Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimatoimistosta alettu taas ahdistelemaan

Vierailija
20.05.2020 |

Nainen työkkäristä soitti ja ihmetteli kun minulla ei ole vireillä työhaastatteluja ja nippua työnhakuja. Tuli taas niin syyllistetty ja ahdistunut olo. Mistään koronasta ei puhunut mitää sanallakaan. Oli vain ihan nii kuin maailma pyörisi normaalisti. En jaksanut alkaa sanomaan, että mistäkähän minä nyt työpaikan vetäisen, kun moni on alallani lomautettuna. Taitaisi olla ihan laitontakin palkata joku heidän tilalleen. Nyt alkaa kiukkukin nousemaan tätä kirjoittaessa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvää aikaa kirjoittaa hakemuksia ja soittaa firmoihin tai muille mahdollisille työnantajille! Onnea matkaan!

Vierailija
2/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laissa säädetty se "ahdistelu", siksi sinulle soitetaan. Ja vaikka on korona päällä, niin työttömällä on yhä velvoite hakea työtä ihan niinkuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukku mistä? Siitä, että työvoimatoimisto haluaa auttaa sinua etsiessäsi uutta työtä?

Vierailija
4/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Kaikkea kanssa, tuokin vielä. Ei pysty eikä kykene.

Vierailija
5/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ikinä soitelleet minulle. Tulee aina lappu posti luukusta ja viime kerrasta aikaa noin puolisen vuotta.

Vierailija
6/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi per*eke kun loista on taas "ahdisteltu". Korvauksien nostelu sen sijaan ei taida ahdistaa?

Vierailija
7/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aattele ap: joudut ehkä jossain kohtaa nostamaan perseesi sohvalta ja jopa ehkä joutua töihin.

Vierailija
8/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ahdistua tai loukkaantua. Työkkärille olet vain yksi numero tuhansien joukossa, virkailijalle ruksi paperissa joka hoidetaan lounaan ja sähköpostin välissä. Kukaan ei oikeasti ole kiinnostunut sinun puuhistasi millään syvällisellä tai moraalisella tasolla.

Vierailija
9/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas tyhmiä vastauksia.

Vierailija
10/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo noiden työvoimatoimiston ihmisten on kettuilla kun siellä töissä ovat ja tehtävänä "edistää" työttömien työllistymistä... . Työnkuvana työttömien ahdistelu ja itsetuntonsa parantaminen, kun eivät muualle päässeet töihin niin kostavat muille.. Ihan läppä siis mutta mistä sen tietää jos näitäkin on. En nyt sano että kaikki olisivat samanlaisia, koska ainakin minun kohdallani virkailija ollut ystävällinen. Terveisin työtön jonka määräaikainen työ peruttiin koronan takia... Monta ihmistä minunkin alalla lomautettu.

Vierailija
11/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu, että saan liikaa huomiota vaikka olen ollut parin vuoden sisään työttömänä vain muutaman kuukauden eikä sitäkään yhtäjaksoisesti. Koska ei ole vakipaikkaa, niin ei liene suuri ihme, ettei ihan joka hetkeksi riitä töitä.

Vierailija
12/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni soitettiin viikko sitten ja virkailija oli todella mukava. Kyseli pärjäämistäni koronan aikana. Toivotteli hyvää kesää.

Vierailija
13/13 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas tyhmiä vastauksia.

Niinkö?

Arvostin työvoimatoimiston yhteydenottoja, kun olin työttömänä pitkien syöpähoitojen jälkeen.

Oli tukalaa olla pitkään yhteiskunnan elätettävänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi