Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hoikkuus on miehille niin tärkeää?

Vierailija
20.05.2020 |

Sain valtavasti huomiota miehiltä ollessani hoikka 60kg (olen 170 pitkä). Nyt lievästi ylipainoisena 80kg kukaan ei lähesty. En olisi koskaan ikinä päästänyt itseäni lihomaan jos olisin ymmärtänyt miten tärkeä asia hoikkuus on miehille. Mutta mietin, miksi näin on. Miksi se hoikkuus on niin valtavan tärkeää miehille?

Kommentit (515)

Vierailija
121/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kuin naiset preferoi normaalipainoisia miehiä.

Normaalipaino indikoi terveyttä ja viriiliyttä.

Vierailija
122/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän käsittämättömänä että tämä on edes ihmettelyn aihe.

Kroppa on tärkein asia naisessa. Joka kilo minkä menetät toimii paljon paremmin pariutumismarkkinoilla kuin koulutus, meikkaus ym vaatteet.

Ainut asia mitä tarvii tehdä on pitää itsensä timminä, aika yksinkertaista.

Ykisnkertaista? Ensinnäkin, se vaatii tosi paljon duunia. Toiseksi, mitä parempi kroppa, sitä herkemmin miehet näkee vain sen. Mulla on todella kaunis vartalo. Olen nähnyt sen eteen todella paljon vaivaa. Olen kuitenkin myös paljon muuta. Olisi todella virkistävää, jos joskus näkisi ihmisen sen vartalon sisällä mutta ei. Putkiaivot ei kykene käsittelemään mitään niin monimutkaista. Mies näkee hyvännäköisen ja timmin naisen niin ihan kuin sen aivot lakkaisi olemasta.

En mä koe, että tekisin hirveesti duunia mun kropan eteen. Oon aina ollut sporttinen, lajit on muuttuneet vuosien aikana. Syön normaalisti (terveellisesti, mutta myös herkuttelen). Kropan malli on X ja omaan ihan hyvät geenit. Nautin treenaamisesta, enkä tee sitä kropan takia. Käyn salilla, nyrkkeilen ja joogaan.

T. Kommentoin jo aikaisemmin, mut en muista mun nroa. N 168cm/60kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on mennyt nyt sekaisin lievä ylipaino ja varsinainen lihavuus. Keskustelunaloituksen aiheena oli, miksi se vähäkin ylimääräinen lantiolla on miehille ongelma. Miksi pitää olla langanlaiha ollakseen miehelle mieleen. Tätä ihmettelen. Ei kukaan varmaan ihmettele sitä että sairaalloinen lihavuus ei viehätä. Mutta miksi pitää olla langanlaiha? Omaan silmään esim. muodokkaat naiset ovat paljon kauniimpia. Olen itsekin mielestäni nyt kauniimpi kuin hoikkana. Nyt mulla on tissit, peppu ja niitä muotoja. Mutta miehiä viehättää vain hoikkuus.

Tätä ihmettelen minäkin. Ymmärrän, ettei tynnyrimäinen ulkomuoto viehätä, naiselliset muodot häviävät, mutta ylipainoinen voi olla myös sopusuhtainen, ts. rinnat, takapuoli, vyötärö erottuvat. Ja laiha voi olla rinnaton, vääräsäärinen, ylä- ja alaosa eri kokoa. Silti hoikka on parempi? Kertoo siitä, että painoon yhdistetään stereotyyppisesti asioita jotka eivät (välttämättä) ole totta, kuten laiskuus, haju, huono suuhygieniakin keskustelussa vilahti, miksi?

No minä olen aina ollut hoikka, jopa laiha, mutta minulla ei ole koskaan ollut vyötäröä. Pelkkää tasapaksua vyötärön ja lantion seudulla, johtuen kapeasta lantiosta. Myös rinnat ovat pienet. En ole hirveästi saanut miehiltä huomiota.

Vierailija
124/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se tosiaan on. Toissakesänä olin 162/72, ja olin täysin näkymätön (vaikka en pyöreä tynnyri -mallinen ollutkaan, esim. rinnat olivat suuremmat kuin vyötärö ja kauniit jalat, ei selluliittia). Viime kesänä 68kg, sain pari kolme katsetta, mutta muuten kiinnostus olematonta.

Nyt painan 63kg (ja laihdutus jatkuu vielä). Laitoin eilen vähän tiukemman paidan joka näyttää kaventuneen vyötäröni sekä lyhyehkön hameen, kun oli niin kaunis ilma ja yli 20 astetta. Suorastaan vaivaannuin kun niin moni mies tuijotti ja kaksi jopa hymyili, mitä ei tapahdu ikinä. Olen sama ihminen, ja tietenkin nyt vanhempi kuin tuolloin aikaisemmin, mutta tällä ei ole merkitystä. Vain hoikistunut varsi on näköjään tärkeää huomion saantiin.

Nuorena laihimmillani olin 55 kg. Silloin sain huomautuksia, että olen liian laiha. Tasaisesti painoa on tullut lisää. Nyt painan 81 kg. Pahimmillani painoin 95 kg, en saanut yhtään katsetta miehiltä. Melkein voisin sanoa, että jokainen kilo vähemmän lisää miesten huomion määrää expotentiaalisesti.

Kannattavin toimi, mitä voisin tehdä, on laihduttaminen. Jos pitäisin painon alle 60 kg, minun ei tarvitsisi käydä töissä, löytäisin elättäjän itselleni.

Noh, ovelana kettuna olen turvannut talouden itse. Ei tarvitse nytkään tehdä töitä kovin paljon. Joten: kaikista viimeiseksi kaipaan elämääni jotain miestä nillittämään painostani. Yleensä nämä ovat minua vieläpä tyhmempiä, rumempia ja yksinkertaisempia.

Vierailija
125/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on mennyt nyt sekaisin lievä ylipaino ja varsinainen lihavuus. Keskustelunaloituksen aiheena oli, miksi se vähäkin ylimääräinen lantiolla on miehille ongelma. Miksi pitää olla langanlaiha ollakseen miehelle mieleen. Tätä ihmettelen. Ei kukaan varmaan ihmettele sitä että sairaalloinen lihavuus ei viehätä. Mutta miksi pitää olla langanlaiha? Omaan silmään esim. muodokkaat naiset ovat paljon kauniimpia. Olen itsekin mielestäni nyt kauniimpi kuin hoikkana. Nyt mulla on tissit, peppu ja niitä muotoja. Mutta miehiä viehättää vain hoikkuus.

Mistä tämmönen ajatus tulee?

Todellisuus ei mun mielestä vastaa tätä havaintoa ollenkaan.

Vierailija
126/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa on tärkein asia naisessa. Joka kilo minkä menetät toimii paljon paremmin pariutumismarkkinoilla kuin koulutus, meikkaus ym vaatteet.

Ykisnkertaista? Ensinnäkin, se vaatii tosi paljon duunia. Toiseksi, mitä parempi kroppa, sitä herkemmin miehet näkee vain sen. Mulla on todella kaunis vartalo. Olen nähnyt sen eteen todella paljon vaivaa. Olen kuitenkin myös paljon muuta. Olisi todella virkistävää, jos joskus näkisi ihmisen sen vartalon sisällä mutta ei. Putkiaivot ei kykene käsittelemään mitään niin monimutkaista. Mies näkee hyvännäköisen ja timmin naisen niin ihan kuin sen aivot lakkaisi olemasta.

En mä koe, että tekisin hirveesti duunia mun kropan eteen. Oon aina ollut sporttinen, lajit on muuttuneet vuosien aikana. Syön normaalisti (terveellisesti, mutta myös herkuttelen). Kropan malli on X ja omaan ihan hyvät geenit. Nautin treenaamisesta, enkä tee sitä kropan takia. Käyn salilla, nyrkkeilen ja joogaan.

Hieno homma. Monilta se kuitenkin vaatii paljon duunia. Itse olen mallia fitness, treenaan ja syön kurinalaisesti. Tottakai mä nautin treenistä, mutta valehtelisin jos sanoisin etten nauti myös sen tuloksista. Sekä toimintakyvyn että estetiikan kannalta. Mä todennäköisesti olen sua vanhempi tosin, vaatinee multa enemmän töitä senkin vuoksi.

T. Kommentoimasi

Vierailija
127/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se tosiaan on. Toissakesänä olin 162/72, ja olin täysin näkymätön (vaikka en pyöreä tynnyri -mallinen ollutkaan, esim. rinnat olivat suuremmat kuin vyötärö ja kauniit jalat, ei selluliittia). Viime kesänä 68kg, sain pari kolme katsetta, mutta muuten kiinnostus olematonta.

