Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö työn tilaaja iskeä mieheni vai olenko turhasta mustasukkainen?

Remppamiehen muija
22.05.2020 |

Mieheni on talonrakentaja ja hänellä on oma yritys. Nyt hän tekee isoa remonttia taloon, jonka omistaa yksinäinen nainen. Tai siis sinkku. Suurinpiirtein saman ikäinen kuin mitä me ollaan.
Tää nainen on aika usein siellä remonttia tekemässä itsekin, eli he viettävät mieheni kanssa aika paljon aikaa yhdessä. Nyt hän on alkanut laittaa usein viestejä myös työajan ulkopuolella, toki vain työasioita koskevia mutta joku niissä viesteissä vaivaa minua. Ne on liian tuttavallisia. Aika usein niissä on jotain että kiitos taas, en pärjäisi ilman sinua tai että olit taas tehnyt ihanaa jälkeä. Ei siis mitään suoraa sellaista mikä sanoisi että hän on kiinnostunut, mutta joku tässä häiritsee. Olen siis nähnyt osan viesteistä, kun mies on pyytänyt lukemaan jos hän ei ole itse puhelimeen juuri sillä hetkellä päässyt.
Mies pitää minua ihan hulluna, kun sanoin näistä epäilyistäni hänelle. Ei kuulema ainakaan hänen puolelta ole mitään kiinnostusta. Mutta mulla on vaan tää olo. Naisen vaisto, ehkä?

Mutta laitatteko itse teidän remppamiehille tms. tuttavallisia viestejä työajan jälkeen ja onko tuossa jotakin häiritsevää, vai onko mulla päässä vikaa?

Kommentit (333)

Vierailija
21/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajanko te pelkäätte, että joku vie teidän ukonköntykset?

Vierailija
22/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin naisena naispuoliselle työntekijällä tuollaisia viestejä, koska ihan aidosti olin kiitollinen hänen tekemästään työstään. Ihastelin vaan työnjälkeä ja pakko oli siitä myös hänelle kertoa. En kuitenkaan tästä naisesta ollut kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on sinkkunaisen elämä tylsää kun päivät pyörii ranen ympärillä ja illat lähettelee viestejä!? Itse asunut monen remontin keskellä eikä ole mieleenkään että lähettelempä nyt päivän päätteeksi ihanuusviestejä. Työasiat puhutaan työaikoina ja mulla on oikeakin elämä. Ei kai se sun miehes nyt vastaile näin jonninjoutaviin hihi-viesteihin?

Vierailija
24/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on sinkkunaisen elämä tylsää kun päivät pyörii ranen ympärillä ja illat lähettelee viestejä!? Itse asunut monen remontin keskellä eikä ole mieleenkään että lähettelempä nyt päivän päätteeksi ihanuusviestejä. Työasiat puhutaan työaikoina ja mulla on oikeakin elämä. Ei kai se sun miehes nyt vastaile näin jonninjoutaviin hihi-viesteihin?

Minä olin niin onnellinen asuntoni remontista ja todella innoissani uudesta ihanasta asunnosta eron jälkeen. 

Laitoin kiitosviestejä käydessäni katsomassa työn etenemistä töitteni jälkeen. Ne oli spontaaneja kiitosviestejä. Luulen, että nainen on enemmän kuitenkin kiinnostunut siitä remontista kuin miehestä. 

Vierailija
25/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ne puutteessa olevat tekee.

älä päästä miestäsi tyomaalle ase ladattuna.

Vierailija
26/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin niin onnellinen asuntoni remontista ja todella innoissani uudesta ihanasta asunnosta eron jälkeen. 

Laitoin kiitosviestejä käydessäni katsomassa työn etenemistä töitteni jälkeen. Ne oli spontaaneja kiitosviestejä. Luulen, että nainen on enemmän kuitenkin kiinnostunut siitä remontista kuin miehestä. 

Tässä onkin oleellinen ero; kävit töittesi jälkeen! Tässä aloituksessa nainen pörrää päivän kotonaan siellä remontin keskellä. Miksi pitää häiriköidä töiden jälkeen kun näkee livenä tuloksen ja tekijän? Mä en ikinä edes kehtais paukuttaa viestejä iltaisin toisten vapaa-ajalla??

Vierailija
27/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kahta sanaa. Siellä se paukuttaa menemään, eikä varmasti naulapyssyllä ;)

Vierailija
28/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran on vastannut osaan, että kun on alkanut kysellä se asiakas mielipiteitä vaikka lattialaatoista tms. niin on vastannut että katsotaan niitä laattoja sitten huomenna.

Ja joku ehdotti että menisin kesken työpäivän mieheni työmaalle. En ole menossa :D

Vierailija
29/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt eräälle remppamiehelle juuri tuollaisia tsemppiviestejä, jotta hän jaksaisi paneutua asuntoni ongelmakohtien korjaamiseen. En olisi muuten uskaltanut, mutta hän mainitsi mulle vaimostaan. Jos olen tarkoittamasi nainen, miehesi ei mua siinä mielessä kiinnosta, vaikka kaikin puolin mukava onkin:)

Vierailija
30/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuijaa. Aivan hyvin tilanne voi olla niin, että nainen on vilpittömästi iloinen remontista.

Ja materiaalivalinnat yms voi hyvin tulla mieleen vasta päivän lopuksi. Jos päivän touhuaa koko ajan menemään, niin ei ehdi suunnitella. Sitten kun käytännön tekeminen loppuu ja katselee rempattavaa kohdetta, niin siinä on aikaa funtsia.

Ja innoissaan kysyy ammattilaisen mielipidettä.

Toki voi olla muuta huomionhakuakin, mutta onhan sillä ne päivät aikaa lirkutella jos niikseen tulee.

Vierailija
31/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoijallakin on työaikansa. Iltaisin ja työajan ulkopuolella ei häiriköidä laatta- ja maaliasioilla. Ne katsotaan ja tilataan työajalla. Se että jollain sinkulla on illat pitkät aikaa selailla sisustuskuvia niin sillä kohteen remontoijalla ei sitä välttämättä ole.

Mä en ainakaan vastailisi yhteenkään asiakasviestiin työajan jälkeen. Jos tulee vesivahinko tms suurta niin silloin soitetaan, ei lähetellä laattaviestejä.

Vierailija
32/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kahta sanaa. Siellä se paukuttaa menemään, eikä varmasti naulapyssyllä ;)

Tämä. Ap:n pitää aamuisin poistaa miehensä ”lataus”. Loppuu se ”pyssyn” käyttö työaikana!

Vierailija
33/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin onnellinen työn jäljestä ja siitä että löytänyt hyvän remppamiehen luulis tajuavan että enemmän sitä remppamiestä kiinnostaa tulevat keikat, nainen voisi kiitellä tätä ystäville ja tutuille sen sijaan. Selvästi ei enää ymmärrä missä raja menee, remppamies on tekemässä työtään eikä työajan ulkopuolella ole mitään asiaa vaivata tätä remppa-asioilla.

Vierailija
34/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään.

Onko taas m-v.ihaaja päässyt valloilleen?

Siellä viettelijätär vain odottaa milloin kypsän miehen haarukoi, mies parkaa viedään taas eikä jalat edes osu maahan kun paha nainen on iskenyt silmänsä.

Miljoonannen kerran:

Vaihda miestä mikäli ei ole luottamuksesi arvoinen. Varmasti et omista ketään ja jos itse olet noin epävarma niin päästä hyvä mies vapauteen.

Kyllä. Olet vainoharhainen.

Vierailija
35/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestit häiritsee, niin työnumero ja posti erikseen, illalla luetaan privaa.

Mä laittelen kanssa remppamiehelle viestiä silloin kun mulle sopii, eli usein illalla. En tosin tyyliltäni ole mikään ylitsepursuavan kiitollinen, joten viestit on lyhyempiä ja asiallisia. En odota vastausta ennenkuin vastaanottajalla on työaika. Toisekseen mun remppamiehiä on 2, en koskaan tiedä kummalla on iltapäivystys, eli vastaus saattaa tulla kummalta tahansa. En suunnittele kimppakivaa heidän kanssaan.

Vierailija
36/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on just päinvastainen kokemus. Minulla oli keittiöremontti asunnossani ja osan aikaa siellä pyörin jeesailemassa. Kun remppa oli ohi, se remonttimies yht äkkiä sanoin että hänen on niin paljon tehnyt mieli halata minua ja myös sitten halasi, aika pitkään. Oli ihan superkiusallista. Hyi, vieläkin puistattaa.

Ei tulis kysymykseenkään korona-aikaan.

Vierailija
37/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tää on klassinen porkkafilmien juoni.

Vierailija
38/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähettänyt eräälle remppamiehelle juuri tuollaisia tsemppiviestejä, jotta hän jaksaisi paneutua asuntoni ongelmakohtien korjaamiseen. En olisi muuten uskaltanut, mutta hän mainitsi mulle vaimostaan. Jos olen tarkoittamasi nainen, miehesi ei mua siinä mielessä kiinnosta, vaikka kaikin puolin mukava onkin:)

Ajattele itse, haluatko miettiä asiakkaan pulmia vielä vapaa-aikanakin.

Mulle joskus asiakas soittaa vapaa-aikana - ja ihan asiaa on, ei mitään tsemppiviestejä. Laitan puheluun käytetyn ajan muistiin ja esimieheni lisää sen työtunteihini.

Vierailija
39/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voip olla ja voip olla olemattahhii. Mutta mitä väliä? Miehesi vaikuttaa kuitenkin olevan luottamuksen arvoinen. Sillä on väliä. 

Vierailija
40/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika vainoharhaiselta. Mistä edes tiedät, että nainen on sinkku, vaikka yksin taloa tekisikin? Rakennusalalla on sen tason toheloita, että ihan oikeasti sitä liikuttuu, kun kerrankin saa hyvän tekijän. Ja tokihan nainen viestittää illalla, jos itse on päivät omassa työssään.

Muakin luultiin sinkuksi, kun nuorena teetin hommia perintömökillä. Yks mues jopa esitti treffejä, ei edes kysynyt olenko vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän