Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö työn tilaaja iskeä mieheni vai olenko turhasta mustasukkainen?

Remppamiehen muija
22.05.2020 |

Mieheni on talonrakentaja ja hänellä on oma yritys. Nyt hän tekee isoa remonttia taloon, jonka omistaa yksinäinen nainen. Tai siis sinkku. Suurinpiirtein saman ikäinen kuin mitä me ollaan.
Tää nainen on aika usein siellä remonttia tekemässä itsekin, eli he viettävät mieheni kanssa aika paljon aikaa yhdessä. Nyt hän on alkanut laittaa usein viestejä myös työajan ulkopuolella, toki vain työasioita koskevia mutta joku niissä viesteissä vaivaa minua. Ne on liian tuttavallisia. Aika usein niissä on jotain että kiitos taas, en pärjäisi ilman sinua tai että olit taas tehnyt ihanaa jälkeä. Ei siis mitään suoraa sellaista mikä sanoisi että hän on kiinnostunut, mutta joku tässä häiritsee. Olen siis nähnyt osan viesteistä, kun mies on pyytänyt lukemaan jos hän ei ole itse puhelimeen juuri sillä hetkellä päässyt.
Mies pitää minua ihan hulluna, kun sanoin näistä epäilyistäni hänelle. Ei kuulema ainakaan hänen puolelta ole mitään kiinnostusta. Mutta mulla on vaan tää olo. Naisen vaisto, ehkä?

Mutta laitatteko itse teidän remppamiehille tms. tuttavallisia viestejä työajan jälkeen ja onko tuossa jotakin häiritsevää, vai onko mulla päässä vikaa?

Kommentit (333)

Vierailija
181/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka teistä lähettää autonsa korjaajalle viestin : "ihanaa jälkeä, tuhannet kiitokset (ja sydämenkuvia) ?

Antakaa yksityisyrittäjien olla työajan jälkeen rauhassa. Heitä ei pätkääkään kiinnosta teidän murheet 24/7 ja parempaa jälkeä syntyy, kun antaa toisen tehdä työnsä rauhassa. Tuollaiset turhanpäiväiset viestittelijät saavat aikaan sen, että ei kiinnosta pätkääkään tehdä enempää kuin on tarvis. 

Aloittajan tapaus on taas vähän eri luokkaa.

No minä olen laittanut, tosin en koskaan laita sydänhymiötä. Saan heiltä tosi hyvää palvelua. Ei tarvitse varata aikaa renkaiden tai polttimen vaihtoon vaan menen vaan sinne ja ottavat aina autoni siitä välistä tuollaisiin pikkujuttuihin. Odotellessa tarjoavat sitten kahvit. Olen kyllä soittanut etukäteen, mutta aina sanovat tule milloin mulle nyt sopii. 

Vierailija
182/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis onhan tuo jo aika epäkohteliastakin ja röyhkeää lähetellä viestejä työajan ulkopuolella. Vaikka kuinka kiitteleviä olisivat, saatika sitten jotain materiaaleihin tai työhön liittyviä kysymyksiä. Itse en koskaan tekisi niin, jos nyt ei joku hätätilanne olisi (esim joku rakennusmiehen päivällä nikkaroima rakennelma romahtaisi ilta-aikaan ja särkisi vaikka ikkunan tai jotain). Koettakaa ihmiset ymmärtää että yrittäjäkin haluaisi pitää vapaa-ajan vapaa-aikana. En viestittele työajan ulkopuolella lapsen opettajan kanssa, kampaajan, lääkärin tai kenenkään muunkaan vastaavan kanssa, miksi siis raksamiehen kanssa?  

Pitää kyllä olla aika toope, jos lukee viestejä vaikka niitä ei tarvitsisi lukea kuin vasta työajalla. Tuollainen ei ainakaan pärjäisi kansainvälisessä firmassa, jolla on asiakkaita ympäri maailmaa ja niitä viestejää tulvii kaikkine vuorokauden aikoina. 

Miten yksi henkilö tekee remppaa ympäri maailmaa kaikkina vuorokauden aikoina? Öisin Tokioon remppaamaan ja päivällä Pihtiputtaalle. Illalla voisi pikkuhomman hoitaa Ranskan maaseudulla.

Kyse on kännykän käytöstä. Sitä voi käyttää, niin ettei häiritse vaikka niitä viestejä tulee ympäri vuorokauden. Kyllä remppamieskin sen voisi oppia, ettei häiritse illalla lähetetyt viestit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka teistä lähettää autonsa korjaajalle viestin : "ihanaa jälkeä, tuhannet kiitokset (ja sydämenkuvia) ?

Antakaa yksityisyrittäjien olla työajan jälkeen rauhassa. Heitä ei pätkääkään kiinnosta teidän murheet 24/7 ja parempaa jälkeä syntyy, kun antaa toisen tehdä työnsä rauhassa. Tuollaiset turhanpäiväiset viestittelijät saavat aikaan sen, että ei kiinnosta pätkääkään tehdä enempää kuin on tarvis. 

No minä olen laittanut, tosin en koskaan laita sydänhymiötä. Saan heiltä tosi hyvää palvelua. Ei tarvitse varata aikaa renkaiden tai polttimen vaihtoon vaan menen vaan sinne ja ottavat aina autoni siitä välistä tuollaisiin pikkujuttuihin. Odotellessa tarjoavat sitten kahvit. Olen kyllä soittanut etukäteen, mutta aina sanovat tule milloin mulle nyt sopii. 

Etkö voi kiittää lähtiessä?

Vierailija
184/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n mies käy kuumana itsenäiseen naiseen, joka ei ole pallo hänen nilkassaan kuten ap.

Mistä löysit viitteitä sille että ap:n mies kävisi kuumana? :'D

"Itsenäinen nainen" :D joka on täysin riippuvainen miesten huomiosta ja tässä tapauksessa myös nolo vanhapiika.

Tuossa olet oikeassa, että mies ei halua palloa jalkaansa naisesta ja jos sitä reikää tekee mieli niin sitähän saa suomessakin pikkurahalla.

Vierailija
185/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi kiittää lähtiessä?

Olen kiittänyt lähtiessä, mutta joskus he eivät ole veloittaneet mitään, jolloin olen laittanut vielä kiitosviestin sähköpostitse. 

Vierailija
186/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo tilanne munkin mielestä outo. Olen kiittänyt remontintekijöitä ja viimeksi putkimiestä, mutta en nyt keksi mitään syytä, miksi olisin viestitellyt heille muuten kuin kasvotusten. Miehelläni oli aikanaan kirjanpitäjä, jolla oli sellaista vikaa, että piti testata sitä viehätysvoimaansa vähän jokaiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan. Siis ei oikeita iskemisaikeita, vaan sellaista teinimäistä toimintaa, jolla pyritään osoittamaan, että kylläpä olen hurmaava ja vientiä olisi. 

Vierailija
187/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa ehkä maksaa luonnossa.

Ap:n miehen ikäinen vanhapiika joutuu maksamaan miehelle päin, että joku suostuu panemaan.

Vierailija
188/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos luotat mieheesi niin mitä sevaan haittaa vaikka joku muu olisikin kiinnostunut? Mun miestäni on yritetty iskeä suoraan mun silmieni edessä, mä vaan nauroin. Se on mun mies eikä petä. Mustasukkaisuus on turhaa.

En itsekään käsitä, että mitä vtun väliä jos joku yrittää iskeä XDDDD Pää hajoaisi, jos miekkonen itkisi kun muut miekkoset pommittavat minua viesteillä. Hittojako minä sille mahdan, en vain mene mukaan siihen. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
189/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan remppamiehille tuollaisia viestejä silloin kun olen raksalla katsomassa remppamiehen jälkeä. mielestäni on kohteliasta kiittää ja koen, että suomessa annetaan positiivista palautetta liian harvoin, joten pidän itse huolen siitä, että kiitän, kun siihen on aihetta. lisäksi haluan pitää hyvän remppamiehen, joten hän tulee luultavimmin tekemään seuraavaa remppaakin, jos olen kohtelias enkä hauku jokaisesta hiekanmurusta.

sanoisin sinulle (ainiin, olen siis sinkkunainen ja saman ikäinen kun remppamieheni ja aika usein tulee muutenkin juteltua suhteessa olevien miesten kanssa, eikä siinä välttämättä ole mitään romanttista tai muutakaan säätöä, vaan puhumme vain ihminen ihmiselle), että älä tuhoa suhdetta turhilla epäilyillä. jos miehesi on sanonut ettei mitään syytä huoleen ole, tyydy siihen. Jos miehesi valehteli sinulle noin sanoessaan, se asia tulee ilmi itsestään, siis oikeasti itsestään, ei mitään sellaista että alkaisit stalkata miestäsi tai kysellä kerran viikossa, että oletko pettänyt tai sellaista.

Vierailija
190/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lopetat tuon kyyläämisen! Mieti miltä miehestäsi tuntuu lähteä töihin kun sinä skitsoilet mustasukkaisena.

Vierailija
191/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lopetat tuon kyyläämisen! Mieti miltä miehestäsi tuntuu lähteä töihin kun sinä skitsoilet mustasukkaisena.

Ap ei skitsoile eikä kyylää.

Vierailija
192/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä laitan remppamiehille tuollaisia viestejä silloin kun olen raksalla katsomassa remppamiehen jälkeä. mielestäni on kohteliasta kiittää ja koen, että suomessa annetaan positiivista palautetta liian harvoin, joten pidän itse huolen siitä, että kiitän, kun siihen on aihetta. lisäksi haluan pitää hyvän remppamiehen, joten hän tulee luultavimmin tekemään seuraavaa remppaakin, jos olen kohtelias enkä hauku jokaisesta hiekanmurusta.

sanoisin sinulle (ainiin, olen siis sinkkunainen ja saman ikäinen kun remppamieheni ja aika usein tulee muutenkin juteltua suhteessa olevien miesten kanssa, eikä siinä välttämättä ole mitään romanttista tai muutakaan säätöä, vaan puhumme vain ihminen ihmiselle), että älä tuhoa suhdetta turhilla epäilyillä. jos miehesi on sanonut ettei mitään syytä huoleen ole, tyydy siihen. Jos miehesi valehteli sinulle noin sanoessaan, se asia tulee ilmi itsestään, siis oikeasti itsestään, ei mitään sellaista että alkaisit stalkata miestäsi tai kysellä kerran viikossa, että oletko pettänyt tai sellaista.

Sama homma. Olen laittanut heti viestin, kun olen käynyt asunnolla katsomassa miten hommat etenee. Olen aina kiittänyt, mutta olen myös ystävällisesti pyytänyt tekemään jonku tietyn työn uudelleen. Se ei tunnu niin pahalta, kun sitä kiitostakin on antanut. No onneksi ole mitään remppaa tiedossa pitkään aikaa. On se kuites aika stressaavaa hommaa kuitenkin. 

Vierailija
193/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen ihastuminen tuskin johtaa mihinkään. Se on tärkeää, miten miehesi viestittää, ei se, miten tuo nainen sen tekee. Ihastuminen on loppujen lopuksi aika harvinaista, ja vaatii melko pitkän tutustumisajan. Ja se, että ihastuminen olisi molemminpuolista, se on aika harvinaista potenssiin kaksi.

Eri asia on, jos kyse olisi teini-ikäisistä.

Vierailija
194/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti näyttää että miehesi käy vieraassa pesässä. Ukottaa sinua juuri niinkuin pelimies ukottaa, näyttämällä kaiken ja naureskelemalla päälle. Tosiasiassa runttaa työmaalla nahkavasaraansa kiimaiseen mirriin kuin viimeistä päivää. Haista vaikka sitä kullia kun tulee töistä. Haisee taatusti pesuaineelle, kun pikaisesti on huuhtaistava ennen kotiintuloa.

Vierailija
195/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedätkö, jos kaikki tekisivät näin kenen autolle olisi aikaa?

Sille joka on viehättävin ja päivää parhaiten piristää. Onnistuuko tuo sama jos palveluntarjoajasi olisivat naisia?

Viehätysvoimaa käytetään tietenkin.

Vierailija
196/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään lähettää timpurille mitään ylimääräisiä viestejä työajan ulkopuolella. Tosin meidän timpuri on mua 20 vuotta vanhempi ja olen itse naimisissa, mutta silti. 

Minä taas olen työssäni tottunut siihen, että ei ole erikseen työaikaa tai vapaa-aikaa. Työ on todella kattava osa elämää ja työnmerkeissä viestitellään kollegoiden kanssa viikonloppuiltaisinkin.

Varsinkin kun on sähköiset välineet käytössä, niin ne viestit voi sitten lukea, milloin haluaa.

Olen lähettänyt varmaan kaikki mailit remppamiehilleni joskus iltaisin ja varmaan puolet niistä viikonloppuisin. Hän on mailannut myös milloin sattuu. Ei ole koskaan tullut edes mieleen, ikinä, että pitäisi missään viestittelyissä noudattaa virka-aikoja!

T. Rakennuttava sinkkunainen

Oletko jotenkin ajattelematon? Remppamiehilläsi on ehkä perhe, lapsia, isovanhempia ja vapaa-aika kyllä kuuluu heille ja omille harrastuksille.

Viestittelylläsi pidät heidän mielensä työasioissa vaikka et maksa siitä extraa.

Vierailija
197/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!

Vierailija
198/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, varmaan moni on vastannut näin. Itse kyllä viestittelen rempantekijöille iltaisin, koska en ehdi työaikana hoitaa remppajuttuja. Viimeksi teetin pintaremontin. Siitä tuli oikein hyvä ja kyllä kovasti kiittelin viesteissä, no sydämiä en laittanut (tekijä nainen ja itse nainen).

Vierailija
199/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään lähettää timpurille mitään ylimääräisiä viestejä työajan ulkopuolella. Tosin meidän timpuri on mua 20 vuotta vanhempi ja olen itse naimisissa, mutta silti. 

Minä taas olen työssäni tottunut siihen, että ei ole erikseen työaikaa tai vapaa-aikaa. Työ on todella kattava osa elämää ja työnmerkeissä viestitellään kollegoiden kanssa viikonloppuiltaisinkin.

Varsinkin kun on sähköiset välineet käytössä, niin ne viestit voi sitten lukea, milloin haluaa.

Olen lähettänyt varmaan kaikki mailit remppamiehilleni joskus iltaisin ja varmaan puolet niistä viikonloppuisin. Hän on mailannut myös milloin sattuu. Ei ole koskaan tullut edes mieleen, ikinä, että pitäisi missään viestittelyissä noudattaa virka-aikoja!

T. Rakennuttava sinkkunainen

Oletko jotenkin ajattelematon? Remppamiehilläsi on ehkä perhe, lapsia, isovanhempia ja vapaa-aika kyllä kuuluu heille ja omille harrastuksille.

Viestittelylläsi pidät heidän mielensä työasioissa vaikka et maksa siitä extraa.

Kaikilla ei ole sellainen työ, että voisi jotain remppa-asioita hoidella työpäivän aikana. Haluaisitko, että kampaajasi tai hammaslääkärisi lähtisi kesken varaamasi ajan soittelemaan omille rempantekijöilleen? No tähän tietysti joku vastaa että kyllä pitää asiakkaiden välissä ehtiä, saitte varmaan kiinni siitä mitä tarkoitan.

Vierailija
200/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo voi olla myös ihan viatonta. Esimerkiksi itse olen kaikille ystävällinen, kehun paljon, kiittelen jne. Eikä minulla ole taka-ajatuksena iskeä ketään vaikka olenkin sinkku. Jos olisin tuo rempan tilannut nainen ja laittanut nuo viestit niin todennäköisesti olisin vaan pitänyt remppamiestä mukavana (ilman taka-ajatuksia) ja ollut tyytyväinen työnjälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan