Tapailen ihanaa miestä, mutta hän huomauttelee syömisistäni
Olen hieman pyöreä, en ylipainoinen kuitenkaan. Hän on hyvin urheilullinen ja hoikka. Meillä on todella kivaa yhdessä ja ei koskaan sano ilkeästi mistään ja on muuten fiksu ja ihana. Mutta syömisistäni huomauttaa, esim. "muru, eiköhän tuo pizzapala ole sitten viimeinen" ja jos yritän kaupasta ostaa suklaata, niin hän sanoo, että "ethän sä mun kanssa suklaata tarvitse". Ja muuta tuollaista. Hän tekee paljon ruokaa ja päättää, mitä ostetaan. Emme ole enää ihan nuoria, joten toisaalta hyvä, mutta tietysti vähän ärsyttää.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Hmm olen samanlaisessa tilanteessa, paitsi olen siis tuo mies. Naisystävä muuten todella mukava ja seksikäskin, mutta syö kun hevoinen. Pelkään että ennen pitkää johtaa lihavuuteen. Kerran kävimme pitsalla karvakäsipaikassa, ja hän söi yhdellä istumalla kokonaisen rullakebabin. En ole ennen nähnyt yhdenkään naisen moista pistelevän poskeensa ykkösellä.
M28
Pistelen sinut vielä jälkiruuaksi. Syön kuin hevonen ja 60/171 mitat olleet parikymmentä vuotta. Omistan semmosen paskamahan että olen läpipasko. Mitä epäterveellisempää niin ripuli on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuriruokainen nainen tulee kalliiksi pitää.
Molemmat maksaa omat ruokansa - ei ongelmaa!
Idea on ilmeisesti siinä että nämä tollukat haluaisivat hallinnoida naistenkin tuloja.
Muistan aikoinaan parikymmentä vuotta sitten, kun silloinen poikaystäväni pisti ostamani donitsipaketin pois ja käytöksellään osoitti, ettei minun pitäisi niitä syödä, vaikka olin aivan normaalivartaloinen. Sanojaan en enää muista, mutta viisasteluahan se tietenkin on ollut. Kun kysyin niitä sitten myöhemmin takaisin, sanoin, että älä IKINÄ tee sitä toista kertaa! No eipä kyllä se suhde kestänyt kovinkaan pitkään, että varmaan kertoo tarpeeksi näistä tämän kaltaisista tyypeistä.
Mulla oli mies joka ei kyennyt käsittämään että välillä saatoin syödä enemmän kuin hän.
Tyyppi luuli että kilpailin syömisessä, samalla kun itse vain söin siten kuten olen lapsuudenkodissa oppinut: jos syö sen yhden lämpimän aterian päivässä, niin se tuppaa olemaan suuremmanpuoleinen.
Saman hahmon mielestä oli kivaa arvostella kävelytyyliäni kun olin viimeisilläni raskaana. On nyttemmin eksä.
On aivan selvää, että vaikka olisikin lihava, niin ei siihen toisen sanomiset auta. Itse jokainen ruokansa laittaa suuhunsa. Kun olin reilusti ylipainoinen pyysin kerran puolisoa huomauttelemaan, kun näkee minun hakevan ylimääräistä välipalaa, kun hän sitten huomautti se tuntui hirveän pahalta ja suutuin.
Monikin ylipainoinen naukuu sosiaalisesta verkostostaan tukea ja kannustusta, mutta kun se ei vain auta kovin pitkälle.
Kyllähän niitä on kaikenlaisia terapeutteja ja kovasanaisia laihdutusvalmentajiakin, mutta tulokset eivät ole pysyviä. Jopa noissa telkkariohjelmissa saadut laihtumistulokset ovat tilapäisiä, vaikka luulisi julkisuuden paineenkin kannustavan pysymään uusissa elintavoissa.
Vain itse voi itsensä laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mittasi ja ikäsi, kiinnostaa, kun muuten ei oikein voi ottaa kokoon kantaa.
Moni, joka sanoo itse, että on muodokas tai pyöreä, on oikeasti melko lihava - tosin jos on kapea vyötärö ja paino kertynyt tasaisesti, niin voi silti olla ihan hyvännäköinen.
Tässä ilmainen neuvo:
ÄLÄ MENE SUHTEESEEN IHMISEN KANSSA JOTA HALUAT MUUTTAA.
Kestävä muutos on sisäsyntyistä. Toisen närppimisellä ja nälvimisellä saattaa saada tuloksia, mutta rauhallista, tasapainoista kotielämää sillä ei saa.
Siis mies päättää, mitä ruokaa ostetaan, ja huomauttelee syömisistäsi? Jos nyt unohdetaan kaikki muu ja keskitytään noihin kahteen asiaan. Mies ei ole huolissaan terveydestäsi, vaan siitä, että et lihoisi yhtään enempää. Se hänen ihanuutensa katoaa sitä mukaa, kuin toisen paino nousee. Sitten loppuu läheisyys ja seksi, ja sitten loppuu suhde. Toistaiseksi olet hänen kontrollinsa alla, mutta entä jos tapahtuukin jotain, sairastut vakavammin tai loukkaat itsesi, etkä pysty liikkumaan vähään aikaan?
Jos miehen mielestä naisen kuuluu olla laiha tai vähintäänkin hoikka, siihen ei vaan sovi minkäänlainen kurvikkuus, saati pienikään pyöreys. En sano, että teistä kumpikaan on väärässä, mutta voi olla, että ette ole ihan perfect match.
Älä jää tuohon suhteeseen. Mies haluaa jo heti alkuun muuttaa sinua mieleisekseen. Jollekin toisellw miehelle kelpaat kyllä.
Mieheni on ylipainoinen ja kyllä minä hänelle ihan rakkaudella huomautan aina kun herkuttelu meinaa lähteä käsistä. Minusta olisi outoa katsella vierestä vähät välittämättä kun toinen hankkii itselleen lisää painoa ja terveys-/itsetunto-ongelmaa.
En usko että rasvaprosenttisi on normaali.
Entä jos ap:n herkuttelu olisi tupakkaa/huumetta ja kumppani huomauttelisi siitä? Sokerikin addiktoi. Mun mielestä ei kuulosta kamalalta, mies varmaan ajattelee että suklaalevyn puputtaminen ei hyvää tee.
Tosi monelta APn miehen puolella olevalta kommentoijalta unohtuu se, että syömisestä huomauttelu on ehkä huonoin mahdollinen tapa auttaa toista terveellisempien elämäntapojen saavuttamisessa. Huomauttelu aiheuttaa ainoastaan häpeää ja itseinhoa ja tuhoaa suhteen. Jos tosissaan välittää rakkaan kumppanin terveydestä niin sitten laittaa tälle terveellistä kotiruokaa ja kannustaa yhteisille lenkeille yms. eikä syyllistä jonkun suklaapalan syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan sanoi ettei ole ylipainoinen.
Vaaka ei sitä kerro vaan rasvaprosentti.
Treenimiehet varsinkin haluaa vastaavan naisen, ei pullukkaa. Kerrohan painosi, niin arvioidaan tilanne uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on urheilullinen ja keskittyy terveelliseen syömiseen ja urheiluun ja sinä mussutat suklaata ja vedät pizzaa? Ei tule toimimaan. Joko jompikumpi muuttaa tapojaan tai te riitelette asiasta aina. Jos vasta tapailette ja asia on jo pieni ongelma, se räjähtää myöhemmin käsiin. Ehkä kannattaisi kuitenkin etsiä samalla tavalla elävä kumppani. Kumpikin herkuttelee tai kumpikin sporttailee.
Ei urheilu ja satunnainen pizzan syönti sulje toisiaan pois. Jokainen tuntemani urheilullinen ihminen syö joskus pizzaa ja maltillisesti herkkujakin, myös ne jotka kilpailee.
vai että hieman pyöreä, kun nainen sanoo niin ,se tarkoittaa että just mahtuu auton ovesta meneen.
kyllä olet ihna reilusti lihava ja mies yrittää saada jjotai järkeä herkuttelu ahmintaan
Vierailija kirjoitti:
Treenimiehet varsinkin haluaa vastaavan naisen, ei pullukkaa. Kerrohan painosi, niin arvioidaan tilanne uudestaan.
Hei- tässä tapauksessa on tiennyt ottaessaan mikä tilanne on. Pitää olla miehen vtun tyhmä tai epätoivoinen jos toimii näin. Eli mies ei ole siis ollut mitenkään tasokas itse kun ei ole saanut treenattu mimmiä
Vierailija kirjoitti:
vai että hieman pyöreä, kun nainen sanoo niin ,se tarkoittaa että just mahtuu auton ovesta meneen.
kyllä olet ihna reilusti lihava ja mies yrittää saada jjotai järkeä herkuttelu ahmintaan
Helpoin tapa laihdutras on heivata mies. Mies saa ihan rauhassa haluta laihan naisen, mutta nainen saa silloin myös haluta fiksun miehen. Eli mies caihtoon
Vierailija kirjoitti:
Miksi urheilullinen ja hoikka mies on joutunut tyytymään laiskaan pullukkaan?
Kuvastaa hyvin miesten nykyistä pariutumistilannetta.
Miksi pullukka olisi laiska? Voi olla hyvinkin liikunnallinen, eihän liikunta laihduta vaan syömiset.
Mistä näitä elukoita löytyy???