Onko baarissa istuminen ja huvipuistoissa pyöriminen todella sen arvoista että joku saattaa takiasi kuolla?
Ihan oikeasti miten loputon voi ihmisen itsekkyys olla? Se että sä haluat kitata kaljaa tai vielä lapset reissuun on tärkeämpää kuin se että saatat saada tartunnan ja joko kuolla itse tai pahemmassa tapauksessa tapatat jonkun muun?
Tämä olisi ollut loistava aika meidän kaikkien pysähtyä ja keskittyä siihen mikä oikeasti on elämässä tärkeää mutta eheeei vaan valitetaan miten on tylsää ja mälsää ja hermot riekaleina kun joutuu olemaan oman perheen kanssa kotona. Onko ihmisillä niin paha olla että pakko pysyä liikkeessä ja kokoajan olla jotain järjestettyä viihdykettä tai muuten hajoaa pää?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Meillä odotetaan ilolla Linnanmäen aukaisemista. Korona tulee, jos on tullakseen, luulisin jääväni henkiin. Sun ei ole Lintsille pakko lähteä vaikka se aukeaisikin.
Luulet jääväsi henkiin?? Niinhän nekin luulevat jotka pelaa venäläistärulettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä odotetaan ilolla Linnanmäen aukaisemista. Korona tulee, jos on tullakseen, luulisin jääväni henkiin. Sun ei ole Lintsille pakko lähteä vaikka se aukeaisikin.
Voin jäädä kotimatkalla autonkin alle. Entä sitten?
En malta odottaa että pääsen terassille. Nuoret menköön huvipuistoihin jos tykkäävät. Pysy sä ap poissa kaikesta niin ehkä selviät 😂
Suomessa on täysin ylireagoitu koko tautiin. Italiassakin avataan kaikki paikat kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei saisi kirveelläkään Linnanmäelle, jos hengissä pysyminen olisi pelkän luulon varassa.
Vierailija kirjoitti:
"Kunhan minä en kuole niin kaikki hyvin"
"Kuolkoon vaan naapurin vanhus tai lapsi ihan sama terassille pakko päästä"
Miten se naapurin vanhus mun Linnanmäkireissuun liittyy?
Vierailija kirjoitti:
"Kuolkoon vaan naapurin vanhus tai lapsi ihan sama terassille pakko päästä"
Istuuko sinun naapurivanhuksesi tai pikkulapset useinkin terassilla?
Mikset ole hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa että pääsen terassille. Nuoret menköön huvipuistoihin jos tykkäävät. Pysy sä ap poissa kaikesta niin ehkä selviät 😂
No ei kyllä kauheasti naurata kahden riskiryhmään kuuluvan äitinä se että jollekkin kaljan kittaus on tärkeämpää kuin edes ajatella sitä että mun lapset voi kuolla sen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin jäädä kotimatkalla autonkin alle. Entä sitten?
Joo, mutta et sinä varmaankaan tarkoituksella sinne auton alle juokse, vai?
Kuka siihen voisi kuolla? Sellainen joka tulee sinne itsekin pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuolkoon vaan naapurin vanhus tai lapsi ihan sama terassille pakko päästä"Miten se naapurin vanhus mun Linnanmäkireissuun liittyy?
Esimerkiksi sillä että jos asut kerrostalossa tuot ne pöpöt tullessasi ja lähmit ne samoihin ovenkahvoihin joihin muutkin koskee.
Nämä ihmiset saavat sitten syyttää ihan omaa toimintaansa, jos rajoitukset tulevat takaisin.
Ei kiinnosta. Tässä on erinäisistä syistä kökitty kotona viimeiset 5v, vastoinkäymisiä ollut aivan tarpeeksi. Elämä on just nyt ja se pitää elää. Jos joku haluaa itsensä eristää, aivan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuolkoon vaan naapurin vanhus tai lapsi ihan sama terassille pakko päästä"Miten se naapurin vanhus mun Linnanmäkireissuun liittyy?
Esimerkiksi sillä että jos asut kerrostalossa tuot ne pöpöt tullessasi ja lähmit ne samoihin ovenkahvoihin joihin muutkin koskee.
Pistä hanskat käteen, jos noin pelottaa.
Miten minä voisin ketään tartuttaa kun itse olen ja olen ollut terve koko ajan? Mulla pitäisi olla se virus, jotta sen johonkuhun tartuttaisin.
Vähän keulii nyt palstahullulla taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asuisin jossain persaukisten neukkukuutiossa?
Mutta niinhän se on aina ollut? Sinäkin olet edistänyt lukemattomien flunssien leviämistä ja vähintään välillisesti aiheuttanut useiden ihmisten kuoleman. Muista tartuntataudeista puhumattakaan, ei ole varmaan yhtäkään johon ei ainakin joku joskus kuolisi.
Huvipuistoon saa tulla vapaaehtoisesti, kukaan ei pakota 😊
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmiset saavat sitten syyttää ihan omaa toimintaansa, jos rajoitukset tulevat takaisin.
No nythän tässä syytetään palvelutalojen mummoja joiden takia lapsilta ja nuorilta menee elämä. Onko se parempi? Miksi riskiryhmät ei vaan itse eristä itseään vaan vaatii sitä muiltakin?