Yksinäisyys ahdistas
Onko palstalla muita, joita yksinäisyys ahdistaa?
Oletteko minkä ikäisiä ja naisia vai miehiä? Mistä luulette yksinäisyyteen johtuvan? Tai Oletteko entisiä yksinäisiä, ja mikä auttoi tilanteeseen?
Vinkkejä ja tarinoita kaipailen
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä suurin ongelma yksinäisyydessä tuntui olevan pllun puute.
Ei ole. Olet vain muodastanut tällaisen stereotypisen kuvan, koska haluat uskoa miehistä pahaa.
Valitettavasti olen törmännyt pelkästään näihin pllunmankujiin esim nettideiteillä, joten sieltä se kuva tulee. Menin nettideiteillä avoimin mielin, mutta jouduin pettymään-kyllä se kuva tuli mm sieltä
Kyllä tuossa pettymys seuraa toistaan jos treffeillä törmää juurikin useasti henkilöihin joita ei edes kiinnosta tutustua ihmiseen muuta kuin sek-sua-aalisen paineen purku kohteena.
Moni kuitenkin toivoo vilipittömästi sisimmässään että löytäisi oikeasti merkityksellisen ja hienon ihmissuhteen. Ei kannata menettää uskoaan ja luovuttaa, kannattaa pysyä liikkeessä ja jatkaa ystävän etsimistä vaikka välillä toivottomalta tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät tajua, miten ahdistavalta esimerkiksi Äitienpäivä.minusta, lapsettomasta naisesta tuntuu....en kestä.katsella Facebookissa, kun ihmiset hehkuttaa äitienpäivänä. Minulle se vain muistuttaa omasta yksinäisyydestä ja lapsettomuudestani. Suurin haaveeni on aina ollut perhe....en sitä saanut. Nyt olen yksinäinen viisikymppinen, ruma ja läski. Tuntui että olisi parempi lopettaa Tämä elämä, mutta eipä riitä rohkeus edes siihen
Sijaisvanhemmuus? Tukihenkilöksi?
Nyt haetaan paljon mm. yhperheille tukiperheitä ja se perhe voi olla 1 henkilö.
Mä haluaisin perustaa jonku yksinäisten vanhojen akkojen ryhmän. Sellaset, mihin ei pääsis pellet ilkkumaan. Vois rauhassa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
16 jatkaa vielä sen verran että kauheasti ihannoidaan perhettä ja parisuhdetta että se on ainoa normaali olotila ihmiselle elää tällä maapallolla.
Tätäkin palstaa lukiessa tietää ettei se nyt niiiiiin auvoista ole.
Joten päät pois pensaasta ja reilusti kesästä nauttimaan niin paljon kuin rajoituksilta pystyy.
Parisuhde statukseni on oma asiani, se ei kuulu kenellekkään.
Mihinkään ei pääse jos kaveria pitää oottaa joten paras opetella liikkumaan yksin. Älä anna ilkeitten ihmisten kommenttien vaikuttaa koska ilkeitä riittää. Olit parisuhteessa tai et ollut.
N55
Sinkkutalouksia on aivan valtavasti, enenevässä määrin.
Eli tokkopa sitä perheellisen auvoista vastuu -stressi-ruuhkavuosi-arkea kukaan nykyään niin "ihannoi".
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin perustaa jonku yksinäisten vanhojen akkojen ryhmän. Sellaset, mihin ei pääsis pellet ilkkumaan. Vois rauhassa keskustella.
Kuulostaa pikkasen vastenmieliseltä.
Kukaan ei halua kuulua Yksinäisten vanhojen akkojen ryhmään.
mies39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan läheisyyden ja rakkauden puute. Seksi tulee siinä ohessa..yleensä.
Pillua ne kuitenkin ensiksi pyytää ja jos niille yrittää puhua niin ne suuttuu, että ei tässä mitään lätistä. Tuleeko sitä pillua vai ei. Jotkut sanoo että haluaa läheisyyttä, mutta se on sitten sisäkkäin oloa.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kateellinen ihmisille, joilla on oerhe- kumppani ja lapsia. Ja myös muita suku naisia, joihin on läheiset välit. Ei veri ole vettä sakeampaa, ihan paskapuhetta
Kateus vie kalatkin vedestä.
