Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen ihanaa miestä, mutta hän huomauttelee syömisistäni

Vierailija
24.05.2020 |

Olen hieman pyöreä, en ylipainoinen kuitenkaan. Hän on hyvin urheilullinen ja hoikka. Meillä on todella kivaa yhdessä ja ei koskaan sano ilkeästi mistään ja on muuten fiksu ja ihana. Mutta syömisistäni huomauttaa, esim. "muru, eiköhän tuo pizzapala ole sitten viimeinen" ja jos yritän kaupasta ostaa suklaata, niin hän sanoo, että "ethän sä mun kanssa suklaata tarvitse". Ja muuta tuollaista. Hän tekee paljon ruokaa ja päättää, mitä ostetaan. Emme ole enää ihan nuoria, joten toisaalta hyvä, mutta tietysti vähän ärsyttää.

Kommentit (288)

Vierailija
281/288 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.  Huomauttelee  tulevaisuudessa  tökerösti painostasi ja myös ulkonäkösi kaikista  yksityiskohdista jotka eivät miellytä.  Joskus ehkä huumorin varjolla. Minullakin oli tuollaisista tyypeistä kokemusta, muistan kyllä ikuisesti.

Vierailija
282/288 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän yrittää vihjata että sinun pitäisi laihtua. Ei jatkoon. Et kelpaa hänelle omana itsenäsi.

Mutta miksi ap ylipäätään kelpaa itselleen? Jos minä olisin ylipainoinen ja söisin suklaata, jättäisin ne suklaat pois ihan itseni takia.

Ihmiset alkavat olla niin isoja, että lihavuudesta on jo tullut normi. 

Oletpa täydellinen kun et ikinä syö pitsaa tai suklaata? Ei Ap ollut ylipainoinen. Huomautteletko sinäkin kumppanillesi jos hän syö suklaata? Tiedätkö itse edes miltä suklaa maistuu?

En huomauta, itse asiassa ostan kumppanilleni suklaata. Mutta hän onkin hoikka.

Jos olisi lihava, en ostaisi hänelle suklaata eikä hän edes olisi kumppanini (toki jos tulee joku lihottava sairaus tai masennnus tms, niin sitten totta kai autan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/288 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan sanoi ettei ole ylipainoinen.

Mutta ei ole normaalipainoinenkaan? Selvästi elämäntavat ovat sellaiset, jotka johtavat lihomiseen.

Joko olet normaalipainoinen (painoindeksi< 25) tai ylipainoinen (painoindeksi > 25). Ei ole siltä väliltä.

Vierailija
284/288 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua anoppi haukku pullukaksi, vaikka olen normaalipainoinen, itse on 40 kiloinen luuranko ja syntynyt 30-luvulla, jolloin ei ollut pullukoita, no enpä ole vähään aikaan naamaani näyttänyt.

Vierailija
285/288 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan selvää, että vaikka olisikin lihava, niin ei siihen toisen sanomiset auta. Itse jokainen ruokansa laittaa suuhunsa. Kun olin reilusti ylipainoinen pyysin kerran puolisoa huomauttelemaan, kun näkee minun hakevan ylimääräistä  välipalaa, kun hän sitten huomautti se tuntui hirveän pahalta ja suutuin.

Monikin ylipainoinen naukuu sosiaalisesta verkostostaan tukea ja kannustusta, mutta kun se ei vain auta kovin pitkälle.

Kyllähän niitä on kaikenlaisia terapeutteja ja kovasanaisia laihdutusvalmentajiakin, mutta tulokset eivät ole pysyviä. Jopa noissa telkkariohjelmissa saadut laihtumistulokset ovat tilapäisiä, vaikka luulisi julkisuuden paineenkin kannustavan pysymään uusissa elintavoissa.

Vain itse voi itsensä laihduttaa.

Suutuit vaikka itse pyysit huomauttelemaan?!!

Sen ymmärtäisin jos suuttuu pyytämättömistä huomautteluista.

Vierailija
286/288 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain jäävuoren huippu. Lisää tulossa. Unohda koko juttu.

Kuulostaa aika kontrolloivalta ukkelilta. Vaikea tosiaan uskoa, etteikö pikkuhiljaa tämä käytös hiipisi kaikille elämän osa-alueille. Iso punainen lippu. En suosittele jatkamaan.

Vierailija
287/288 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies säätelee sun syömistä nyt, mitä seuraavaksi? Kohta varmaan sun ei tarvi tavata kavereitasi tai sukulaisiasi, kun hänhän on siinä. En katsoisi hetkeäkään.

Vierailija
288/288 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kumppanisi potkaisee sinut ulos...emakkohan sinä oletkin eli sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän