Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät kohtele minua kunnioittavasti?

Vierailija
26.05.2020 |

Olen yli 30, pukeudun tylsästi eikä minulla ole missään paljastavia kuvia. Tästä huolimatta joka kerta kun menen miehen kanssa ensi kertaa ulos, hän yrittää saada minut sänkyyn. Tämä nyt ei sinänsä yllätä, mutta edes kieltojen jälkeen ei uskota.

Nyt koronan aikaan tapasin yhden hänen luonaan "illallisen" merkeissä. Mies puhui itsestään melkoisena gastronomina, joten odotin, että todella söisimme hyvää ruokaa ja tutustuisimme. Tarjolla oli pakasteseitä ja spagetti(?). Onko tämä jokin resepti? Tämän jälkeen mies yritti kantaa minut makuuhuoneeseen, mutta pyysin häntä laskemaan minut alas. Sanoin, että en halua edetä näin nopeasti. Mies sanoi ymmärtävänsä, kunnes vielä kaksi kertaa yritti samaa.

Tämä ei ole tosiaan ainoa kerta kun näin käy. Minulla ei ole mitään seksiä tai yhden yön juttuja vastaan, mutta tällöin sen pitäisi olla selvää alusta lähtien. Minulla ei myöskään ole mitään velvollisuutta maata kenenkään kanssa, jos en halua, joten en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. Mikä siinä selkeässä "ei" -sanassa on niin kryptistä, että ei voi uskoa? Olen elämäni aikana tullut treffeillä kohdelluksi kunnioittaen ihan pari kolme kertaa.

Kommentit (182)

Vierailija
101/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaoan taitaa olla niin, että ne miehet jotka joutuvat turvautumaan juottamiseen ja valehteluun saadakseen naisen sänkyyn, eivät todellakaan ole mitään laatumiehiä. Hehän esittävät olevansa jotain muuta ja kohtelevat naista huonosti. Missä tässä on se laadukkuus ja miksi tuollaiset miehet ansaitsevat maineen laatumiehinä? Todella huvittavaa, että tässäkin onnistutaan tekemään naisesta "alempiarvoinen", vaikka tuollaisia miehiä alhaisempia naisia ei kyllä taatusti ole edes olemassa. Ihan näyttää edelleen olevan feminismillä paikkansa tässä maailmassa.

Miksi Axl Smith huijasi naisia, vaikka oli komea eksoottinen julkkis ja olisi saanut naisia antamaan pillua ja nauhoittamaan seksiä ihan pyytämälläkin?

Siksi kun monet miehet nauttivat naisten hyväksikäyttämisestä ( ja vielä useammat naiset nauttivat miesten hyväksikäyttämisestä).

M/40

Elikkä sinun suurin esikuvasi on siis seksuaalirikoksista tuomittu komea mies. Ted Bundy lienee kanssa vähintään alfauroiden top 10 -listalla.

Vierailija
102/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene treffeille ihan kaikkien kanssa, hetken kirjottelulla kyllä selviää mimmonen tyyppi on kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaoan taitaa olla niin, että ne miehet jotka joutuvat turvautumaan juottamiseen ja valehteluun saadakseen naisen sänkyyn, eivät todellakaan ole mitään laatumiehiä. Hehän esittävät olevansa jotain muuta ja kohtelevat naista huonosti. Missä tässä on se laadukkuus ja miksi tuollaiset miehet ansaitsevat maineen laatumiehinä? Todella huvittavaa, että tässäkin onnistutaan tekemään naisesta "alempiarvoinen", vaikka tuollaisia miehiä alhaisempia naisia ei kyllä taatusti ole edes olemassa. Ihan näyttää edelleen olevan feminismillä paikkansa tässä maailmassa.

Miksi Axl Smith huijasi naisia, vaikka oli komea eksoottinen julkkis ja olisi saanut naisia antamaan pillua ja nauhoittamaan seksiä ihan pyytämälläkin?

Siksi kun monet miehet nauttivat naisten hyväksikäyttämisestä ( ja vielä useammat naiset nauttivat miesten hyväksikäyttämisestä).

M/40

Elikkä sinun suurin esikuvasi on siis seksuaalirikoksista tuomittu komea mies. Ted Bundy lienee kanssa vähintään alfauroiden top 10 -listalla.

Ei ole suurin esikuvani, mutta en kiellä että minusta olisi kiva, jos joku sellanen vaimomatskumpi tyttö niistä sadoista Axl Smithin panemista naisista olisi jättänyt seksisuhteet Axlin kanssa väliin, ja alkanut sen sijaan rakastavaan parisuhteeseen kanssani.

M/40

Vierailija
104/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene treffeille ihan kaikkien kanssa, hetken kirjottelulla kyllä selviää mimmonen tyyppi on kyseessä.

Ei ikävä kyllä selviä. Minulla se, jonka kanssa kirjoittelin pisimpään ennen ekoja treffejä ja josta sain kaikkein parhaan kuvan viestien välityksellä, osoittautui pahimmaksi peluriksi.

Vierailija
105/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi ihmetyttämään, että miten mies pystyi yrittämään makkariin kantamista yhteensä kolme kertaa? Eikö ap:n olisi pitänyt poistua ekan yrityksen jälkeen?

Ensimmäisen kerran jälkeen sanoin, että en halua edetä niin nopeasti. Mies sanoi ymmärtävänsä. Toisella kerralla mies lähinnä työnsi minua makuuhuonetta kohti. Sanoin, että haluan odottaa. Perustelin asian mielestäni aika kohtuullisesti, ja mies sanoi että tämä on hänelle ok. Kolmas kerta oli jo melko määrätietoista kourimista. Sanoin jälleen ei ja lähdin pian kotiin. Kotona ällötti ja aamulla huomasin miehen blokanneen minut whatsapissa.

En poistunut ensimmäisen enkä toisenkaan kerran jälkeen, koska mies vaikutti ymmärtävänsä ja meillä oli mukavaa. Kolmannen kerran jälkeen hän taisi loukkaantua, ja minä taisin vaikuttaa hieman ahdistuneelta.

Olen näköjään oikeasti todella naivi. Olen nauravainen ja puhelias, joten minusta varmaan saa käsityksen, että olen helppo. Olen kuullut tämän ennenkin. En haluaisi joutua muuttamaan itseäni tylymmäksi sen vuoksi, että vedän puoleeni vääränlaista seuraa.

Ap

Vierailija
106/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Ei ole suurin esikuvani, mutta en kiellä että minusta olisi kiva, jos joku sellanen vaimomatskumpi tyttö niistä sadoista Axl Smithin panemista naisista olisi jättänyt seksisuhteet Axlin kanssa väliin, ja alkanut sen sijaan rakastavaan parisuhteeseen kanssani.

M/40

Kelpaako sinulle ikäisesi nainen?

Vierailija
107/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

M/40

Kelpaa, muttei yhtä ehdoitta kuin nuorempi nainen.

Vierailija
108/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi ihmetyttämään, että miten mies pystyi yrittämään makkariin kantamista yhteensä kolme kertaa? Eikö ap:n olisi pitänyt poistua ekan yrityksen jälkeen?

Ensimmäisen kerran jälkeen sanoin, että en halua edetä niin nopeasti. Mies sanoi ymmärtävänsä. Toisella kerralla mies lähinnä työnsi minua makuuhuonetta kohti. Sanoin, että haluan odottaa. Perustelin asian mielestäni aika kohtuullisesti, ja mies sanoi että tämä on hänelle ok. Kolmas kerta oli jo melko määrätietoista kourimista. Sanoin jälleen ei ja lähdin pian kotiin. Kotona ällötti ja aamulla huomasin miehen blokanneen minut whatsapissa.

En poistunut ensimmäisen enkä toisenkaan kerran jälkeen, koska mies vaikutti ymmärtävänsä ja meillä oli mukavaa. Kolmannen kerran jälkeen hän taisi loukkaantua, ja minä taisin vaikuttaa hieman ahdistuneelta.

Olen näköjään oikeasti todella naivi. Olen nauravainen ja puhelias, joten minusta varmaan saa käsityksen, että olen helppo. Olen kuullut tämän ennenkin. En haluaisi joutua muuttamaan itseäni tylymmäksi sen vuoksi, että vedän puoleeni vääränlaista seuraa.

Ap

Ei sinun tarvitse muuttua tylymmäksi kaikille ihmisille, vaan ehkä oppia tunnistamaan miehet jotka pitää sinua ns helppona tai jotka, ei halua muuta kuin seksiä keneltäkään. Koska tämä tunnistaminen ei aina ole helppoa, niin sitä varten kannattaa alkaa noudattaa esim sitä ettei mene toisen kotiin tai kutsu omaan kotiin tapailun alkuvaiheessa- joo olisihan se reilua kun kaikki ihmiset olisi kivoja ja järkeviä mutta koska näin ei ole niin täytyy varmistaa oma selusta. Itsekin tapailin vaikka mitä ihme tyyppejä nuorempana koska minulla ei ollut niin minkäänlaista itsekunnioitusta, (en väitä että sinulla sama tilanne) nykyään osaan lukea miehiä vähän paremmin..

Vierailija
109/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Kelpaa, muttei yhtä ehdoitta kuin nuorempi nainen.

Hauska lähestyminen, että ikä on noin suuressa roolissa. 

Vierailija
110/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjosi sinulle illalliset omin pikku kätösin etkä sinä edes antanut piparia kiitokseksi. Oh dear, mihin käytöstavat ovat kadonneet?

Vierailija
111/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap[/

Ymmärsinkö oikein, että tämä kaikki tapahtui yhden illan aikana?

Pitkä on ilta ollut, jos ensin vedetään seitit ja sen jälkeen ymmärtäväinen mies ehtii vielä kaksi kertaa kanniskelemaan ja tuuppimaan makkarin puolelle.

Vierailija
112/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

M/40

Kelpaa, muttei yhtä ehdoitta kuin nuorempi nainen.

Oletko koskaan pohtinut, miksi olet sinkku?

Vierailija
113/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa osaksesi kunnioittavaa kohtelua koska ne miehet joilta sitä voisit saada, olet swaipannut vasemmalle.

Niihin miehiin jotka swaippaat oikealle, tasosi ei riitä. Pääset toki treffeille koska miehille kelpaa seksi.

Vierailija
114/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen naisten ihmettelyä.

Jos valitset sinua tasokkaamman miehen niin miestä kiinnostaa vain seksi.

Jos naiste niin kovasti haluavat vakaan parisuhteen ja huomaavaista käytöstä niin miksi ette valitse kilttiä kunnollista miestä, sitä jolle yleensä annatte kaveripakit.

Naiset voivat syyttää vain itseään kun toimivat pelkästään tunteella kipinöiden perässä.

Vierailija
115/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava miesmaku jollain :D

Mutta hei, se on kaikissa miehissä se vika...

Miesmakuni on ihan hyvä. Tämäkin tyyppi oli akateeminen ja töissäkäyvä ihminen, kuvaili itseään feministiksi. Ei mitään sellaista tullut keskustelussa ilmi, että olisi voinut jotenkin ennakoida tämän.

Jos en kunnioittaisi itseäni, olisin antanut miehen kantaa minut sänkyyn ja tehdä mitä halusi.

Siinä oli virheesi. Miesfeministit ovat niitä pahimpia niljakkeita, se on vain keino päästä lähelle naisia.

Vierailija
116/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikävä kyllä selviä. Minulla se, jonka kanssa kirjoittelin pisimpään ennen ekoja treffejä ja josta sain kaikkein parhaan kuvan viestien välityksellä, osoittautui pahimmaksi peluriksi.

Niin, ja tämä tyyppi ei ollenkaan esittäytynyt sinä unelmien prinssinä jota pelurit esittää...? Kyllä ne imartelut ja ihanuudet aika helposti pelureilta huomaa, sanoo juuri sitä mitä naiset haluaa.

Vierailija
117/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota henkilökohtaisesti. Sukupuolet ei tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi vaan se on lähinnä rasite. Eli vallalla on kertakäyttökulttuuri, jossa häviäjiä on ne jotka vielä sitä perinteistä parisuhdetta halajaa.

Näinhän täällä vauvassa aivopestään päivittäin. Terveehkö ja pitkiin uskollisiin suhteisiin pystyviä on silti edelleen. Nämä suhdevammaiset ovat tietenkin kateellisia heille ja koettavat mustamaalata ja sabotoida heitä kaikin mahdollisin keinoin. Jokainen tietää, ettei irtoseksi ole mistään kotoisin. Siksi jopa niiden harrastajat halveksivat toisiaan.

Aloitus on todennäköisesti provo, sillä ei kai kukaan nainen ole noin naiivi kuin ap. Ja jos hänellä ei ole mitään yhden illan suhteita vastaan, niin miksi ei sellaiseem sitten ryhtynyt?

Minä olen ihan kaverina tapaillut yhtä miestä ja se mies on vongannut usein minua kotiinsa tai halunnut tulla kotiini. On pitänyt sitkeästi vain kieltäytyä, sillä olen havainnut viitettä seksinvonkaukseen siinä.

Kunnon nainen ei päästä vierasta (ei-sukulaista) miestä kotiinsa, jos ei ole suostuvainen seksiinkin. Tavallaan on epäeilua miestä kohtaan näyttää vihreää valoa ja vetää liinat kiinni sitten, kun mies olisi päässyt ns. asiaan. Pitää olla "munaa" sanoa suoraan "ei, kiitos".

Minä en halua lainkaan yhden illan suhteita. Siispä en mene kotiin kenenkään miehen kanssa ja vältän alkoholin nauttimistakin miesseurassa. Eikä minulla ole mitään negatiivista varattuja kohtaan. Mieluummin elelen itse selibaatissa kuin huonossa suhteessa.

T. Sinkkunainen

Sinkkunainen, sinulla on muutama käsitys yhden illan jutuista jotka eivät pidä paikkaansa. Yhden illan jutun idea on, että sitä harrastetaan silloin kun huvittaa eikä se, että ei ole mitään yhden illan juttuja vastaan tarkoita että haluaisi sellaisen jokaisen kanssa. Vrt. ei ole mitään parisuhdetta vastaan, ei tarkoita silti että haluaa parisuhteen jokaisen kanssa.

Olen monta kertaa ollut ensitreffeillä toisen kotona, eivätkä miehet ole vihjailleet tai tehneet eleitä seksiin. Lisäksi voin myös poikaystäväni kanssa lopettaa seksin harrastamisen vaikka kesken/esileikin aikana jos siltä tuntuu ja hän samoin. Sillä tavalla rakennetaan oikea luottamus ja toisen kunnioitus.

Minä en määrittele kunnon naista sen perusteella kenen kanssa hän harrastaa seksiä tai ketä hän kutsuu kotiinsa. Oman kokemukseni mukaan mm. omien tekojen seurausten miettiminen, rehellisyys, anteeksiantavaisuus, tuomitsemattomuus ja muiden tunteiden huomioon ottaminen ovat parempia mittareita hyvälle naiselle kuin nuo mainitsemasi.

Täten myös minun mittareillani sellainen mies tia nainen, joka käyttää manipulointia tai epäloogisia oletuksia ei ole kunnon ihminen. Mielestäni kunnon ihminen myös ainakin pyrkii erottamaan harhan todellisuudesta.

Vierailija
118/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen naisten ihmettelyä.

Jos valitset sinua tasokkaamman miehen niin miestä kiinnostaa vain seksi.

Jos naiste niin kovasti haluavat vakaan parisuhteen ja huomaavaista käytöstä niin miksi ette valitse kilttiä kunnollista miestä, sitä jolle yleensä annatte kaveripakit.

Naiset voivat syyttää vain itseään kun toimivat pelkästään tunteella kipinöiden perässä.

Haluaisitko suhteeseen naisen kanssa, joka ei koe sinua puoleensavetävänä ja ehkä jopa pitää sinua rumana? Jos kyllä, aika epätoivoinen olet.

Vierailija
119/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa osaksesi kunnioittavaa kohtelua koska ne miehet joilta sitä voisit saada, olet swaipannut vasemmalle.

Niihin miehiin jotka swaippaat oikealle, tasosi ei riitä. Pääset toki treffeille koska miehille kelpaa seksi.

Mistä tiedät, vaikka olisin swaipannut sinut oikealle? Ehkä olen tietämättäni tehnytkin niin, mutta koska näin tein, olen nyt ala-arvoinen nainen, koska mätsäsin kaltaisesi ala-arvoisen miehen kanssa ja nyt minua voi kohdella kuten huonoa naista kuuluu. Eli kuin aloittajaa.

Vierailija
120/182 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun sanoisin, että tavatkaa julkisilla paikoilla kunnes olet valmis harrastamaan seksiä.

Antaisin saman neuvon, tapaamiset julkisille paikoille kunnes tietää puolin ja toisin, viihtyykö toisen seurassa.

En menisi vieraan miehen kotiin jo pelkästään sen takia, että siinä on nainen aika heikoilla jos mies ei usko ei - sanaa, en ottaisi sitä riskiä ellen tuntisi pidemmältä ajalta kyseistä ihmistä. Kaikki miehet eivät ole hyviä ja luotettavia, vaikka alussa ystävällisiltä vaikuttaisivatkin.