Miksi suomessa kauniit naiset ovat niin ylimielisiä ja koppavia?
Kommentit (134)
Se johtuu siitä, että naiset ovat Suomessa työelämässä, eivätkä ole riippuvaisia siitä, että miehet elättävät heidät. Mitä vähemmän naisilla on itsenäisyyttä, sitä enemmän he ovat mielin kielin kaikille miehille. Sellainen käytös opettetaan tytöille jo lapsuudessa esim Thaimaassa. Kauniit suomalaiset naiset ovat kokeneet aika paljon eitoivoittua lähestymistä miehiltä ja ovat varmaan siksi koppavan oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen huommanut saman. Ei kyetä keskustelemaan vaan pelkästään nokka ilmassa katotaan muita ihmisiä alaspäin ja naamassa aina sellainen ilme kuin olisi paskaa syönyt.
Jos sinulla on jatkuvasti ongelmana ettei kukaan halua keskustella kanssasi, ehkä voisi olla peiliin tsekkaamisen paikka.
Antaa ihmisten olla mitä ovat, vaikka voihan sitä aina ihmetellä ja pohdiskella.
Henkistä kypsymättömyyttä tuollainen on ja valitettavasti voi jatkua läpi elämän.
Valitettavasti siis henkilön itsensä kannalta katsottuna; ei se ole kaikista rakkaudellisin maailma elää, jos näkee muut jotenkin itseään alempana. :(
Et takuulla ole käynyt ulkomailla sössöttämässä kännissä naisille silmiin katsomatta. Paitsi korkeintaan Thaikuissa missä naiset on kaupan.
Olen huomannut saman jo vuosia sitten. Muualla maailmassa nimenomaan kauniit oli niitä yli-ystävällisiä ja iloisia ja rumemmat hiljasempia ja tylympiä. Suomessa se on just päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huommanut saman. Ei kyetä keskustelemaan vaan pelkästään nokka ilmassa katotaan muita ihmisiä alaspäin ja naamassa aina sellainen ilme kuin olisi paskaa syönyt.
Jos sinulla on jatkuvasti ongelmana ettei kukaan halua keskustella kanssasi, ehkä voisi olla peiliin tsekkaamisen paikka.
Pelkästään nämä nuoret ja kauniit tai semikauniit. Muilla kyllä juttu luistaa mutta naapurin tyttö ei edes pysty tervehtimään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että naiset ovat Suomessa työelämässä, eivätkä ole riippuvaisia siitä, että miehet elättävät heidät. Mitä vähemmän naisilla on itsenäisyyttä, sitä enemmän he ovat mielin kielin kaikille miehille. Sellainen käytös opettetaan tytöille jo lapsuudessa esim Thaimaassa. Kauniit suomalaiset naiset ovat kokeneet aika paljon eitoivoittua lähestymistä miehiltä ja ovat varmaan siksi koppavan oloisia.
Tämä. Enkä mielestäni ole koppava, mutta en hymyile ja flirttaile vaan puhun asiallisesti kaikille. Mihinkään flirttiin tj en todellakaan vastaa, tästä olen kuullut kun olen ”hapan.”
pöh, rumat ne vasta röyhkeitä on
Miehille ei ainakaan uskalla olla kohtelias ja ystävällinen, kun ottavat sen pokausyrityksenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman jo vuosia sitten. Muualla maailmassa nimenomaan kauniit oli niitä yli-ystävällisiä ja iloisia ja rumemmat hiljasempia ja tylympiä. Suomessa se on just päinvastoin.
Saavat ehkä liikaa huomiota jota eivät kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Enkä mielestäni ole koppava, mutta en hymyile ja flirttaile vaan puhun asiallisesti kaikille. Mihinkään flirttiin tj en todellakaan vastaa, tästä olen kuullut kun olen ”hapan.”
Voi kunpa naiset osaisivat keskustella asiallisesti mutta se pointti on just se etteivät keskustele.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään nämä nuoret ja kauniit tai semikauniit. Muilla kyllä juttu luistaa mutta naapurin tyttö ei edes pysty tervehtimään takaisin.
Kato, naaputin tytön creep-tutka toimii. Tai ei se varmaan paljon edes vaadi.
He on harvinaisia ja he tiedostavat asian.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku mies niille jo syöttänytkin? Siitä nuo ilmeet voi jäädä joillekin jopa pysyviksi.
Saatan näyttää koppavalta, mutta olen ystävällinen, kun lähestyt. Olen vain aika arka, niin moni tulkitsee tylyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa naiset osaisivat keskustella asiallisesti mutta se pointti on just se etteivät keskustele.
T. Ap
Missä lähestyt ja mistä aloitat puhumaan? Vrt. Työpaikalla työkaverin kanssa säästä, tai terassilla tunget tuntemattoman pöytään puhumaan siitä miksi hän käyttää niin paljon meikkiä.
Ei tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen miksi juuri kauniit naiset JOUTUVAT olemaan miehille tylyjä. Ei se kivaa ole, takuulla kaikki olisivat mieluimmin ystävällisiä. Suomalaiset miehet a) eivät usko että ei tarkoittaa ei ja b) h uo ri ttelevat päälle jos nainen ei suostu tanssimaan heidän pillinsä mukaan.
Perusluonne. Sori.