Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa suhtautua kumppanin ex-hoitoon joka kiukuttelee minulle?

Vierailija
24.05.2020 |

"Hoito" otsikossa rumahkosti sanottu, anteeksi siitä. Aloitimme nykyisen kumppanin kanssa kevyen tapailusuhteen muutama vuosi sitten, sitten suhde syveni rakkaudeksi ja sitoutuneeksi parisuhteeksi. Tapailuvaiheessa meillä molemmilla oli satunnaisia muita säätöjä myös, mielestäni tämä on normaalia, tärkeää on olla rehellinen kaikille osapuolille ja suhtautua sensitiivisesti mutta rehellisesti ihmisten tunteisiin. Nyt olemme olleet tässä sitoutunut parisuhde -vaiheessa jo parisen vuotta (ei säätöjä muiden kanssa) jaeräs näistä kumppanin aiemmista seksikumppaneista suhtautuu minuun halveksuvasti ja ainakin jossain määrin vihamielisesti. Miten minun kannattaisi suhtautua häneen kun jossain tilanteissa olemme samoissa bileissä tai tapahtumissa? Olenko kuin en huomaisi? Vittuilenko takaisin? Sanonko aikuismaisen coolisti että huomaan hänen kiukkuisuutensa mutta en mielelläni itse osallistu tällaisiin leikkeihin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tapailusuhde, lupa naida ketä haluaa, kivoja nämä nykyajan 'suhteet', nyt sitten olet vittuilusuhteessa niihin nyxän eksän nyxän tapailusuhteisiin eli tee nyt niiden kanssa ihan mitä lystään vakiintunutvakipano!

Vierailija
2/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän siis että heillä ei ollut mikään rakkausjuttu meneillään vaan ihan tavallinen nuorten ihmisten fwb-kuvio, en tullut mihinkään väliin tai varastanut kenenkään miestä tai mitään sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tapailusuhde, lupa naida ketä haluaa, kivoja nämä nykyajan 'suhteet', nyt sitten olet vittuilusuhteessa niihin nyxän eksän nyxän tapailusuhteisiin eli tee nyt niiden kanssa ihan mitä lystään vakiintunutvakipano!

Tapailusuhde on sellainen jossa nähdään silloin tällöin ja harrastetaan seksiä mutta ei olla sitoutuneita parisuhteeseen, vaan oletuksena on että sekä itse että se tapailukaveri voi tavata myös muita ja harrastaa seksiä. Oletuksena myös että tapailu loppuu jos jompikumpi alkaa seurustelemaan vakavissaan

Vierailija
4/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku hoito on mukana teidän suhdekuvioissa? Kyllä tommoset ongelmat poistetaan ensimmäisenä tuttavapiiristä.

Vierailija
5/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset, jotka panevat ristiin rastiin ylipäätään yrittävät vakaata monogaamista parisuhdetta? Ei tule onnistumaan.

Vierailija
6/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenkeskiseen puhutteluun vaan, kysyt onko jotain hampaankolossa ja jos on, niin antaa tulla ja lopettaa vittuilun sitten. 

Ällöttävä tilanne, onneksi en ole tuollaisissa porukoissa, missä paneksitaan ristiin rastiin ja tapaillaan sitten bileissä.

Vierailija
7/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku hoito on mukana teidän suhdekuvioissa? Kyllä tommoset ongelmat poistetaan ensimmäisenä tuttavapiiristä.

Ei hän ole meidän suhteessa mukana vaan semmoisessa isommassa kaveriporukassa jolla yhteisiä illanviettoja yms. Minulla ei ole tapana tehdä ongelmaa siitä kenen kanssa kumppani on tekemisissä, en kuvitellut hänen olleen neitsyt kun tapasimme enkä takuulla ollut itsekään. Nyt siis ongelmana se että itselleni puolituttu henkilö suhtautuu minuun aggressiivisesti enkä tiedä pitääkö aggressioon vastata tai jättää se huomioimatta vai mitä

Vierailija
8/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdenkeskiseen puhutteluun vaan, kysyt onko jotain hampaankolossa ja jos on, niin antaa tulla ja lopettaa vittuilun sitten. 

Ällöttävä tilanne, onneksi en ole tuollaisissa porukoissa, missä paneksitaan ristiin rastiin ja tapaillaan sitten bileissä.

Joo, fwb-kaverit pitäisi hankkia muualta kuin omasta tuttavapiiristä.

Vierailija
9/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia pyöritte samoissa porukoissa? Asutteko jossain pikkupaikkakunnalla, missä samanikäistä ja -henkistä väkeä on alle kymmenen?

Vierailija
10/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole meidän suhteessa mukana vaan semmoisessa isommassa kaveriporukassa jolla yhteisiä illanviettoja yms. Minulla ei ole tapana tehdä ongelmaa siitä kenen kanssa kumppani on tekemisissä, en kuvitellut hänen olleen neitsyt kun tapasimme enkä takuulla ollut itsekään. Nyt siis ongelmana se että itselleni puolituttu henkilö suhtautuu minuun aggressiivisesti enkä tiedä pitääkö aggressioon vastata tai jättää se huomioimatta vai mitä

Ei hyvää päivää, ei kaveriporukasta oteta fuckbuddyja. Miehes teki ison mokan siinä kohtaa. Fuckbuddy haetaan Tinderistä juuri sen takia, ettei sen kanssa pyöritä samoissa sosiaalisissa ympyröissä. 

Vierailija
11/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuoksahtaa vahvasti elämänkoulu tai joku tuppukylä. Tai mahdollisesti molemmat.

Vierailija
12/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että parasta on hankkia fwb:t oman kaveripiirin ulkopuolelta, mutta nykyinen tilanne on mikä se on enkä voi matkustaa kumppanin menneisyyteen kertomaan tätä suurta totuutta hänelle :D Miten yleensä suhtaudutte ihmisiin jotka selkeästi inhoavat teitä ilman sen parempaa syytä?

Vierailija
13/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät, on teinihoroilla ongelmat taas.

Vierailija
14/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä että parasta on hankkia fwb:t oman kaveripiirin ulkopuolelta, mutta nykyinen tilanne on mikä se on enkä voi matkustaa kumppanin menneisyyteen kertomaan tätä suurta totuutta hänelle :D Miten yleensä suhtaudutte ihmisiin jotka selkeästi inhoavat teitä ilman sen parempaa syytä?

Pysyn kaukana hänestä, enkä taatusti pyöri samoissa bileissä.

Vierailija
15/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä että kumppani ja tämä minulle kiukkuava tyyppi siis kuuluvat samaan laajempaan kaveriporukkaan, itse olen ns ulkopuolinen mutta ihan normaalisti osallistun erilaisiin tapahtumiin kumppanin seurassa.

Vierailija
16/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa, älä alennu hänen tasolleen. Onko ukkos sitä laatua ettei osaa sanoa ex-hoidolleen suoraan vaan nauttii kun akat kilpailee keskenään?

Vierailija
17/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintatkaa kaikki toisianne turpiin ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
18/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan aina näitä jälkiviisaita näkemyksiä, mitkä eivät auta aloittajan tilannetta mitenkään.

Veisin syrjään ja kysyisin suoraan, että mikä rassaa. Ja jos kieltää että asiassa on mitään ongelmaa, niin voit pyytää häntä sitten lopettamaan aggressiivisen/piiloaggressiivisen käytöksen. Toteat vielä, että ei teidän tarvitse olla tekemisissä toistenne kanssa, vaikka samoissa piireissä pyörittekin. Suosittelen nauhoittamaan keskustelun, niin voi sitten heti katkaista huhuilta siivet, jos aggressiivinen käytös muuttuu p skan jauhannaksi yhteisille tutuille. Helpoimmalla pääsee.

Vierailija
19/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan aina näitä jälkiviisaita näkemyksiä, mitkä eivät auta aloittajan tilannetta mitenkään.

Veisin syrjään ja kysyisin suoraan, että mikä rassaa. Ja jos kieltää että asiassa on mitään ongelmaa, niin voit pyytää häntä sitten lopettamaan aggressiivisen/piiloaggressiivisen käytöksen. Toteat vielä, että ei teidän tarvitse olla tekemisissä toistenne kanssa, vaikka samoissa piireissä pyörittekin. Suosittelen nauhoittamaan keskustelun, niin voi sitten heti katkaista huhuilta siivet, jos aggressiivinen käytös muuttuu p skan jauhannaksi yhteisille tutuille. Helpoimmalla pääsee.

Kiitos asiallisesta kommentista! Tuo olisi varmasti hyvä keino. Ongelmanani on tähän saakka ollut se että olen häkeltynyt ja koitanut jotenkin iloisella naamalla teeskennellä etten huomaa hänen vihamielisyyttään. Moni kommentoija on niitannut tuppukyliin ja teinihoroilumenininkiin, ja kieltämättä joku sellainen fiilis itsellenikin tulee, mutta en osaa suhtautua siihen koska aiempi kokemus puuttuu. Kumppani ei ole iloinen kun naiset tappelevat tms vaan ollut myös hämillään ja pahoitellut tilanteita. Ollaan ehkä molemmat sellaista sorttia että vältetään konflikteja.

Vierailija
20/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitannut = viitannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä