on hot!! Kuumin mies ikinä
Silloin, kun koko paketti on tasapainossa ja mukana sattuu olemaan jokin spesiaalimpi piirre tai muu massasta erottava tekijä, niin aletaan puhua miehestä, joka taatusti kiinnittää huomion eli on hyvännäköinen. Mitään tarkkaa ei osaa tällaisiin kysymyksiin vastata, koska kokonaisuus ratkaisee ja se on lopulta niin monen tekijän summa. Yksikin "virhe", mikä ei itseä satu miellyttämään, voi kääntää täydellisenkin paketin negatiivisen puolelle.