Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ristiinpukeutuminen ja tyttöily

Vierailija
29.05.2020 |

Miten reagoisit, jos mies kertoisi sinulle kiihottuvansa seksuaalisesti jos saisi pukea sinun sukkahoususi tai alusvaatteesi? Haluaisi ottaa osaksi seksiä ja yhteistä aikaa tämmöiset tyttöilyt. Vain kahdenkesken eikä ulkopuoliset tietäisi mitään eikä mies ole halukas muutoinkaan antamaan itsestään semmoista kuvaa ulkopuolisille. Vain seksuaalinen fantasia.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi turn-off.

Vierailija
2/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sais ostaa omat. Eihän ne edes pysyis sen päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä. Saattaisin näin bi naisena innostuakin!

Vierailija
4/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama efekti kuin jos minä haluaisin pukea miesten jarruraitaiset kalsarit, pierrä ja haista perseelle kesnssitukkaisessa Pella Hermanni-peruukissa kiihottuakseni. Setämiehistelyä.

Vierailija
5/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kiihottuisi, ainakaan ajatuksena. Mutta jos muuten hyvä parisuhde niin voisin puolison mieliksi kokeilla, että millainen fiilis siitä tulisi minulle. Olenhan itsekin kertonut ja toteuttanut puolison kanssa minun fantasioita.

Vierailija
6/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sais ostaa omat. Eihän ne edes pysyis sen päällä.

Joo omat saisi ostella kyllä, että ei omani menisi pilalle. Mielelläni kyllä kokeilisin, meillä ainakin ollaan todella avoimia seksissä ja kokeilunhaluisia. Vaatii luottamusta uskaltaa kertoa tuommoista. Toki voi liittyä myös se, että mies tietää minun olevan myös bicurious henkinen.

Vierailija
7/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan, itse asiassa toivoisinkin että näin olisi. Sytyn kovasti drag Queeneista ja olishan se nastaa jos omassa makkarissa pääsis kokeilemaan rakkaan miehen kanssa juttuja. Harmi vaan hän ei lämpeä ajatukselle.

Vierailija
8/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olettaa pukeutujan sukupuolen?

Vierailija
9/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla osa jonkun parafiliaa. 

Ja autogynefiili saattaa joka tapauksessa transitioitua myöhemmin naiseksi. Joten kiitos ei. 

Vierailija
10/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja autogynefiili saattaa joka tapauksessa transitioitua myöhemmin naiseksi. Joten kiitos ei. 

Sulla on käsitteet hukassa. Aloittajan kuvailema tilanne ei ole millään muotoa parafiliaa. Etsi itse faktatiedot.

Autogynefiilia on yleensä yllättäen tullut tieto, jossa mies haluaa muuttaa sukupuolensa naiseksi tai julkisesti alkaa pitämään pukeutumisen kautta itseään naisena.

Aloittajan tapauksessa ei tule ilmi mitään mikä osoittaisi miehen halukkuutta muuttua naiseksi vaikka kokeekin seksuaalista kiihoketta pukeutua naisten vaatteisiin.

Minusta tuo on vielä hyvin viatonta ja voi olla ollut pitkään osana miehen seksuaalisuutta liittymättä mitenkään haluun muuttua naiseksi tai antaa muiden olettaa niin. Eikö sängyssä ja parisuhteissa saa tehdä mitä itse haluaa? Tuohan on vain upea asia, jos toinen osapuoli suhteessa vielä osoittaa avoimuutta asiaa kohtaan eikä ole kauhuissaan. Siitä voi löytyä paljonkin kivaa ja yhteistä!

Vierailija
11/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä sukkahousuista tai pitsihepenistä enkä niitä omista. Joten tuntuisi erittäin idioottimaiselta, jos mieheni tahtoisi sellaisia epämukavuuksia päällään pitää.

Minä haluan että mies on sängyssä nimenomaan mies. Menisi kyllä mies vaihtoon tuossa tilanteessa.

Naamiaisiin tms. naiseksi pukeutuminen olisi sen sijaan ok.

Vierailija
12/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei toimisi. Ei ole minkäänlaista kiinnostusta naisiin päin ja haluan miehen miehenä vaikka pukeutuminen olisikin vain satunnaista. Ehkä biseksualiille naiselle hyvinkin saattaisi asia olla ok.

Vierailija
13/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto... ajattelin tuota meidän komistusta sukkahousuissa. Jotain 110 kiloa ja 175 senttiä ja karvainen kuin peikonpoika.

Vierailija
14/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto... ajattelin tuota meidän komistusta sukkahousuissa. Jotain 110 kiloa ja 175 senttiä ja karvainen kuin peikonpoika.

Olettepa jotenkin ahdamielisiä.

Vierailija
15/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti bänks! Minä en mitään neitimäistä tyyppiä katsele. Kyllä miehen pitää olla oikea Mies! Eikä mikään kummajainen.

Vierailija
16/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kiihottuisi, ainakaan ajatuksena. Mutta jos muuten hyvä parisuhde niin voisin puolison mieliksi kokeilla, että millainen fiilis siitä tulisi minulle.

Tämä. En usko että innostuisin, mutten toisaalta suoralta kädeltä lähtisi tyrmäämään.

Vierailija
17/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on käsitteet hukassa. Aloittajan kuvailema tilanne ei ole millään muotoa parafiliaa. Etsi itse faktatiedot.

Autogynefiilia on yleensä yllättäen tullut tieto, jossa mies haluaa muuttaa sukupuolensa naiseksi tai julkisesti alkaa pitämään pukeutumisen kautta itseään naisena.

Aloittajan tapauksessa ei tule ilmi mitään mikä osoittaisi miehen halukkuutta muuttua naiseksi vaikka kokeekin seksuaalista kiihoketta pukeutua naisten vaatteisiin.

Minusta tuo on vielä hyvin viatonta ja voi olla ollut pitkään osana miehen seksuaalisuutta liittymättä mitenkään haluun muuttua naiseksi tai antaa muiden olettaa niin. Eikö sängyssä ja parisuhteissa saa tehdä mitä itse haluaa? Tuohan on vain upea asia, jos toinen osapuoli suhteessa vielä osoittaa avoimuutta asiaa kohtaan eikä ole kauhuissaan. Siitä voi löytyä paljonkin kivaa ja yhteistä!

Autogynefiilit usein aloittavat muutoksen juurikin ristiinpukeutumisella.

Vierailija
18/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autogynefiilit usein aloittavat muutoksen juurikin ristiinpukeutumisella.

Kyllä, mutta usein tieto tuleekin yllättäen ja haluavat muutoksen olevan julkinen eikä mikään vain vaimon tiedossa oleva asia jota harrastetaan silloin tällöin.

Vierailija
19/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas huomaa kumpi sukupuoli oikein noudattaa niitä syvään juurtuneita perinteisiä sukupuolirooleja: naiset. Vaikka feministit kovasti meille muuta yrittävät uskotella

Vierailija
20/170 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 195cm/ 115kg, partainen ja karvainen äijä. Ensinnäkään mun vaatteet ei mahtuisi sille, ja toiseksi, se olisi "tyttönä" kyllä niin koominen näky että kyllä mulla pikkarit kastuisi. Kusesta.