Mies, millainen oli yliampuvin naisen tekemä aloite?
Miten nainen mokasi aloitteen teon? Miten se ilmeni tökerönä yliyrittämisenä? Sai varmaan olosi vaivaantuneeksi?
Itse naisena mokasin aloitteenteon, mies ei ollut kiinnostunut ja jälkeenpäin moitti mitä kaikkea tein väärin. En pääse yli asiasta vaikka yritän. En tiedä uskallanko koskaan enää tehdä aloitetta. Olen kömpelö miesten kanssa jos olen vähänkin kiinnostunut. En ole kyllä montaa aloitetta tehnyt elämäni aikana. En ole koskaan seurustellut ja ikää yli 30.
Kommentit (66)
Vähän vanhempi nainen tunki oikeastaan suoriltaan käden housuihin ja aloitti rivakan ja väkivaltaisen vemputuksen, en lämmennyt.
Osa miehistä kaipaa säpinää, kysyt vaan rohkeasti meille vai teille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen repliikki miehelle: "mä meen nyt vessaan. Tuutko pyyhkimään?"
Itse yritin muinoin samaa konstia naiseen, tyyliin "menen kuselle, tuletko piteleen"? Ei tullut.
Minä olen tehnyt tuon. Oltiin jo yhdessä. Naitu, saunottu ja tehty vaikka mitä. Tuli lähentelemään kun olin vessassa. Pyysin että pidä nyt sitten siitä kiinni ja koita ohjata pönttöön. Piti sillain takanani seisten kiinni ja hänellä oli aivan liian hauskaa. Useita kaljoja niin sitähän riitti. Nauroi tätähän voi niin ohjailla. Käänteli sivuille ja ylöskin.
Sanoin että sinä saat siivota mitä sotket. Tämä vaan hihitti menemään ja käänteli. Lopuksi sanoi että nyt hän ymmärtää kun sanotaan peniskateus. Ei se huonoa ollut mutta ei kyllä kiihottanutkaan. Sopivassa mielentilassa voin jopa naurahtaa nuistolle.
Älä nolostu, saa olla yliampuva, on vaan luonteesta kiinni tekeekö se vaikutuksen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Älä nolostu, saa olla yliampuva, on vaan luonteesta kiinni tekeekö se vaikutuksen vai ei.
Ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tee aloitteita.
Joo-o, ainakin tällaiselle tavikselle kyllä täysin kokematon tilanne.
M37
Tässä kysyttiin miehiltä, mutta vastaan nyt kuitenkin: olimme mieheni kanssa baarissa, ja mieheni tuli baaritiskiltä pöytäämme sanoen, että olipa pelottava nainen tuolla baaritiskillä. Juuri kun mieheni oli alkamassa kertoa syytä, niin tämä nainen, iso, matalaääninen mörökölli, tuli pöytämme viereen, ja alkoi suivaantuneena kertoa minulle, miten mieheni oli sanonut häntä pelottavaksi. Olin vain että aha, no enpä ihmettele, pelottavalta vaikutatkin, kun marssit randomeiden pöytään tilittämään tällaista asiaa. Sitten mörökölli aloitti jankaten kyselemään, että miksi hän ei koskaan saa pokattua miestä, vaan aina hänelle annetaan pakit... Tämän jälkeen mörökölli päätti nostaa paitansa ylös ja näyttää meille rintansa ja alkoi huutamaan että "eikö muka kelpaa?!" Oltiin miehen kanssa ensin huulet pyöreinä ja sitten revettiin nauramaan. Kaikenlaista.
Elämäni aikana nainen on tehnyt mulle yhden aloitteen. Kieltäydyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitto jatkuvasti huulirasvaa silmieni edessä töissä.
Ei tuo ole aloite 😀
Mulle tosi monet naiset tekee aloitteita melkein päivittäin. Ne moikkaa mua.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitto jatkuvasti huulirasvaa silmieni edessä töissä.
Ei tuo ole aloite 😀
Täällä on ollut aikaisemminkin vastaavia ketjuja ja niistä on tullut kyllä sellainen kuva, että naisten mielestä he ovat tehneet SELKEÄN aloitteen kun ovat juuri jotain yhtä älytöntä tehneet kuin tuo huulirasvan laitto.
Osa miehistä valittelee ettei saa naista ja mäkättää naisten aloitteille niin huomaatteko missä vika?
En ala dissaa naisia. Kivalta se tuntuu tietää, että joku nainen on kiinnostunut minusta. Väliäkö sillä miten iskee.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä valittelee ettei saa naista ja mäkättää naisten aloitteille niin huomaatteko missä vika?
Joo ne naisten "aloitteet" joita miehet ei edes huomaa tai tulkitse aloitteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehille ole tehty yliampuvia tai noloja aloitteita? Onko kaikki naisten tekemät aloitteet olleet onnistuneita?
Siis kun naiset eivät tee aloitteita. Tulee lyhyt ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuli joskus pillereitä syödessä ja ihastuneena aivan kamala. En ottanut pakkeja kamalan hyvin. Mietin, että mitä hittoa oikein päässä liikkui kun olin aivan psykoottinen. Nyt olen pillereittä ottanut pakkeja eikä tunnu läheskään yhtä pahalta. Silloin tein varmaan yliampuvia aloitteitakin.
Hmm, olisikohan mullakin vaikuttanut pillerit näin. Oliko sulla jotain muuta oireita pillereistä?
En itse silloin ainakaan huomannut, että olisi ollut itkuisuutta, masennusta tai jotain raivokohtauksia, niin kuin monella tuntuu olevan. Mutta ihastukset meni överiksi ja pakkien saaminen otti koville.
Ei muistaakseni. Ihan kunnon sekopäämeininki oli silloin vallalla.
Voi kun olisikin mukavaa jos voisi kertoa jonkun esimerkin, mutta surullinen totuus on se, että minä en ilmeisesti ole koskaan ollut naisten aloitteiden arvoinen :(
mies(k) kirjoitti:
Voi kun olisikin mukavaa jos voisi kertoa jonkun esimerkin, mutta surullinen totuus on se, että minä en ilmeisesti ole koskaan ollut naisten aloitteiden arvoinen :(
Ei niitä tehdä kuin komeille, naisten sanakirjassa tunnettu myös sanalla "tavallinen"
Vierailija kirjoitti:
Naisen repliikki miehelle: "mä meen nyt vessaan. Tuutko pyyhkimään?"
Veikkaan, ettei se ollut tarkoitettu aloitteeksi. Tulkintavirhe.
Hmm, olisikohan mullakin vaikuttanut pillerit näin. Oliko sulla jotain muuta oireita pillereistä?
En itse silloin ainakaan huomannut, että olisi ollut itkuisuutta, masennusta tai jotain raivokohtauksia, niin kuin monella tuntuu olevan. Mutta ihastukset meni överiksi ja pakkien saaminen otti koville.