Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lissu, 28, saa seksiä aina halutessaan: ”Todella vanhanaikaista sanoa, että nainen on halpa, jos harrastaa paljon seksiä eri miesten kanssa”...

Vierailija
20.05.2020 |

Onko suuri seksikumppaneiden määrä miinus vai plussa? 28-vuotias Lissu on kyllästynyt vanhanaikaisiin asenteisiin.
Saako nainen haluta paljon seksiä ja vain seksiä? Ei, sanoi 38-vuotias Virpi jutussamme kesällä 2018. Hän ei ole kysynyt aina seksikumppaninsa nimeä. Samaa mieltä on Iltalehden kyselyyn vastannut 28-vuotias Lissu-nimimerkillä kirjoittava nainen. Hänellä on takana kahdeksan vuotta kestänyt parisuhde, jossa tarpeet eivät kohdanneet.

– Lopulta läheisyys ja seksi miehen puolelta päättyi täysin. Aloin hakea sitä muualta, koska koen olevani täysi luonnollinen ja inhimillinen halutessani seksiä ja läheisyyttä. Lopulta erosimme, Lissu kertoo.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/336718bb-8646-4901-8135-1068e750a5a4

Kommentit (350)

Vierailija
241/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös vanhanaikaista sanoa, että mies on halpa, jos harrastaa paljon seksiä eri naisten kanssa? Jostain syystä siitä näkökulmasta juttuja ei koskaan ole.

Moni ei tunnu ollenkaan ymmärtävän miksi paljon seksiä eri ihmisten kanssa harrastavaa miestä ei nähdä samalla tavalla kuin vastaavaa naista. Selitys on kuitenkin naurettavan yksinkertainen. Kyse on tekojen haastavuudesta ja siitä kuinka vaikeata mikäkin on saavuttaa.

Saadakseen paljon irtoseksiä mies joutuu olemaan nokkela, huumorintajuinen ja supliikki seuramies jolta löytyy myös rohkeutta, tilannetajua sekä ulkonäköä. Hän hurmaa määrätietoisella käytöksellään ja ei luovuta. Tämä kaikki on hyvin vaikea toteuttaa ja vain todella harva miehistä pystyy tähän. Tämän takia sitä myös arvostetaan enemmän.

Saadakseen seksiä naisen sen sijaan on lähinnä vain ilmestyttävä paikalle... Siinä ei ole mitään haastetta jota voisi edes yrittää arvostaa.

Haasteellisia ja vaikeasti saavutettavia asioita arvostetaan siis tyypillisesti enemmän kuin helposti saavutettavia asioita. Yksinkertaista, eikö niin?

Paljonnaisia kaataavaa miestä ei ihailla vaan häntä pidetään yleisesti itsekkäänä valehtelevana mulkkuna. Sellainenko sinäkin haluaisit olla?

Ei minun mielipiteelläni ole tämän ilmiön suhteen yhtään mitään merkitystä :) Ja kyllä sinä itsekin tiedät, että naiset arvostavat kokeneen miehen kokemattoman yläpuolelle. Ymmärrän, että nämä ovat epämiellyttäviä totuuksia, mutta totuuksia ne silti ovat yleisellä tasolla, vaikka yksilötasolla variaatiota luonnollisesti esiintyykin.

Kokenut ei ole sama asia kuin sadan naisen kanssa hässinyt, vaan sellainen on kokenut joka on yleensäkin harrastanut seksiä jonkun kanssa ja opetellut sen taidon, vaikka vaan yhden naisen kanssa. Kyse on enemmän asenteesta. Se että on itsekäs rakastaja sadan naisen kanssa ei tee miehestä yhtään parempaa sille 101. naiselle.

Vierailija
242/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä on ettei Lissu menisi sänkyyn kenenkään tässä ulisevan kommentoivan kanssa. Hänellä on nimittäin periaate, ettei mene sänkyyn kenenkään kanssa jonka kokee vastenmieliseksi.

Lissulla ei paljon periaatteet paina.

Päinvastoin, periaaatteet ovat hyvin selkeät. Harrastaa seksi miesten kanssa joista on kiinnostunut ja hänen kanssaan seksi harrastavat miehet haluavat tehdä sen Lissun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös vanhanaikaista sanoa, että mies on halpa, jos harrastaa paljon seksiä eri naisten kanssa? Jostain syystä siitä näkökulmasta juttuja ei koskaan ole.

Moni ei tunnu ollenkaan ymmärtävän miksi paljon seksiä eri ihmisten kanssa harrastavaa miestä ei nähdä samalla tavalla kuin vastaavaa naista. Selitys on kuitenkin naurettavan yksinkertainen. Kyse on tekojen haastavuudesta ja siitä kuinka vaikeata mikäkin on saavuttaa.

Saadakseen paljon irtoseksiä mies joutuu olemaan nokkela, huumorintajuinen ja supliikki seuramies jolta löytyy myös rohkeutta, tilannetajua sekä ulkonäköä. Hän hurmaa määrätietoisella käytöksellään ja ei luovuta. Tämä kaikki on hyvin vaikea toteuttaa ja vain todella harva miehistä pystyy tähän. Tämän takia sitä myös arvostetaan enemmän.

Saadakseen seksiä naisen sen sijaan on lähinnä vain ilmestyttävä paikalle... Siinä ei ole mitään haastetta jota voisi edes yrittää arvostaa.

Haasteellisia ja vaikeasti saavutettavia asioita arvostetaan siis tyypillisesti enemmän kuin helposti saavutettavia asioita. Yksinkertaista, eikö niin?

Paljonnaisia kaataavaa miestä ei ihailla vaan häntä pidetään yleisesti itsekkäänä valehtelevana mulkkuna. Sellainenko sinäkin haluaisit olla?

Ei minun mielipiteelläni ole tämän ilmiön suhteen yhtään mitään merkitystä :) Ja kyllä sinä itsekin tiedät, että naiset arvostavat kokeneen miehen kokemattoman yläpuolelle. Ymmärrän, että nämä ovat epämiellyttäviä totuuksia, mutta totuuksia ne silti ovat yleisellä tasolla, vaikka yksilötasolla variaatiota luonnollisesti esiintyykin.

Olen eri, mutta minä ymmärrän hyvin sen että yhteiskunnan yleisellä tasolla asenteet muuttuvat hitaasti. Minä en sen sijaan ymmärrä tai hyväksy sitä, että yksilötasolla sama ihminen voi pitää omaa toimintaansa hyväksyttävänä tai jopa ylpeyden aiheena ja silti pitää samaa toimintaa jonkun toisen tekemänä likaisena ja huonona ja häpeällisenä. Minusta se on älyllisesti ja moraalisesti epärehellistä. Sama ihminen ei voi mitenkään perustella itselleen, miksi hän pitää itselleen eri moraalisääntöjä kuin muille. Tai voihan sitä riittävän tyhmälle perustella ihan mitä vaan. Ja siitähän yksilötason kaksinaismoralismissa on kyse - tyhmyydestä ja itsekkyydestä. Haluan kumppanin, joka on odottanut minua koko elämänsä selibaatissa, mutta itse en halua tehdä samaa uhrausta. Käytän siis yhteiskunnan vinoutunutta arvomaailmaa tekosyynä omalle itsekkyydelleni.

Vierailija
244/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä on ettei Lissu menisi sänkyyn kenenkään tässä ulisevan kommentoivan kanssa. Hänellä on nimittäin periaate, ettei mene sänkyyn kenenkään kanssa jonka kokee vastenmieliseksi.

On aina parempi hyökätä, häpäistä ja mennä henkilökohtaisuuksiin kuin yrittää tuoda uusia näkökantoja keskusteluun ;)

Vierailija
245/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka nauttii seksistä? Ei hitto mikä sairas friikki

Nainen, joka nauttii seksistä monien eri miesten kanssa, ja jolla on hyvin matala kynnys hypätä sänkyyn vieraan miehen kanssa. Tuollainen sopii vaimoksi yhtä hyvin kuin susi pikkulapsiperheen lemmikiksi.

Ei se nainen varmasti sun vaimoksesi haluakaan

Taisi mennä naisella taas tunteisiin,kun alennuttiin henkilökohtaiselle tasolle? 😚

Vierailija
246/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka nauttii seksistä? Ei hitto mikä sairas friikki

Nainen, joka nauttii seksistä monien eri miesten kanssa, ja jolla on hyvin matala kynnys hypätä sänkyyn vieraan miehen kanssa. Tuollainen sopii vaimoksi yhtä hyvin kuin susi pikkulapsiperheen lemmikiksi.

Ei se nainen varmasti sun vaimoksesi haluakaan

Taisi mennä naisella taas tunteisiin,kun alennuttiin henkilökohtaiselle tasolle? 😚

No oliko hän väärässä? Onko niitä sadan partnerin naisia häiriöksi asti ovella jonossa kukkapuskan ja sormuksen kanssa?

Jos ei ole niin tämähän on win-win. Kirjoittaja ei halua kokenutta naista eikä kokeneet naiset häntä. Missä on ongelma?

-eri

Vierailija
247/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan aika päästä eteenpäin siitä ajatustavasta, että nainen antautuu/alistuu seksiin miehen kanssa, että nainen ei nauttisi tai haluaisi seksiä, on pelkästään sen antajana aina hieman vastahakoisesti. Mies taas on seksin ottajana, pakottajana ja alistavana, ainoana todellisena nauttijana.

Ja paskat! Naiset haluavat seksiä, nauttivat siitä ja osaavat ihan itse päättää, kenen kanssa sitä harrastavat, kuinka paljon ja millä tavalla. Nainen ei ole mikään holhottava, jonka siveyttä tulee kaikin tavoin suojella. Seksi on kahden kauppaa, jossa ihannetilanteessa molemmat sekä antavat, että saavat. Harrastetun seksin määrä ei määritä naisen ”hintaa”, arvoa, eikä tee naisesta siis halpaa. On jestas sentään vuosi 2020, ja edelleen jaksetaan kauhistella sitä, että nainen harrastaa seksiä samoissa määrin, kuin miehet vuosisatojen, ellei tuhansien, ajan.

Eiköhän tuo mainitsemasi ajatustapa nasiten haluista ole tunnistettu ja yleisesti tunnustettu. Ainakin media on täynnä näita naisten voimaantumistarinoita. Taidat olla itse ajasta jäljessä. Tosin monen naisen preferenssinä on vielä että mie on sa saalistaja ja nainen saalistettava. Siinä toivoisi miehenä 2020-luvulle siirtymistä.

Partnerin siveyden arvioinnin taas tekee jokainen itse omien arvojensa mukaan. Toisaalta on neitseellisen siveyden arvostajia ja toisaalta aikuisviihdemaailman tähtiä. Jokainen asemoi itse omat mielipiteensä omien arvojen mukaan johonkin tuolle välille.

Vierailija
248/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mulla on miespuolinen ystävä, joka on kertonut harrastaneensa seksiä ainakin 200 naisen kanssa enkä ihmettele lainkaan, sillä mies on todella komea ja soittaa suht menestyksekkäässä bändissä. Villi veikkaus myös, että ei tuon luvun kerryttäminen ole ihan kauhean vaikeaa ollut. Riittänyt, että on ollut paikalla niin saanut p**lua 😂

Vierailija
249/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vapaa tekemään mitä huvittaa, kuten jokaisella on oikeus hyväksyä tai olla hyväksymättä kumppaniltaan mitä huvittaa.

Itse en uskalla tosissani panostaa kehenkään, joka on avannut sen pandoran laatikon apposalleen jo monestakin syystä, mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.

Vierailija
250/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden nainen on alfanaaras: parittelee kaikkien kanssa ja se, kenen siemen on vahvin, voittaa. Toinen vaihtoehto on se, että tarpeeksi vahva alfauros vahtii, ettei kukaan muu pääse naisen kanssa parittelemaan. Vahvimpia naisia tämä ei luonnollisestikaan pysäytä, vaan arvottavat vapautensa ja perillistensä geneettisen diversiteetin tällaisen alistavan käytöksen yli. Naisen prioriteetti on löytää itselleen vahvin ja paras lisääntymiskumppani - ja mies joka ei kestä kilpailua (eli pelkää naista joka harrastaa seksiä muidenkin kuin hänen kanssaan) on auttamatta yksi heikoimmista. Näin se menee, tervetuloa todellisuuteen.

Vierailija
251/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tai käy thaikkulassa tai venäjällä panemassa oikein urakalla tyttöjä. Tuota kyllä paheksutaan, vaikka tytöt saa sentään korvauksen työstä

mies52v

Sitä paheksutaan, koska toinen tekee sitä pakosta. Se on käytän nössä raiskaus. Usein kohde on lapsi. Vähän eri asia kuin aikuisten välinen vapaaehtoinen seksi.

Miten niin? Kyllä thaimaassa ainakin naiset on pattayalla täysikäisiä ja jopa tappelevat asiakkaista. Ei tuota oikein pakottamiseksi voi sanoa.

mies52v

Pakottamista ja valkankäyttöä on muutakin kuin fyysistä laatua. Luuletko että yksikään nuori nainen tappelisi sinusta, jos hänellä olisi jokin muu keino tulla toimeen?

Vierailija
252/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mulla on miespuolinen ystävä, joka on kertonut harrastaneensa seksiä ainakin 200 naisen kanssa enkä ihmettele lainkaan, sillä mies on todella komea ja soittaa suht menestyksekkäässä bändissä. Villi veikkaus myös, että ei tuon luvun kerryttäminen ole ihan kauhean vaikeaa ollut. Riittänyt, että on ollut paikalla niin saanut p**lua 😂

Tämä on muuten totta. Ei se seksin saaminen ole niille satojen kaatojen miehille usein edes vaikeaa. Toisaalta, ei hyvätasoisten miesten kaataminen ole kaikille naisillekaan niin helppoa kuin nämä palstamiehet luulevat. Joo, kaunis nainen saa varmasti seksiä helpommin kuin komea mies, ja ruma nainen kelpaa paremman puutteessa useammalle kuin ruma mies, mutta yksilötason erot ovat kyllä suuremmat kuin sukupuolten väliset. Miksei niitä komeita miehiä halveksuta, joiden ei tarvitse tehdä naisenkaadon eteen mitään kun daameja vaan kiipeää syliin? Tai miksei rumia naisia jotka iskevät tasoaan monta pykälää komempia miehiä arvosteta?

Vierailija
253/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aina parempi hyökätä, häpäistä ja mennä henkilökohtaisuuksiin kuin yrittää tuoda uusia näkökantoja keskusteluun ;)

Lissu ei ole ulissut, vaan on nauttinut aktiivisesta seksielämästä, eikä ole haukkunut miten muut elävät. Sen sijaan täältä löytyy paljon ulisijoita, jotka kovasti yrittävät kertoa miten toisten pitäisi elää.

Itse vain kommentoin miten keskustelu on edennyt.

Vierailija
254/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaan uusi seksitauti leviää myös Suomessa - oireena alapään tulehdukset

Seksitauti ei aina hoidu pois lääkkeellä, vaan siitä tulee seuralainen koko eliniäksi. Tämä ei koske yksin hiviä.

Seksitautien uusimipia tulokkkaita on genitaalimykoplasma.

Genitaaliherpes on hyvin yleinen, eikä siitä pääse eroon koskaan.

Tippuritartunnat ovat lisääntyneet.

Supertippuriin ei auta mikään

Tippuritartunnat ovat hieman lisääntyneet. Huolena on myös supertippuri, joka ei parane antibiooteilla.

Tippurista on tullut yhä oireettomampi, jolloin se leviää salakavalasti. Kun oireita ei ole, hoitoon ei hakeuduta ja tauti leviää.

Kaikilla bakteereilla on luonnostaan pyrkimys levitä mahdollisimman laajasti. Suhteellisen oireeton sairaus on tippuria levittävälle bakteerille oivallinen juttu, sillä näin se pystyy leviämään entistä tehokkaammin.

Jos nyt luonnosta puhutaan niin luonto on hoitanut aika monta sukupuolitautia rajoitteeksi. Ihmisen psyyke on ikiaikaisen vanhanaikainen. Olisi mielenkiintoista kuulla Lissua sitten 5-6-kymppisenä ja kysyä että mikä oli elämänsisältönä niinku parhautta.

Vierailija
255/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikäli hyvä ulkonäkö ja menestyksekäs bändi olisivat helppo saavuttaa, niin eivät sitä naiset silloin varmasti arvostaisi niin paljoa, että pelkkä paikalle ilmestyminen riittäisi seksiin?

Vierailija
256/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Minun mielestä nainen on halpa jos vuoden aikana tulee useamman eri miehen kanssa mentyä sänkyyn. Tämä on minun mielipide eikä kukaan voi sanoa sitä vääräksi. Itse en arvosta tällaista naista kun etsin itselleni naisseuraa vaan todellakin saan halvan kuvan naisesta.

