Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko baarissa istuminen ja huvipuistoissa pyöriminen todella sen arvoista että joku saattaa takiasi kuolla?

Vierailija
20.05.2020 |

Ihan oikeasti miten loputon voi ihmisen itsekkyys olla? Se että sä haluat kitata kaljaa tai vielä lapset reissuun on tärkeämpää kuin se että saatat saada tartunnan ja joko kuolla itse tai pahemmassa tapauksessa tapatat jonkun muun?

Tämä olisi ollut loistava aika meidän kaikkien pysähtyä ja keskittyä siihen mikä oikeasti on elämässä tärkeää mutta eheeei vaan valitetaan miten on tylsää ja mälsää ja hermot riekaleina kun joutuu olemaan oman perheen kanssa kotona. Onko ihmisillä niin paha olla että pakko pysyä liikkeessä ja kokoajan olla jotain järjestettyä viihdykettä tai muuten hajoaa pää?

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kunhan minä en kuole niin kaikki hyvin"

"Kuolkoon vaan naapurin vanhus tai lapsi ihan sama terassille pakko päästä"

Miten se naapurin vanhus mun Linnanmäkireissuun liittyy?

Esimerkiksi sillä että jos asut kerrostalossa tuot ne pöpöt tullessasi ja lähmit ne samoihin ovenkahvoihin joihin muutkin koskee.

Ei tunneta edelleenkään yhtään tapausta, että korona olisi tarttunut pinnoilta, vaikka se teoriassa mahdollista onkin. Tajuatko, miksi käsiä täytyy silti pestä?

Vierailija
22/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokainen kuolee joskus huolimatta siitä mitä kukaan meistä tekee tai on tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja kesäloma on kaikkein paras aika sairastaa tauti. Tauti kiertää jokatapauksessa kaikki. Osa kuolee, osa selviää. Se täytyy nyt vain hyväksyä.

Vierailija
24/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

GG Allin lauloi aikoinaan "Die when you die" mikä on ihan hyvä ohje. Joku kuolee koronaan rekka ajaa toisen yli

Vierailija
25/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan sitten maksaa mielellään niiden kaikkien baarien, ravintoloiden, huvipuistojen ym. yrittäjien ja työntekijöiden tuet etteivät mene konkkaan tai että saavat laskut ruoat ym. maksettua jos kaikki paikat pitäisi olla aapeen mielestä kiinni universumin sammumiseen asti?

Vierailija
26/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä unohtuu faktat. huolehdi käsihygieniasta, aivasta ja yski oikein ja pidä turvavälejä. ei sairaana minnekään. suomessa kuollut verrattain vähän muihin maihin ja asiantuntijat olleet avaamassa rajoituksia. kotiinkin voi jäädä eikä tarvitse itse juosta baareissa ja huvipuistoissa.

Vierailija
27/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa että pääsen terassille. Nuoret menköön huvipuistoihin jos tykkäävät. Pysy sä ap poissa kaikesta niin ehkä selviät 😂

No ei kyllä kauheasti naurata kahden riskiryhmään kuuluvan äitinä se että jollekkin kaljan kittaus on tärkeämpää kuin edes ajatella sitä että mun lapset voi kuolla sen seurauksena.

Minua naurattaa, miten sinä olet huolissasi muiden kaljottelusta ja Linnanmäestä ja näiden vaikutuksesta lapsiisi. Mitä yhteyttä noilla edes on keskenään? Sinähän et varmaan Lintsille mene, eivätkä lapsesi käy kaljallakaan, ehkä.

Täysin psykoottistasoisia irrationaalisia tapahtumaketjuja luot päässäsi.

Vierailija
28/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä odotetaan ilolla Linnanmäen aukaisemista. Korona tulee, jos on tullakseen, luulisin jääväni henkiin. Sun ei ole Lintsille pakko lähteä vaikka se aukeaisikin. 

Luulet jääväsi henkiin?? Niinhän nekin luulevat jotka pelaa venäläistärulettia.

Voin jäädä kotimatkalla autonkin alle. Entä sitten?

Siinä kuitenkin kuolee ja vammautuu vähemmän ihmisiä kuin kunnon epidemiassa.

Vierailija
29/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi sillä että jos asut kerrostalossa tuot ne pöpöt tullessasi ja lähmit ne samoihin ovenkahvoihin joihin muutkin koskee.

Ei tunneta edelleenkään yhtään tapausta, että korona olisi tarttunut pinnoilta, vaikka se teoriassa mahdollista onkin. Tajuatko, miksi käsiä täytyy silti pestä?[/quote

samat tyypit työntää sormet suuhun, nenään tai hankaa silmiään pesemättömillä käsillä. musta aivan sama purkaa rajoitukset kun muutenkaan ihmiset ei tajuu pitää käsiään pois naamasta.

Vierailija
30/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on täysin ylireagoitu koko tautiin. Italiassakin avataan kaikki paikat kesäkuussa.

Ja tilaa on, niin moni on kuollut.

Vierailija
31/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, kukaan ei saa mennä minnekään koska ap:n läskit kersat.

Vierailija
32/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus on tähän mennessä kiertänyt niin monen ihmisen kautta, ettei se enää ole kovin tehokas. Vaikka tartuntoja on niin sairaalahoidossa olevat vähentyneet, sekä kuolleiden luku.

Lämmin sää heikentää sitä virusta entisestään.

Vierailija
33/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunneta edelleenkään yhtään tapausta, että korona olisi tarttunut pinnoilta, vaikka se teoriassa mahdollista onkin. Tajuatko, miksi käsiä täytyy silti pestä?[/quote

samat tyypit työntää sormet suuhun, nenään tai hankaa silmiään pesemättömillä käsillä. musta aivan sama purkaa rajoitukset kun muutenkaan ihmiset ei tajuu pitää käsiään pois naamasta.

Mitkä samat tyypit?

Sun mukulat on turvassa, elleivät tunge likaisia räpylöitään reikiinsä tai nuole kahvoja.

On kyllä sekavaa ja sairasta settiä SINULLA.

Vierailija
34/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikkien kalloon on nyt viimeistään mennyt perille se käsihygienia, ja ettei töihin tai mihinkään lähdetä sairaana!

Jos käsihygieniaan kiinnitetään näin paljon huomiota jatkossakin, niin meiltä loppuu norovirukset ja muut tauditkin. Jotain hyvää tästäkin seuraa, toivottavasti.

Vierailija
35/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko fazerin sininen ja muut herkut oikeesti niin tärkeitä että joku orjatyöläinen voi kuolla niitä tehdessä`?

Vierailija
36/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on muuten yleistä. kassalla tullut kiinnitettyä asiaan huomiota. ei paljoa asiakkaita pelota korona tai sitten ei tajuu että käsi käy naamassa tiuhaan.

Vierailija
37/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä aloittajan kanssa. En itse pelkää sairastuvani tautiin koska olen perusterve kolmekymppinen, mutta tiedostan että kaikilla ei tosiaankaan ole yhtä hyvä tilanne. Olen ihan muita kunnioittakseni pysytellyt mahdollisimman paljon kotona ja vältellyt etenkin riskiryhmäläisiä, ollut huolellinen käsihygienian kanssa eikä tulisi mieleenkään mennä terassille rällästämään.

Vaikka sinulla ei olisikaan virusta ja olisit terve kuin pukki, voit aivan hyvin saada sen paikoista joissa ihmisiä on paljon ja turvavälejä ei aina synny. Vaikka sinä olisit vastuullinen, eivät kaikki ole ja tautia kun voi levittää oireettomanakin. Tällä mallilla virus pyörii yhteiskunnassa monta vuotta. Ei kenenkään elämä kaadu siihen jos ei pääse puoleen vuoteen huvittelemaan.

Vierailija
38/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asko Järvinen sanoi maanantaina televisiossa, että hän ei itse pelkää koronaa, koska vakavan sairastumisen riski hänen omalla kohdallaan on niin pieni. Tämän kun kaikki muutkin ymmärtäisivät, tilastot puhuvat meistä useimpien puolesta kuitenkin. Jopa niistä yli 80-vuotiaista yli 85 % selviää koronasta, eli vanhustenkin on huomattavasti todennäköisempää selvitä koronasta kuin kuolla siihen. Näiden tietojen valossa menen hyvillä mielin terassille ja Linnanmäelle kesällä!

Vierailija
39/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on aikuinen. Olen yksin. Käyn välillä baarissa että on joku jonka kanssa jutella.

Vierailija
40/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ihmiset saavat sitten syyttää ihan omaa toimintaansa, jos rajoitukset tulevat takaisin.

Ja sinä voit syyttää itseäsi kun mukulasi hyppäävät junan alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän