Yksinäisyys ahdistas
Onko palstalla muita, joita yksinäisyys ahdistaa?
Oletteko minkä ikäisiä ja naisia vai miehiä? Mistä luulette yksinäisyyteen johtuvan? Tai Oletteko entisiä yksinäisiä, ja mikä auttoi tilanteeseen?
Vinkkejä ja tarinoita kaipailen
Kommentit (35)
Aikuinen ja perheetön. Kavereita on, mutta niillä perheet ja omat menot
Viikonloput ja juhlapyhät ovat pahimpia
Yksinäisyys on kamalaa
Miehillä suurin ongelma yksinäisyydessä tuntui olevan pllun puute.
Olen ruma nainen. Siitä johtuu parisuhteen puute. Panomatoksi olisin kelvannut, en muuksi. Ei kiitos
Olisin halunnut oman perheen, miehen ja lapsia. Nyt se on jo liian myöhäistä.
Olisin siis halunnut suurperheen . Yritin löytää kumppanin jo teinistä alkaen, mutta eipä onnistunut. Baareissa aloin käymään heti kun pääsin, mutta miehet ovat kiertäneet minut kaukaa niin kauan kuin Muistan
Olen pitkä ja älykäs, ja ylipainoa myös aina ollut. Siinäpä syyt sille että kumppania ei ole löytynyt.
Epätoivoisena olen ollut lyhyissä suhteissa oershöiriköiden kusiåäidenkin kanssa kun kunnon miehille en ole kelvannut.
Yhteiskunta on kovin perhekeskeinen
Jos et kuulu perheeseen, et kuulu yhteiskuntaan. Yksinäisyys on kamalaa. Jos joku keksisi tähän parannuskeinoa, niin ottaisin mielelläni vastaan
Olen sairaalloisen läski, syy syömiseeni on yksinäisyys ja sen aiheuttama ahdistus ja epätoivo
Nyt kotona eristyksen aikana on yksinäisyys vain pahentunut, kun ei ole päässyt edes kahvilaan kahville tai ravintolaan tai Leffaan...ruokakauppa on ainut paikka missä näkee edes joitain ihmisiä
Vanhusten yksinäisyys ja nuorten yksinäisyys on tunnustettu meillä, mutta Entäs ne työikäisett yksinäiset?
Yksinäisyys herättää myös häpeää? En kehtaa edes terveydenhuollossa käydessäni myöntää että olen yksinäinen- sehän on omaa syytäni
Onko kukaan onnistunut "rikkomaan" yksinäisyyden "kehää" ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olet vain muodastanut tällaisen stereotypisen kuvan, koska haluat uskoa miehistä pahaa.
Miten olette kokeneet yksinäisyyden tämän eristyksen aikana muut? Itselleni ollut todella ahdistavaa. Ei ole voinut nähdä niitä muutamia ystäviään.
Minulle kävi vielä niin , että sain töistä potkut.
Eli nekin sosiaaliset suhteet hävisivät.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan läheisyyden ja rakkauden puute. Seksi tulee siinä ohessa..yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olet vain muodastanut tällaisen stereotypisen kuvan, koska haluat uskoa miehistä pahaa.
Valitettavasti olen törmännyt pelkästään näihin pllunmankujiin esim nettideiteillä, joten sieltä se kuva tulee. Menin nettideiteillä avoimin mielin, mutta jouduin pettymään-kyllä se kuva tuli mm sieltä
Vierailija kirjoitti:
Miten olette kokeneet yksinäisyyden tämän eristyksen aikana muut? Itselleni ollut todella ahdistavaa. Ei ole voinut nähdä niitä muutamia ystäviään.
Minulle kävi vielä niin , että sain töistä potkut.
Eli nekin sosiaaliset suhteet hävisivät.
Olen kokenut eristyksen ahdistavana, koska tietysti lisännyt yksinäisyyttä, mutta kyllä on ihan tuo kotonakin pelottanut. En tiedä, että.kumpi on ollut pahempi. Oken kyllä huomannut, että miten yksinäinen todellisuudessa olen Eipä ole kuin muutama ihminen ollut yhteydessä....
Olen todella kateellinen ihmisille, joilla on oerhe- kumppani ja lapsia. Ja myös muita suku naisia, joihin on läheiset välit. Ei veri ole vettä sakeampaa, ihan paskapuhetta
Yksinäisyyden myöntäminen on häpeällistä....näin minä sen näen
Ei ole ollut elämässä suuria haaveita: olisin halunnut saada koulutustani vastaavaa työtä ja oman perheen- siis miehen ja lapsia. Valitettavasti en niitä ole kuitenkaan saanut...Jos olet perheetön, olet hylkiö. Näin minä asian näen
Yksinäinen olin pitkässä parisuhteessani.
Yksin olen, en yksinäinen.
Järjestelin elämäni mielekkääksi ja oman näköiseksi. Teen asioita joista tykkään. Lopetin murehtimisen ja päätin nauttia siitä mitä on. Mieskaveri olisi ollut kiva, nykyään en enää haahuile senkään perään. Mieheltä ensisijaisesti vaadin tahtoa olla kanssani ja löysin vain heitä jotka sopii jotain ja sitten perutaan niin en viitsi elämääni alkaa rakentamaan tyhjiin lupauksiin.
Luotan itseeni ja omaan tekemiseen.
Lapset aikuisia ja omillaan. Näen heitä sillointällöin, puheissa viikottain. Ei lapsenlapsia. Jonkun verran sairautta ja töissä vaihtelevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen törmännyt pelkästään näihin pllunmankujiin esim nettideiteillä, joten sieltä se kuva tulee. Menin nettideiteillä avoimin mielin, mutta jouduin pettymään-kyllä se kuva tuli mm sieltä
He eivät ole yksinäisiä miehiä. He ovat normaaleja miehiä, jotka etsivät seksiseuraa.
Ihmiset eivät tajua, miten ahdistavalta esimerkiksi Äitienpäivä.minusta, lapsettomasta naisesta tuntuu....en kestä.katsella Facebookissa, kun ihmiset hehkuttaa äitienpäivänä. Minulle se vain muistuttaa omasta yksinäisyydestä ja lapsettomuudestani. Suurin haaveeni on aina ollut perhe....en sitä saanut. Nyt olen yksinäinen viisikymppinen, ruma ja läski. Tuntui että olisi parempi lopettaa Tämä elämä, mutta eipä riitä rohkeus edes siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole yksinäisiä miehiä. He ovat normaaleja miehiä, jotka etsivät seksiseuraa.
Vaikka et naisena olemisessa etsinnässä panoseuraa vaan elämänkumppania tai ystävää, niin siitä huolimatta saat näiltä pllunmankujilta ehdotuksia. Eipä ole mitenkään mieltä ylevää tulla kohdelluksi pelkkänä pllureikänä. Meni maku nettideitteihin ja miehiin. En ihmettele miksi naiset eivät jaksa edes vastata kaikille miehille nettideiteillä-sitä pllunmankujilta kun ei jaksa
Ei noilla nettideiteillä kohta miesten ja naisten tarpeet ja toiveet.
Olen viisikymppinen ja nainen. Jäin ilman puolisoa ja perhettä ja siksi yksinäinen
Enpä usko että kumppania enää tulen löytämään. Olen ruma ja läski, siinäpä syy