Läskiksi haukkunut mies tuli iskemään laihtumiseni jälkeen
Olen käynyt samassa baarissa pitkään ja yksi mies siellä aina katsoi halveksivasti ja naureskeli ja kuulin, kun puhui läskistä. No olen laihduttanut 30 kg ja törmäsin taas tähän tyyppiin ja se tuli iskemään mua. En tiennyt eka, et mitä olisin sanonut. Tää tyyppi ei selkeästi tunnistanut mua. Mä sitten päädyin sanomaan, että ei kiitos, läskit lähtee, mutta tyhmyys usein pysyy. Sitten tää tyyppi tajusi kuka olen. :D
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
0/5. Surkee.
Ja miksi? Disaaatko säkin lihavia ja osui omasn pyrstöön?
Onko tämä läskiksi haukkunut mies tälläkin hetkellä samassa huoneessa kanssasi...?
Tätä olen miettinyt että alkaako miehet haukkua sitä piirrettä mikä tavallaan "estää" heitä lähestymästä muuten kiinnostavaa naista jolle tekisivät aloitteen
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt että alkaako miehet haukkua sitä piirrettä mikä tavallaan "estää" heitä lähestymästä muuten kiinnostavaa naista jolle tekisivät aloitteen
Eli jos olisit täysin epäkiinnostava, eivät huomaisi, mutta tässä tapauksessa alkoi haukkua ja lähestyi heti laihtumisen jälkeen
Oli säälittävä jo valmiiksi. Ja himoitsi jo "läskinä" ollessasi.
Ap kostokropassaan ottaa revansseja.
Vierailija kirjoitti:
Ap kostokropassaan ottaa revansseja.
Mikä ihmeen kostokroppa? Luuletko ihan tosissasi, että ap pudotti painoa jonkun miehen vuoksi? Kostokropasta puhutaan kun nainen laihduttaa eron jälkeen. Idioottimainen juttu kyllä koko termi kostokroppa. Mä ainakin laihduin eron jälkeen sen vuoksi, että meni ruokahalu.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Surkee.
höpöhöpö eikä ollut, loistavaa! Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, niiii....sattuiko?
Katso nyt, heti laihtuminen auttoi sinua! 👍🥰
Ei tapahtunut. Tämä on lihavan naisen keksintö fantasia. Naiset rakastaa keksiä näitä Enkeli-Elisa-tyyppisiä tarinoita ja esittää niitä tositapahtumina.
Olen kateellinen sinulle jos keksit siinä tilanteessa noin nasevan kommentin :) Itse jään yleensä tuppisuuksi pölmästyksestä ja myöhemmin harmittaa kun suusta ei tippunut mitään näpsäkkää kommenttia ;)
Hieno voimafantasia. Itse olen ollut nuorena miehenä ns. laihaläski ja kärsinyt, että tietyntyyppiset naiset eivät olleet ollenkaan kiinnostuneita tutustumaan luonteeni hienouteen. Nykyään olen timmi ja menestynyt, samantyyppiset naiset ovat kiinnostuneita tutustumaan luonteeni hienouksiin. En valita, vaan suon heille seuraani.
Eli sinulle kelpaa vain mies, jolle kelpaat lihavana. No alat vaan nauttia syömisestä entiseen tapaan ja näet ne jotka ovat sinusta "oikeasti kiinnostuneet". Iso kysymys tietty ovatko he sinun makuusi ja kiinnostavat sinua.
0/5. Surkee.