Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa olla toinen nainen?

Vierailija
19.05.2020 |

Olen aina ihmetellyt sitä kuinka joku voi hyväksyä olevansa se toinen nainen. Pettäminen on väärin, mutta koen myös nämä toiset naiset erittäin moraalittomiksi. Eihän kukaan oman arvonsa tunteva suostu varavaihtoehdoksi. Mitä mieltä olette?

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toinen nainen naimisissa olevalle miehelle. Ei kokenut tulevansa kohdatuksi avioliitossaan ja meillä muodostui hyvä henkinen yhteys ja pystyttiin puhumaan kaikesta. Seksiä kyllä oli vaimon kanssa enemmän kun mun kanssa, eli ei ihan klassinen tapaus. Itse en kaivannut parisuhdetta tai sitoutumista ja ajattelin tämän kuvion toimivan hyvin, kunnes mies rakastui niin palavasti että oli jo jättämässä vaimoaan, jolloin oli pakko lyödä faktoja tiskiin ja antaa romanttisessa mielessä pakit miehelle.

Vierailija
22/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein miehet valehtelee olevansa sinkkuja, ja näin ollen nainen tahtomattaan päätyy toiseksi naiseksi. Itselle kävi näin. Sain kyllä tietää totuuden myöhemmin. Ajattelin sitten siinä että ok, voidaan jatkaa fwb suhdetta kunnes minä löydän paremman. En olisi tän tyypin kanssa koskaan havitellut normi perhettä, enkä ainakaan lapsia, herra varjelkoon! Huolehdin tuplaehkäisystä koko ajan ja häippäsin sen kummemmin selittelemättä kun löysin paremman. Ei kaduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkittävä osa ns. toisista naisista on itsekin varattuja. Lopuistakaan suurin osa ei haikaile mitään vakavampaa ja odottele, että mies jättäisi puolisonsa. Kyse on viihteestä ja seksistä. Ja sitten ne loput ovat toivottoman rakastuneita. Kaikki tekevät rakastuineina hulluja asioita, jopa sellaisia, joita eivät koskaan olisi itsestään uskoneet. Jopa sinulle ap voisi käydä niin.  Eikä tässä ole mitään eroa naisten ja miesten välillä. Rakastuminen on aivomyrsky, joka ottaa ihmisen valtaansa. Joka muuta väittää, ei ole koskaan ollut rakastunut.   

Näin juuri. Miksi toiset naiset nähdään aina jonain sinkkutypyinä, kun jopa suurin osa on ihan naimisissa olevia äityleitä.

Itse olen esimerkiksi ihan tavallinen, perheellinen nainen, jolla on ollut useamman vuoden sivusuhde toiseen varattuun, perheelliseen mieheen. Kumpikaan meistä ei uskonut, että tällaiseen tilanteeseen joskus päätyisimme. Käytännön syistä jatkamme avioliitoissamme, lapset ovat pieniä jne. Toisiltamme saamme kuitenkin kaipaamaamme huomiota, pyyteetöntä rakkautta ja ymmärrystä. Niinpä, näissä sivusuhteissa voi joskus olla ihan oikeaa rakkauttakin, vahvaa ystävyyttä ja sielunkumppanuutta. Elämä on monimutkaista. Avioliittojen pinnan alla tapahtuu paljon asioita ja vaikkei kumppania pettäisikään, niin usein paljon asioita jää puhumatta ja on salaisuuksia. Saattaa olla katkeruutta, kaipausta ja katumusta. Joskus sivusuhteesta saa voimaa jatkaa avioliittoa ja turvata lapsille sitä kautta pysyvyyttä ja vakautta. 

Vierailija
24/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on helppo moralisoida. Itsekin olet todennäköisesti pettänyt. Niin minäkin. En tiedä mikä hulluus ihmiseen joskus iskee. Onneksi on tullut ikää ja on päässyt sen myötä eroon hullusta intohimosta. Aika aikaa kutakin.

Vierailija
25/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuhsn on vapaa tekemään mitä haluaa. Katsopa vain peiliin.

Vierailija
26/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itseäni varten ja tapani elää perustuu siihen miltä minusta tuntuu. En koe, että se olisi mitenkään pois itsetunnoltani, jos koen että varattujen kanssa on paljon helpompaa harrastaa seksiä. Varatut ei huutele siitä kylyllillä, he ei odota että seksistä seuraisi jotain suurempaa ja he käyttävät sitä ehkäisyä ilman, että siitä täytyy huomautella.

Vierailija
27/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen saa miehestä parhaat palat. Minä taas en ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava nainen voi suostua vaimoksi. Vaimo on ilmainen orja.

Vierailija
28/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen että naisella saattaa olla suhteen lisäksi elämä, eikä hän määritteke itseään sen mukaan onko hän jonkun häntäheikin ensimmäinen, kolmas vai viidestoista nainen. Vaimous ei myöskään ole kaikille elämän suuri täyttymys jota suu vaahdoten tavoitellaan.

Tämä. Minä, naimisissa oleva nainen olen seksisuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Emme ole koskaan tunteneet tarvetta määritellä monesko ollaan toisillemme. Emme myöskään tavoittele mitään palkintosijaa tai keskinäistä avioliittoa. Tämä suhde on nyt tällaisenaan meitä tyydyttävä. Ilman sijanumeroa.

Vierailija
29/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan itseään kunnioittava nainen ei suostu yhdenkään äijän keittiöpiiaksi tai kynnysmatoksi vaan elää omaa elämäänsä ja käyttää miestä kun mieli tekee

Vierailija
30/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa olla se nainen, joka todennäköisesti tulee petetyksi? Mihin itsenäinen nykynainen tarvitsee parisuhdetta? Oman egon jatkeeksi, jonka avulla voi paheksua niitä naisia, jotka tekee toisenlaisia valintoja elämässään ja ottaa esim. hauskan pitoon varatun miehen? Sympatian hakua varten tyttökavereilta kuinka huono mies minulla on kun se ei sitä ja tätä?

Vierailija
31/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe yhtymäkohtaa itsensä kunnioittamisen ja toisnaiseuden välillä. Nuo kunnioitusjutut on riippuvaisia arvoista, ja jos arvottaa uskollisuuden korkealle, niin ehkä sitten. Monen toisen naisen arvoihin ei kuulu varattujen pyhyys, joten ei sen loukkaaminen vaikuta sitten itsekunnioitukseenkaan.

Vierailija
32/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan itseään kunnioittava nainen ei suostu yhdenkään äijän keittiöpiiaksi tai kynnysmatoksi vaan elää omaa elämäänsä ja käyttää miestä kun mieli tekee

Pesköön vaimot ne lakanat, joissa me pidämme vain kivaa.

Vierailija
33/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin niin, että se toinen nainen tuntee ylpeyttä siitä että mies on varattu mutta tuntee suurta himoa tätä toista naista kohtaan. Nainen on niin upea, ettei sormuksilla ja lupauksella rakastaa ikuisesti ole merkitystä ja näin ollen miehen silmissä tämä toinen nainen kokee olevansa kuumempi, kiihottavampi, ihanampi kuin se vaimo. Toinen nainen pystyy sytyttämään kun taas verkkareissa, tukka likaisena makaroonilaatikkoa kokkaava vaimo ei siihen pysty.

Vierailija
34/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sitten on se ykkönen ja kumpi kakkonen. Jos mies haluaa pitää kulissit yllä vaikka seksi vaimon kanssa on loppunut ja hakee sitä toisaalta ja se toinen nainen ei halua mitään kotileikkiä, niin minusta se on ok.

Vierailija
35/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen saa miehestä parhaat palat. Minä taas en ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava nainen voi suostua vaimoksi. Vaimo on ilmainen orja.

Miten sen nyt ottaa. Vaimo on aina prioriteetti ykkönen kuitenkin. Siellä se äijä eniten viettää aikaa, kaikki juhlapyhät sun muut. Ja jos rikas äijä, niin vaimo hyötyy siitäkin eniten ja asustaa hulppeassa talossa, ajaa teslalla ja käy lomilla ulkomailla ja tunturimökillä. Kakkosnainen joutuu vaan patjaksi ja saa rippeitä. Ei kannata lähteä tämmöiseen mukaan.

Vierailija
36/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen että naisella saattaa olla suhteen lisäksi elämä, eikä hän määritteke itseään sen mukaan onko hän jonkun häntäheikin ensimmäinen, kolmas vai viidestoista nainen. Vaimous ei myöskään ole kaikille elämän suuri täyttymys jota suu vaahdoten tavoitellaan.

Itsellä oli opiskeluaikaan tämä. Halusin miehen, mutta en joutanut piiaksi.

Ei siis ollut haaveita yhteenmuutosta.

Toki jos olisin löytänyt kivan vapaan miehen, hänkin olisi kelvannut.

Mutta sotkuhan se tästäkin tuli, hajotin heidän avioliittonsa. Mutta pettäjäpä ei tyytynyt minuunkaan, sillä oli naisia jemmassa muitakin. Opin välttämään pettäjiä.

Vierailija
37/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sitten on se ykkönen ja kumpi kakkonen. Jos mies haluaa pitää kulissit yllä vaikka seksi vaimon kanssa on loppunut ja hakee sitä toisaalta ja se toinen nainen ei halua mitään kotileikkiä, niin minusta se on ok.

Suurimmalla osalla pettäjistä seksi ei ole loppunut kotona. Siellä elellään ihan mukavaa ja hempeää arkea vaimon kanssa vaikka mitä muuta väittäisivät.

Vierailija
38/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto ja perheen perustaminen ei ole enää mikään ihanne ja normi eikä enää muutenkaan eletä raamatunmallin mukaan ja sitä miestä voi käyttää masturbaatioon oli mies sitten varattu tai vapaa ilman, että tarvitsee epäillä omaa arvoaan.

Vierailija
39/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen olevani miehen silmissä se ykkönen.

Suhde pysyy kuumana kun meillä on vain sitä kivaa, eikä tylsää arkea ollenkaan

Vierailija
40/158 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmisten pahuus oikein loistaa tässä ketjussa. Miten jollakin voi olla niin löyhä moraali, että haluaa varatun miehen itselleen. Tai haluta voi, mutta että suostuu moiseksi tarpeiden tyydyttäjäksi. Varattu mies todennäköisesti tulee tulevaisuudessakin pettämään (jos tämän ”ritarin” onnistuu itselleen saamaan), ellei poikkeuksia lasketa.

Olen huomannut että jonkinlaista egon pönkitystä nämä naiset varmaan hakevat.

Elämässä on sattunut ja tapahtunut ja on liikaa kokemusta näistä naisista, jotka havittelee mieheni housuihin. Jopa ns. ystävät ovat yrittäneet tätä ja tämän vuoksi mennyt välit poikki. Oma raivoni näitä toisia naisia kohtaan varmaankin kumpuaa siitä.