Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutetut naiset eivät löydä puolisoa, koska keskiluokassa on suurempi osa naisia ja miehiä taas on yliedustettuna työläisluokassa.

Vierailija
21.05.2020 |

Kaikki tietenkin haluavat pariutua oman luokkansa sisällä tai enintään ylöspäin.
Naiset ovat jo niin paljon koulutetumpia, että tasaveroisia miehiä ei vaan riitä kaikille.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on 😅. Deittipalstoilla on tarjolla paljon amiksen käyneitä pilvin pimein.

Vierailija
2/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siirryinkin Norjaan. Ero oli kaikilta osin kuin yöllä ja päivällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi mennä ja ottaa ylempää keskiluokkaa olevan miehen ulkomailta.

Vierailija
4/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma. Eihän mitään ongelmaa ollut silloin, kun miehet olivat koulutetumpia.

Vierailija
5/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu, enkä etsi toista korkeakoulutettua. Duunari käy vallan mainiosti, kunhan ei mikään ääri-per-su ole.

Vierailija
6/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu, enkä etsi toista korkeakoulutettua. Duunari käy vallan mainiosti, kunhan ei mikään ääri-per-su ole.

Kokeile Okcupidia.

Vierailija
7/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se mies voi olla työläisluokasta? Mulla on hyvä fiksu mies, jolla ei ole korkeakoulututkintoa. Minulla puolestaan on. En ymmärrä, mitä hemmetin väliä jollain tutkinnolla on parinvalinnassa.

Vierailija
8/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se mies voi olla työläisluokasta? Mulla on hyvä fiksu mies, jolla ei ole korkeakoulututkintoa. Minulla puolestaan on. En ymmärrä, mitä hemmetin väliä jollain tutkinnolla on parinvalinnassa.

Niinpä ja etenkin kun duunarit tienaa usein vähintäänkin kohtuullisesti. Enemmän kuin humanistisen alan maisterinainen.

Vierailija
9/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ovat suomalaiset jo joukolla menossa pilaamaan ulkomaalaisetkin miehet. 

Vierailija
10/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenluokkaan kuuluvat miehet pullikoivat vastaan, naiset sopeutuvat puolisonsa koulutetumpiin piireihin paremmin. Silti akateemiset naiset pariutuvat akateemisia miehiä useammin itseään alemmin koulutetun kanssa.u

Vierailija
11/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen amk-insinööri, aloitan kohtapuoliin maisteriopinnot ja olen elänyt koko aikuiselämäni yksin. 

M34

Vierailija
12/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä välttämättä ole, mutta jos arvostaa esim. lukutaitoa, lukevia miehiä löytyy varmemmin koulutetuista. Yhden asian päältä meuhkaavia en ainakaan itse enää jaksa. Se kyllä on, että miehen itsetunto voi olla rikki koulutetullakin. Eli kompensoi sitä koulutuksella.

Vierailija
13/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille onkin eri säännöt. Miten unohdin? 🤭

Vierailija
14/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä stereotypia täällä on työväenluokan miehistä`? Itse olen akateemisesti koulutettu ja mies on ammattikoulun käynyt. Kun tapasimme, hän oli jo amiksen käynyt ja minä vasta päässyt lukiosta ja hakeuduin yliopistoon vasta myöhemmin.

Pomoni on alallaan tohtori, mutta sosiaalisesti tyhmä kuin saapas, hän mittaa ihmisen arvoa sen perusteella miten hyvä paperit on ja millaisia arvomerkkejä on saavutettu. Miehelläni on sivistystä ja kiinnostusta maailman asioihin hyvin monelta eri kantilta. Hän arvostaa ihmistä ilman titteleitä, eli kouluttatumisen aste ei tarkoita sivistyksen puutetta.

Vierailija
15/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koulutettu nainen tekee miehellä?

Vierailija
16/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen amk-insinööri, aloitan kohtapuoliin maisteriopinnot ja olen elänyt koko aikuiselämäni yksin. 

M34

Kannattaisiko ennemmin yrittää sitä naista kuin opiskella jos työpaikka jo on?

Vierailija
17/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ollut aina selvää se, että haluan yliopistokoulutetun miehen. Se kuitenkin kertoo jotain ihmisen lahjakkuudesta, arvoista ja tavoitteista.

Paljon kummallisempi vaatimus on mielestäni esimerkiksi se, että miehen pitää olla tietyn pituinen. Asia, johon ihminen itse ei pysty mitenkään vaikuttamaan, ja joka ei kerro hänestä persoonana yhtään mitään.

Vierailija
18/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Mitä ajattelet itse syyksi?

Ei kai yhteenmuutto jonkun kanssa sinänsä vielä suuri saavutus ole? Monet muuttavat yhteen hyvin impulsiivisesti eikä ne jutut yleensä hyvin pääty nykyään. Joskus ennenvanhaan toimi, kun porukka oli päästään ehjempää.

Vierailija
19/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo suhteet päättyy usein eroon. Ei ulkomaalaiset lukunottamatta jotain brittiläisiä ja ranskalaisia nössöjä ala kuuntelemaan suomalaisen naisen sättimistä ja länkyttämistä.

Vierailija
20/135 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä koulutettu nainen tekee miehellä?

Jos on fiksu ja tunnetaitoinen, niin ihan hemmetisti. Kotoaan hyvät eväät saanut. Sehän on ihan helmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme