Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: lapsuuden pelottavin elokuva tai tv-sarja? Ma muistan jonkun muumio elokuvan, jossa mm muumionainen on herannyt henkiin ja seisoo kadet ristissa nuoren naisen selan takana. olen

Vierailija
06.07.2006 |

nähnyt sen joskus 30-40 v sitten ja VIELÄKIN muistan sen ja joskus ajattelen et ÖÖÖ kauheeta jos se seisoo mun takana ja vilkuilen :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle jäi mieleen se kun melasniemen hahmo löysi sen kaivon jossa niinan muisto kellui hiukset levällään veden pinnalla.

muistan myös sen triffidien kapinan, juonesta en muuta kuin että ihmiset eivät uskaltaneet mennä ulos. safiiri ja teräs oli niin pelottava etten muista siitä kuin ne sotilaat (?) " yläkertaan, alakertaan" ..

sitten oli joku sarja, ähän kuin twilight zone, mutta n. 10 vuotta aiemmin. yhdessä jaksossa oli hiiren muotoinen rintaneula joka kiipesi omistajansa kurkkuun ja tappoi tämän. lopulta hiiri kasvoi, syötyään tarpeeksi monta ihmistä, jättiläismäisen suureksi. HUI (?)

Vierailija
42/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli niitä jotain terävähampaisia nukkeja, jotka hyökkäsi sen jonkun tyypin kimppuun, jotka kauhistutti mua. Samoin muutenkaan en lapsena tajunnut koko leffasta mitään (no en kyllä tajua edelleenkään), mutta se pelotti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutamosonaatti oli jotenkin paha

Pienenä pelkäsin Piilomaan Pikku Aasia (tai siis tapahtumia siinä)

V vei yöunet pikkuveljeltäni, itse oli jo isompi.

Kivikasvot jäi mieleen

Kauriinmetsästäjät oli pelottava elokuva

Vierailija
44/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jäänyt jotenkin creepy olo.