Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

29-vuotias ja vain epäonnea deittimarkkinoilla

Vierailija
27.05.2020 |

Oon seurustellut aikuisiällä vakavasti kahdesti, ja kummatkin suhteet päättyivät miehen pettämiseen.

Oon deittaillut vain vähän, ja nekin miehet, joista olen ollut kiinnostunut, eivät ole olleet kiinnostuneita minusta.

Biologinen kello soi jo kovasti. En haluaisi ekan vastaantulijan kanssa tehdä lasta, mutta voiko tässä iässä enää etsiä sitä oikeaa muutamaa vuotta ja sen jälkeen seurustella vielä pari vuotta ennen lapsenteon yrittämistä.

Asun isossa kaupungissa, oon mielestäni hauska, nätti, iloinen (helposti lähestyttävä), rento, urheilullinen, luotettava. Oon käynyt amk:n ja oon hyvissä töissä.
Mieskriteerit: luotettava, hauska, hyvännäköinen "tavallinen" mies, ei todellakaan tarvi olla malli tms. Urheilullinen, haluaa lapsia.

Mielestäni en halua kuuta taivaalta, mutta en tunnu löytävän ketään. Baareilut eivät ole kiinnostaneet pitkään aikaan. Mistä löytäisin samanhenkisen miehen? Molemmat eksät löysin tinderistä, mutta sekään ei innosta enää. Edellinen suhde loppui noin 2 vuotta sitten.

Kommentit (583)

Vierailija
441/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda hauskat miehet.

Mee ettimään mies jostain kirjastosta tai tilitoimistosta. Joku kuuma mutta ärtyisä ja niuho tilintarkastaja tai tai lakimies puku päällä. Jos mies ei oo mikään naistennaurattaja niin sillä ei oo tilaisuutta pettää joka käänteessä.

Tämä. Hauskat miehet ovat pääsääntöisesti kovia naistennaurattajia ja haksahtavat helposti myös aidan toiselle puolelle. Sama juttu tuon hyvännäköisyyden kanssa. Naisia hyörii kimpussa ja tyypin pitää omata poikkeuksellisen korkea moraali, ettei lipsahda välillä kokeilemaan muitakin.

Olen yli nelikymppinen ja pitkällä elämänkokemuksella ymmärsin muokata kriteerejä sellaiseksi, että suhde onnistuu pitkällä tähtäimellä. Pari vuotta sitten olin sinkkumarkkinoilla ja aloin etsimään rauhallista, kunnollista. liikunnallista ja fiksua miestä. Koska ymmärrän, että jo nämä vaatimukset pudottavat suurimman osan vapailla markkinoilla olevista miehistä pois, niin tingin ulkonäkövaatimuksistani. Aktiivisen etsimisen jälkeen onnistuin lopulta löytämään maailman ihanimman miehen, jonka kanssa ollaan rakentamassa loppuelämän suhdetta. Komeaksi miestä ei voi sanoa parhaalla tahdollakaan, eikä edes tavikseksi, mutta muut ominaisuudet korvaavat 1000-kertaisesti ulkonäössä olevat puutteet. t. rakastunut nainen

Kysyisin vain että miksi naiset oppivat pudottamaan rimaa vasta kun oma ulkonäkö on menetetty ja taso matala?

Miksi tätä ei voi ikinä tehdä silloin 18-25v ikäisenä ja saavuttaa jo silloin vakaa parisuhde?

Suurin osa tuossa ikäryhmässä olevista miehistä ei kyllä etsi vakaata parisuhdetta. Eikä minusta tarvitsekaan, ei naisten eikä miesten. 

Niin ajattelee vain joku sellainen, joka oli 18-vuotiaana salaa ihastunut luokan tyttöön, ja jäänyt sitä saavuttamatonta "rakkautta" märehtimään loppuelämäkseen. 

Korjaus:

Suurin osa niistä miehistä joiden kanssa naiset ovat tekemisissä, ei etsi vakaata suhdetta.

On muutama menevä nuori mies, jotka ehtivät seurustelemaan 10-20 naisen kanssa, ja tuottavat 10-20 kokemusta joiden mukaan miehet eivät etsi vakaata suhdetta.

Näiotä vastaan on 10-20 vakaata suhdetta etsivää miestä, jotka eivät kiinnosta naisia ennen kuin 26-32v tienoilla kun naiset alkavat katselemaan tasaisia perusmiehiä.

Vieläkö tästä jaksetaan jauhaa? 20-25 vuotiaat hakee vielä itseään ja voivat elää villisti. Siihen on jokaisella nuorella aikuisella täysi oikeus.

Poikkeustapaukset löytävät edelleen toisensa töistä, harrastuksista, seurakunnista ja tarvittaessa ulkomaalaisen rakkauden kautta.

Tuosta on kieltämättä tullut uusi normi. 20-25v naiset haluavat "elää" ja "kokea", eivät vakiintua (ainakaan sen perusmiehen kanssa). Siksi pariintumishaluisille miehille ei löydy tyttöystäviä kun naisia kiinnostaa vain se menevin 5-10% miehistä.

Sitten kun lisääntymiskuume iskee päälle, mies halutaankin nopeasti jotta saadaan perheidylli kasaan. Aika usein kun on saatu mitä on haluttu, miehestä myös halutaan eroon vähintäänkin yhtä nopeasti.

Mitä pahaa siinä on, että nuori aikuinen haluaa elää, kokea, matkustella, opiskella, olla vapaa? Naistenko pitäisi luopua näistä tarpeistaan vain siksi, että on olemassa joitakin miehiä, jotka haluaisivat siinä iässä sitouttaa itseensä kauniin naisen (koska heille vain nuoret naiset ovat kauniita)? Eikö ole parempi kokea "menovaihe" ennen perheen perustamista kuin alkaa haikailla sitä sen jälkeen?

Maailma on avautunut, se on erilainen kuin  1900-luvulla. Antaa nuorten aikuisten nauttia nuoruudestaan. Se kokee myös nuoria miehiä. Perhettäkin saa haluta jo nuorena, mutta ei kannata valittaa siitä, ettei muilla ole sama haave.

Ihan vapaasti, mutta miestenkö vika on, kun nainen ei 30 vuotiaana kehäraakkina kelpaakaan?

Niin, sinun kaltaisillesi helmille, mikä kauhea menetys. Aika monet normaalit miehet kun eivät onneksi nimittele omanikäisiä naisia kehäraakeiksi, edes kolmekymppisenä.

-eri

Kyllähän naisetkin nimittelevät vastaavia miehiä. Ei nekään mitään unelmakumppaneita 30 v jälkeen ole nuoruutensa sekoiltuaan. Jänniä toki, mutta aviomiesainesta tuskin.

Vierailija
442/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin ensimmäisen poikaystävänä 29-vuotiaana nimenomaan Tinderistä. Toki minulla oli ollut paljon säätöjä sitä ennen, mutta mikään ei ikinä johtanut parisuhteeseen. Mutta olin siis koko aikuisikäni etsinyt sopivaa miestä niin kavereiden kautta, baareista kuin tinderistäkin. Muistan, että juuri tuolloin 29-vuotiaana aloin jo ajattelemaan, että en ehkä koskaan löydä ketään, ja se oli ajatuksena ihan fine. Jatkoin kuitenkin tinderin käyttöä, tapasin miehen joka ei varsinaisesti profiilikuvien perusteella ihastuttanut samantien, mutta mielenkiinnon kohteet olivat samat. Olin muutenkin huomannut, että kuviin ei voi luottaa eikä ulkonäön perusteella tiedä luonteesta mitään. Ja vihdoin ja viimein tosiaan tärppäsi, nykyään mies on paras ystäväni ja sielunkumppanini, ja olemme menossa naimisiin. Oikean kumppanin etsiminen oli kyllä kuin neulan etsimistä heinäsuovasta, mutta lopulta sen arvoista.

Tässä hyvä esimerkki siitä että kun antaa mahdollisuuden muillekin kuin parhaimman näköisille panomiehille niin voi onnistua. Suurin osa naisista ei jatka jos mies ei ihastuta samantien ja täten päätyy panomiesten luokse.

Ja iso osa naisista ottaa miehen jonka ulkonäöstä tykkää ja päätyy sen kanssa parisuhteeseen. Väitän, että suurin osa niistä jotka ylipäänsä ovat suhteessa.

No on eri asia tykätä toisen ulkonäöstä kuin pitää häntä ihan erityisen hyvän näköisenä. Aika iso osa ihmisitä on sen näköisiä että heidän ulkonäöstään voi ainakin potentiaalisesti ihan tykätä mutta huomiota herättävän hyvännäköisiä on vain pieni osa.

Ja se 5-10 % kuvitelma, mikä palstalla elää ("kaikki naiset tykkäävät samoista miehistä, joita on max 10 % kaikista") on nimensä mukaisesti kuvitelma. Joku hoopottaa teitä palstapoikia, ymmärrättehän? Aivopesee jankutuksillaan uskomaan, että naiset tykkäävät vain kalsarileuoista. Jos menisitte ovesta ulos ja katsoisitte ympärillenne niin huomaisitte, että se ei pidä paikkaansa. Mutta ette uskalla.

Miksi näissä jutuissa oletetaan aina, että kyseistä mieltä oleva eivät esim. kävisi viihteellä, opiskelisi yliopistossa tai olisi ylipäänsä aktiivisesti tietokoneen ulkopuolisessa maailmassa? Ollaan käyty samalla kaveriporukalla viihteellä aika monta vuotta ja aina naiset kiinnostuvat kaveriporukan samoista tyypeistä. Miksi tämä havainto ei ole validi?

ohis

Ja kun itse aikoinaan kävin baareissa, aina miehet kiinnostuivat samoista kaveriporukan tai vakiojengin naisista. Kun olin mukana sinkkutoiminnassa, aina samat naiset raportoivat kuinka uudet miehet kinusivat heitä treffeille. Eli aivan sama asia. Jos menisin tänä iltana baariin (leikitään ettei olisi koronaa), huomaisin kyllä hyvin nopeasti, ketkä ovat ne paikan naiset, joiden ympärillä miehet pörräävät.

Mutta niin vaan me muutkin pariuduimme, sekä ne miehet joiden ympärillä naiset eivät baarissa pyörineet että me naiset, jotka jäimme kauniimpien jalkoihin. Ja jos sinä menet Prismaan ja katsot siellä olevia pariskuntia, niin teoria vain komeimman 10 %:n pariutumisesta alkaa naurattaa.

Tykkään viestistäsi, mutta siinä ohitetaan yksi asia. Prismassa näkeväsi "eivät 10% kuuluvat pariskunnat", ovat nimenomaa pariskuntia, eivät sinkkuja. Tässä kysyttiin ja pohdittiin syitä sinkkuuteen. Näistä, joidenkin mielestä "eripari"-pareista osa onkin juuri onnistunut kohtaamaan kumppaninsa ihmisenä, minkä takia he eivät ole enää sinkkuja. Monet ikisinkut sen sijaan edelleen haikailevat tuon "10%" perään, mihin kuuluuvat oleellisesti tässä ketjussa monesti mainitut sosioekonomista asemaa nostattavat ominaisuudet, kuten miellyttävä ulkonakö (ei miesmalli), huumorintajuisuus, korkeakoulutus, hyväpalkkainen työ, urheilullisuus jne. 

Olen eri, mutta olen eri mieltä tuosta. Eivät ainakaan oman tuttavapiirin peruspariskunnat ole luopuneet omista ulkoisista(kaan) toiveista kumppanille, vaan iso osa pitää sitä puolisoa aidosti kivannnäköisenä ja huumorintajuisena. Eikä nämä ole mitään 10% pareja vaan ihan tavallisia ihmisiä. Ei kyse ole mistään tyytymisestä niinkuin annat ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda hauskat miehet.

Mee ettimään mies jostain kirjastosta tai tilitoimistosta. Joku kuuma mutta ärtyisä ja niuho tilintarkastaja tai tai lakimies puku päällä. Jos mies ei oo mikään naistennaurattaja niin sillä ei oo tilaisuutta pettää joka käänteessä.

Tämä. Hauskat miehet ovat pääsääntöisesti kovia naistennaurattajia ja haksahtavat helposti myös aidan toiselle puolelle. Sama juttu tuon hyvännäköisyyden kanssa. Naisia hyörii kimpussa ja tyypin pitää omata poikkeuksellisen korkea moraali, ettei lipsahda välillä kokeilemaan muitakin.

Olen yli nelikymppinen ja pitkällä elämänkokemuksella ymmärsin muokata kriteerejä sellaiseksi, että suhde onnistuu pitkällä tähtäimellä. Pari vuotta sitten olin sinkkumarkkinoilla ja aloin etsimään rauhallista, kunnollista. liikunnallista ja fiksua miestä. Koska ymmärrän, että jo nämä vaatimukset pudottavat suurimman osan vapailla markkinoilla olevista miehistä pois, niin tingin ulkonäkövaatimuksistani. Aktiivisen etsimisen jälkeen onnistuin lopulta löytämään maailman ihanimman miehen, jonka kanssa ollaan rakentamassa loppuelämän suhdetta. Komeaksi miestä ei voi sanoa parhaalla tahdollakaan, eikä edes tavikseksi, mutta muut ominaisuudet korvaavat 1000-kertaisesti ulkonäössä olevat puutteet. t. rakastunut nainen

Kysyisin vain että miksi naiset oppivat pudottamaan rimaa vasta kun oma ulkonäkö on menetetty ja taso matala?

Miksi tätä ei voi ikinä tehdä silloin 18-25v ikäisenä ja saavuttaa jo silloin vakaa parisuhde?

Suurin osa tuossa ikäryhmässä olevista miehistä ei kyllä etsi vakaata parisuhdetta. Eikä minusta tarvitsekaan, ei naisten eikä miesten. 

Niin ajattelee vain joku sellainen, joka oli 18-vuotiaana salaa ihastunut luokan tyttöön, ja jäänyt sitä saavuttamatonta "rakkautta" märehtimään loppuelämäkseen. 

Korjaus:

Suurin osa niistä miehistä joiden kanssa naiset ovat tekemisissä, ei etsi vakaata suhdetta.

On muutama menevä nuori mies, jotka ehtivät seurustelemaan 10-20 naisen kanssa, ja tuottavat 10-20 kokemusta joiden mukaan miehet eivät etsi vakaata suhdetta.

Näiotä vastaan on 10-20 vakaata suhdetta etsivää miestä, jotka eivät kiinnosta naisia ennen kuin 26-32v tienoilla kun naiset alkavat katselemaan tasaisia perusmiehiä.

Vieläkö tästä jaksetaan jauhaa? 20-25 vuotiaat hakee vielä itseään ja voivat elää villisti. Siihen on jokaisella nuorella aikuisella täysi oikeus.

Poikkeustapaukset löytävät edelleen toisensa töistä, harrastuksista, seurakunnista ja tarvittaessa ulkomaalaisen rakkauden kautta.

Tuosta on kieltämättä tullut uusi normi. 20-25v naiset haluavat "elää" ja "kokea", eivät vakiintua (ainakaan sen perusmiehen kanssa). Siksi pariintumishaluisille miehille ei löydy tyttöystäviä kun naisia kiinnostaa vain se menevin 5-10% miehistä.

Sitten kun lisääntymiskuume iskee päälle, mies halutaankin nopeasti jotta saadaan perheidylli kasaan. Aika usein kun on saatu mitä on haluttu, miehestä myös halutaan eroon vähintäänkin yhtä nopeasti.

Mitä pahaa siinä on, että nuori aikuinen haluaa elää, kokea, matkustella, opiskella, olla vapaa? Naistenko pitäisi luopua näistä tarpeistaan vain siksi, että on olemassa joitakin miehiä, jotka haluaisivat siinä iässä sitouttaa itseensä kauniin naisen (koska heille vain nuoret naiset ovat kauniita)? Eikö ole parempi kokea "menovaihe" ennen perheen perustamista kuin alkaa haikailla sitä sen jälkeen?

Maailma on avautunut, se on erilainen kuin  1900-luvulla. Antaa nuorten aikuisten nauttia nuoruudestaan. Se kokee myös nuoria miehiä. Perhettäkin saa haluta jo nuorena, mutta ei kannata valittaa siitä, ettei muilla ole sama haave.

Ihan vapaasti, mutta miestenkö vika on, kun nainen ei 30 vuotiaana kehäraakkina kelpaakaan?

Niin, sinun kaltaisillesi helmille, mikä kauhea menetys. Aika monet normaalit miehet kun eivät onneksi nimittele omanikäisiä naisia kehäraakeiksi, edes kolmekymppisenä.

-eri

Kyllähän naisetkin nimittelevät vastaavia miehiä. Ei nekään mitään unelmakumppaneita 30 v jälkeen ole nuoruutensa sekoiltuaan. Jänniä toki, mutta aviomiesainesta tuskin.

No ei varmaan niille, jotka ovat siihen asti istuneet kotona odottamassa sitä oikeaa. Toisilleen voivat sopia ihan hyvin. Iso osa nuorena sekoilleista miehistä ja naisista lopulta pariutuu ja vakiintuu ja varsin usein keskenään. Joskus se kestää, joskus ei, ihan niinkuin niillä nuorena pariutuneillakin.

Vierailija
444/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukiessa tulee mieleen onko kaikki "pojat" täällä jotain erakoita? Ettekö ole katsoneet minkä näköisiä kumppaneita teidän kaverit on hankkinut tai huomanneet että he puhuvat kauniisti naisten ulkoisista ominaisuuksista?

Ihan kuin meillä miehillä olisi sama maku naisten suhteen! Itse en välitä naisista joilla on tatuointeja ja pysähdyn aina katselemaan naisia joilla on silmälasit. Minua ei kiinnosta naisten ryntäiden koko! Noh, pituus on sellainen että haaveilen pidemmistä kuin itse mutta valitsen mieluummin lyhyemmän kuin itse (jotta saan lusikkaan hänet helposti). Mieluummin vähän enemmän lihaa luiden ympärillä kuin laiha (ei kyllä tukeva). Väitättekö että teillä on samat ihanteet ja kumppani toiveet?

Ps. Ja aasialainen on kyllä kivan näköinen rillien kanssa mutta arvostan enemmän suomalaista kasvatusta sekä tasa-arvoista suhdetta kuin ulkonäköä!

Vierailija
445/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa tulee mieleen onko kaikki "pojat" täällä jotain erakoita? Ettekö ole katsoneet minkä näköisiä kumppaneita teidän kaverit on hankkinut tai huomanneet että he puhuvat kauniisti naisten ulkoisista ominaisuuksista?

Ihan kuin meillä miehillä olisi sama maku naisten suhteen! Itse en välitä naisista joilla on tatuointeja ja pysähdyn aina katselemaan naisia joilla on silmälasit. Minua ei kiinnosta naisten ryntäiden koko! Noh, pituus on sellainen että haaveilen pidemmistä kuin itse mutta valitsen mieluummin lyhyemmän kuin itse (jotta saan lusikkaan hänet helposti). Mieluummin vähän enemmän lihaa luiden ympärillä kuin laiha (ei kyllä tukeva). Väitättekö että teillä on samat ihanteet ja kumppani toiveet?

Ps. Ja aasialainen on kyllä kivan näköinen rillien kanssa mutta arvostan enemmän suomalaista kasvatusta sekä tasa-arvoista suhdetta kuin ulkonäköä!

Niin ja jos perustatte väitteenne baari juttuihin kun näette että naiset iskee jotain tiettyä kaveria aina. Oletteko huomanneet että ne kaikki naiset ovat aikalailla saman tyyppisiä (vaikka ei ehkä ulkoisesti). Ei ne kaikki naiset tule iskemään sitä yhtä.

Ja jos taas tinderiin vetoatte, kai muistatte että kaikkia ei siellä näytetä toisille. Omalla kohdalla ei melkeinnyhtäkään naista näytetty minulle jotka olivat minusta tykänneet. Ja kaikki kuuluvat omiin hakukriteereihin (plus muutamia ihan kiinnostavia tapauksia).

Vierailija
446/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos perustatte väitteenne baari juttuihin kun näette että naiset iskee jotain tiettyä kaveria aina. Oletteko huomanneet että ne kaikki naiset ovat aikalailla saman tyyppisiä (vaikka ei ehkä ulkoisesti). Ei ne kaikki naiset tule iskemään sitä yhtä.

Ja jos taas tinderiin vetoatte, kai muistatte että kaikkia ei siellä näytetä toisille. Omalla kohdalla ei melkeinnyhtäkään naista näytetty minulle jotka olivat minusta tykänneet. Ja kaikki kuuluvat omiin hakukriteereihin (plus muutamia ihan kiinnostavia tapauksia).

En ole huomannut.

Työporukassa joka käy välillä raflassa yhdessä, on yksi mies joka saa 100% naisten lähestymisistä. Kovin erilaisia naiset ovat olleet.

Otan sen verran takaisin että tietyn tyyppisiä naisia ei lähestyjissä ole, mutta se ei tarkoita sitä että heitä kiinnostaisi joku muu porukasta, koska nämä eivät luultavasti tee aloitteita kenellekään (ujot nörttinaiset ovat liian ujoja, naiselliset superkaunottaret odottavat että mies tekee aloitteen, jne).

Vierailija
447/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, sensuuri iski jälleen.

Enivei.

Naisten mielestä siis nykyaikaa on se että nuorella naisella on t.issit ja p.erse. Fiksu nainen vaihtaa ne kokemuksiin ja elämyksiin, joita miehet tarjoavat. Se on 2020, voimaantuminen ja itsenäisyys.

Seukkaamisen aika on myöhemmin, eikä sillä tavismiehellä tee mitään jos ei perhettä haluta, sittenhän voi seikkailla alfojen kanssa. Siis haloo.

Tähän asti ok. Minkäs teet, se on semmoista nykyaika ja biologia.

Mutta sitten alkaa ininä. Miksi Tinder-miehet hakevat vain seksiä, pettävät, valehtelevat ja jättävät? Miksi miehet haluavat vetkutella lisääntymisen kanssa? Mistä löytyisi koulutettu, töissäkäyvä ja  luotettava mies? Joka päivä tällä palstalla on uusi kitinäketju Tinder-miehestä (!).

Voisiko asioilla joista naiset kitisevät ikävuosina 28-35 olla jotain tekemistä sen kanssa mistä miehet valittivat naisten ollessa 17-27?

Tästä oli juurikin lehtijuttu, kyselytututkimuksessa oli havaittu että yleisin syy miksi kolmekymppiset miehet välttelevät/viivyttävät lasten hankkimista, on luottamuksen puute naisia kohtaan. Mistähän tämä mahtaisi johtua? Ei toki naisten käytöksestä parikymppisinä?

Naiset tottuvat nuorina siihen että mailma pyörii heidän ympärillään, seurusteluelämä on kuin huvipuistoajelua, miesten tarjotessa palveluksia valuuttaa (kiinteät t.issit ja pyöreä p.erse) vastaan. Sitten myöhemmin he eivät saakaan kaikkea mitä haluavat, heti kun haluavat. Ja alkaa miesten mollaaminen.

Syy-seuraussuhde taitaa olla naisille mahdoton asia käsittää, vähän kuin mies yrittäisi synnyttää lapsia.

Länsimaalainen ilmiö johtuu siitä ettei naisten tarvitse enää täällä elää miehiä varten. Vanhoillisille miehille aivan kuten naisillekin tulee löytymään tulevaisuudessakin parit. Minkä ihmeen takia miehet nikottelee omalle aatteelle? Vielä 50-60-luvulla konservatiiviset miehet meni töihin jättäen rouvan touhuamaan kotiin. Nyt tälle syljetään vaikka toi kuuluu just tuohon ei-seksiä ennen avioliittoa pakettiin.

Vierailija
448/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enivei.

Naisten mielestä siis nykyaikaa on se että nuorella naisella on t.issit ja p.erse. Fiksu nainen vaihtaa ne kokemuksiin ja elämyksiin, joita miehet tarjoavat. Se on 2020, voimaantuminen ja itsenäisyys.

Seukkaamisen aika on myöhemmin, eikä sillä tavismiehellä tee mitään jos ei perhettä haluta, sittenhän voi seikkailla alfojen kanssa. Siis haloo.

Mutta sitten alkaa ininä. Miksi Tinder-miehet hakevat vain seksiä, pettävät, valehtelevat ja jättävät? Miksi miehet haluavat vetkutella lisääntymisen kanssa? Mistä löytyisi koulutettu, töissäkäyvä ja  luotettava mies? Joka päivä tällä palstalla on uusi kitinäketju Tinder-miehestä (!).

Voisiko asioilla joista naiset kitisevät ikävuosina 28-35 olla jotain tekemistä sen kanssa mistä miehet valittivat naisten ollessa 17-27?

Tästä oli juurikin lehtijuttu, kyselytututkimuksessa oli havaittu että yleisin syy miksi kolmekymppiset miehet välttelevät/viivyttävät lasten hankkimista, on luottamuksen puute naisia kohtaan. Mistähän tämä mahtaisi johtua? Ei toki naisten käytöksestä parikymppisinä?

Naiset tottuvat nuorina siihen että mailma pyörii heidän ympärillään, seurusteluelämä on kuin huvipuistoajelua, miesten tarjotessa palveluksia valuuttaa (kiinteät t.issit ja pyöreä p.erse) vastaan. Sitten myöhemmin he eivät saakaan kaikkea mitä haluavat, heti kun haluavat. Ja alkaa miesten mollaaminen.

Syy-seuraussuhde taitaa olla naisille mahdoton asia käsittää, vähän kuin mies yrittäisi synnyttää lapsia.

No haloo hei itsellesi. Ei se, että on saanut joskus parikymppisenä pakit ole mikään selitys sille, että valehtelee ja pettää kolmekymppisenä. Tuo nyt on vuoden paskin selitys. Pakkeja voit tietysti vapaasti jaella jos kiinnostuneita löytyy ja se tekee sinut onnelliseksi.

Vierailija
449/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tätä kehotusta laskea rimaa, jos edelliset parisuhteet tai tapailut ovat menneet puihin. Silloinhan pitää juuri rimaa nostaa. Jos edellinen parisuhteeni päättyi siihen, että koskaan ei puhuttu mistään mitään, mies ei kuunnellut, teki paljon töitä, ei halunnut lapsia ja lopulta petti, niin mitä saan, jos lasken rimaa? Puhumattoman ja kuuntelemattoman puolison, joka tekee paljon töitä, ei halua lapsia, pettää ja? Mitä vielä? Miksi kelpuuttaisin vielä huonompaa tilalle?

Olen paljon mieluummin yksin kuin ottaisin sutta ja sekundaa rinnalleni. 

Se nyt riippuu mitä sillä rimalla käsittää. Jos otetaan miehen komeus, niin en usko sen komeammankaan miehen kohdalla parisuhde kukoistavan sen paremmin, jos ollenkaan. Enemminkin kannattas varmaan laskea sitä komeusvaatimusta, niin saattaisi hyväkin mies löytää tiensä sinun elämään.

Komea mies ei välttämättä ole huono mies eikä vähemmän komea hyvä.

Ei niin, mutta komea mies on kaikella todennäköisyydellä huono naiselle, joka ylittää vain seksikynnyksen, ei parisuhdekynnystä.

No aika huono ennuste on niilläkin parisuhteilla, joissa mies ei riitä kunnolla ylittämään naisen seksikynnystä. Nettipalstat on pullollaan haluttomista eukoista valittavia miehiä. Miettikää tätä ensi kerralla kun vaaditte tyytymään siihen epämiellyttävään vaihtoehtoon.

Suurin osa miehistä ei ylitä naisen seksikynnystä, paitsi sen aikaa kun naisella on perhehaaveet mielessä. Kun perhe on saatu eikä miestä enää tarvita, ei miestä enää halutakaan.

Vaihtoehdot tavismiehelle tai vähänkään alle keskiarvon miehelle ovat seksielämän hiipuminen tai selibaatti.

mm. 121212 on kirjoittanut aiheesta hyvin.

Onneksi en ole tietoinen tuollaisesta. Etsin itselleni miehen yli nelikymppisenä ja seksi vain paranee vuosien myötä. Myönnettävä on, että alku oli surkeaa räpellystä, mutta nyt se on hyvää ja tyydyttävää. Kumpikin oli lapsensa jo hankkinut ennen tutustumistamme. Kaiken lisäksi mies on introvertti ja susiruma. Mitenköhän tämä sopii palstan tasoteoreetikon fantasioihin?

Vierailija
450/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enivei.

Amen. Tuota ei vain voi ääneen sanoa, koska naisella on oikeus ja vika on aina miehissä.

No tietysti naisilla on oikeus elää haluamansa kaltaista elämää ihan niinkuin kaikilla muillakin. Ja silloin vika todella on miehissä, jos miehet ovat epärehellisiä m*lkkuja. Siihen taas ei tietenkään kenelläkään ole mitään sanomista, jos ei joku mies vaan rehellisesti kiinnostu naisesta. Nämä on nyt aika eri asia.

Vierailija
451/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% naisista kiinnostuu niistä samoista miehistä (n. 10% miehistä) ja sitten 80% naisista jää ilman ja kirjoittaa miten deittailu on rei'ästä ja miten miehet ei hyväksy tavallista naista ja nyyh. 

Vierailija
452/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tässä ketjussa nyt on liikaa takerruttu tuohon ulkonäköjuttuun. En ole aloittaja, mutta itsekin olen saanut kuulla tästä, kun olen sanonut, että miehen tulisi miellyttää silmää. Kuitenkin minun silmääni ovat miellyttäneet mm. 20 vuotta vanhempi lyhyt ja pitkätukkainen mies, siisti ”pukumies”, ylipainoinen partasuu sekä langanlaiha amis.

Nämä kaikki ovat olleet sillä hetkellä maailman komeimpia miehiä, että tosiaan se kauneus on katsojan silmässä.

Minulla sama! Kumppanit ovat olleet 183cm parrakas ja karvainen nallekarhu hevimies, 182cm pitkätukkainen luuviulu normityyppi  ja 168cm kalju ja parraton tyyppi. Kaikki olivat komeimpia ja parhaimpia just siinä hetkessä.

Nyt elelen sinkkuna ja kipuilen saman asian kanssa kuin AP eli mistä löytää seurustelukumppaniehdokkaita, kun Tinderit ja baarit eivät tosiaankaan tule kysymykseen. Jos en löydä puolisoa ilman nettideittivääntämistä tai baareissa käymistä, olen sitten yksin.

N37

Ei sinunkaltaisillasi pitäisi olla vaikeuksia löytää miestä. Lähtökohtaisesti naisen ei ole vaikea löytää miestä. Nainen voi kuitenkin itse vaikeuttaa löytämistä huomattavasti kelpuuttamalla ainoastaan harkkoleukaisia kirurgilentokapteeneja.

Ainoa syy, miksi edes jaksan toistaa tätä tosiasiaa, on että haluaisin naisten myöntävän tekosensä. Oikein kunnon tunnustuksia siitä, kuinka on vaadittu top 5% miehiä, vaikkei itsellä olisi yhtään siihen varaa. Kyllä sydäntä lämmittäisi jos joku nainen tämän tunnustaisi.

Minulla ei olisi ollut ulkonäköni puolesta varaa huippukomeaan mieheen, mutta jostain kumman syystä sellainen iski silmänsä minuun ja sinnikkäästi jatkoi piirittämistä, kunnes lopulta lämpenin. Tosin ei mies itsekään ollut 17 vuotiaana kovin miehekäs ilmestys, vaan amisviiksinen takalettijuippi. Vuosien myötä hänestä kehkeytyi mielettömän komea mies, jonka ulkonäköä kaikki naiset kilvan kehuivat. Rakkautemme kesti yli 30 vuotta, kunnes kuolema erotti.

En vaatinut itselleni huippukomeaa miestä ja toiselle kierrokselle valitsinkin vähemmän komean yksilön. Tosin hänen muut ominaisuutensa ovat poikkeuksellisen upeita.

Vierailija
453/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä EI ole vinoilua. Koirapiireissä tulee jatkuvasti romansseja, kun lemmikkiä ulkoiluttavat tutustuvat toisiinsa.

Vierailija
454/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut.

Työporukassa joka käy välillä raflassa yhdessä, on yksi mies joka saa 100% naisten lähestymisistä. Kovin erilaisia naiset ovat olleet.

Otan sen verran takaisin että tietyn tyyppisiä naisia ei lähestyjissä ole, mutta se ei tarkoita sitä että heitä kiinnostaisi joku muu porukasta, koska nämä eivät luultavasti tee aloitteita kenellekään (ujot nörttinaiset ovat liian ujoja, naiselliset superkaunottaret odottavat että mies tekee aloitteen, jne).

Olen eri, mutta veikkaan että tätä tuo edellinen tarkoittikin. Suurin osa aloitteista tulee samoille miehille, mutta tämä ei kerro kaikkien naisten preferensseistä, koska vain murto-osa naisista tekee ylipäänsä aloitteita baarissa. Ne jotka tekevät ovat lopulta aika suppea naistyyppi.

Vierailija
455/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% naisista kiinnostuu niistä samoista miehistä (n. 10% miehistä) ja sitten 80% naisista jää ilman ja kirjoittaa miten deittailu on rei'ästä ja miten miehet ei hyväksy tavallista naista ja nyyh. 

Sehän on heidän häpeänsä. Samaan aikaan tuolla on maailmalla lukuisia yli 180cm korkeasti koulutettuja miehiä mitkä etsii sitä oikeaa niin konservatiiveissa kuin liberaaleissa.

Vierailija
456/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun 80% naisista ei ole sinkkuja, tuo on täysin mahdoton yhtälö.

Vierailija
457/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin voit vielä muutaman vuoden odotella. Kokemuksesta: kolmekymppinen kyllä tietää nopeammin kuin teini, voiko toisen kanssa elää vai ei. Kun tuntee itsensäkin paremmin, on helppo aika kättelyssä tietää, tuleeko jutusta mitään.

Minulla on paljon kavereita jotka ovat olleet samassa tilanteessa eli noin kolmekymppisenä löytyy se tyyppi, kyllä se melkein vuodessa on kaikkien häät tanssittu, omanikin =) Nyt kolme lasta, kuopus kun olin 38v.

Minä olin 29 kun tapasin mieheni, hän oli 31. Seurusteltiin 8kk ennen naimisiinmenoa ja hyvin pian naimisiinmenon jälkeen tulin raskaaksi, lapsi syntyi 11,5kk häiden jälkeen. Vuoden sisään ensitreffeistä oltiin siis jo naimisissa, raskaana ja tehty kaupat meidän ensimmäisestä perheasunnosta. Ei ollut tuossa kohtaa enää tarvetta jahkailuun kun sopiva osui kohdalle, nyt jo 20 vuotta naimisissa ja lapsikin jo omillaan. Saadaan taas olla kaksistaan <3

Vierailija
458/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin ensimmäisen poikaystävänä 29-vuotiaana nimenomaan Tinderistä. Toki minulla oli ollut paljon säätöjä sitä ennen, mutta mikään ei ikinä johtanut parisuhteeseen. Mutta olin siis koko aikuisikäni etsinyt sopivaa miestä niin kavereiden kautta, baareista kuin tinderistäkin. Muistan, että juuri tuolloin 29-vuotiaana aloin jo ajattelemaan, että en ehkä koskaan löydä ketään, ja se oli ajatuksena ihan fine. Jatkoin kuitenkin tinderin käyttöä, tapasin miehen joka ei varsinaisesti profiilikuvien perusteella ihastuttanut samantien, mutta mielenkiinnon kohteet olivat samat. Olin muutenkin huomannut, että kuviin ei voi luottaa eikä ulkonäön perusteella tiedä luonteesta mitään. Ja vihdoin ja viimein tosiaan tärppäsi, nykyään mies on paras ystäväni ja sielunkumppanini, ja olemme menossa naimisiin. Oikean kumppanin etsiminen oli kyllä kuin neulan etsimistä heinäsuovasta, mutta lopulta sen arvoista.

Tässä hyvä esimerkki siitä että kun antaa mahdollisuuden muillekin kuin parhaimman näköisille panomiehille niin voi onnistua. Suurin osa naisista ei jatka jos mies ei ihastuta samantien ja täten päätyy panomiesten luokse.

Ja iso osa naisista ottaa miehen jonka ulkonäöstä tykkää ja päätyy sen kanssa parisuhteeseen. Väitän, että suurin osa niistä jotka ylipäänsä ovat suhteessa.

No on eri asia tykätä toisen ulkonäöstä kuin pitää häntä ihan erityisen hyvän näköisenä. Aika iso osa ihmisitä on sen näköisiä että heidän ulkonäöstään voi ainakin potentiaalisesti ihan tykätä mutta huomiota herättävän hyvännäköisiä on vain pieni osa.

Ja se 5-10 % kuvitelma, mikä palstalla elää ("kaikki naiset tykkäävät samoista miehistä, joita on max 10 % kaikista") on nimensä mukaisesti kuvitelma. Joku hoopottaa teitä palstapoikia, ymmärrättehän? Aivopesee jankutuksillaan uskomaan, että naiset tykkäävät vain kalsarileuoista. Jos menisitte ovesta ulos ja katsoisitte ympärillenne niin huomaisitte, että se ei pidä paikkaansa. Mutta ette uskalla.

Miksi näissä jutuissa oletetaan aina, että kyseistä mieltä oleva eivät esim. kävisi viihteellä, opiskelisi yliopistossa tai olisi ylipäänsä aktiivisesti tietokoneen ulkopuolisessa maailmassa? Ollaan käyty samalla kaveriporukalla viihteellä aika monta vuotta ja aina naiset kiinnostuvat kaveriporukan samoista tyypeistä. Miksi tämä havainto ei ole validi?

ohis

Ja kun itse aikoinaan kävin baareissa, aina miehet kiinnostuivat samoista kaveriporukan tai vakiojengin naisista. Kun olin mukana sinkkutoiminnassa, aina samat naiset raportoivat kuinka uudet miehet kinusivat heitä treffeille. Eli aivan sama asia. Jos menisin tänä iltana baariin (leikitään ettei olisi koronaa), huomaisin kyllä hyvin nopeasti, ketkä ovat ne paikan naiset, joiden ympärillä miehet pörräävät.