Tämä on eri asia kuin se onko naisella oikeus tehdä näin. Tietenkin on oikeus mutta se ei muuta sitä faktaa että nainen on minun silmissä halpa.

Oletko koskaan miettinyt miksi sinusta tuntuu tuolta? Miksi sinusta tuntuu että naisen hyvyys tai halpuus tms. on kiinni siitä? Itse yritän miettiä kun tulee kaikenlaisia tunteita, että onko niissä mitään järkeä ja miksi tunnen miten tunnen. En halua mennä elämääni epäloogisten tunteiden vallassa. Mikä siinä pil lussa nyt on niin ihmeellistä, että juuri se määrittelee naisen hyvyyden?

Olen nainen ja ajattelen samoin miehistä. Mulle on turn off mies jolla on "liikaa" seksikumppaneita. Ja olen miettinyt syitä tähän. Olen ollut ihastunut tällaiseen mieheen ja silloin, kun tuo asia alkoi tappaa ihastumista, tuli mietittyä. Näen sen jotenkin niin, että kun itselleni seksi ja ihmissuhteet yleensäkin on merkityksellisiä niin en vaan halua olla missään tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. Haluan, että suhde on molemmille tärkeä, ei vain minulle, ja että toinen on siinä, että saisi yhden seksikokemuksen lisää. En myöskään tykkää ajatuksesta, että olisin miehen kanssa jonka kanssa muutama kaverini tai tuttuni on ollut. Ja toisaalta, muutenkin se kenen kanssa on "kemiaa" ja kenen ei, on harvoin järjellä selitettävissä. Kyllä mun mielestä on ihan vaan oikeus olla kiinnostumatta ihmisestä "epäloogisten tunteiden vallassa".

Sulla on täysi oikeus ajatella kuiten ajattelet, ainakin perustelet mielipiteesi.

Mutta, mitä ihmettelen, on se, että teet sellaisen ennakko-oletuksen, että miehen seksihistoriasta johtuen suhde ja seksi kanssasi ei olisi ollut merkityksellistä tälle miehelle. Millä perusteella? Kysyitkö häneltä? Sanoiko hän sinulle näin? Vai eikö hän etsinyt pitkäaikaista monogamista suhdetta, jolloin ongelma ei ollut oikeast tuo, että miehellä on värikäs historia, vaan se, ettette halunneet samoja asioita.

Et tainnut hiffata mistä on kysymys. Aika monelle meille on tärkeää ensin rakastua kumppaniinsa. Seksi tulee sen jälkeen. Ilman tunteita ei ole haluja toiseen. Samaa toivoo kumppaniltaan.

m45

Ymmärsin pointin. Mutta ennakko-oletushan tuo silti on, että värikkään seksihistorian omaava ei voisi rakastua ensin ja harrastaa seksiä vasta sen jälkeen juuri tämän yksittäisen naisen kohdalla.

Toki jos on sitä mieltä, että seksiä saa harrastaa VAIN rakastuneena, on eri asia. Mutta sehän voi rajata ihan älyttömän määrän hyviä ihmisiä pois siitä potentiaalisten kumppaneiden joukosta. Itse miettisin, että onko tuo periaate sellainen, että siitä voisi kuitenkin joustaa.

Jokainenhan itse tuon rakkauden omalta kohdaltaan arvioi. Millä toleranssilla mahdollisesti jättää sydänsuruja kärsivän rakkaudessa petetyn kumppanin. Jotkut sietää omalla kohdalla tunteettomammin tämmöistä toimintaa jotkut eivät halua jättää taakseen surevia ja petettyjä. Vastuullinen ihminen toiimii rakkaudessa ja seksissäkin arvojensa mukaisesti.

En ymmärrä mitä tarkoitat. Se, mitä itse yritin sanoa, on, että vaikka minä en haluaisi harrastaa seksiä, kuin vain rakastuneena, ei poissulje sitä, etteikö joku värikkään seksihistorian omaava voisi olla minulle hyvä kumppani. Eihän se tarkoita sitä, että kyseinen mies pitäisi seksiä kanssani merkityksettömänä. Mulle tärkeää on se, että ihminen rakastaa ja haluaa minua. Ei sillä, että onko menneisyydessään halunnut joitain muita. Sitä tarkoitin tuolla periaatteesta joustamisella.

Vierailija
257/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Ei se seksin saaminen ole niille satojen kaatojen miehille usein edes vaikeaa. Toisaalta, ei hyvätasoisten miesten kaataminen ole kaikille naisillekaan niin helppoa kuin nämä palstamiehet luulevat. Joo, kaunis nainen saa varmasti seksiä helpommin kuin komea mies, ja ruma nainen kelpaa paremman puutteessa useammalle kuin ruma mies, mutta yksilötason erot ovat kyllä suuremmat kuin sukupuolten väliset. Miksei niitä komeita miehiä halveksuta, joiden ei tarvitse tehdä naisenkaadon eteen mitään kun daameja vaan kiipeää syliin? Tai miksei rumia naisia jotka iskevät tasoaan monta pykälää komempia miehiä arvosteta?

Koska nyt puhutaan yleisellä tasolla vaikuttavista tekijöistä. Se mitä joku 0,1%:n osuus ihmisistä tekee ei vaikuta keskimääräisiin käsityksiin millään tavoin.

Vierailija
258/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikäli hyvä ulkonäkö ja menestyksekäs bändi olisivat helppo saavuttaa, niin eivät sitä naiset silloin varmasti arvostaisi niin paljoa, että pelkkä paikalle ilmestyminen riittäisi seksiin?

Pointti taisi olla, että niille miehille, joilla on satoja seksikumppaneita ei taida tuottaa vaikeuksia saada naista sänkyyn.

Vierailija
259/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun tuo sama uutinen pitää laittaa esiin 3 kertaa vuoden aikana. Jutut loppu? Miksi moista degeneraatiota pitää mainostaa noin kovasti? Tuo sama uutistoimittaja kyllä tykkää tehdä tämänlaisia juttuja.

Vierailija
260/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvalla syötöllä näitä juttuja. Minä panen siellä ja minä panen täällä, minä panen vaikka lyhtypylvästä. Hyi h----tti sentään.

Näitä hyi helvetti -ihmisiä kyllä piisaa. Aina mietin että miten kivaa näiden oma seksielämä mahtaa olla asenteella että seksi on ällöä.

Seksi oman rakkaan kullan kanssa ei todellakaan ole ällöä <3 Minusta ällöä on huseerata siellä ja täällä, tyydyttää himojansa kuin eläin vaihtuvien partnereiden kanssa, vailla sitoutumista ja rakkautta.  Kukin tekee kuten haluaa tästä eteenkin päin, mutta tätä mieltä olen joka tapauksessa.

N48

Ihan kuin parisuhdeseksi olisi aina pelkkää silmiin tuijottelua kynttilöiden loimussa ja silkkaa rakastelua ruusun terälehdillä :D Kyllä meillä ainakin on pitkässä parisuhteessa paljon myös sitä "eläimellistä himojen tyydytystä" ja huseeramista vaikka auton takapenkillä. Välillä vaan tekee mieli muna

Ihan kuin niin,  nimenomaan  ei ole ollenkaan pelkkää tuijottelua, ja munaa tekee mieli pitkässä avioliitossa useinkin ;) 

Mutta onhan se nyt ihan eri aika nussia sen rakastamansa ihmisen kanssa kuin kenen kanssa tahansa. Mistä se random-ihminen edes tietää, kuka olen ja mitä haluan? Jaksaako joku oikeasti opettaa joka päivä uutta ihmistä? En vain tajua. Puhumattakaan siitä sielujen yhteydestä, jota ei varmasti tapahdu joka tyypin kanssa. Seksi on intiimiä puuhaa, että en oikeasti usko irtoseksin tekevään kenellekään pidemmällä juoksulla hyvää. Myönnän olevani väärässä silloin kun tuot eteeni 80-vuotiaan irtoseksin harrastajan, joka on onnellinen.

Kuten sanoin, kukin tehköön edelleenkin kuten haluaa, mutta silti olen - ja saan olla, sorry vain- tätä mieltä.

N48

Ei tarvi anteeksipyydellä mielipidettä, senkun vain ilmaisee.

Oudosti useimmin näyttää siltä että irtoseksin puolustajat aloittavat aggressiivisesti huutamalla oman mielipiteensä ja vastustaja rauhallisesti ja kohteliaasti toteavat vain 'Im a relationship kinda girl' olen enemmänkin ihmissuhdeihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi