Mies, millainen oli yliampuvin naisen tekemä aloite?
Miten nainen mokasi aloitteen teon? Miten se ilmeni tökerönä yliyrittämisenä? Sai varmaan olosi vaivaantuneeksi?
Itse naisena mokasin aloitteenteon, mies ei ollut kiinnostunut ja jälkeenpäin moitti mitä kaikkea tein väärin. En pääse yli asiasta vaikka yritän. En tiedä uskallanko koskaan enää tehdä aloitetta. Olen kömpelö miesten kanssa jos olen vähänkin kiinnostunut. En ole kyllä montaa aloitetta tehnyt elämäni aikana. En ole koskaan seurustellut ja ikää yli 30.
Kommentit (66)
Heh, voin vastata tämän kyseisen herran puolesta että tein kaiken väärin mitä vaan voi väärin tehdä. Lyhyesti sanottuna liiallinen innokkuus. Tästä tuli vain lyhyt suhde, en tiedä olisiko lopputulos ollut toinen, jos olisin mennyt toisella tyylillä. No, joka tapauksessa tuollainen olen ihastuneena luonnostaan, jos ei kelpaa niin saa olla kelpaamatta :)
Ei nainen voi tehdä aloitetta väärin vaan nainen voi olla vääränlainen.
Kertauksena, aloite on hyvä. Matalampitasoinen nainen huono.
Naisen repliikki miehelle: "mä meen nyt vessaan. Tuutko pyyhkimään?"
Laitto jatkuvasti huulirasvaa silmieni edessä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole aloite 😀
Vierailija kirjoitti:
Naisen repliikki miehelle: "mä meen nyt vessaan. Tuutko pyyhkimään?"
Itse yritin muinoin samaa konstia naiseen, tyyliin "menen kuselle, tuletko piteleen"? Ei tullut.
Eikö miehille ole tehty yliampuvia tai noloja aloitteita? Onko kaikki naisten tekemät aloitteet olleet onnistuneita?
Baarissa ollessa käveli itsevarmana luokse, painautui vasten, laittoi käden niskani taakse ja tunki kielen melkein kurkkuun asti ja samalla otti munaskut kouraansa. Lähdin kyllä mukaan, mutta oli se yliampuvaa.
Vierailija kirjoitti:
eipä mene hyvin sullakaan deittailurintamalla, jos tulkitset huulirasvan laittamisen aloitteen teoksi :D sitä se nimittäin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
"Moi."
no niin, ryömihän takaisin koloosi siitä
Vierailija kirjoitti:
Ja hiusten koskettaminen oli varmaan myös sulle aloitteen teko? Tai se kerta kun nainen kumartui nostamaan kynän lattialta ja ihoa vilahti?
Apua, jos joku työkaverimies oikeasti ajattelisi näin :D Tai ylitulkitsisi jotain normaaleja eleitä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa ollessa käveli itsevarmana luokse, painautui vasten, laittoi käden niskani taakse ja tunki kielen melkein kurkkuun asti ja samalla otti munaskut kouraansa. Lähdin kyllä mukaan, mutta oli se yliampuvaa.
Kuvitelkaa tässä sukupuoliroolit toisin päin :D
En muista mitään "yliampuvia" mutta suorin oli joskus kun olin vähän alle kolmekymppinen ja sellainen hieman päälle 50-vuotias puuma tuli pöytään istumaan ja kysyi suoraan että kiinnostaisiko panna vähän vanhempaa naista. Kiinnosti kyllä ja oli oikein muistiinjäänyt yö.
Kerran tuli eräs itseäni ehkä 5-10 vuotta vanhempi daami istumaan sellaiseen matalaan divaani-loossi hässäkkään minun eteeni. Vaimoni istui vieressäni ja toinen kaveripariskuntakin oli siinä saman pöydän äärellä. Tämä neito jotain siinä höperteli, melko humalassa ja kehuskeli minua jostain mistä en oikein saanut selvää.
Vaimo oli uppoutunut keskusteluun kavereiden kanssa ja silloin tämä määrätietoinen daami raotti reisiään jolloin lyhyehkön mekon helman alta kurkkasi paljas pimpsa noin metrin naamani edessä. Vaimo ei edelleenkään huomannut mitään mutta kaveripariskunnan daami, joka on myös hyvä ystäväni ilmeisesti näki koko tilanteen ja repesi aivan hysteeriseen naurunremakkaan. Minä vinkkasin baarimikolle ja lähetin tämän kolmannen pyörän tilaamaan itselleen lisää juomaa ja toivotin hyvät illanjatkot.
Vaikka olisin ollut yksin liikkeellä niin tuo meni kyllä niin yliyrittämisen puolelle että enpä tiedä mitä siihen voisi sanoa :)
Musta tuli joskus pillereitä syödessä ja ihastuneena aivan kamala. En ottanut pakkeja kamalan hyvin. Mietin, että mitä hittoa oikein päässä liikkui kun olin aivan psykoottinen. Nyt olen pillereittä ottanut pakkeja eikä tunnu läheskään yhtä pahalta. Silloin tein varmaan yliampuvia aloitteitakin.
Spämmäsi ja spämmäsi viestiä vaikka itse vastasin kohteliaan lyhyesti enkä ilmaissut mielenkiintoa. Yölläkin tuli viestiä. Ja sitten ”mikset vastaa????”.
Ja taas spämmiä.
Olen varattu, tuo nainen oli entinen työkaveri ja aika epäviehättävä. On nähnyt tyttöystävänikin joka on tosi hyvännäköinen joten en tiedä miksi spämmäri luuli että olisi jakoa.