Lue keskustelun säännöt.
Pomo haluaa että siirrytään toimistolle kesäkuussa...
24.05.2020 |
Olen firmassa osa-aikatöissä, toimisto sijaitsee helsingissä. Itse en siis asu Uusimaalla, vaan ennen koronaa (nyt ollut pitkään etätöissä) matkustin toiselta paikkakunnalta sinne junalla.
Nyt kun ”korona alkaa olla voitettu” pomo haluaa että siirrytään toimistolle. Onko teistä järkeä lähteä palloilemaan Uusimaalle julkisilla vielä tässä vaiheessa pandemiaa? Itse olen riskiryhmäläinen (astma).
Vai ottaisitteko mielummin tilanteessani loparit? Vähän jännittää tuleva...
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis oikeastiko joku miettii lopareita sillä perusteella, että etätyö päättyy??
Riippuu niin monesta asiasta. Minkä ikäinen olet, mikä sun koulutus on, mikä on alallasi työtilanne ja mikä on taloudellinen tilanteesi nyt. Ts kuinka pian sun pitäisi työllistyä uudelleen ja kuinka todennäköistä työllistymisesi olisi. Mulla ei ole eläkeikään enää kovin montaa vuotta, lapset ovat jo aikuisia, asuntolainat on maksettu ja on säästöjä sekä sijoituksia. Jos olisin työpaikassa, jossa tuollainen käsky tulisi, ottaisin loparit. 100% varmasti en enää tässä iässä työllistyisi uudelleen, mutta pärjäisin vallan mainiosti vanhuuseläkkeelle asti ilman töitäkin. Omalla työpaikallani etätyöt olivat sallittuja jo ennen pandemiaakin, joten ei ole pelkoa joutua takaisin toimistolle.