Onko baarissa istuminen ja huvipuistoissa pyöriminen todella sen arvoista että joku saattaa takiasi kuolla?
Ihan oikeasti miten loputon voi ihmisen itsekkyys olla? Se että sä haluat kitata kaljaa tai vielä lapset reissuun on tärkeämpää kuin se että saatat saada tartunnan ja joko kuolla itse tai pahemmassa tapauksessa tapatat jonkun muun?
Tämä olisi ollut loistava aika meidän kaikkien pysähtyä ja keskittyä siihen mikä oikeasti on elämässä tärkeää mutta eheeei vaan valitetaan miten on tylsää ja mälsää ja hermot riekaleina kun joutuu olemaan oman perheen kanssa kotona. Onko ihmisillä niin paha olla että pakko pysyä liikkeessä ja kokoajan olla jotain järjestettyä viihdykettä tai muuten hajoaa pää?
Kommentit (124)
Pysykää muut poissa, me ollaan menossa sinne :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa että pääsen terassille. Nuoret menköön huvipuistoihin jos tykkäävät. Pysy sä ap poissa kaikesta niin ehkä selviät 😂
No ei kyllä kauheasti naurata kahden riskiryhmään kuuluvan äitinä se että jollekkin kaljan kittaus on tärkeämpää kuin edes ajatella sitä että mun lapset voi kuolla sen seurauksena.
Missä sä asut? Luulen että sua ja sun lapsia ei paljon haittaa jos mä täällä Tampereella juon kaljaa terassilla tai käyn omien lasten kanssa Särkänniemessä.
Vierailija kirjoitti:
Tää hysteria on saanut valtavat mittasuhteet. Ihmisten pitäisi rauhoittua.
Missään en ole törmännyt näin pahaan hysteriaan kuin täällä aaveella. Tuntemani ihmiset ja tuttavat on onneksi ihan selväjärkisiä...
Ap vaikuttaa aika katkeralta tyypiltä. Itse ei hysteriassaan uskalla tehdä mitään, niin ei muutkaan saa...
Juuri näin. Istua alas ja ottaa muutama olut terdellä. Pohtia minne sitä lomalla matkustaisi.