Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tervetullut mihinkään.

Vierailija
24.05.2020 |

Olen niin tavallinen nuori nainen kun vaa voi olla, jos nyt ketään kiinnostaa niin minulla on tummanruskea tukka ja en tekis pahaa kärpäsellekkän.

Tässä 10v aikana olen kokoajan joutunut vähentämään palveluita koska joudun jatkuvasti silmätikuksi. Ravintoloihin kaveriporukka on iloisesti päästetty sisään, samoin mieheni. Minä olen jo 3 krt joutunut jäämään ulkopuolelle.

Samalla sekunnilla kun astun kauppaan niin heti herätän vartijoiden huomio, aivan sama mihin kauppaan menen niin kun olen maksamassa isot ostokset kassalla, niin eiköhän ne myyjät ovat heti menemässä ohi.

En tiedä mikä minussa on noin järkyttävän provosoivaa! Olen meikitön, kiltti, hiirulainen, kasvoissa on kuitenkin tummat paksut kulmakarvat. Käyttäydyn aina todella hyvin ja olen rauhallinen.

Minusta tuntuu että nämä miesmyyjät ja miesvartijat eivät siedä minua. Miksi joudun aina niiden silmätikuksi? Jopa kaverini on huomannut, samoin mieheni.

Tämä on äärimmäisen surullista. Itkin kun tulin kotona kauppareissusta ja pelottaa. Jos nyt vielä noiden vartijoiden ja myyjien ulkonäöstä niin joudun aina sellaisten kunnon junttien silmätikuiksi.

Olen huomannut että sellaiset kohteliaat ja normaalin näköiset vartijat eivät yleensä tuijota.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea? Keskustelua?

Vierailija
2/5 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhoihin ja ravintoloihin liittyvää. Tuli mieleen että ehkä eivät halua päästä sisään kunnollisia ihmisiä, vartijat pelkävät että he tekevät sitten ilmoituksia jos näkevät jotain mitä ei kestä päivänvaloa. Esim Helsingin yökerhoissa ainakin 10v sitten tapahtui kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kävi niin, että ku sanoin suoraan yhdestä asiasta yhdelle myyjälle kaupassa, joka ärsyyntyi kun sanoin siitä, niin seuraavalla kerralla myyjä tuli mun viereen tuijottamaan mitä kaikkea ostan (aiemmin ei oo tätä ollut) ja yhtäkkiä siihen ilmestyi pikimusta vartija hänen kanssaan tuijottamaan mua. :'DD

Ja se vartija vielä alkoi jotain mun perässä "korjailemaan paikkoja"

Ja tää myyjä oli joku teinityttö yms.

Vierailija
4/5 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma että jotkut haluavat vain kiusata asiakkaita. Ammattitaitoiset vartijat eivät todellakaan käyttäydy noin junttimaisesti.

Vierailija
5/5 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ne perusteli sen että et pääse ravintolaan sisälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi