Turussa hyökättiin lapsiperheen kimppuun. Hyökkääjä oli suojautunut elmukelmuun ja huuteli koronasta
Kommentit (32)
Vähän tuli mielleyhtymä pariin huutelijaan täällä. Ei muka saisi ulkoilla jne.
Noo, ongelma poistuu, kun pääsee huumeet taas virtaamaan Suomeen Ruotsista, saadaan narkit taas rauhallisiksi.
Hyvä ettei oltu mamman ja lasten kanssa sillä kulmalla. Tai siis se oli valtavan hyvä tälle elmukelmumiehelle. 😅
Kuulostaa vaikeasti sairaalta ihmiseltä. Tästä nyt ei sitten tarvitse tehdä johtopäätöksiä tavalliseen huolestuneeseen ihmiseen, vaikka nämä välinpitämättömät mäntit niin haluaisi.
Anti-Lockdown aktivisti tositoimissa.
Siis olen järkyttynyt ja kaikki sympatiat perheelle. Nyt kannattaisi oikeasti miettiä että voitaisiinko kaikki rajoitukset poistaa ja pian.
Tiedät missä olet, kun vastaantulijat räyhää kuin koirat ja kelmua roikkuu naamasta.
Zinc
Kuulostaa että joko psykoosi tai huumeissa, mahdollisesti sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Anti-Lockdown aktivisti tositoimissa.
Tarkoita kai Pro-Lockdown, tuohan oli selvästi ulkonaliikkumiskiellon kannattaja.
Hän oli vain kriittinen sitä kohtaan, että alakoulut avasivat ovensa. Niissähän on jo tavattu paljon koronatapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Siis olen järkyttynyt ja kaikki sympatiat perheelle. Nyt kannattaisi oikeasti miettiä että voitaisiinko kaikki rajoitukset poistaa ja pian.
Siitähän tuo herra Elmukelmu vasta riemastuisikin...
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyspalvelut on olleet tauolla
Kyllä noita hörhöjä tuolla on pyörinyt iät ja ajat ennen koronaakin.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen vika.
Tarkoitatko, että Trumpin syytä ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Tän elmukelmusankarin takia vai?😬
Mielenterveyspalvelut on olleet tauolla