Mies, millainen oli yliampuvin naisen tekemä aloite?
Miten nainen mokasi aloitteen teon? Miten se ilmeni tökerönä yliyrittämisenä? Sai varmaan olosi vaivaantuneeksi?
Itse naisena mokasin aloitteenteon, mies ei ollut kiinnostunut ja jälkeenpäin moitti mitä kaikkea tein väärin. En pääse yli asiasta vaikka yritän. En tiedä uskallanko koskaan enää tehdä aloitetta. Olen kömpelö miesten kanssa jos olen vähänkin kiinnostunut. En ole kyllä montaa aloitetta tehnyt elämäni aikana. En ole koskaan seurustellut ja ikää yli 30.
Kommentit (66)
En ole kovin monen naisen aloitteen kohteena ollut, joten varsinaisen ylilyöviä aloitteita ei mukana ole ollut. Sen sijaan kornia ja teennäistä ja jotenkin läpinäkyvän irstasta vivahdetta on ollut kaikissa. Niistä tulee itselleni mieleen, että oikeastiko naiset kaipaa itseään lähestyttävän silleen nolostuttavan teennäisesti ja läpinäkyvästi ja irstaalla naamalla.
Tapaukset ovat olleet yleensä päihtyneiden naisten kanssa. Esim. kerran yksi vahvasti kännissä ollut tyttö ( tapahtui parikymppisenä) tuli tanssilattialle tuijottamaan minua ja sanoi että tanssin hyvin. Mitään interaktiivisuutta lähestymisessä ei ollut, hän vain jatkoi tuijottamista. En osannut toimia asiassa mihinkään suuntaan, tuijotus oli niin omituista. Sitten on ollut muutama näitä puumia pitkin vuosia, jotka tuijottaa irstaasti ja nuoleskelee huuliaan ja kohentelee tissejään näkyvästi ja kysyy teennäisen mairealla äänellä jotain vaikka baaritiskillä. Näistä tulee mieleen, että oikeastiko naisia pitäisi lähestyä tuolla tavalla, tuoko se on mitä naiset kaipaavat että mies on kuin joku karikatyyri lähestyessään.
Kerran nuorempana oli myös yksi nainen kotibileissä, joka oli ottanut muutakin kuin viinaa eli oli aika sekaisin, ja iski silmää mulle varmaan lähemmäs parikymmentä kertaa. En osannut tehdä mitään eikä oikeastaan kiinnostanutkaan, silmänisku on taas niitä korneja juttuja, joita ihmettelen jos naiset oikeasti haluaa että miehet tekee lähestyessään.
M/40
Työreissulla keskellä viikkoa hotellin aulabaarissa vieressä ollut nainen kirjoitti hotellikorttiin huulipunalla huoneennumeronsa ja alle 10 min. Oltiin toki 5 min juteltu niitä-näitä.
Vierailija kirjoitti:
Työreissulla keskellä viikkoa hotellin aulabaarissa vieressä ollut nainen kirjoitti hotellikorttiin huulipunalla huoneennumeronsa ja alle 10 min. Oltiin toki 5 min juteltu niitä-näitä.
Tuohan on hieno.
Kaksi yliampuvaa tapausta ollut. Ensimmäisen aikoihin olin vielä untuvikko, kun ravintolassa nainen puristi perseestä ja sanoi tän mä haluun. Hämmennyin sen verran, että se ei johtanut mihinkään. Toisen kerran naapurin rouva pyysi leikkaamaan nurmikon, kun oli loukannut ranteensa. Itse lipitteli viiniä terassilla samaan aikaan. Urakan jälkeen pyysi lasilliselle. Jutteli niitä näitä ja kun tein lähtöä, niin tokaisi voitaisko me nus..a. Kävihän se minulle, mutta ei ollut mikään ikimuistoinen kokemus, kun rouva oli ehtinyt humaltua jo liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä mies, mutta minua on kerran yrittänyt nainen iskeä ihan tosi yliampuvasti.
Olin ehkä 19-vuotias ja kavereiden kanssa jyväskylässä baarissa. Kavereiden tuttu, jota itse en ollut koskaan tavannut, innostui humalaspäissään minusta ja aloitti oikein hirveän flirttailun joka huipentui siihen että neito oikein survoontuu hinkkaantumaan iholla. Tämä tyttö oli ehkä 160cm pitkå ja 150kg painava. Ite olin semmonen normipainoinen silloin. Oli jotenki jäätävää kun sillä oli niin kauhea kehollinen ylivoima.
Yritin paeta tilanteesta hakemalla uuden kaljan tiskiltä ja tämä juoksee perässä ja nappaa rivelistä kiinni ja kailottaa musiikin yli että "mie vien siut kotiin ja puren ja nuolen sinuu niin että sie tuut alle minuutin!"
Tilanne oli jotenki niin karsea ja noloudessaan lähes kivulias, mutta myös pelottava agressiivisuuden vuoksi. Ihan yhtä ahdistavaa on naisten kuin miestenki överit yritykset.
Menitkö sitten kotiin kädelle kuitenkin vai tarttuiko parempaa böönaa pyydyksiin?
Ihan varmasti reaktiosi olisi nuiva jos väärä nainen tulisi iskemään, luulet että olet jäänyt jostain suuresta paitsi.