Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(

Vierailija
27.05.2020 |

Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..

Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".

Kommentit (919)

Vierailija
381/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät tietävän paljon tietokoneista.

Vierailija
382/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotinne on myös miehesi koti, joten sinun täytyy ottaa se huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, "tietokoneen voisi maalata" . :D :D :D

Ninhän se voi, ihan kuten minkä muunkin esineen. Ilmeisesti aika vähäinen tuntemus perusasioista kansalaisilla nykyään. Custom maalatut pc:t ei ehkä ole ihan yleisimpiä, mutta kyllä niitä on.

Vierailija
384/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gamer kirjoitti:

Mikä tuossa sitten on naurettavaa? Tosipelaajat pelaa Macintosh koneilla, koska pelit toimivat parhaiten. Taidat olla niitä Microsoft fanittajia?

Tuo on yhtä nerokas väite kuin se, että tosi hardcorepelaajat pelaa vain vanhalla Nokian näppäinkännykällä. 

Macillä ei suurin osa pelaa ja se syykin on aivan peevelin yksinkertainen. Sille ei saa puoliakaan niistä peleistä, mitä minä haluaisin pelata. Se on aivan yksi lysti pyörittääkö se pelejä, kun siihen ei saa haluamaansa peliä. Jännä, että tuo ei Macjankkaajien kaaliin mahdu millään.

Vierailija
385/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itkisikö vai nauraisiko tätä ketjua lukiessa. Mihinkähän rouva ap laittaa oman koneensa? Vai eikö hänellä ole ollenkaan? Millainen bimbo roikkuu miehensä koneella? 

Vierailija
386/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö nämä pellet kuinka naurettavia ovat.

Saa aina hyvät naurut kun katselee sisustuslehtien virityksiä...

Kuinka te miehet suostutte näihin?!

Vierailija
387/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paras sisustuselementti on komea, miehekäs mieheni, joka saa pelata tietokonenurkkauksessaan just niin paljon kuin haluaa. Ottakaa pirkot mallia jos pystytte.

Vierailija
388/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on yhä laajenevassa määrin saatavissa pelaamiseen tarkoitettuja läppäreitä, joissa on riittävät tehot. Änkyrät pelaajat eivät näihin ehkä heti taivu, mutta voi hyvin olla että jatkossa tämäkin on vaihtoehto. Muutosvastarinta kestää aikansa. Nämä eivät ole halpoja, kyllä näistä muutaman tonnin joutuu pulittamaan. Ja samalla joutuu luopumaan siitä hauskuudesta, mikä itse rakennetun pöytäkoneen säätämiseen ja virittämiseen liittyy. Uusien ja parempien osien hankkiminen ja asentaminen on osa tätä harrastusta, jokaisessa pelaajassa asuu pieni välineurheilija. 

Vai, että änkyröintiä jos ei halua läppäriä :D

Kerrohan ensiksi ihan oikea syy sille miksi se pöytäkone pitäisi vaihtaa läppäriin? 

Vierailija
389/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen tyylikäs suihkukaappi, johon saat piilotettua tietokonenurkkauksen.

Vierailija
390/919 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on yhä laajenevassa määrin saatavissa pelaamiseen tarkoitettuja läppäreitä, joissa on riittävät tehot. Änkyrät pelaajat eivät näihin ehkä heti taivu, mutta voi hyvin olla että jatkossa tämäkin on vaihtoehto. Muutosvastarinta kestää aikansa. Nämä eivät ole halpoja, kyllä näistä muutaman tonnin joutuu pulittamaan. Ja samalla joutuu luopumaan siitä hauskuudesta, mikä itse rakennetun pöytäkoneen säätämiseen ja virittämiseen liittyy. Uusien ja parempien osien hankkiminen ja asentaminen on osa tätä harrastusta, jokaisessa pelaajassa asuu pieni välineurheilija. 

Vai, että änkyröintiä jos ei halua läppäriä :D

Kerrohan ensiksi ihan oikea syy sille miksi se pöytäkone pitäisi vaihtaa läppäriin? 

Tehot riittää ja vaimokin pysyy tyytyväisenä?

Vierailija
391/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas kirjoitti:

A) Macillä voi pelata,myös tuolla minun 2013 macbook airilla - ei tosin uusimpia räiskintöjä kaikilla herkuilla

Eli sillä ei voi pelata.

Miksi nämä mäkkihörhöt änkevät aina joka paikkaan vänkäämään että kato nyt tällä voi pelata miinaharavaa, sehän riittää!!!

Pelaan Call of Dutyä melkein puoli-ammattimaisesti kaikki DLSS-herkut päällä jota ei löydy kuin RTX-korteista todella korkealla resoluutiolla ja 120hz virkistystaajuudella. Jos laite ei tähän pysty niin se ei sillon tarpeita täytä. 

Oma työ/pelipöytäni on musta ja massiivipuuta. Näytöt on mustia, ja tyylikkäästi liikuteltavilla kaasuvarsilla varustettuna. Näppäimistö on mekaaninen täysmusta. Kaijuttimet ovat mustat. Työhuoneeni seinät ovat mustia, Teslani on musta! Olen neljääkymppiä lähestyvä isäpappa, eli palstalaisten arviolla varmaankin iso ihmislapsi, miten kehtaakin enää tuossa iässä harrastaa jotain mitä rakastaa.

AP:n sisustusflowin parannukseksi suosittelen sisustamaan sen tietokonenurkan miehen maun mukaan mutta naisen tyylikkyydellä. Komeita leffa/pelijulisteita vaikka, viherkasvia pöydälle, pöytälaatikosto romuille yms, ei siitä tarvitse tehdä jotain kuolemantylsänvalkoista tai naisellisen pinkkiä että näyttää hyvältä.

Vierailija
392/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä hätkähdä, kun mies tuo kotiin tällaisen:

https://www.flightforum.fi/topic/49369-cessna-172-flight-simulator-set/

Vierailija
393/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
394/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone ei nalkuta, on tuotteliaampi kuin nainen eikä koskaan petä, jos vain hoidat sitä hyvin.

Vierailija
395/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ongelma ei ole pian visuaalinen, vaan ajankäytöllinen, ihan toisen tason parisuhdeongelma. Mies on muissa maailmoissa suurimman osan iltaa, eikä rapsuttelemassa ja keskustelemassa. Ja kotityöt seisovat.

Vierailija
396/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kone ei nalkuta, on tuotteliaampi kuin nainen eikä koskaan petä, jos vain hoidat sitä hyvin.

Jos naista hoitaa hyvin, on hän tuotteliaampi, eikä petä. Katsot vaan, että silittelet naista useammin, kuin konetta.

Vierailija
397/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas kirjoitti:

A) Macillä voi pelata,myös tuolla minun 2013 macbook airilla - ei tosin uusimpia räiskintöjä kaikilla herkuilla

Eli sillä ei voi pelata.

Miksi nämä mäkkihörhöt änkevät aina joka paikkaan vänkäämään että kato nyt tällä voi pelata miinaharavaa, sehän riittää!!!

Pelaan Call of Dutyä melkein puoli-ammattimaisesti kaikki DLSS-herkut päällä jota ei löydy kuin RTX-korteista todella korkealla resoluutiolla ja 120hz virkistystaajuudella. Jos laite ei tähän pysty niin se ei sillon tarpeita täytä. 

Oma työ/pelipöytäni on musta ja massiivipuuta. Näytöt on mustia, ja tyylikkäästi liikuteltavilla kaasuvarsilla varustettuna. Näppäimistö on mekaaninen täysmusta. Kaijuttimet ovat mustat. Työhuoneeni seinät ovat mustia, Teslani on musta! Olen neljääkymppiä lähestyvä isäpappa, eli palstalaisten arviolla varmaankin iso ihmislapsi, miten kehtaakin enää tuossa iässä harrastaa jotain mitä rakastaa.

AP:n sisustusflowin parannukseksi suosittelen sisustamaan sen tietokonenurkan miehen maun mukaan mutta naisen tyylikkyydellä. Komeita leffa/pelijulisteita vaikka, viherkasvia pöydälle, pöytälaatikosto romuille yms, ei siitä tarvitse tehdä jotain kuolemantylsänvalkoista tai naisellisen pinkkiä että näyttää hyvältä.

Minä taas kehottaisin, että mies ihan itse sisustaa nurkkansa tyylikkäästi, ei kai siihen naista tarvita. Siitä voidaan olla eri mieltä ja ollaankin, onko jotkut julisteet tyylikkäitä, minusta ei, ihan sama onko joku leffajuliste vaiko elä, naura-taulu, kaikki musta jotenkin mälsiä. Ellei juliste sitten ihan oikeasti ole joku alkuperäinen juliste kunnon raameissa, siis oikeasti julkaistu esim. 1970-luvulla eikä mikään kopio. Itse en myös naisena huoli viherkasvia pöydälle.

Toisin sanoen, mies ihan itse hommatkoon pöytälaatikkonsa romuilleen.

Vierailija
398/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomas kirjoitti:

Eli sillä ei voi pelata.

Minä taas kehottaisin, että mies ihan itse sisustaa nurkkansa tyylikkäästi, ei kai siihen naista tarvita. Siitä voidaan olla eri mieltä ja ollaankin, onko jotkut julisteet tyylikkäitä, minusta ei, ihan sama onko joku leffajuliste vaiko elä, naura-taulu, kaikki musta jotenkin mälsiä. Ellei juliste sitten ihan oikeasti ole joku alkuperäinen juliste kunnon raameissa, siis oikeasti julkaistu esim. 1970-luvulla eikä mikään kopio. Itse en myös naisena huoli viherkasvia pöydälle.

Toisin sanoen, mies ihan itse hommatkoon pöytälaatikkonsa romuilleen.

No aivan. Jostain syystä sen naisen pitäisi miehen maun mukaan innostua sisustamaan.

Kiinnostaisi tietää, miten tässäkin perheessä tila jakautuu, onko vaimolla myös oma työhuone, jossa saa sisustaa pinkillä ja kuolemantylsänvalkoisella. 

Ai niin, mutta eihän se vaimo harrasta mitään, mitä rakastaa, sille riittää keittiössä puuhailu ja lasten vaatteiden hankinta. Läppäriltä voi katsoa reseptejä ja kirppareita.

Vierailija
399/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun paras sisustuselementti on komea, miehekäs mieheni, joka saa pelata tietokonenurkkauksessaan just niin paljon kuin haluaa. Ottakaa pirkot mallia jos pystytte.

Semmoinen maurimarjatta siellä.

Kyllä minun mieheni on ymmärtänyt jo sinkkuna ollessaan, että pitää panostaa tietokonenurkkaukseen täysin oman viihtyvyyden vuoksi.

Sen vuoksi yhteiseen kämppään siirtyikin katsetta kestävän miehen lisäksi nurkkaus, jossa oli paikka ja laatikko joka romulle sekä koteloidut johdot. 

Vierailija
400/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on feng shuin kanssa jos flow on mennyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän