Mies, millainen oli yliampuvin naisen tekemä aloite?
Miten nainen mokasi aloitteen teon? Miten se ilmeni tökerönä yliyrittämisenä? Sai varmaan olosi vaivaantuneeksi?
Itse naisena mokasin aloitteenteon, mies ei ollut kiinnostunut ja jälkeenpäin moitti mitä kaikkea tein väärin. En pääse yli asiasta vaikka yritän. En tiedä uskallanko koskaan enää tehdä aloitetta. Olen kömpelö miesten kanssa jos olen vähänkin kiinnostunut. En ole kyllä montaa aloitetta tehnyt elämäni aikana. En ole koskaan seurustellut ja ikää yli 30.
Kommentit (66)
Eräs iäkkäämpi, hmm, alkoholisoitunut naishenkilö tunki pöytäämme vappuna "kodikkaassa lähiöravintolassa". Hän alkoi kertoa minulle lyhyen tuttavuuden jälkeen julkisista masturboinneistaan. Vaimoni poistuessa naistenhuoneeseen hän otti kädestäni kiinni ja alkoi nuolla sitä kiivaasti. Vaimoni palatessa hän ryntäsi ulospäin ja iski silmää "vihjailevasti". Ei, en lähtenyt perään.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä valittelee ettei saa naista ja mäkättää naisten aloitteille niin huomaatteko missä vika?
Miehet mäkättää naisten aloitteista? Missä muka? Absoluuttiselle enemmistölle miehistä ei koskaan tehdä aloitteita, joten ei ole mistä mäkättää.
En oo kyllä mies, mutta minua on kerran yrittänyt nainen iskeä ihan tosi yliampuvasti.
Olin ehkä 19-vuotias ja kavereiden kanssa jyväskylässä baarissa. Kavereiden tuttu, jota itse en ollut koskaan tavannut, innostui humalaspäissään minusta ja aloitti oikein hirveän flirttailun joka huipentui siihen että neito oikein survoontuu hinkkaantumaan iholla. Tämä tyttö oli ehkä 160cm pitkå ja 150kg painava. Ite olin semmonen normipainoinen silloin. Oli jotenki jäätävää kun sillä oli niin kauhea kehollinen ylivoima.
Yritin paeta tilanteesta hakemalla uuden kaljan tiskiltä ja tämä juoksee perässä ja nappaa rivelistä kiinni ja kailottaa musiikin yli että "mie vien siut kotiin ja puren ja nuolen sinuu niin että sie tuut alle minuutin!"
Tilanne oli jotenki niin karsea ja noloudessaan lähes kivulias, mutta myös pelottava agressiivisuuden vuoksi. Ihan yhtä ahdistavaa on naisten kuin miestenki överit yritykset.
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä mies, mutta minua on kerran yrittänyt nainen iskeä ihan tosi yliampuvasti.
Olin ehkä 19-vuotias ja kavereiden kanssa jyväskylässä baarissa. Kavereiden tuttu, jota itse en ollut koskaan tavannut, innostui humalaspäissään minusta ja aloitti oikein hirveän flirttailun joka huipentui siihen että neito oikein survoontuu hinkkaantumaan iholla. Tämä tyttö oli ehkä 160cm pitkå ja 150kg painava. Ite olin semmonen normipainoinen silloin. Oli jotenki jäätävää kun sillä oli niin kauhea kehollinen ylivoima.
Yritin paeta tilanteesta hakemalla uuden kaljan tiskiltä ja tämä juoksee perässä ja nappaa rivelistä kiinni ja kailottaa musiikin yli että "mie vien siut kotiin ja puren ja nuolen sinuu niin että sie tuut alle minuutin!"
Tilanne oli jotenki niin karsea ja noloudessaan lähes kivulias, mutta myös pelottava agressiivisuuden vuoksi. Ihan yhtä ahdistavaa on naisten kuin miestenki överit yritykset.
Jyväskylän suurajojen kulttuuriperintöä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne oli jotenki niin karsea ja noloudessaan lähes kivulias, mutta myös pelottava agressiivisuuden vuoksi. Ihan yhtä ahdistavaa on naisten kuin miestenki överit yritykset.Jyväskylän suurajojen kulttuuriperintöä....
Ei kyllä tää oli varmaan joku helmikuinen keskiviikkokänni silloin opiskeluaikoina. Baarin nimeä en enää muista, mutta se oli ehkä neljään asti auki, ja ainoa minne oli järkevä siirtyä bar68:sta sen jälkeen kun siellä tuli pilkku. Siinä ehkä sokoksen talossa, ottoautomaatti ihan oven vieressä ja portaat alas kellariin.
Laitoin pikkukaupungin paikallislehteen rakkausviestejä. Kerran voitin baarissa ison kasan rahaa pelikoneesta ja samalta istumalta otin taksin (takki jäi narikkaan) talvipakkasella pikkumekossa miehen luokse. En tiennyt onko mies kotona, menin kurkkimaan ikkunan taakse, onko valoa. Onneksi taksi sanoi odottavansa minua vähän aikaa.
Kerran pyöräilin hänen asuntonsa ohi ja jätin omenan portaille. Saatoin tunkea omenaan jonkin viestin. ”Minulla on ikävä sinua”.
Kyllä mieskin oli hullu. Tuli kerran yöllä humalassa bussilla luokseni 300 km päähän. Aamulla menin asemalle vastaan, mies oli hirveässä krapulassa.
Voi, kun koskaan ei kyynistyisi ja lakkaisi rakastamasta ja uskaltaisi näyttää tunteensa avoimesti ja vahvasti.
Kerran kuulin naisen sanovan "Moi! Mitä kuuluu?"
Ehkä kuulin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun koskaan ei kyynistyisi ja lakkaisi rakastamasta ja uskaltaisi näyttää tunteensa avoimesti ja vahvasti.
Jotenkin nuorena ihastuminen oli niin hullua ja elämänmakuista. Siinä ei paljon ajatellut, mitä yhteistä on tai miten mahdollinen tulevaisuus tulisi sujumaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin pikkukaupungin paikallislehteen rakkausviestejä. Kerran voitin baarissa ison kasan rahaa pelikoneesta ja samalta istumalta otin taksin (takki jäi narikkaan) talvipakkasella pikkumekossa miehen luokse. En tiennyt onko mies kotona, menin kurkkimaan ikkunan taakse, onko valoa. Onneksi taksi sanoi odottavansa minua vähän aikaa.
Kerran pyöräilin hänen asuntonsa ohi ja jätin omenan portaille. Saatoin tunkea omenaan jonkin viestin. ”Minulla on ikävä sinua”.
Kyllä mieskin oli hullu. Tuli kerran yöllä humalassa bussilla luokseni 300 km päähän. Aamulla menin asemalle vastaan, mies oli hirveässä krapulassa.
Taksi varmaan ihmetteli, kun olin reippaassa nousuhumalassa ja sata euroa euron kolikoina. Kolikoita oli kassi täynnä. Kerroin meneväni elämäni rakkauden luo yllättäen. Ilman ulkovaatteita ja pikkumustassa korkokengät jalassa. Voitto pelikoneesta oli merkki amorin nuolesta. Olisin siltä istumalta voinut tehdä lapsen ja elää hänen kanssaan onnellista elämää (?).
Kerran on vähän vanhempi humalainen nainen baarissa ehdottanut hyvin suoraan. Kun kieltäydyin niin alkoi huutamaan. Sain kuulla olevani kyvytön homo ja kaikenlaista muuta kivaa. Portsari saattoi naisen ulos ja vielä pahoitteli häiriötä. Mun piti ihan nipistää itseä sormesta että tapahtuuko tämmöistä minulle?
Ensin kieltäydyn varmasta joskin humalaisesta saumasta. Sitten vielä poke saattaa naisen ulos. Joku saattoi ihmetellä mitä tuo sälli nauraa? Oli vaan mulle niin outo tilanne. No kerrankin minä pihtasin. Sehän on tasoituskertoimilla ainakin 30 naisten pihtaamista.
Kaikki naisten aloitteet on tervetulleita. Olen saanut niitä vuosien varrella erilaisia. Jos en ole voinut vastata niihin positiivisesti niin se on harmittanut, mutta koskaan ei aloitteen tekijää ole mollattu eikä saakaan mollata. Olen erakkoluonne mutta ihmisrakas, enkä voisi kuvitellakaan nolaavani jotain itsestäni kiinnostunutta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nuorena ihastuminen oli niin hullua ja elämänmakuista. Siinä ei paljon ajatellut, mitä yhteistä on tai miten mahdollinen tulevaisuus tulisi sujumaan.
Voi nuoruus jos sen saisi uusintana. Oh ja hoh.
M49
Vierailija kirjoitti:
Heh, voin vastata tämän kyseisen herran puolesta että tein kaiken väärin mitä vaan voi väärin tehdä. Lyhyesti sanottuna liiallinen innokkuus. Tästä tuli vain lyhyt suhde, en tiedä olisiko lopputulos ollut toinen, jos olisin mennyt toisella tyylillä. No, joka tapauksessa tuollainen olen ihastuneena luonnostaan, jos ei kelpaa niin saa olla kelpaamatta :)
Jos nainen on kiinnostava, pieni hulluus on vain plussaa;)
M32
Meidän ihanat, empaattiset ja sisäistä kauneutta toitottavat naisemme kisailevat ihan keskenään ulkonäöllään Missikisoissa.
Ai niin.
Eino Makunen PAKOTTI.
Miesten syy.
Kehui olevansa hyvä sängyssä. En ottanut selvää väitteen paikkansapitävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisten aloitteet on tervetulleita. Olen saanut niitä vuosien varrella erilaisia. Jos en ole voinut vastata niihin positiivisesti niin se on harmittanut, mutta koskaan ei aloitteen tekijää ole mollattu eikä saakaan mollata. Olen erakkoluonne mutta ihmisrakas, enkä voisi kuvitellakaan nolaavani jotain itsestäni kiinnostunutta naista.
Voisiko sua monistaa niin, että kaikille riittäis?
Oukki doukki, näin olen vähän ajatellutkin :(