Nyt painan 63kg (ja laihdutus jatkuu vielä). Laitoin eilen vähän tiukemman paidan joka näyttää kaventuneen vyötäröni sekä lyhyehkön hameen, kun oli niin kaunis ilma ja yli 20 astetta. Suorastaan vaivaannuin kun niin moni mies tuijotti ja kaksi jopa hymyili, mitä ei tapahdu ikinä. Olen sama ihminen, ja tietenkin nyt vanhempi kuin tuolloin aikaisemmin, mutta tällä ei ole merkitystä. Vain hoikistunut varsi on näköjään tärkeää huomion saantiin.

Nuorena laihimmillani olin 55 kg. Silloin sain huomautuksia, että olen liian laiha. Tasaisesti painoa on tullut lisää. Nyt painan 81 kg. Pahimmillani painoin 95 kg, en saanut yhtään katsetta miehiltä. Melkein voisin sanoa, että jokainen kilo vähemmän lisää miesten huomion määrää expotentiaalisesti.

Kannattavin toimi, mitä voisin tehdä, on laihduttaminen. Jos pitäisin painon alle 60 kg, minun ei tarvitsisi käydä töissä, löytäisin elättäjän itselleni.

Noh, ovelana kettuna olen turvannut talouden itse. Ei tarvitse nytkään tehdä töitä kovin paljon. Joten: kaikista viimeiseksi kaipaan elämääni jotain miestä nillittämään painostani. Yleensä nämä ovat minua vieläpä tyhmempiä, rumempia ja yksinkertaisempia.

Paino on ainoa asia, jossa jotkut kundit ovat minua etevämpiä. Siinäkin asiassa olen niin empaattinen, että annan ymmärtää, kuinka paljon parempia he ovat siinä asiassa minua. MInä ihailen heitä. Salaa nauran, kun kyselen treenivinkkejä. Täytyyhän toisille ihmisille antaa onnistumisen kokemus jossakin asiassa.

Vierailija
128/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meillä on ravintoa yllinkyllin. Hoikkuus osoittaa itsehillintää.

Silloin kun on ollut ravinnosta pulaa, pullukka oli hot.

Lihavuus oli joskus vaurauden merkki, mutta ei se koskaan ole ollut viehättävä piirre naisessa.

Minkä sitten ajattelet olleen paleoliittisten

venuspatsaiden tarkoitus?

Minkä itse? Arkkityyppisen äitihahmon? (Ei varmaan ainakaan edustanut mitään oman aikansa r*nkkufantasioita)

No tavallaan kyllä. Hedelmällisyyttähän ne edustavat. Mitä enemmän naisella on ollut rasvaa kehossa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä on saanut pidettyä itsensä ja jälkeläisensä elossa.

Vierailija
129/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ikuinen läski-keskustelu loppuisi kuin seinään jos laihdutus olisi helppoa. Sen jälkeen emme näkisi yhtään ylipainoista missään. Kukaan ei ole omasta tahdostaan ylipainoinen vaikka kuinka väittäisi.

Verrattuna ikään: kaikki keski-ikäiset antaisivat mitä vaan että voisivat olla jälleen parikymppisiä. Ylipaino on kuin vanhuus. Siinä ei ole mitään hyvää verrattuna nuoruuteen ja hoikkuuteen.

Vierailija
130/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko että kyseessä on terveysnäkökulma tai itsekuri vaikka siitä höpötetäänkin, kyse on lähinnä siitä että ei kehtaa esitellä pulskaa tyttöystävää kavereille. Etenkin kun "läskiydellä" ei edes tarkoiteta sitä yli 30 painoindeksin ylipainoa, vaan normaalipainosta ja tervettä ihmistä jolla on vähän löysää vyötäröllä tai luonnollista selluliittiä reisissä.

Vierailija
131/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus oli joskus vaurauden merkki, mutta ei se koskaan ole ollut viehättävä piirre naisessa.

Minkä itse? Arkkityyppisen äitihahmon? (Ei varmaan ainakaan edustanut mitään oman aikansa r*nkkufantasioita)

Ne olivat mahtavien jumalattarien kuvia. Kiven työstäminen oli sen verran vaivalloista niillä työkaluilla, että tuskinpa niitä patsaita Jallun tai Raton korvikkeiksi tehtiin.

Savesta tehtiin. Ei ollut työkaluja kiven muotoilemiseen. Savinen kurvipatsas oli aikansa tähtityttö, patsaan kanssa mentiin hoitamaan hommat.

Äskeinen keskustelija juuri väitti, ettei lihavuus naisessa ole koskaan ollut viehättävää.

Niinpä niin. Teini-ikäisten hoikkien ja nättien tyttöjen kanssahan vain ne lapset tehtiin vastentahtoisesti kun muuten kuolattiin sellaisia turboahdettuja läskitätejä. Uskoo ken tahtoo.

Eiköhän lapsia ole tehty kaikkien niiden alle vaihdevuosi-ikäisten naisten kanssa, jotka ovat kyenneet eläviä lapsia synnyttämään ja imettämään. Vararasva oli lapsen henkivakuutus.

Menee vähän ohi, mutta silti samaa; evoluutiotutkijat ovat kanssasi eri mieltä; ovatpa mm sitä mieltä etteivät vanhemmat naiset kykene yleisesti synnyttämään nykypäivänä, koska ihminen on jalostunut sellaiseksi, koska vanhempien naisten kanssa ei olla haluttu lisääntyä ihmisen pitkän evoluution aikana.

Kannattaa hetkeksi pysähtyä pohtimaan, kuinka luonnonvalinta toimii, ennen kuin esittää tällaisia ”jalostumisteorioita”.

Itsestänikin vaikutti hiukan omituiselta, mutta ei ole omaa keksintöäni:

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/taman-kokee-jokainen-nainen-ja-se-on-m…

Klickbait-otsikoitu höttöjuttu, jonka pääasiallinen sisältö on tutkijoiden erimielisyys.

Itse uskon, että vaihdevuodet ovat kehittyneet vaarallisten raskauksien plus pitkään kehittyvien ja hoitoa vaativien lasten myötä. Enemmän lapsia jää henkiin, jos heillä on elossa oleva äiti heitä kasvattamassa vielä vuosien päästäkin. Myös isoäidistä on arveltu olevan lapsen turvallisuudelle ja kehitykselle hyötyä.

Vierailija
132/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma. Monilta se kuitenkin vaatii paljon duunia. Itse olen mallia fitness, treenaan ja syön kurinalaisesti. Tottakai mä nautin treenistä, mutta valehtelisin jos sanoisin etten nauti myös sen tuloksista. Sekä toimintakyvyn että estetiikan kannalta. Mä todennäköisesti olen sua vanhempi tosin, vaatinee multa enemmän töitä senkin vuoksi.

T. Kommentoimasi

No ei vaadi :D

Älä syö enemmän kuin kulutat ja liikuta ruhoasi päivittäin jonkin verran, kävele rappuset ja kanna kauppakassit kotiin.

Naurettavaa väittää, että itsensä pitäminen kunnossa vaatisi hartiavoimin työtä.

Vierailija
133/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ikuinen läski-keskustelu loppuisi kuin seinään jos laihdutus olisi helppoa. Sen jälkeen emme näkisi yhtään ylipainoista missään. Kukaan ei ole omasta tahdostaan ylipainoinen vaikka kuinka väittäisi.

Verrattuna ikään: kaikki keski-ikäiset antaisivat mitä vaan että voisivat olla jälleen parikymppisiä. Ylipaino on kuin vanhuus. Siinä ei ole mitään hyvää verrattuna nuoruuteen ja hoikkuuteen.

Minä en haluaisi olla parikymppinen. Sori. Olin niin hukassa itseni kanssa kaikessa, että en todellakaan kaipaa sitä aikaa. Nyt keski-ikäisenä näytän terveellisten elintapojen vuoksi kymmenen vuotta itseäni nuoremmalta, olen hyvä työssäni ja on materiaalista hyvää. Elämä on kivaa.

Vierailija
134/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksikymppisen kroppa - kyllä, kelpaisi, kiitos. Kasvotkin ilman sitä kamalaa aknea.

Mutta kaksikymppisen mieli - ei ikinä. Olisi ihan kamalaa olla taas yhtä huonoitsetuntoinen, epävarma ja kypsymätön.

Mutta jos olisi tämä keski-ikäisen kokemus, mieli, itsevarmuus, koulutus ja luonne kaiken kaikkiaan yhdistettynä siihen kroppaan, joka minulla oli parikymppisenä, niin voi pojat mikä killeri olisin... :-D

Vierailija
135/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat mahtavien jumalattarien kuvia. Kiven työstäminen oli sen verran vaivalloista niillä työkaluilla, että tuskinpa niitä patsaita Jallun tai Raton korvikkeiksi tehtiin.

Savesta tehtiin. Ei ollut työkaluja kiven muotoilemiseen. Savinen kurvipatsas oli aikansa tähtityttö, patsaan kanssa mentiin hoitamaan hommat.

Äskeinen keskustelija juuri väitti, ettei lihavuus naisessa ole koskaan ollut viehättävää.

Niinpä niin. Teini-ikäisten hoikkien ja nättien tyttöjen kanssahan vain ne lapset tehtiin vastentahtoisesti kun muuten kuolattiin sellaisia turboahdettuja läskitätejä. Uskoo ken tahtoo.

Pakkohan ne jälkeläiset oli saada nuorena, kun mahikset elää edes kolmikymppiseksi oli aika heikot.

Eihän ne isätkään mitään setämiehiä olleet.

Vierailija
136/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ylipainossa ole mitään vikaa, jos nainen on muuten älykäs, menestyvä ja rikas. Jos taas naisella ei ole mitään muuta tapaa hurmata miehiä kuin oma ulkonäkönsä, joka sekin on keskimääräistä heikompi, niin sitten se on hänelle ongelma.

Miehille ei kyllä merkitse mitään naisen menestys tai rikkaus tai älykkyys. Tärkeintä on ulkonäkö ja HOIKKUUS. Senhän näkee jo siitä millaisia naisia menestyneet miehet valitsevat eli ne, joilla on varaa valita: KAUNIITA ja HOIKKIA.

Monellako menestyvällä miehellä on joku kaunis elämänkoululainen vaimona? Enkä tarkoita menestyvällä miehellä mitään Seiska-lehden mukaan menestyvää, vaan oikeasti menestynyttä.

Donald Trumpilla.

Vierailija
137/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksikymppisen kroppa - kyllä, kelpaisi, kiitos. Kasvotkin ilman sitä kamalaa aknea.

Mutta kaksikymppisen mieli - ei ikinä. Olisi ihan kamalaa olla taas yhtä huonoitsetuntoinen, epävarma ja kypsymätön.

Mutta jos olisi tämä keski-ikäisen kokemus, mieli, itsevarmuus, koulutus ja luonne kaiken kaikkiaan yhdistettynä siihen kroppaan, joka minulla oli parikymppisenä, niin voi pojat mikä killeri olisin... :-D

Niinpä. Kauneuleikkaukset on keksitty, sillä voi saada hiukan vuosia pois. 

Kaksikymppisen kropassa keski-ikäisen kypsyydellä olisi yli-ihminen. Luultavasti sitä seurustelisi kuitenkin vanhemman miehen kanssa. Ei jaksaisi poikasia.

Vierailija
138/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kommentoimasi

Täytän 45v, kroppa on lähes samaa tasoa Michelle Lewinin kanssa.

Vierailija
139/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun painoin 60 kg niin miehiä tuli ovista ja ikkunoista. Kun panoin 70 kg niin lähestyttiin silloin tällöin. Nyt 80 kg todella harvoin. Ja en nytkään ole mikään kamala läski. Käyn salilla ja liikun. Kasvoista olen kaunis. Sitä vaan ihmettelee, kun on kuitenkin se sama ihminen, että miten kilot voi vaikuttaa noin paljon. Silloin 60 kg olin superhoikka, koska käyn salilla, niin olin oikeasti timmi. Ei kai se auta kuin alkaa laihduttamaan. Ap

Eihän ne miehet tiedä, millainen ihminen olet, ennen kuin tutustuvat. Eli yksinkertainen selitys: silloin, kun toista ei tunneta, kiinnitetään huomiota ulkonäköön. Olit paremman näköinen silloin hoikkana, joten useampi halusi selvittää, olisitko kiinnostava ihminen myös henkisesti. Suhteessa seksuaalinen vetovoima on tietenkin tärkeää, joten ei ole mitään järkeä lähestyä niitä, joista tietää jo, ettei ulkonäön takia voisi kiinnostua seksuaalisesti. Ja ilmeisesti sitten aika monelle miehelle ne kilot ovat turn off.

Vierailija
140/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kommentoimasi

Täytän 45v, kroppa on lähes samaa tasoa Michelle Lewinin kanssa.

Okei no aika samoissa ollaan sitten :) Erona tosiaan se että mä kyllä joudun tekemään paljon töitä tämän kropan eteen. Huonot geenit sitten ilmeisesti.