Älä lähde tuolle linjalle. Kohta huomaat kahdehtivasi ilmaa jota kassajonossa edellinen hengittää että se on jotenkin parempaa kuin sinun kohdalla.
Tai saat toki rypeä. Eihän sitä kukaan sulta aikuiselta ihmiseltä kiellä.
Valintoja. Omia valintoja miten haluat elämäsi viettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pikkasen vastenmieliseltä.
Kukaan ei halua kuulua Yksinäisten vanhojen akkojen ryhmään.
No ei sua sinne ees päästettäis. Älä päätä muiden mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olet vain muodastanut tällaisen stereotypisen kuvan, koska haluat uskoa miehistä pahaa.
Valitettavasti olen törmännyt pelkästään näihin pllunmankujiin esim nettideiteillä, joten sieltä se kuva tulee. Menin nettideiteillä avoimin mielin, mutta jouduin pettymään-kyllä se kuva tuli mm sieltä
He eivät ole yksinäisiä miehiä. He ovat normaaleja miehiä, jotka etsivät seksiseuraa.
Vaikka et naisena olemisessa etsinnässä panoseuraa vaan elämänkumppania tai ystävää, niin siitä huolimatta saat näiltä pllunmankujilta ehdotuksia. Eipä ole mitenkään mieltä ylevää tulla kohdelluksi pelkkänä pllureikänä. Meni maku nettideitteihin ja miehiin. En ihmettele miksi naiset eivät jaksa edes vastata kaikille miehille nettideiteillä-sitä pllunmankujilta kun ei jaksa
Mitä tuosta itseensä ottaa. Noita maakareita on ollut maailman sivu. Eikö pölyimuri kauppiaat ollu aikoinaan tunnettuja tuosta ennen näitä sovellus aikakausia.
Luuri korvaan tai esto samantien kun puheet kääntyy seksiin. Niistä voi sitten sopia myöhemmin kun ensin on tutustunut livenä useamman kerran.
Eikö ole ollut parempi että on tullut selväksi ennenkuin on edennyt varovaista tutustumista pitemmälle.
Älä ota kantaaksesi toisten taakkoja.
Vierailija kirjoitti:
mies39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan läheisyyden ja rakkauden puute. Seksi tulee siinä ohessa..yleensä.
Pillua ne kuitenkin ensiksi pyytää ja jos niille yrittää puhua niin ne suuttuu, että ei tässä mitään lätistä. Tuleeko sitä pillua vai ei. Jotkut sanoo että haluaa läheisyyttä, mutta se on sitten sisäkkäin oloa.
Mitä tuollaiselle edes yrittää puhua.
Ketään ei voi muuttaa toista ihmistä.
Nostaa kytkintä ja seuraava heppu tulille jos osaisi puhua muusta kuin seksistä.
Olen reilu viisikymppinen mies joka ei kenellekään kelvannut ja yksin jäi kuin nalli kalliolle. Enää en edes jaksa toivoa mitään. Seuraavassa elämässä sitten paremmalla tuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos en ole tulossa.
Jestas sitä katkeruuden määrää joka noissa tapaamisissa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos en ole tulossa.
Jestas sitä katkeruuden määrää joka noissa tapaamisissa olisi.
Se on tarkotettu ihmisille, joilla on huumorintajua. Ei sun kaltasille katkeroituneille tosikoille.
Tämänki ketjun meinaa pilata joku katkera. Kiitos mee muualle.
16 jatkaa vielä sen verran että kauheasti ihannoidaan perhettä ja parisuhdetta että se on ainoa normaali olotila ihmiselle elää tällä maapallolla.
Tätäkin palstaa lukiessa tietää ettei se nyt niiiiiin auvoista ole.
Joten päät pois pensaasta ja reilusti kesästä nauttimaan niin paljon kuin rajoituksilta pystyy.
Parisuhde statukseni on oma asiani, se ei kuulu kenellekkään.
Mihinkään ei pääse jos kaveria pitää oottaa joten paras opetella liikkumaan yksin. Älä anna ilkeitten ihmisten kommenttien vaikuttaa koska ilkeitä riittää. Olit parisuhteessa tai et ollut.
N55