Miksi suomessa kauniit naiset ovat niin ylimielisiä ja koppavia?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen voi määritellä ylimieliseksi aika kevyin perustein. Minua tuli kerran keskellä päivää kahvilassa iskemään joku tyyppi. Tämä alkoi vaatia minua mukaansa, vaikka olin ystäväni kanssa. Kun kieltäydyin, sain kuulla olevani p_skantärkeä.
Toinen kohtaaminen: eräissä opiskelijabileissä juttelin kavereideni kanssa, kun minua päin törmäsi eräs känninen tyyppi niin, että melkein kaaduin. Hän sönkötti humalassa, otti minusta tukea ja nappasi kädestäni lasini, jonka hörppäsi tyhjäksi. Sanoi sitten, että lähde mun mukaan. Minä: "En lähde." Hän: "Ylimielinen h__ra."
Niin tyypillistä! Vastaavia kokemuksia löytyy täältäkin. Jos erehdyt ilmaisemaan ettet ole kiinnostunut, olet heti ylimielinen pissapää.
laske ne kaikki miehet jotka ei lähesty millään tavalla jotta saat tietää kuinka tyypillistä tuo on
Vinkki:
95 ei tule edes juttelemaan
5 tulee joista 20% v*ttuilee kun sinua ei kiinnosta
Niiiin tyypillistä, suomalaiset miehet on sikoja
Tarkoitin että tyypillistä niiden miesten keskuudessa jotka lähestyvät. Oman kokemukseni perusteella tuo luku on kyllä huomattavasti suurempi kuin 20%...
Koppavuus loppuu kuin veitsellä leikaten, kun Porschen avain on kahvikupin vieressä. Mutta tuossa vaiheessa se on jo myöhäistä, koska en voi sietää kullankaivajia.
Vierailija kirjoitti:
Pääosin kauniit naiset ja muutkin naiset käyttäytyvät minusta oikein asiallisesti. Joskus tulee yksittäistapauksia, joissa perus small talk -aloitukseen on tullut naurettava vastaus nokka pystyssä. Se on jotenkin kornia, koska en olisi väkisin heti lähdössä panemaan, vaan haluan päinvastoin ensin selvittää juttelun kautta, onko matchia vai ei. Noiden koppavien kanssa selvästi ei ole, ja he onnistuvat antamaan itsestään käytöstavattoman vaikutelman.
Ehkä he eivät ole kadulla/kaupassa/missä ikinä etsimässä kumppania ja ärsyttää jos mies niin olettaa. Minua ei ainakaan ihan yksinkertaisesti kiinnosta selvittää jostain random ihmisestä synkkaako vai ei, jos olen tekemässä omia juttujani enkä edes ole haku päällä. Minusta on mieheltä jotenkin tilannetajutonta olettaa, että nainen olisi hänen tapaansa etsimässä seuraa paikassa, jossa sitä tavallisesti kukaan ei etsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääosin kauniit naiset ja muutkin naiset käyttäytyvät minusta oikein asiallisesti. Joskus tulee yksittäistapauksia, joissa perus small talk -aloitukseen on tullut naurettava vastaus nokka pystyssä. Se on jotenkin kornia, koska en olisi väkisin heti lähdössä panemaan, vaan haluan päinvastoin ensin selvittää juttelun kautta, onko matchia vai ei. Noiden koppavien kanssa selvästi ei ole, ja he onnistuvat antamaan itsestään käytöstavattoman vaikutelman.
Ehkä he eivät ole kadulla/kaupassa/missä ikinä etsimässä kumppania ja ärsyttää jos mies niin olettaa. Minua ei ainakaan ihan yksinkertaisesti kiinnosta selvittää jostain random ihmisestä synkkaako vai ei, jos olen tekemässä omia juttujani enkä edes ole haku päällä. Minusta on mieheltä jotenkin tilannetajutonta olettaa, että nainen olisi hänen tapaansa etsimässä seuraa paikassa, jossa sitä tavallisesti kukaan ei etsi.
Toivoisin itsekin monien tulevan joko chattiin tai nettitreffeille. Siellä muutenkin ollaan hakemassa seuraa ja oletettavasti keskitytään seuranhakuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen voi määritellä ylimieliseksi aika kevyin perustein. Minua tuli kerran keskellä päivää kahvilassa iskemään joku tyyppi. Tämä alkoi vaatia minua mukaansa, vaikka olin ystäväni kanssa. Kun kieltäydyin, sain kuulla olevani p_skantärkeä.
Toinen kohtaaminen: eräissä opiskelijabileissä juttelin kavereideni kanssa, kun minua päin törmäsi eräs känninen tyyppi niin, että melkein kaaduin. Hän sönkötti humalassa, otti minusta tukea ja nappasi kädestäni lasini, jonka hörppäsi tyhjäksi. Sanoi sitten, että lähde mun mukaan. Minä: "En lähde." Hän: "Ylimielinen h__ra."
Niin tyypillistä! Vastaavia kokemuksia löytyy täältäkin. Jos erehdyt ilmaisemaan ettet ole kiinnostunut, olet heti ylimielinen pissapää.
laske ne kaikki miehet jotka ei lähesty millään tavalla jotta saat tietää kuinka tyypillistä tuo on
Vinkki:
Tarkoitin että tyypillistä niiden miesten keskuudessa jotka lähestyvät. Oman kokemukseni perusteella tuo luku on kyllä huomattavasti suurempi kuin 20%...
Niin varmaan on, kuten myöskin 5 sadasta ei tule juttelemaan vaan ehkä kolme tuhansista (jos viihteellä) ja muuten 1 / 100 000
Mutta hei, olkaa vain vittumaisia kaikille miehille :)
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei ainakaan uskalla olla kohtelias ja ystävällinen, kun ottavat sen pokausyrityksenä.
Kyllä mä ainakin olen kohtelias ja ystävällinen, ellei ole joku tärkeä ahdistelija tai muu sellainen josta on viisainta yrittää hankkiutua eroon heti. En tosin lähde flirttailemaan takaisin ellen itse olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki:
Niin varmaan on, kuten myöskin 5 sadasta ei tule juttelemaan vaan ehkä kolme tuhansista (jos viihteellä) ja muuten 1 / 100 000
Mutta hei, olkaa vain vittumaisia kaikille miehille :)
Miksei nuo voi siirtyä netin puolelle? Sieltä saa pesää ja halutessaan suhteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis baarissa tms. on joskus tullut lähestyttyä naisia ilman varsinaista asiaa ja vastauksena on silloin tällöin ollut kummallinen henkinen nenännosto. En lähesty naisia muissa ympyröissä, ellei minulla ole jotain oikeaa asiaa tai ellemme tunne entuudestaan. Noissa kanssakäymisissä ei myöskää ole koskaan tullut vastaan koppavia vastauksia.
Lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Koppavuus loppuu kuin veitsellä leikaten, kun Porschen avain on kahvikupin vieressä. Mutta tuossa vaiheessa se on jo myöhäistä, koska en voi sietää kullankaivajia.
Aika surullista jos saat naisen huomion vain porschen avaimilla. Eihän tuo nyt normaalia ole kai sen ymmärrät. Suurin osa miehistä ei omista porschea- ja silti heillä on nainen/ naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huommanut saman. Ei kyetä keskustelemaan vaan pelkästään nokka ilmassa katotaan muita ihmisiä alaspäin ja naamassa aina sellainen ilme kuin olisi paskaa syönyt.
Jos sinulla on jatkuvasti ongelmana ettei kukaan halua keskustella kanssasi, ehkä voisi olla peiliin tsekkaamisen paikka.
Pelkästään nämä nuoret ja kauniit tai semikauniit. Muilla kyllä juttu luistaa mutta naapurin tyttö ei edes pysty tervehtimään takaisin.
Itse olen kaunis, mutta todella erakkoluonteinen. Kauneus ei ole yhtä kuin sosiaalisuuas.
Vastaan toki jos tervehditään, mutten jaksa juuri kenenkään kanssa jutella.
Miten nämä naikkoset luulevat että koskaan tulevat löytämään kunnollista miestä?
Ei kyllä kukaan jaksa mitään naista josta tulee vain valivali silloin harvoin kun se avaa suunsa, eikä se osaa keskustella tai olla ystävällinen. Ihan sama miten kaunis se nainen on.
Tuloksena on just joku jännäpetteri poikkis joka jaksaa sitä bullshittiä vähän aikaa pesän takia mutta enemmin tai myöhemmin kyllästyy ja pettää tai jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista jos saat naisen huomion vain porschen avaimilla. Eihän tuo nyt normaalia ole kai sen ymmärrät. Suurin osa miehistä ei omista porschea- ja silti heillä on nainen/ naisia.
joo, no olemalla ystävällinen sitä ei ainakaa niitä saa. Ehkä sitten olemalla joku top 0.1% komistus tai julkkis mutta se nyt vaan on silleen että 99.99% miehistä eivät ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä naikkoset luulevat että koskaan tulevat löytämään kunnollista miestä?
Ei kyllä kukaan jaksa mitään naista josta tulee vain valivali silloin harvoin kun se avaa suunsa, eikä se osaa keskustella tai olla ystävällinen. Ihan sama miten kaunis se nainen on.
Tuloksena on just joku jännäpetteri poikkis joka jaksaa sitä bullshittiä vähän aikaa pesän takia mutta enemmin tai myöhemmin kyllästyy ja pettää tai jättää.
Eivät välttämättä löydäkään mutta enko se millään lailla sinun ongelmasi? Niin, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että jos on kaunis niin tulee olla sosiaalinen, iloinen ja hilpeä?
Itse olen kaunis, epäsosiaalinen ja melankoliaan taipuva. Mieskin tätä komboa jaksanut katsella 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Koppavuus loppuu kuin veitsellä leikaten, kun Porschen avain on kahvikupin vieressä. Mutta tuossa vaiheessa se on jo myöhäistä, koska en voi sietää kullankaivajia.[/
Mun mies aikoinaan iski minut autonaan tavallinen tusina Toyota.
Hänellä oli itseluottamusta lähestyä minua ihan itsenään, ei kyrvän jatkeellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo, no olemalla ystävällinen sitä ei ainakaa niitä saa. Ehkä sitten olemalla joku top 0.1% komistus tai julkkis mutta se nyt vaan on silleen että 99.99% miehistä eivät ole sellaisia.
Ai vain 0,1% komistuksia ja julkkiksia on parisuhteissa? Eletäänköhän me nyt ihan samassa todellisuudessa?
Veikkaan, että yrität vain vääriä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menet markettiin ja katsot siellä pariskuntia, niin onko kaikki näkemäsi miehet kuvailusi kaltaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koppavuus loppuu kuin veitsellä leikaten, kun Porschen avain on kahvikupin vieressä. Mutta tuossa vaiheessa se on jo myöhäistä, koska en voi sietää kullankaivajia.[/
Hänellä oli itseluottamusta lähestyä minua ihan itsenään, ei kyrvän jatkeellaan.
Minulla taas itselläni on tusina-Toyota, miehellä ei ollut (eikä ole) autoa lainkaan 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas itselläni on tusina-Toyota, miehellä ei ollut (eikä ole) autoa lainkaan 👌
Täähän munkin kulta saapui kaverinsa vanhalla Volvolla ekoille treffeille :D
Tuli muille sitten omallaan.
Suomessa asuvat naiset on viisastuneet. Facebookissa kanssasisaret jakaa päivittäin kuulumisia omasta perhe-elämästään joista valtaosalla homma on mennyt siihen ettei mies tee muuta kuin käy töissä ja lopun aikaa on joko kotona tekemässä omia juttuja, kavereillaan tai harrastuksissa. Kyseinen käytös ei näytä katsovan tulotasoa.
Kiinnostaako? Eip.