Mutta niin vaan me muutkin pariuduimme, sekä ne miehet joiden ympärillä naiset eivät baarissa pyörineet että me naiset, jotka jäimme kauniimpien jalkoihin. Ja jos sinä menet Prismaan ja katsot siellä olevia pariskuntia, niin teoria vain komeimman 10 %:n pariutumisesta alkaa naurattaa.

Tykkään viestistäsi, mutta siinä ohitetaan yksi asia. Prismassa näkeväsi "eivät 10% kuuluvat pariskunnat", ovat nimenomaa pariskuntia, eivät sinkkuja. Tässä kysyttiin ja pohdittiin syitä sinkkuuteen. Näistä, joidenkin mielestä "eripari"-pareista osa onkin juuri onnistunut kohtaamaan kumppaninsa ihmisenä, minkä takia he eivät ole enää sinkkuja. Monet ikisinkut sen sijaan edelleen haikailevat tuon "10%" perään, mihin kuuluuvat oleellisesti tässä ketjussa monesti mainitut sosioekonomista asemaa nostattavat ominaisuudet, kuten miellyttävä ulkonakö (ei miesmalli), huumorintajuisuus, korkeakoulutus, hyväpalkkainen työ, urheilullisuus jne. 

Olen eri, mutta olen eri mieltä tuosta. Eivät ainakaan oman tuttavapiirin peruspariskunnat ole luopuneet omista ulkoisista(kaan) toiveista kumppanille, vaan iso osa pitää sitä puolisoa aidosti kivannnäköisenä ja huumorintajuisena. Eikä nämä ole mitään 10% pareja vaan ihan tavallisia ihmisiä. Ei kyse ole mistään tyytymisestä niinkuin annat ymmärtää.

En selvästikään osaa ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi, kun viestini sisältö tulkitaan "huonoon tyytymiseksi". Tarkoitinkin juuri, että nimenomaan ne kaikista tavallisimmat, ei-vaatimuslista kädessä kävelevät, ihmisen ihmisenä kohtaavat löytävät itelleen puolison, kun taas ikisinkuissa on lähinnä näitä vaatimuslista-ihmisiä. Pidän inhimillisyyttä hyveenä ja uskon näiden "Prismaparien" olevan keskivertoa onnellisimpia suhteessaan, kun yhdessäolo perustuu syvällisemmälle yhteydelle eikä pelkille ulkoisille ominaisuuksille yhdistettynä "ihan kivaan luonteeseen".

Vierailija
459/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä? Satunnainen kirjoitus vauvapalstalla = 80 % naisista jää ilman? Oletko ihan realiteeteissa?

Vierailija
460/583 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tätä kehotusta laskea rimaa, jos edelliset parisuhteet tai tapailut ovat menneet puihin. Silloinhan pitää juuri rimaa nostaa. Jos edellinen parisuhteeni päättyi siihen, että koskaan ei puhuttu mistään mitään, mies ei kuunnellut, teki paljon töitä, ei halunnut lapsia ja lopulta petti, niin mitä saan, jos lasken rimaa? Puhumattoman ja kuuntelemattoman puolison, joka tekee paljon töitä, ei halua lapsia, pettää ja? Mitä vielä? Miksi kelpuuttaisin vielä huonompaa tilalle?

Olen paljon mieluummin yksin kuin ottaisin sutta ja sekundaa rinnalleni. 

Miksi on pakko esittää ja valehdella?

Laske rimaa, koskee tietenkin ulkonäköä ja statusta, niitä pinnallisia kriteereitä joihin naiset universaalisti reagoi. Joka määrittää miehen tason, eli haluttavuuden, eli kuinka paljon valinnanvaraa miehellä on. Miksi ette kykene keskustelemaan rehellisesti?

Olen eri, mutta mitä pahaa on siinä että haluaa myös ulkoisesti viehättävän puolison? Minusta se on ihan elinehto normaalille parisuhteelle.

Ei mitään, kunhan olisi rehellinen siitä. Edes tuossa viestissäsi et pystynyt siihen, sillä "myös" on harhaanjohtava. Ulkonäkö on 1. kynnys, joka pitää ylittää. Ei kolmas, ei kymmenes, ei "myös".

En tiedä, kuinka monta kertaa olen omasta puolestani täällä kirjoittanut, että ensimmäiseksi pitää ulkonäöllä herättää kiinnostus. Ja uskon puhuvani useimpien naisten puolesta. Mutta jankutijankuti senkun jatkuu ja jotain ihmeellisiä tunnustuksia odotetaan.

eri

Jankutus jatkuu, koska et ymmärrä, että et todellakaan ole oikeutettu siihen kaikkein komeimpaan mieheen. Et vaikka kuinka kokisit että se on ainoa josta voit kiihottua. Et itsekään ole kaikkein kaunein ja silti miesten täytyy yrittää sinusta kiihottua ( ja siinä onnistuvatkin ainakin paremmin kuin sinä osaat kiihottua tasoisistasi miehistä).

Häh? Oletko ihan sekaisin? Ei tuon kirjoittajan tarvitse kiihottua yhtään kenestäkään miehestä tai ehkä korkeintaan siitä yhdestä ainoasta, jonka kanssa alkaa suhteeseen. Eikä myöskään muiden miesten tarvitse kiihottua tuosta kirjoittajasta. Sairas ajattelutapa sinulla. t. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan