Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: lapsuuden pelottavin elokuva tai tv-sarja? Ma muistan jonkun muumio elokuvan, jossa mm muumionainen on herannyt henkiin ja seisoo kadet ristissa nuoren naisen selan takana. olen

Vierailija
06.07.2006 |

nähnyt sen joskus 30-40 v sitten ja VIELÄKIN muistan sen ja joskus ajattelen et ÖÖÖ kauheeta jos se seisoo mun takana ja vilkuilen :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sarja vai elokuva?

Vierailija
22/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienenä pelkäsin jostain käsittämättömästä syystä Muppet Showta. Myöhemmin pelottavia olivat nuo jo mainitut Twin Peaks ja V.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kai nuorille suunnattu, kun tuli muistaakseni aika aikaisin illalla. Tehty kirjan pohjalta. Se oli semmoinen tieteis-futuristinen seikkailu, jossa nuoret pelastavat maailman sitä orjuuttavilta robotti- tms. tripodeilta.

Vierailija
24/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin painajaisia niistä ja kummitusjutuista monta vuotta enkä tietenkään kertonut vanhemmille, kun kerran olin tehnyt väärin... :-o

Vierailija
25/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista siitä juuri mitään. Joku tumma hiuksinen nainen ja ne nuket. Mutta pelottavana muistan.

Vierailija
26/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasviörkkejä jotka yrittivät päästä

sisälle ihmisten kotiin ja muistan hämärästi

sen kun koputtivat oveen ja pyrkivät sisälle...hyi!

Eikö kukaan muu muista tätä sarjaa?

Vierailija
27/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo Triffidien kapina ollut ranskalainen sarja? Paljon muuta siitä ei olekaan jäänyt mieleen, pelon lisäksi :(

Vierailija
28/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paetkaa henkenne edestä kauhuleffa oli siihen aikaan karmea, nyt katoin pari viikkoa takaperin uudestaan ja tuntui ihan hoopolle!

Vierailija
29/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hokivat " where`s the cat, the cat`s in the moon... "

Vierailija
30/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen, tosi pelottava. Katsoin salaa jostain tuolin takaa ja pelotti...

Kivikasvojen vampyyrileffa oli myös hirveä (olin jotain 11-12 v).

Ja Twin Peaksia pelkäsin aikuisena eli vieläkin.

Vierailija
31/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mullakin Safiiri ja Teräs, hassua miten samanlaisia yhdistelmiä. Hauskaa oli kun Safiriin ja Teräksen alkutekstien aikana luetellaan " alkuaineita ovat ... safiiri ja teräs" ;)

Vierailija
32/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safiiri ja Teräs, Twin Peaks

Vierailija
33/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star trekin yks jakso jossa mummeli koski sormillaan toisten kasvoihin ja niihin jäi jotain paiseita/rakkoja. Itkin äidille myöhemmin että se oli niin kamalan pelottava juttu, mitä mä nyt teen kun koko ajan pelottaa;D

Toinen oli Kauhukaapin kummitus tai joku vastaava. Menin pitkään nukkumaan niin että varmistin kaikkien vaatekaappien ovien olevan varmasti kiinni!

Vierailija
34/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi uponneesta laivasta, jonne oli jäänyt ihmisiä loukkuun. Laiva oli liian syvällä, jotta olisivat voineet ilman happinaamareita uida pintaan, mutta laivassa oli ilmataskuja, joten he pystyivät siellä elämään ja odottelemaan, josko joku ulkopuolelta tulisi sukellusvarustein heidät pelastamaan.

Laivalla oli sitten hyviä ja pahoja, näistä yksi oikein paha oli McKenzie.

Pelkäsin aivan hirveästi katsoa tätä sarjaa, mutta pakko oli vaan katsoa seuraavakin jakso, koska se oli hyvä, vaikkakin hirveän pelottava.

Tiedä sitten, onko tämä vaikuttanut kuinka paljon (ja myöhemmin Estonia tietysti), mutta nyt aikuisena pelkään aivan hirveästi mennä risteilylaivalle ja menen vain jos on pakko. (ja silloinkin tärisen ja pelkään kaiken aikaa.)

Vierailija
35/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava oli sitten Safiiri ja teräs.

Vierailija
36/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kertoi uponneesta laivasta, jonne oli jäänyt ihmisiä loukkuun. Laiva oli liian syvällä, jotta olisivat voineet ilman happinaamareita uida pintaan, mutta laivassa oli ilmataskuja, joten he pystyivät siellä elämään ja odottelemaan, josko joku ulkopuolelta tulisi sukellusvarustein heidät pelastamaan.

Laivalla oli sitten hyviä ja pahoja, näistä yksi oikein paha oli McKenzie.

Pelkäsin aivan hirveästi katsoa tätä sarjaa, mutta pakko oli vaan katsoa seuraavakin jakso, koska se oli hyvä, vaikkakin hirveän pelottava.

Tiedä sitten, onko tämä vaikuttanut kuinka paljon (ja myöhemmin Estonia tietysti), mutta nyt aikuisena pelkään aivan hirveästi mennä risteilylaivalle ja menen vain jos on pakko. (ja silloinkin tärisen ja pelkään kaiken aikaa.)

Vierailija
37/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se on tullut? Olen syntynyt 70-luvun puolivälissä, V ja Hiidenvirta kyllä muistuu mieleen.

Vierailija
38/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli sellanen ku Lötköjen yö... ja joku sellanen missä oli pitkäkaulasia kilpikonnia jotka tippu ihmisten päälle puista ja tappoivat. Mä pienenä aina vilkuilin puihin ja pelkäsin mennä niiden alta :S

Sitten oli tietty se " iki-ihana" Stephen Kingin " it" =" Se" ... se pelle oli ihan ylimegahirveä ja vieläkin joskus suihkussa inhottaa seistä viemärin päällä :S

Joo ja tietenkin Jason Vorhees (tai vastaava) elokuvissa Friday the 13th

Vierailija
39/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienenä muistan pelänneeni kamalasti Riiviöitä. Muistan kattoneeni sitä jonkun nojatuolin takaa salaa joskus n. 5-vuotiaana, kun isoveli ja kaverinsa katsoi, ja vuosikausia pelkäsin niitä örkkejä.

Olin 10 kun It (siis se Stephen King:in kirjaan perustuva) ilmestyi ja sen katsoin joku ilta, kun vanhemmat oli jossain poissa ja oltiin pari yötä veljen kanssa kahdestaan kotona. Siinä oli joku kohta (?), jossa viemäristä alkoi tulla verta tms. ja mua kauhistutti lavuaarit ja suihkun hyvän aikaa.

Vierailija
40/44 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Melasniemi esittää alkoholisoitunutta taiteilijaa, joka hengailee Anna-Leena Härkösen esittämän eukon kanssa. Taitelija tappaa kännipäissään muusansa ja nainen palaa " kummittelemaan" miehelle.

Yksi kohtaus siitä on jäänyt elävästi mieleen. Taitelija ajaa autollaan pimeällä metsätiellä ja yhtäkkiä näkee naisen seisovan tien vieressä polkupyörän kanssa. Kun mies katsoo uudelleen, nainen on kadonnut. Vieläkin nousee niskakarvat pystyyn, kun ajellaan pimeällä metsätiellä.