Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin alkaa kasvattamaan mökillä currykanoja, pärjäävätkö ne Suomen ilmastossa?

Vierailija
28.05.2020 |

Mökkini sijaitsee Pohjanmaalla, rannikolla. Mitä tuollaisen munilla voi tehdä? Pitääkö hankkia myös currykukko heti alkuun?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tila, jossa kasvatan Pekingin ankkoja sekä porkkanapossuja. Ovat oikein toverillisia otuksia. Olen miettinyt joukon jatkoksi joko sika-nautoja tai nauta-sikoja mutta hyväksyvätköhän Pekingin ankkani ja porkkanapossuni vähän raskaampaa tekoa olevia tulijoita? Entä voiko lintukirppu tarttua sika-nautaan (tai nauta-sikaan)?

Olisin hiukan varuillaan, jos mutatioituu niin voi syntyä lentävä sika-nautainfluenssa. Muistaa pestä kädet niin ongelmaa.

Vierailija
42/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Currykana ei tosiaan menesty Suomen ilmasto olosuhteissa. Paremmin pärjää Tikka masala, kun huolehdit, että ympäristössä kasvaa riittävästi lahopuita. Sen kesyynnyttäminen on syytä aloittaa varhain, jotta pyydystäminen tarvittaessa onnistuu ja saat lautaselle jotain syötävää.

Currykanan kasvattaminen onnistuu parhaiten semmoisessa ympäristössä, jossa voi samalla viljellä riisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun järven rannalla ja ajattelin kasvattaa kalapuikkoja. Ne pitää ilmeisesti pyydystää talvella kun on pakkasta.

Vierailija
44/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita jotka kasvatatte kukkoja viinissä?

En suosittele. Tuppaavat lopulta hukkumaan.

Ja jos eivät huku, niin kuka niitä kännisiä kukkoja jaksaa katsella?

Vierailija
45/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä eläimestä saa sitä sipuliteemakkaraa?

Vierailija
46/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kermaisten uunilohien kasvatusallas. Kasvatan onneksi myös tilliä ja sitruunaa, niin saavat lohet oikeat kaverit ympärilleen heti pienestä pitäen. En tahtoisi niiden teini-iässä hairahtuvan huonoihin porukoihin, kuten salmiakin tai päärynöiden kaveriksi.

Vierailija
47/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin kalakukon. Nyt se pitäisi risteyttää muikun kanssa jotta saisin muikkukukkoja.

Vierailija
48/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras, pelastit päiväni tällä otsikolla.

Vierailija
49/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastesei on osoittautunut vaikeaksi kasvatettavaksi. Ei meinaa riittää rahat sähkölaskuun, kun mokomat vievät niin paljon pakastintilaa.

Vierailija
50/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että kannattaako hommata pari kanaburritosta aitaukseen. Jos ne tekis poikasia niin vois myydä eteenpäin.

Mistä erottaa kumpi on naarasburrito? Tietääkö joku?

Vierailija
51/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ruokaa naakasta? Nytkin on varmaan munat piipussa. Nötköttimunakas?

Mutta haluan oikeaa lihaa. Miten pyydystän ja laitan? Mitkä mausteet?

Mustan amexin heiluttelu herättää helposti naakan huomion.

Kun naakka on tullut istumaan pöytääsi sujauta ovelasti lenkin sen nilkan ympäri ja kytket kiinni pöytään.

Asiantunteva keittiöhenkilökunta osaa kyllä hoitaa asian tästä eteenpäin, muista antaa tippiä!

Onko se luottokortti vai? Ei mulla ole. Eikä henkilökuntaa. Ihan köyhä vaan mutta olen määrittänyt nuo naakaksi.

Toisten köyhien piipussa elävät ja valittavat paljon. Just kuului yyh yyh yyh. Saatavat omaa oksaansa eli nurkkiani tai piippuani.

*sahaavat omaa oksaansa*

Miksi Tämä yrittää kirjoittaa aina saatavat? Ja Jotkut kirjaimet isolla.

52/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kasvatan mun toisessa kotimaassa Pollo Americanoja. Viihtyvät hyvin vuori-ilmassa.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
53/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden paras ketju! 😂

Vierailija
54/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tila, jossa kasvatan Pekingin ankkoja sekä porkkanapossuja. Ovat oikein toverillisia otuksia. Olen miettinyt joukon jatkoksi joko sika-nautoja tai nauta-sikoja mutta hyväksyvätköhän Pekingin ankkani ja porkkanapossuni vähän raskaampaa tekoa olevia tulijoita? Entä voiko lintukirppu tarttua sika-nautaan (tai nauta-sikaan)?

Olisin hiukan varuillaan, jos mutatioituu niin voi syntyä lentävä sika-nautainfluenssa. Muistaa pestä kädet niin ongelmaa.

Se on vain flunssa ja vaarallinen niille jotka muutenkin kuolemankielissä.

Nötkötti-influenssa on vaaraksi meille kaikille, ja siihen tarvitaan käsien pesua 15 minuuttia 90 asteessa.

Vierailija
55/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pihan perällä luostariläävässä munkkipossuja. Ovat hiljaisia ja ahkeria ja tyytyvät vähään, mutta pitävät välillä aivan megamittaisia hartaushetkiä jolloin niitä ei saa häiritä.

Vierailija
56/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuottaa benediktiinin munia, mutta tartteisin varmaan munkkikanoja sitä varten.

Vierailija
57/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pihan perällä luostariläävässä munkkipossuja. Ovat hiljaisia ja ahkeria ja tyytyvät vähään, mutta pitävät välillä aivan megamittaisia hartaushetkiä jolloin niitä ei saa häiritä.

Piispanmunkki sopisi siihen rinnalle kasvamaan! Risteytyminenkään lajien välillä ei taida olla riski?

Vierailija
58/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautoisikohan benediktiinimunkkipossut hyviä munia?

Vierailija
59/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kasvaa lohi uunissa. Kätevää, kun muuten uuni on ihan käyttämättä suurimman osan ajasta.

Vierailija
60/93 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutan Itävaltaan ja rupean kasvattamaan kukkoa Wienissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi