Miksi miehet eivät kohtele minua kunnioittavasti?
Olen yli 30, pukeudun tylsästi eikä minulla ole missään paljastavia kuvia. Tästä huolimatta joka kerta kun menen miehen kanssa ensi kertaa ulos, hän yrittää saada minut sänkyyn. Tämä nyt ei sinänsä yllätä, mutta edes kieltojen jälkeen ei uskota.
Nyt koronan aikaan tapasin yhden hänen luonaan "illallisen" merkeissä. Mies puhui itsestään melkoisena gastronomina, joten odotin, että todella söisimme hyvää ruokaa ja tutustuisimme. Tarjolla oli pakasteseitä ja spagetti(?). Onko tämä jokin resepti? Tämän jälkeen mies yritti kantaa minut makuuhuoneeseen, mutta pyysin häntä laskemaan minut alas. Sanoin, että en halua edetä näin nopeasti. Mies sanoi ymmärtävänsä, kunnes vielä kaksi kertaa yritti samaa.
Tämä ei ole tosiaan ainoa kerta kun näin käy. Minulla ei ole mitään seksiä tai yhden yön juttuja vastaan, mutta tällöin sen pitäisi olla selvää alusta lähtien. Minulla ei myöskään ole mitään velvollisuutta maata kenenkään kanssa, jos en halua, joten en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. Mikä siinä selkeässä "ei" -sanassa on niin kryptistä, että ei voi uskoa? Olen elämäni aikana tullut treffeillä kohdelluksi kunnioittaen ihan pari kolme kertaa.
Kommentit (182)
Miten kohtelet itseäsi? Kohteletko kuten haluat tulla kohdelluksi? Minkälaisen viestin annat tiedostaen ja tiedostamatta muille?
Ilmeisesti joo. Ei siinä mitään, antaa paukkua vaan.