Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen ihanaa miestä, mutta hän huomauttelee syömisistäni

Vierailija
24.05.2020 |

Olen hieman pyöreä, en ylipainoinen kuitenkaan. Hän on hyvin urheilullinen ja hoikka. Meillä on todella kivaa yhdessä ja ei koskaan sano ilkeästi mistään ja on muuten fiksu ja ihana. Mutta syömisistäni huomauttaa, esim. "muru, eiköhän tuo pizzapala ole sitten viimeinen" ja jos yritän kaupasta ostaa suklaata, niin hän sanoo, että "ethän sä mun kanssa suklaata tarvitse". Ja muuta tuollaista. Hän tekee paljon ruokaa ja päättää, mitä ostetaan. Emme ole enää ihan nuoria, joten toisaalta hyvä, mutta tietysti vähän ärsyttää.

Kommentit (285)

Vierailija
21/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä mun syömisiä kommentoi samaan tyyliin bodari. "Sä syöt kuin norsu, älä nyt enää ota lisää. Ota vaikka hedelmä leivän sijaan". Ja vartaloa: "sun kroppa on ihan hyvä muuten, mutta tuosta vois vähän lähteä. Oho, oot kevyempi kuin miltä näytät" jne. Painoindeksi oli tuolloin 19 ja juoksin lähes päivittäin 5-10km. Kiitos hänelle, sairastin toistakymmentä vuotta syömishäiriötä.

Miksi tapailla miestä, joka mahdollisesti sairastuttaa sut kommenteillaan?

Vierailija
22/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentit kertovat, että häntä häiritsee pullukkuutesi. Ei hyvä alku suhteelle ja jatko tuskin yhtään parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Olin yhteisen lapseni synnytyksen jälkeen 64 kg/163 cm. Eli en lihava. Mieheni naljaili syömisistäni ja vertasi minua naapurin rouvaan. Naapuri oli erittäin hoikka ja pieni rintainen. Minä olin juuri synnyttänyt, rinnat isot täynnä maitoa, normaalistikin suuri rintainen. Mieheni rakasti suuria rintoja.

Ero tuli. Nyt hänellä on lihonut, tukeva, todella leveä lanteinen rehevä nainen. Mies on kuivan kesän orava. Eli loppupeleissä en ollut miehelleni se oikea vaan tämä nykyinen. Tosin hän pettää vaimoaan kuten teki minullekin.

Ymmärrä tappiosi jo nyt ja etsi mies joka hyväksyy sinut ettei kaikki lopu kyyneliin.

Vierailija
24/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti sanotaan että pullukan naisen voi ottaa ns projektiksi mutta tässähän se nähdään että ei se tule toimimaan, naisella joko on motivaatiota laihtua ja se ei muutu edes urheilullisen miehen avustuksella.

En tajua, miksi tapailla ihmistä joka ei ulkonäöllisesti miellytä valmiiksi? Miksi toisen pitäisi muuttua kelvatakseen? Maailma on naisia täynnä, miksi takertua "projektiin"?

Vierailija
25/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm olen samanlaisessa tilanteessa, paitsi olen siis tuo mies. Naisystävä muuten todella mukava ja seksikäskin, mutta syö kun hevoinen. Pelkään että ennen pitkää johtaa lihavuuteen. Kerran kävimme pitsalla karvakäsipaikassa, ja hän söi yhdellä istumalla kokonaisen rullakebabin. En ole ennen nähnyt yhdenkään naisen moista pistelevän poskeensa ykkösellä.

M28

Vierailija
26/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on urheilullinen ja keskittyy terveelliseen syömiseen ja urheiluun ja sinä mussutat suklaata ja vedät pizzaa? Ei tule toimimaan. Joko jompikumpi muuttaa tapojaan tai te riitelette asiasta aina. Jos vasta tapailette ja asia on jo pieni ongelma, se räjähtää myöhemmin käsiin. Ehkä kannattaisi kuitenkin etsiä samalla tavalla elävä kumppani. Kumpikin herkuttelee tai kumpikin sporttailee.

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
27/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi unohtaa suhde hyvän ja hyvännäköisen miehen kanssa vain siksi, että mies pitää huolta sitä, ettei nainen liho?

Vierailija
28/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kenkää. Minulle ei kukaan huomauttele syömisistäni. Ja jos yhdessä jatkatte, huomauttelu ei varmasti lopu pelkkiin syömisiin.

Vierailija
29/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin joskus tollasta miestä. Jossain vaiheessa se totes, että läskien ei pitäis syödä ollenkaan, kuinka vaikeeta se oikein on. Jäi koko ukko saman tein.

Vierailija
30/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kontrollointia ja siitä se henkinen väkivalta alkaa. Lähde tai joudut katumaan tuota loppu elämäsi, että jäit tuon miehen kanssa. T; turvakodin työntekijä

Vierailija
31/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittää vihjata että sinun pitäisi laihtua. Ei jatkoon. Et kelpaa hänelle omana itsenäsi.

Vierailija
32/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin tapailun juuri tuollaisen miehen kanssa. Syön muuten terveellisesti, mutta viikonloppuisin tykkään syödä karkkia ja kunnollisen pekoniaamiaisen. Mies söi puuroa eikä ikinä halunnut lähteä esim. ravintolaan syömään. Kyllä se alkoi rassaamaan useamman kuukauden jälkeen, kun toinen jatkuvasti nillittää omasta viikonloppuherkuttelusta, vaikka ne eivät edes lihota minua, kun syön kuitenkin muuten järkevästi ja liikun paljon. Mies sai lähteä, nyt on paljon miellyttävämpää herätä lauantaina ja tehdä kunnon aamiainen, kun toinen ei ole nälvimässä.

Vierailija
33/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollointi ei lopu syömisiin jos jatkatte yhdessä. Juokse ku vielä voit.

Vierailija
34/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies -aloitus. Näitä vaan lisää, kyllä tää tästä.

Vierailija
35/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm olen samanlaisessa tilanteessa, paitsi olen siis tuo mies. Naisystävä muuten todella mukava ja seksikäskin, mutta syö kun hevoinen. Pelkään että ennen pitkää johtaa lihavuuteen. Kerran kävimme pitsalla karvakäsipaikassa, ja hän söi yhdellä istumalla kokonaisen rullakebabin. En ole ennen nähnyt yhdenkään naisen moista pistelevän poskeensa ykkösellä.

M28

Haha, tuo nainen voisin olla minä. Urheileeko hän paljon? Jos kyllä, niin ei tuollainen tunnu missään eikä varmasti johda lihomiseen.

Vierailija
36/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustako on ihanaa, kun hän päättää, mitä ostetaan? Nillität vain syömisestä huomauttamisesta, mutta et havaitse mitään kummallista siinä, että sinä et edes nyt tapailuvaiheessa saa itse päättää omista asioista, kuten mitä ostetaan ja miten syöt.

Tuohon kuoppaan on pudonnut moni tosi järkevä ja hyvinkouluttautunut nainen. Mutta kun se mies on niin ihana ....!

Vierailija
37/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasi ja ikäsi, kiinnostaa, kun muuten ei oikein voi ottaa kokoon kantaa. 

Moni, joka sanoo itse, että on muodokas tai pyöreä, on oikeasti melko lihava - tosin jos on kapea vyötärö ja paino kertynyt tasaisesti, niin voi silti olla ihan hyvännäköinen.

Vierailija
38/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Narsisti kiertää parisuhteesta toiseen kuin kulkukoira.

Sanoppa sille jtn negatiivistä, vetää kauheet huudot.

Vierailija
39/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuriruokainen nainen tulee kalliiksi pitää.

Molemmat maksaa omat ruokansa - ei ongelmaa!

Vierailija
40/285 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi unohtaa suhde hyvän ja hyvännäköisen miehen kanssa vain siksi, että mies pitää huolta sitä, ettei nainen liho?

Koska tuo ei ole huolenpitoa, vaan henkistä väkivaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi