Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ristiinpukeutuminen ja tyttöily

Vierailija
29.05.2020 |

Miten reagoisit, jos mies kertoisi sinulle kiihottuvansa seksuaalisesti jos saisi pukea sinun sukkahoususi tai alusvaatteesi? Haluaisi ottaa osaksi seksiä ja yhteistä aikaa tämmöiset tyttöilyt. Vain kahdenkesken eikä ulkopuoliset tietäisi mitään eikä mies ole halukas muutoinkaan antamaan itsestään semmoista kuvaa ulkopuolisille. Vain seksuaalinen fantasia.

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eiköhän se ole pariskunnan oma asia miten sekstailee,mitä helvettiä se kellekkään tiukkapipolle tai siveyden sipulille kuuluisi !

Aikuiset ihmiset tekee mitä haluaa keskenään, ja roolileikit on aivan erinomainen ajatus, kokeillaan ihmeessä hyvät kanssakulkijat !

Vierailija
142/170 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä varmaan vaikuttaisi onko kumppanin fetissi addiktio vai viihdekäyttöä, näin päihdetermein ilmaistuna. Jos mikään kanssani tehty vanilja ei anna kumppanille mitään eikä itsellä ole fetissejä, niin tilanne on aika vaikea. Kyllähän siinä voi tuntea itsensä välineeksi toiselle ja toisen fetisseille. Jos kaikkeen ei-fetissi seksiin liittyy tunnelma, että mieluiten toinen tälläkin kertaa tekesi "omaa juttuaan".

Ja huom. olen itse omassa suhteessa myös tuo "fetissesempi" osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotin miehelleni, että kokeilisi mekkoani. Sitten kysyin, että ostammeko avosukkikset. Hän oli myöntyväinen ja innostui ideoistani. Onhan se kuumottavaa etsiä helmojen alta kovaa kullia ja panna sukkiksien verhoamaa prsettä sträppärillä. Kerran pari kuukaudessa leikimme näin tai osalla näistä jutuista. Hauskaa on molemmilla! N46

Vierailija
144/170 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan joskus kun menen moottoritien levarille sukkikset tai verkkosukat ja hameen päälle. Monia miehiä siellä kiihottaa ja haluavat imeä munaani hameen alta.

Vierailija
145/170 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Minä teen samaa. Millä levarilla käyt?

Vierailija
146/170 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotin miehelleni, että kokeilisi mekkoani. Sitten kysyin, että ostammeko avosukkikset. Hän oli myöntyväinen ja innostui ideoistani. Onhan se kuumottavaa etsiä helmojen alta kovaa kullia ja panna sukkiksien verhoamaa prsettä sträppärillä. Kerran pari kuukaudessa leikimme näin tai osalla näistä jutuista. Hauskaa on molemmilla! N46

Ihanaa! Olisipa sinunlaisiasi naisia maailmassa enenmmänkin.😍👅💦

-pyllynarttu

Vierailija
147/170 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin viime kesänä aivan ihanan naisen jota rakastan. Itse olen tyttöillyt teini-iästä asti ja uskalsin nyt kevät talvella kertoa siitä tykkään tyttöillä. Naiseni ei hyväksy ollenkaan ja nyt yritän päästä eroon tyttöilystä mutta en tiedä kauanko pystyn, aika tiukkaa tekee😔 ja pinna tiukalla mutta en haluisi erotakaan.

Vierailija
148/170 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin viime kesänä aivan ihanan naisen jota rakastan. Itse olen tyttöillyt teini-iästä asti ja uskalsin nyt kevät talvella kertoa siitä tykkään tyttöillä. Naiseni ei hyväksy ollenkaan ja nyt yritän päästä eroon tyttöilystä mutta en tiedä kauanko pystyn, aika tiukkaa tekee😔 ja pinna tiukalla mutta en haluisi erotakaan.

Exäni tulee minun luokseni, kun hän haluaa mekkoilla ja narttuilla . Uusi puolisonsa ei hyväksy tuota piirrettä hänessä, mutta minä todellakin hyväksyn ja osaan tämän asian. Molemmat saamme tästä mitä haluamme. Erosimme jo vuosia sitten.

Vierailija
149/170 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies penishäkissä ja ei oteta pois ennenku onnistuu saamaan anaaliorgasmin.pari kertaa viikossa pukeutuu steikkareihin ym.ja itsellä ns.miehiset vaatteet yllä ja painan strapilla ihan kunnolla.kuvioon myös kuuluu omaehtoinen harjoittelu dildoilla ja tykkään myös katsella sitä ja samalla tyydyttää itseäni tai mies nuolee samalla kun leikkii dildolla.toiveissa on että jonain päivänä pääsisin katsomaan kun puoliso sais oikeeta isoa ja laukeais siitä.tavallista seksiäkin on ollut ja tuleekin olemaan jahka tuo anaalista laukeeminen onnaa..N 49

n38v
150/170 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on hyvä, kyllä hetero mieskin kiihottuu miehestä kun sen opettaa ja pitää ilman naista. Minunkin mies otti toiselta mieheltä suihin kun ensin katseli puoli vuotta lukittuna kun toinen mies hoiteli minut. Nyt on jo menty miesten välisellä seksilläkin vaikka aikoinaan ei miehet kiinnostanut ollenkaan. 

Vierailija
151/170 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pukisin ylleni isokokoisille naisille tarkoitettuja vaatteita, niin näky ei olisi yhtään kivannäköistä. Toki voisihan sitä huvin vuoksi mennä johonkin sarjakuvatapahtumaan ja olisin pukeutunut taikatytöksi jolla lyhyt hame. Tietenkin hameen alla olisi puhtaat alushousut ettei mene liian säätyttömäksi.

Vierailija
152/170 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteista ym. ei tietääkseni ole kiinnostunut, mutta meillä mies käyttää legginssejä.

N33
153/170 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi cuckold jutuista, kävin vieraissa kun mieheni odotti kotona munat lukossaa. Sitten tuli naisten vaatteet mukaan kuvioon ja nyt syö toisen miehen spermaakin jo minusta. Erosin ja nyt olen onnellisesti yhdessä miehen kanssa jonka luona kävin harrastamassa seksiä.

Vierailija
154/170 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissy kirjoitti:

tuo on hyvä, kyllä hetero mieskin kiihottuu miehestä kun sen opettaa ja pitää ilman naista. Minunkin mies otti toiselta mieheltä suihin kun ensin katseli puoli vuotta lukittuna kun toinen mies hoiteli minut. Nyt on jo menty miesten välisellä seksilläkin vaikka aikoinaan ei miehet kiinnostanut ollenkaan. 

Onneksi mun mieheni ei ole ihan noin "hetero".

Vierailija
155/170 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kokeilla tyttöilyä, ajaa karvat pois ja laittaa stay-upit, hipsterit ja korsetin. Alle sellaiset rinta"palat". Päähän peruukki ja vaimo meikkais kauniiksi. Sit "lesboilua" ja sträppäripano.

Vierailija
156/170 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa se on kun saan nuolla toisen miehen spermoja

Vierailija
157/170 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks nainen jonka mies paljastui vuosien jälkeen tyttöilijäksi. Suhde jatkui sen jälkeen vielä useita vuosia. Olin itse avarakatseinen ja ajattelin että "okei jos tää on toiselle tärkeetä niin voin olla mukana kyllä". Ostin hälle hepeneitä ja seksileluja ja olin antavana osapuolena strapilla. Usein. Yritin kaikkea että olisin häntä miellyttänyt ja olisi saanut toteuttaa itseään parisuhteessa. Seksiä useita kertoja viikossa.

Valitettavasti joudun vahvistamaan monen mietteet, että näille tyttöilijöille ja sissyille ei riitä mikään. Se ei koskaan jää siihen et kotona vähän sukkanauhoja pidettäisiin. Se eskaloituu 100% varmuudella ennemmin tai myöhemmin. Oltiin yhessä 10 vuotta, ja loppujen lopuks täälläkin mies päätyi panemaan toisten tyttöilijöiden kanssa. En tiiä paljonko niitä miehiä sitten on ollut todellisuudessa, koska mihinkään hänen sanomaan ei voi luottaa.

Valehtelun ja salailun määrä on kyllä ollu

Mulle kävi samoin, jouduin pitkään terapiaan asian takia ja se vaivaa vieläkin. Oksentaisin, jos näkisin mieheni tuollaisissa jutuissa, traumaattista monin tavoin.

Vierailija
158/170 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sukkahousuja säännöllisesti kylmällä kaudella housujen alla ja meillä on usein vaimon kanssa molemmilla sukkahousut päällä seksissä ja nukumme niissä. Olen mies, entä sitten?

Vierailija
159/170 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissy kirjoitti:

Ei heteromiehiä ole olemassakaan, jos joku väittää muuta, niin hän valehtelee. Kunhan esittävät, mutta oikeasti k*lli maistuu joka pojalle. 

Vierailija
160/170 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin erittäin mielelläni auttaa miestä laittautumaan, mutta en ehkä haluaisi ainakaan yhdyntää sitten. Jotain muuta ehkä. 

Minäkin voisin auttaa laittautumisessa. Naamiaisroolileikki on ok, mutta sen aikana mies ei vetoa millään lailla seksuaalisesti, itse asiassa päinvastoin. En halua edes suudella silloin, se tuntuu täysin väärältä.

Ilmeisesti miehillä nimenomaan pukeutuminen ja kiihottuminen liittyvät toisiinsa?