Ero tulossa minun aloitteestani ja nyt olenkin ihan yltiöpäisen rakastunut mieheeni
Pitkän aikaa olin jo haaveillut erosta, koska liittomme oli pystyynkuollut. Sain viimeinkin sanottua asiasta miehelleni, joka otti asian aika hyvin. Itsekin oli sitä jo miettinyt. Nyt on asumusero lähestymässä ja tunteeni on jostain syystä häntä kohtaan heränneet voimakkaiksi. Myös hän on lähestynyt minua ja meillä on paljon suukkoja ja haleja päivittäin, mitä ei ole ollut enää yli vuoteen. Onko tämä jotain psykologista vai aitoa? Loppuuko tämä tunne kun pääsen omaan asuntooni? Tuntuu oudolta...
Kommentit (5)
Menee ohi. Nyt on vaan menettämisen pelko mikä on ihan psykologista
Psykologista. Olen kokenut saman. Erosimme silti. Kivulias prosessi kaikkiaan, vaikka erolle oli hyvät perusteet ja se oli yhteinen tahto. Monia takapotkuja eri vaiheissa siitä silti tuli.
Ap, jos mieskin on kerran alkanut lähentyä, ehkä kannattaa yrittää vielä.
Jospa tarvitsitte selkeän päätöksen erosta, että huomaisitte toisenne.
Eron voi myös perua. Joskus vaaditaan radikaaleja liikkeitä ennen kuin tajutaan, että oikeasti halutaankin olla yhdessä. Omalla kohdallani se vaati avioeron. Palasimme yhteen vähän sen jälkeen, kun ero astui voimaan. Siitä on nyt viisi vuotta ja olemme onnellisempia kuin vuosiin. Toki aina yhteenpaluu ei onnistu, vaan ero on kaikesta huolimatta paras ratkaisu. Kokeilemalla se selviää.
Kariim kun nussi sinut ensimmäinen kerta sina unohta ex-mies