Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko baarissa istuminen ja huvipuistoissa pyöriminen todella sen arvoista että joku saattaa takiasi kuolla?

Vierailija
20.05.2020 |

Ihan oikeasti miten loputon voi ihmisen itsekkyys olla? Se että sä haluat kitata kaljaa tai vielä lapset reissuun on tärkeämpää kuin se että saatat saada tartunnan ja joko kuolla itse tai pahemmassa tapauksessa tapatat jonkun muun?

Tämä olisi ollut loistava aika meidän kaikkien pysähtyä ja keskittyä siihen mikä oikeasti on elämässä tärkeää mutta eheeei vaan valitetaan miten on tylsää ja mälsää ja hermot riekaleina kun joutuu olemaan oman perheen kanssa kotona. Onko ihmisillä niin paha olla että pakko pysyä liikkeessä ja kokoajan olla jotain järjestettyä viihdykettä tai muuten hajoaa pää?

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ravintolat suljettiin, niin ravintoloitsijat narisivat. Nyt kun avataan niin taas naristaan. Mikään ei tunnu kelpaavan, paitsi ilmainen veronmaksajien raha ja tuki.

Vierailija
82/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kiinnosta enää pätkääkään. Mä meen heti ihmisten ilmoille kun paikat aukeaa. Koko ajan tässä töissä olen ollutkin kun ravintola jossa työskentelen on ollut auki koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole kiinnostanut minun työperäinen altistukseni, joten ei minuakaan enää kiinnosta koko epidemia. Teistä etätyöpakoilijoista olisi varmaan hirmu kiva, että muut hoitavat teidän lapsenne, vanhuksenne, ruokahuoltonne, sähkönne, lämmityksenne, turvallisuutenne ja terveytenne oman henkensä ja terveytensä uhalla. Vapaa-ajaksi nämä eturintamalaiset voisikin sitten lukita kotiin, niin teillä olisi vapaita puistoja piknikille ja tyhjiä lenkkipolkuja kirmattavaksi. Juu ei. Kun on kerran turvallista lusia 8 h päivässä töissä niin saa hemmetti vieköön olla turvallista myös viettää sitä vapaa-aikaa.

Vierailija
84/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei ole kiinnostanut minun työperäinen altistukseni, joten ei minuakaan enää kiinnosta koko epidemia. Teistä etätyöpakoilijoista olisi varmaan hirmu kiva, että muut hoitavat teidän lapsenne, vanhuksenne, ruokahuoltonne, sähkönne, lämmityksenne, turvallisuutenne ja terveytenne oman henkensä ja terveytensä uhalla. Vapaa-ajaksi nämä eturintamalaiset voisikin sitten lukita kotiin, niin teillä olisi vapaita puistoja piknikille ja tyhjiä lenkkipolkuja kirmattavaksi. Juu ei. Kun on kerran turvallista lusia 8 h päivässä töissä niin saa hemmetti vieköön olla turvallista myös viettää sitä vapaa-aikaa.

Jep, just tää.. Sairaanhoitajia ylistetään jumalina (ei siinä,korvaamatonta työtä todellakin tekevät) mutta me muut töissä altistuvat ollaan ihan koiranpaskaa kengänpohjassa :DD Ei kiinnosta

T. 87

Vierailija
85/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ravintolat suljettiin, niin ravintoloitsijat narisivat. Nyt kun avataan niin taas naristaan. Mikään ei tunnu kelpaavan, paitsi ilmainen veronmaksajien raha ja tuki.

Erittäin hyvin sanottu. Mikään ei tosiaan tunnu kelpaavan.

Vierailija
86/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä en nyt ap ymmärrä tätä aloitustasi että eihän sinun tai kenenkään muunkaan joka ei halua ole mitenkään pakko mennä noihin paikkoihin. Ole hyvä vaan ja jatka sitä pelkkää kotona oleilua jos niin haluat. Ne kaikki jotka menevät tietävät kyllä riskit ja että voivat tartuttaa toisensa. Samoin sitten heidän ystävät ja sukulaiset voivat halutessaan itse päättä etteivät tapaa kesällä jos pelottaa että vaikka baarissa käynyt voi tartuttaa.

Mutta viruksen leviäminen kiihtyy kun ihmiset alkavat jälleen parveilla kuppiloissa, huvipuistoissa , jne. Ja siitä kärsii jokainen, myös ne jotka edelleen toimivat vastuullisesti, pitävät välimatkaa muihin ihmisiin, pesevät käsiä eivätkä hakeudu ihmisjoukkoihin. Kohta on taas Uusimaa saarrettuna ja varmasti entistä tiukemmin ja viruslingot levittävät virusta kaikkialle.

Vierailija
87/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en supista elämääni kotinurkkiin koska joku 85v kroonikko saattaa kuolla tämän eikä ensi syksyn nuhakuumeeseen.

Vierailija
88/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä juttu, että kiinalaisia ei saa viruksesta syyttää, mutta Linnanmäelle menevää lasta saa.

Jännä, että liikkeellä on virus ja jengi syyttää tahallisesta tappamisesta toisia ihmisiä. Ymmärtäkää nyt, että kukaan ihminen ei ole vastuussa viruksen tekemisistä.

Ihmiset sitä virusta levittää.

Vierailija
89/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kuitenkin ymmärrät, että mitä vähemmän ihmisiä liikkuu, sitä pienempi todennäköisyys myös niillä, joiden on pakko liikkua, on saada tartunta ja levittää sitä eteenpäin?

Vierailija
90/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekyyden huipentuma!

Vierailija
91/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en supista elämääni kotinurkkiin koska joku 85v kroonikko saattaa kuolla tämän eikä ensi syksyn nuhakuumeeseen.

Entä jos tietäisit, että se kuoleva olet sinä? Elämäsi kunnossa oleva palstaurpo?

Vierailija
92/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn minä töissä julkusillakin koko ajan. Ei, työni ei ole tärkeää mutta jonkun muun mielestä sen verran ettei haittaa vaikka joku kuolisi. Samoin ne huvipuistot ja ravintolat työllistää paljon ihmisiä.

Vierailija
93/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä ketjussa, tässä ketjussa puhutaan koronasta eikä mistään nuhakuumeesta.

Vierailija
94/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä juttu, että kiinalaisia ei saa viruksesta syyttää, mutta Linnanmäelle menevää lasta saa.

Jännä, että liikkeellä on virus ja jengi syyttää tahallisesta tappamisesta toisia ihmisiä. Ymmärtäkää nyt, että kukaan ihminen ei ole vastuussa viruksen tekemisistä.

Yksikään ihminen ei ole toista tässä tappanut. Ihan turha vänistä syyttelemässä kanssaeläjiään asiasta.

Vierailija
95/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastoilla on tilaa, menkää ihmeessä lääkäriin noissa pään vaivoissakin. Itsemurhissa on 17%:n nousu.

Vierailija
96/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaiskuolleisuus on laskenut Korona-aikana, mutta itsemurhat lisääntyneet. Mikähän tässä onkaan se todellinen vaara koronahulluille?

Vierailija
97/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti alkaa kiertää väestössä enemmän, kun kaikkea avataan.

Siitä seuraa se, että myös riskiryhmät altistuvat enemmän.

Esim jos riskiryhmäläinen täytyy mennä apteekkiin tai kauppaan, on todennäköisempää, että siellä on joku sairas.

Vierailija
98/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään ihminen ei ole toista tässä tappanut. Ihan turha vänistä syyttelemässä kanssaeläjiään asiasta.

Ai ei ole? Just äskettäin oli juttua, miten brittinainen kuoli koronaan saatuaan tartunnan henkilöltä, joka oli tahallaan sylkenyt häntä päin ja kertonut kantavansa virusta. Kyllä tuosta vähintään tappotuomion voisi antaa, jos ei murhasyytettä?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sivullinen-sylkaisi-paalle-asemalla…

Vierailija
99/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tietäisit, että se kuoleva olet sinä? Elämäsi kunnossa oleva palstaurpo?

Omassa suvussa miehet kuolleet ennen 70v joten jos elän yli 65 vuotiaaksi olen voiton puolella.

Hysteerikot voisivat muistaa että edes riskiryhmiin kuuluvista valtaosa ei kuole koronaan vaikka te kuvittelette sen olevan jonkinlainen rutto.

Vierailija
100/124 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus päättää omasta ruumiistani! Nyt feministit barrikadeille. Minulla on oikeus istuttaa ruumistani baarissa tai huvipuistossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän