Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ovat muuten nättejä, mutta hammashymy on hirveä?

Vierailija
29.05.2020 |

Itse olen tällainen. :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut sohvaperunat haukkuvat täällä oikeasti nättejä ihmisiä ja koettavat löytää heistä vikoja, joista vinoilla lisää.

Kuka on haukkunut? Tässähän ihmiset puhuvat omasta ulkonäöstään.

Vihjailevat tuntemalleen ienhymytyypille. Mutta siis eipä ihminen geeneilleen mitään voi ja kaikilla on oikeus hymyillä vapautuneesti ja luonnollisesti ilman kiusaamista ja vihjailuja.

Vierailija
22/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun nuoruudessa opetettu hymyilemään suu auki, enkä aio opetellakaan.

"Opetettu"? Kaipa sitä saa ihminen hymyillä opettamattakin. Oletko 80+?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin.

Vierailija
24/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin. Kannatti ehdottomasti panostaa oikomishoitoon näin aikuisiällä.

Vierailija
25/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän aivan tärähtäneelta, jos yritän hymyillä hammashymyä.

Vierailija
26/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu nainen palvoo Julia Robertsia.

Roberts on kaikkea sitä, mitä hän ei.

No, minusta tämä nainen on paljon viehättävämmän näköinen kuin Roberts.

Vierailija
27/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun nuoruudessa opetettu hymyilemään suu auki, enkä aio opetellakaan.

"Opetettu"? Kaipa sitä saa ihminen hymyillä opettamattakin. Oletko 80+?

En ihan, mutta aika lähelle. Ei tosiaan ollut tapana valokuvissa nauraa niin että hampaat loistaa, hymyiltiin vain pienesti suu kiinni.

Vierailija
28/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut sohvaperunat haukkuvat täällä oikeasti nättejä ihmisiä ja koettavat löytää heistä vikoja, joista vinoilla lisää.

Kuka on haukkunut? Tässähän ihmiset puhuvat omasta ulkonäöstään.

Vihjailevat tuntemalleen ienhymytyypille. Mutta siis eipä ihminen geeneilleen mitään voi ja kaikilla on oikeus hymyillä vapautuneesti ja luonnollisesti ilman kiusaamista ja vihjailuja.

Jos nyt vaan luet ne kommentit uudestaan, ihan ajatuksella.

Vierailija
29/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs tunnettu hevari sanoi pyytäessäni nimmaria, että olisit todella kaunis ilman noita hirveitä legoja. Mulla on kulmahampaat vähän vinossa. Edestä ok, mutta yhtään sivulta kun katsoo niin hyi.

Vierailija
30/30 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä! Ienhymy, josta kiusattu lapsuudessa jopa oman vanhemman puolelta JOLTA TÄÄ HYMY PERITTY. Onneksi jo lapsena on ollut kohtuullinen itsetunto tai oikeudenmukaisuuden periaatteet ja sanoitin vanhemmalleni takaisin, et sultahan tää suu on peritty, et kiitos sinulle, kärsin tästä ja etkö ymmärrä omaavasi saman hymyn?

Kiva oli kuulla aina koulua vaihtaessa tai muuten uusia ihmisiä tavatessa omaavansa hevosen hymyn, muuten olin kuulema kaunis. Vattuako lapsi ulkonäölleen ainakaan noilta osin voi.

Kaunein kohteliaisuus, mitä kukaan on ikinä sanonut minulle oli erään erittäin komean ja mukavan miehen sanat ollessani parikymppinen. Komeus siis aivan malliluokkaa. Hän seurusteli tahollaan ja niin minäkin. Erään keskustelun ja naurun lomassa hän kommentoi suutani tuijottaen "Sulla on -tähän mun nimi- Euroopan seksikkäin suu". Toi eheytti niin paljon, että en enää piitannut asiasta. Makuja on monia. Toki case saattaa olla joku ultimaattinen alakulttuuripervo ja ties mitä ei-hyväksyttäviä mielleyhtymiä hymystäni sai, mutta...

Minä en suutani korjaa sen vuoksi, että joku ei kestä nähdä ienrajaani. Se on mun suu, mun hymy. Onneksi hampaat ovat suorat ja kunnossa. Toki asiassa auttaa sekin, etten muuten ole rumilusmutatios.