Miksi suomessa kauniit naiset ovat niin ylimielisiä ja koppavia?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huommanut saman. Ei kyetä keskustelemaan vaan pelkästään nokka ilmassa katotaan muita ihmisiä alaspäin ja naamassa aina sellainen ilme kuin olisi paskaa syönyt.
Jos sinulla on jatkuvasti ongelmana ettei kukaan halua keskustella kanssasi, ehkä voisi olla peiliin tsekkaamisen paikka.
Pelkästään nämä nuoret ja kauniit tai semikauniit. Muilla kyllä juttu luistaa mutta naapurin tyttö ei edes pysty tervehtimään takaisin.
Ehkä jäänyt traumoja jos joku mies on joskus tulkinnut tervehtimisen laajemmaksi kiinnostukseksi. Nimerkillä, kokemusta on.
Se on keino pitää vieraat miehet etäällä. Olen ystävällinen töissä, kaupassa asioidessa myyjille, naapureille jne. Mun ei tarvitse miellyttää tuntemattomia. Johan ne nyt pian luulee, että olen kiinnostunut heistä.
Oikeasti kauniit on pistetty ruotuun jo ajat sitten, etteivät mokomat itsestään liikoja rupea kuvittelemaan. Monesti se, että ”piilottaa” itsensä, tulkitaan koppavuudeksi ja ylpeydeksi.
Suomessa on häpeä olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huommanut saman. Ei kyetä keskustelemaan vaan pelkästään nokka ilmassa katotaan muita ihmisiä alaspäin ja naamassa aina sellainen ilme kuin olisi paskaa syönyt.
Jos sinulla on jatkuvasti ongelmana ettei kukaan halua keskustella kanssasi, ehkä voisi olla peiliin tsekkaamisen paikka.
Sanoiko kirjoittaja, ettei kukaan halua keskustella hänen kanssaan?
Luetun ymmärtäminen.
Johtuen siitä että pojat/miehet nostavat niitä jalustalle ja antavat liikaa huomiota.
No ne naiset muuttuvat mahdollisesti "normaaleiksi" kun ikää tulee lisää. Ja sitten tulevat katkeriksi kun eivät ole enää maailman napana.
Puppua. Älä vedä mutkia suoraksi parin kokemuksen perusteella. Luulen kyllä että tämän takana on se että ap pitää ”kauniina” mahdollisimman tärkättyjä bimboja, joiden elämä pyörii pyllylihasten kasvattamisen ympärillä.
Koska hännystelijöitä on koko ajan. Heitä ei vain jaksa. Koko ajan jotain kontaktiyritystä. Pysykää loitolla.
Ulkoisesti näyttävien naisten ympärillä on pörrännyt maailman sivu paitsi jollain saralla menestyneitä miehiä, niin myös onnenonkijoita, seksihulluja ja muuta sellaista miesmatskua, jotka vähemmän ulkoisilla avuilla varustellut sisaret ohittavat vaivattomammin. Eli säästyvät näiltä kiusankappaleilta, jotka ovat vain ottamassa. Hyvä suhde perustuu aina vastavuoroisuuteen ja tunneyhteyteen. Siihen on paremmat edellytykset miehillä, jotka ymmärtävät itsensä kehittämisen tärkeyden ihan oman elämänlaatunsa vuoksi. Nämä siipeiljäthän tätä eivär ymmärrä.
Kaunis ihminen on kaunis myös sisältä. Ylpeä ja koppava ei sitä ole, oli ulkokuori millainen tahansa.
Ylimielinen ja koppava nainen = sellainen, joka ei anna juuri sinulle kaipaamaasi huomiota?
Johtuu sinusta. Olet tyhmä ja ruma.
Oletko lisäksi tilannetajuton tuppautuja?
Usein kehutaan, kuinka "hyvällä itsetunnolla" varustetut naiset / miehet tekevät vaikutuksen.
Ovat myös valitettavan usein koppavan & itseriittoisen oloisia ( tämä siis oma kokemukseni, enkä pidä sellaisesta ollenkaan).
Lähinnä ihmisiä, jotka ns. jyräävät muut.
Ja eiköhän näitä ole ihan joka kulttuurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että naiset ovat Suomessa työelämässä, eivätkä ole riippuvaisia siitä, että miehet elättävät heidät. Mitä vähemmän naisilla on itsenäisyyttä, sitä enemmän he ovat mielin kielin kaikille miehille. Sellainen käytös opettetaan tytöille jo lapsuudessa esim Thaimaassa. Kauniit suomalaiset naiset ovat kokeneet aika paljon eitoivoittua lähestymistä miehiltä ja ovat varmaan siksi koppavan oloisia.
Tämä. Enkä mielestäni ole koppava, mutta en hymyile ja flirttaile vaan puhun asiallisesti kaikille. Mihinkään flirttiin tj en todellakaan vastaa, tästä olen kuullut kun olen ”hapan.”
Voi kunpa naiset osaisivat keskustella asiallisesti mutta se pointti on just se etteivät keskustele.
T. Ap
Missä lähestyt ja mistä aloitat puhumaan? Vrt. Työpaikalla työkaverin kanssa säästä, tai terassilla tunget tuntemattoman pöytään puhumaan siitä miksi hän käyttää niin paljon meikkiä.
Hyvä aloitus on myös: "Hymyile vähän! Älä näytä noin myrtsiltä!"
Vierailija kirjoitti:
Koska hännystelijöitä on koko ajan. Heitä ei vain jaksa. Koko ajan jotain kontaktiyritystä. Pysykää loitolla.[/
Mulla päinvastoin, eivät uskalla lähestyä, kun pelkäävät tulevansa torjutuksi.
Nuorempana parhaat ystävät olivat poikkeuksellisen hyvännäköisiä, ja voi jeeveli, en kyllä yhtään ihmettele, että pitää alkaa töykeäksi. Niillä oli koko ajan joku kimpussa. Siis ihan koko ajan joku ukko sössöttämässä siinä.
Tää on hauska. Jos vastaava aloitus olisi miehistä, olisi jo joku u l i huutamassa: ölöllölölllöl ööllööö kaikki suomalaiset miehet ölöölölöö 😂
Vierailija kirjoitti:
Ylimielinen ja koppava nainen = sellainen, joka ei anna juuri sinulle kaipaamaasi huomiota?
Olen nainen ja ihan hetero, en kaipaa huomiota naisilta. Mutta tunnistan kyllä tämän ilmiön. Itse pyrin kohtelemaan ystävällisesti kaikkia. Jos joku jankkaajamies luulee, että olen kiinnostunut kun hymyilen hänelle, teen asiallisesti selväksi, ettei näin ole. Aina tämä on onnistunut.
Kyllä ne geenit siihen resting bitch -naamaan on tulleet 50% miehiltä. Että eipä taas laiteta kaikkea naisten syyksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään nämä nuoret ja kauniit tai semikauniit. Muilla kyllä juttu luistaa mutta naapurin tyttö ei edes pysty tervehtimään takaisin.
Vai niin? No minullapa on toisenlainen kokemus. Olen parikymppinen nainen, perussievä ja minulla on pitkät, vaaleat hiukset. Muutaman kerran olen törmännyt erääseen samassa rapussa asuvaan ehkä kolmekymppiseen mieheen, esim. roskia viedessä. Parilla ekalla kerralla tervehdin iloisesti, mutta hän vain vilkaisi kyllästyneen näköisenä eikä sanonut mitään. Nykyisin en enää moikkaa. Selittäkää, mistä tämä sitten johtuu?
Ihana kun te jaksatte jakaa naiset näppärästi joko rumiin tai kauniisiin. Voi olla että niitä kauniita inhottaa teidänlaisenne pskalakit, joilla ei ole mitään henkistä annettavaa. Suurin osa kauniista naisista Suomessa on koulutettuja ja itsenäisiä, eivät he elä vampatakseen miehiä toisin kuin täällä moni muuta väittää. Ihan muut tähtäimet elämässä.